1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
3.市場ハイライトと戦略的要点
3.1. 主要動向と将来予測
3.2. デバイスタイプ別スニペット
3.3. エンドユーザー別スニペット
3.4. 地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1. 影響要因
4.1.1. 推進要因
4.1.1.1. 糖尿病の有病率の上昇
4.1.1.2.ウェアラブルおよびAI主導型ヘルスケア機器の採用拡大
4.1.1.3. XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1. 人工膵臓システムの高コスト
4.1.2.2. 厳しい規制要件と承認の遅れ
4.1.2.3. XX
4.1.3.機会
4.1.3.1. 個別化された糖尿病管理のためのAIと機械学習の統合
4.1.3.2.
4.1.4.インパクト分析
5.戦略的洞察と業界展望
5.1.市場リーダーとパイオニア
5.1.1. 新興パイオニアと有力プレイヤー
5.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
5.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
5.2. CXOの視点
5.3.最新動向とブレークスルー
5.4. ケーススタディ/継続研究
5.5. 規制と償還の状況
5.5.1.
5.5.2.
5.5.3. アジア太平洋
5.5.4. 中南米
5.5.5. 中東・アフリカ
5.6. ポーターのファイブフォース分析
5.7. サプライチェーン分析
5.8. 特許分析
5.9. SWOT分析
5.10. 未充足ニーズとギャップ
5.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
5.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
5.13. 価格分析と価格ダイナミクス
5.14. 主要オピニオンリーダー
6. デバイスタイプ別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
6.1.2.市場魅力度指数(デバイスタイプ別
6.2. しきい値サスペンドデバイス*システム
6.2.1. 導入
6.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
6.3. インスリン専用システム
6.4. デュアルホルモンシステム
7.エンドユーザー別
7.1. 導入
7.1.1.エンドユーザー別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 7.1.2.
7.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
7.2. 病院*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(エンドユーザー別
7.3. 診療所
7.4. 在宅医療
7.5. 外来手術センター
8.地域別市場分析と成長機会
9.はじめに
9.1.市場規模分析とYoY成長率分析(%)、地域別
9.1.1.市場魅力度指数(地域別
9.2. 北米
9.2.1.
9.2.2. 主要地域別ダイナミクス
9.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
9.2.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.2.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%), 国別
9.2.5.1.
9.2.5.2. カナダ
9.3.ヨーロッパ
9.3.1.
9.3.2. 主要地域別ダイナミクス
9.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
9.3.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.3.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%), 国別
9.3.5.1.
9.3.5.2.
9.3.5.3. フランス
9.3.5.4.
9.3.5.5. イタリア
9.3.5.6. その他のヨーロッパ
9.4.ラテンアメリカ
9.4.1.
9.4.2. 主要地域別動向
9.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
9.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.4.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
メキシコ
9.4.5.2.
アルゼンチン
9.4.5.4. その他のラテンアメリカ地域
9.5. アジア太平洋
9.5.1.
9.5.2. 地域別主要市場動向
9.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
9.5.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
9.5.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%), 国別
9.5.5.1.
9.5.5.2.
9.5.5.3.
9.5.5.4. 韓国
9.5.5.5. その他のアジア太平洋地域
9.6. 中東・アフリカ
9.6.1.
