1.調査方法と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1. 製品タイプ別スニペット
3.2. 業務タイプ別スニペット
3.3. タイプ別スニペット
3.4.用途別スニペット
4.ダイナミクス
4.1. 影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1. 技術の統合
4.1.1.2. XX
4.1.2 制約要因
4.1.2.1. データセキュリティとプライバシーへの懸念
4.1.3. 機会
4.1.4. 影響分析
5.戦略的洞察と業界展望
5.1. 市場リーダーとパイオニア
5.2. 新興パイオニアと有力プレーヤー
5.3.最大の売上を誇るブランドを擁する確立されたリーダー企業
5.4.確立された製品を持つ市場リーダー
5.5. CXOの視点
5.6.最新動向とブレークスルー
5.7. ケーススタディ/継続研究
5.8. 規制と償還の状況
5.9. 北米
5.10. 欧州
5.11. アジア太平洋
5.12. 中南米
5.13. 中東・アフリカ
5.14. ポーターのファイブフォース分析
5.15. サプライチェーン分析
5.16. 特許分析
5.17. SWOT分析
5.18. 未充足ニーズとギャップ
5.19. 市場参入と拡大のための推奨戦略
5.20. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
5.21. 価格分析と価格ダイナミクス
5.22. 主要オピニオンリーダー
6. 製品タイプ別
6.1. 導入
6.1.1.製品タイプ別分析および前年比成長率分析(%) 6.1.2.
6.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
6.2. リストウェア
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
6.2.3. スマートウォッチ
6.2.4. フィットネスバンド
6.3. ヘッドウェア
6.3.1. スマートグラス
6.3.2. ヘッドマウントディスプレイ
6.4. フットウェア
6.4.1. スマートシューズ
6.4.2. スマートインソール
6.5.ボディウェア
6.5.1. スマート衣服
6.5.2.ウェアラブルセンサー
6.6.ネックウェア
6.6.1.スマートネックレス・ペンダント
6.7. その他
7.動作タイプ別
7.1. はじめに
7.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)(オペレーションタイプ別
7.2.市場魅力度指数(操作タイプ別
7.3. AIベース
7.3.1.
7.3.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(オペレーションタイプ別
7.4.従来型
8.タイプ別
8.1. はじめに
8.1.1.タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(タイプ別
8.2. アクティブ
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3.
9.アプリケーション別
9.1. はじめに
9.1.1.用途別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.1.2.
9.1.2. 市場魅力度指数, アプリケーション別
9.2. コンシューマーエレクトロニクス*市場
9.2.1.
9.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
9.3. ヘルスケア
9.4. 企業・産業用アプリケーション
9.5. その他
10. 競争環境
10.1. 競争シナリオ
10.2. 市場ポジショニング/シェア分析
10.3. M&A 分析
11.企業プロフィール
11.1. アップル社
11.1.1. 会社概要
11.1.2. 製品ポートフォリオ
11.1.2.1. 製品の説明
11.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
11.1.2.3. 製品売上実績と予測
11.1.2.4. 製品販売量
11.1.3. 財務概要
11.1.3.1. 会社収益
11.1.3.2. 地域別売上高シェア
11.1.3.3. 収益予測
11.1.4. 主要な開発
11.1.4.1. M&A
11.1.4.2. 主要製品開発活動
11.1.4.3. 規制当局の承認など
11.1.5. SWOT分析
11.2. サムスン
11.3. Huawei Device Co.
11.4. シャオミ
11.5. フィットビット(グーグル)
11.6. ガーミン
11.7. ソニーグループ
11.8. ナイキ
11.9. オムロンヘルスケア
11.10. ボンクス
11.11. 山本光学(株
11.12. パナソニックオートモーティブ
11.13.株式会社モフ
リストはすべてではありません
12.付録
12.1.会社概要とサービス
12.2.お問い合わせ
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Operation Type
3.3. Snippet by Type
3.4. Snippet by Application
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Integration of Technology
4.1.1.2. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Data Security and Privacy Concerns
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Strategic Insights and Industry Outlook
5.1. Market Leaders and Pioneers
5.2. Emerging Pioneers and Prominent Players
5.3. Established leaders with largest largest-selling Brand
5.4. Market leaders with established Product
5.5. CXO Perspectives
5.6. Latest Developments and Breakthroughs
5.7. Case Studies/Ongoing Research
5.8. Regulatory and Reimbursement Landscape
5.9. North America
5.10. Europe
5.11. Asia Pacific
5.12. Latin America
5.13. Middle East & Africa
5.14. Porter’s Five Force Analysis
5.15. Supply Chain Analysis
5.16. Patent Analysis
5.17. SWOT Analysis
5.18. Unmet Needs and Gaps
5.19. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
5.20. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
5.21. Pricing Analysis and Price Dynamics
5.22. Key Opinion Leaders
6. By Product Type
6.1. Introduction
6.1.1. Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
6.2. Wristwear*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.2.3. Smartwatches
6.2.4. Fitness Bands
6.3. Headwear
6.3.1. Smart Glasses
6.3.2. Head-Mounted Displays
6.4. Footwear
6.4.1. Smart Shoes
6.4.2. Smart Insoles
6.5. Bodywear
6.5.1. Smart Clothing
6.5.2. Wearable Sensors
6.6. Neckwear
6.6.1. Smart Necklaces and Pendants
6.7. Others
7. By Operation Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Operation Type
7.2. Market Attractiveness Index, By Operation Type
7.3. AI-Based*
7.3.1. Introduction
7.3.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.4. Conventional
8. By Type
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Type
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Type
8.2. Active*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Passive
9. By Application
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
9.2. Consumer Electronics*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Healthcare
9.4. Enterprise & Industrial Applications
9.5. Others
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Apple Inc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio
11.1.2.1. Product Description
11.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
11.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
11.1.2.4. Product Sales Volume
11.1.3. Financial Overview
11.1.3.1. Company Revenue’s
11.1.3.2. Geographical Revenue Shares
11.1.3.3. Revenue Forecasts
11.1.4. Key Developments
11.1.4.1. Mergers & Acquisitions
11.1.4.2. Key Product Development Activities
11.1.4.3. Regulatory Approvals etc.
11.1.5. SWOT Analysis
11.2. SAMSUNG.
11.3. Huawei Device Co., Ltd.
11.4. Xiaomi.
11.5. Fitbit (Google)
11.6. Garmin Ltd.
11.7. Sony Group Corp
11.8. Nike, Inc.
11.9. OMRON Healthcare
11.10. BONX INC.
11.11. Yamamoto Kogaku Co., Ltd.
11.12. Panasonic Automotive
11.13. Moff, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us