1.目次
2.市場紹介とスコープ
2.1. レポートの目的
2.2. レポートの対象範囲と定義
2.3. レポートの範囲
3.エグゼクティブインサイトと主要な要点
4.市場ハイライトと戦略的要点
4.1.主要トレンドと将来予測
5.治療法別スニペット
5.1. エンドユーザー別スニペット
5.2.地域別スニペット
6.ダイナミクス
6.1. 影響要因
6.1.1.推進要因
6.1.1.1. 先端治療に対する需要の高まり
6.1.1.2. 併用療法の採用増加
6.1.1.3. XX
6.1.2.阻害要因
6.1.2.1. 現行療法の有効性の限界
6.1.2.2. 局所進行膵がんの治療費の高さ
6.1.2.3. XX
6.1.3.機会
6.1.3.1.がん治療におけるAIとビッグデータ分析
6.1.3.2.
6.1.4.インパクト分析
7.戦略的洞察と業界展望
7.1.市場リーダーとパイオニア
7.1.1. 新興パイオニアと有力プレーヤー
7.1.2. 最大のマーケティングブランドを持つ既存リーダー
7.1.3. 確立した製品を持つ市場リーダー
7.2. 最新の開発とブレークスルー
7.3.規制と償還の状況
7.3.1.
7.3.2.
7.3.3. アジア太平洋
7.3.4.
7.3.5. 中東・アフリカ
7.4.ポーターのファイブフォース分析
7.5. 疫学分析
7.6. サプライチェーン分析
7.7. 特許分析
7.8. SWOT分析
7.9. 未充足ニーズとギャップ
7.10. 市場参入と拡大のための推奨戦略
7.11. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
7.12. 価格分析と価格ダイナミクス
7.13. 主要オピニオンリーダー
8.局所進行膵がん市場:治療法別
8.1. はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、治療法別
8.1.2.市場魅力度指数(療法別
8.2. 化学療法
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(治療法別
8.2.3. ゲムシタビン
8.2.4. フォルフィリノックス
8.2.5. ナブパクリタキセル
8.2.6. シスプラチン
8.2.7.その他
8.3.免疫療法
8.4.標的療法
8.4.1.ラロトレクチニブ
8.4.2.エントレクチニブ
8.5.放射線療法
8.6.手術療法
8.6.1. ホイップル手術
8.6.2.膵全摘術
8.6.3.膵遠位端切除術
9.局所進行膵がん市場:エンドユーザー別
9.1. はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
9.2. 病院
9.2.1.
9.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(エンドユーザー別
9.3. 専門クリニック
9.4.研究機関
10.局所進行膵がん市場:地域別市場分析と成長機会
11.はじめに
11.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.1.1.
11.1.1.市場魅力度指数(地域別
11.2. 北米
11.2.1.
11.2.2. 主要地域別ダイナミクス
11.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、治療法別 11.2.4.
11.2.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.2.5.市場規模分析およびYoY成長分析 (%)、国別
11.2.5.1.
11.2.5.2. カナダ
11.3. 欧州
11.3.1.
11.3.2. 主要地域別ダイナミクス
11.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(治療法別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
11.3.5.1.
11.3.5.2.
11.3.5.3.
11.3.5.4.
11.3.5.5. イタリア
11.3.5.6. その他のヨーロッパ
11.4. ラテンアメリカ
11.4.1.
11.4.2. 地域別の主な動き
11.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、治療法別
11.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
メキシコ
11.4.5.2.
アルゼンチン
11.4.5.4. その他の南米諸国
11.5. アジア太平洋
11.5.1.
11.5.2. 主要地域別動向
11.5.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(治療法別
11.5.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
11.5.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
11.5.5.1.
11.5.5.2.
11.5.5.3.
11.5.5.4. 韓国
11.5.5.5. その他のアジア太平洋地域
11.6. 中東・アフリカ
11.6.1.
11.6.2. 主要地域別動向
11.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(治療法別
11.6.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
12.競合情勢と市場ポジショニング
13.競合の概要と主要市場プレイヤー
13.1. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
13.2. 戦略的パートナーシップ、M&A
13.3. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
13.4. 企業ベンチマーキング
14.企業プロフィール
14.1. F.ホフマン・ラ・ロシュ社 *.
14.1.1. 会社概要
14.1.2. 製品ポートフォリオ
14.1.2.1.製品概要
14.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
14.1.2.3. 製品売上高の実績と予測
14.1.2.4. 製品販売量
15.財務概要
15.1. 会社収益
15.1.1. 地域別売上高シェア
15.1.1.1. 収益予測
15.1.2.
15.1.2.1. M&A
15.1.2.2. 主要製品開発活動
15.1.2.3. 薬事承認など
15.1.3.SWOT分析
15.2. Merck & Co.
15.3. サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
15.4. テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
15.5. メルスN.V.