9.6.2. 主要地域別動向
9.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(デバイスタイプ別
9.6.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
10.競合情勢と市場ポジショニング
10.1.競合の概要と主要市場プレイヤー
10.1.1. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
10.1.2. 戦略的パートナーシップ、M&A
10.1.3. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
10.1.4. 企業ベンチマーキング
11.企業プロフィール
11.1. メドトロニック*社
11.1.1. 会社概要
11.1.2. 製品ポートフォリオ
11.1.2.1.製品概要
11.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
11.1.2.3. 製品売上実績と予測
11.1.2.4. 製品販売量
11.1.3. 財務概要
11.1.3.1 会社収益
11.1.3.1.1. 地域別売上高シェア
11.1.3.1.1. 収益予測
11.1.3.1.2. 主要な展開
11.1.3.1.2.1. 合併・買収
11.1.3.1.2.2. 主要製品開発活動
11.1.3.1.2.3 薬事承認など
11.1.3.1.3.SWOT分析
11.2. タンデム糖尿病ケア社
11.3. ベータ・バイオニクス
11.4. インスレット社
11.5. ディアベループ
11.6. Inreda Diabetic B.V.
11.7. 日機装株式会社(LIST NOT EXHAUSTIVE)
12.前提条件と調査方法
12.1.データ収集方法
12.2.データの三角測量
12.3.予測手法
12.4. データの検証と妥当性確認
13.付録
13.1. 会社概要とサービス
13.2.
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
3. Market Highlights and Strategic Takeaways
3.1. Key Trends and Future Projections
3.2. Snippet by Device Type
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Prevalence of Diabetes
4.1.1.2. Growing Adoption of Wearable and AI-driven Healthcare Devices
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Artificial Pancreas Systems
4.1.2.2. Stringent Regulatory Requirements and Approval Delays
4.1.2.3. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Integration of AI and Machine Learning for Personalized Diabetes Management
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Strategic Insights and Industry Outlook
5.1. Market Leaders and Pioneers
5.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
5.1.2. Established leaders with largest selling Brand
5.1.3. Market leaders with established Product
5.2. CXO Perspectives
5.3. Latest Developments and Breakthroughs
5.4. Case Studies/Ongoing Research
5.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
5.5.1. North America
5.5.2. Europe
5.5.3. Asia Pacific
5.5.4. Latin America
5.5.5. Middle East & Africa
5.6. Porter’s Five Force Analysis
5.7. Supply Chain Analysis
5.8. Patent Analysis
5.9. SWOT Analysis
5.10. Unmet Needs and Gaps
5.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
5.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
5.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
5.14. Key Opinion Leaders
6. By Device Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Device Type
6.2. Threshold Suspend Device Systems*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Insulin-only Systems
6.4. Dual Hormone Systems
7. By End-User
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
7.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
7.2. Hospitals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Clinics
7.4. Homecare Settings
7.5. Ambulatory Surgical Centers
8. Regional Market Analysis and Growth Opportunities
9. Introduction
9.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.1. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.5.1. U.S.
9.2.5.2. Canada
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.5.1. Germany
9.3.5.2. U.K.
9.3.5.3. France
9.3.5.4. Spain
9.3.5.5. Italy
9.3.5.6. Rest of Europe
9.4. Latin America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.5.1. Mexico
9.4.5.2. Brazil
9.4.5.3. Argentina
9.4.5.4. Rest of Latin America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.5.1. China
9.5.5.2. India
9.5.5.3. Japan
9.5.5.4. South Korea
9.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Device Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape and Market Positioning
10.1. Competitive Overview and Key Market Players
10.1.1. Market Share Analysis and Positioning Matrix
10.1.2. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
10.1.3. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
10.1.4. Company Benchmarking
11. Company Profiles
11.1. Medtronic Plc*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio
11.1.2.1. Product Description
11.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
11.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
11.1.2.4. Product Sales Volume
11.1.3. Financial Overview
11.1.3.1. Company Revenue’s
11.1.3.1.1. Geographical Revenue Shares
11.1.3.1.1.1. Revenue Forecasts
11.1.3.1.2. Key Developments
11.1.3.1.2.1. Mergers & Acquisitions
11.1.3.1.2.2. Key Product Development Activities
11.1.3.1.2.3. Regulatory Approvals, etc.
11.1.3.1.3. SWOT Analysis
11.2. Tandem Diabetes Care, Inc
11.3. Beta Bionics
11.4. Insulet Corporation
11.5. Diabeloop
11.6. Inreda Diabetic B.V
11.7. Nikkiso Co., Ltd(LIST NOT EXHAUSTIVE)
12. Assumption and Research Methodology
12.1. Data Collection Methods
12.2. Data Triangulation
12.3. Forecasting Techniques
12.4. Data Verification and Validation
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us