15.6. ファイザー
15.7. フレゼニウス・カビ AG
15.8. ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
15.9.ケプラファーム社
15.10.バイエルAG(リストは除く)
16.前提条件と調査方法
16.1. データ収集方法
16.2.データの三角測量
16.3.予測手法
16.4. データの検証と妥当性確認
17.付録
17.1. 会社概要とサービス
17.2.
2. Market Introduction and Scope
2.1. Objectives of the Report
2.2. Report Coverage & Definitions
2.3. Report Scope
3. Executive Insights and Key Takeaways
4. Market Highlights and Strategic Takeaways
4.1. Key Trends and Future Projections
5. Snippet by Therapy
5.1. Snippet by End-User
5.2. Snippet by Region
6. Dynamics
6.1. Impacting Factors
6.1.1. Drivers
6.1.1.1. Rising Demand for Advanced Therapies
6.1.1.2. Rising Adoption of Combination Therapies
6.1.1.3. XX
6.1.2. Restraints
6.1.2.1. Limited Efficacy of Current Therapies
6.1.2.2. High Cost of Treatment for Locally Advanced Pancreatic Cancer
6.1.2.3. XX
6.1.3. Opportunity
6.1.3.1. AI and Big Data Analytics in Cancer Treatment
6.1.3.2. XX
6.1.4. Impact Analysis
7. Strategic Insights and Industry Outlook
7.1. Market Leaders and Pioneers
7.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
7.1.2. Established Leaders with Largest Marketing Brand
7.1.3. Market Leaders with Established Product
7.2. Latest Developments and Breakthroughs
7.3. Regulatory and Reimbursement Landscape
7.3.1. North America
7.3.2. Europe
7.3.3. Asia Pacific
7.3.4. Latin America
7.3.5. Middle East & Africa
7.4. Porter’s Five Force Analysis
7.5. Epidemiology Analysis
7.6. Supply Chain Analysis
7.7. Patent Analysis
7.8. SWOT Analysis
7.9. Unmet Needs and Gaps
7.10. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
7.11. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
7.12. Pricing Analysis and Price Dynamics
7.13. Key Opinion Leaders
8. Locally Advanced Pancreatic Cancer Market, By Therapy
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Therapy
8.2. Chemotherapy*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.2.3. Gemcitabine
8.2.4. Folfirinox
8.2.5. Nab-Paclitaxel
8.2.6. Cisplatin
8.2.7. Others
8.3. Immunotherapy
8.4. Targeted Therapy
8.4.1. Larotrectinib
8.4.2. Entrectinib
8.5. Radiation Therapy
8.6. Surgery
8.6.1. Whipple Procedure
8.6.2. Total Pancreatectomy
8.6.3. Distal Pancreatectomy
9. Locally Advanced Pancreatic Cancer Market, By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Hospitals*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Specialty Clinics
9.4. Research Institutions
10. Locally Advanced Pancreatic Cancer Market, By Regional Market Analysis and Growth Opportunities
11. Introduction
11.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.1. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.5.1. U.S.
11.2.5.2. Canada
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.5.1. Germany
11.3.5.2. UK
11.3.5.3. France
11.3.5.4. Spain
11.3.5.5. Italy
11.3.5.6. Rest of Europe
11.4. Latin America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.5.1. Mexico
11.4.5.2. Brazil
11.4.5.3. Argentina
11.4.5.4. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.5.1. China
11.5.5.2. India
11.5.5.3. Japan
11.5.5.4. South Korea
11.5.5.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Therapy
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
12. Competitive Landscape and Market Positioning
13. Competitive Overview and Key Market Players
13.1. Market Share Analysis and Positioning Matrix
13.2. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
13.3. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
13.4. Company Benchmarking
14. Company Profiles
14.1. F. Hoffmann-La Roche Ltd.*
14.1.1. Company Overview
14.1.2. Product Portfolio
14.1.2.1. Product Description
14.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
14.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
14.1.2.4. Product Sales Volume
15. Financial Overview
15.1. Company Revenue
15.1.1. Geographical Revenue Shares
15.1.1.1. Revenue Forecasts
15.1.2. Key Developments
15.1.2.1. Mergers & Acquisitions
15.1.2.2. Key Product Development Activities
15.1.2.3. Regulatory Approvals, etc.
15.1.3. SWOT Analysis
15.2. Merck & Co., Inc.
15.3. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
15.4. Teva Pharmaceutical Industries Ltd
15.5. Merus N.V.
15.6. Pfizer Inc.
15.7. Fresenius Kabi AG
15.8. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY
15.9. CHEPLAPHARM Arzneimittel GmbH
15.10. Bayer AG(LIST NOT EXHAUSTIVE )
16. Assumption and Research Methodology
16.1. Data Collection Methods
16.2. Data Triangulation
16.3. Forecasting Techniques
16.4. Data Verification and Validation
17. Appendix
17.1. About Us and Services
17.2. Contact Us