1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
2.1. 市場ハイライトと戦略的要点
2.2. 主要トレンドと将来予測
2.3. 補強タイプ別スニペット
2.4. 用途別スニペット
2.5. エンドユーザー別スニペット
3.ダイナミクス
3.1. 影響要因
3.1.1.推進要因
3.1.1.1. 日本における美容施術需要の増加
3.1.1.2. ソーシャルメディアとセレブリティ文化の影響
3.1.1.3. XX
3.1.2.阻害要因
3.1.2.1. 合併症の可能性と健康上の懸念
3.1.2.2.豊胸手術の高額な費用
3.1.2.3.
3.1.3.機会
3.1.3.1.豊胸術の技術的進歩
3.1.3.2.
3.1.4. 影響分析
4.戦略的洞察と業界展望
4.1. 市場リーダーとパイオニア
4.1.1.新興パイオニアと有力プレーヤー
4.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
4.1.3.確立された製品を持つマーケットリーダー
4.2. CXOの視点
4.3.最新動向とブレークスルー
4.4.ケーススタディ/継続研究
4.5. 規制と償還の状況
4.6. ポーターのファイブフォース分析
4.7. サプライチェーン分析
4.8. 特許分析
4.9. SWOT分析
4.10. 満たされていないニーズとギャップ
4.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
4.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
4.13. 価格分析と価格ダイナミクス
4.14. 主要オピニオンリーダー
5.日本の豊胸手術市場:タイプ別
5.1 はじめに
5.1.1.分析および前年比成長分析 (%)、豊胸術タイプ別
5.1.2.市場魅力度指数(豊胸タイプ別
5.2. 乳房インプラント*市場
5.2.1.
5.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
5.2.3. タイプ別
5.2.3.1.生理食塩水ブレストインプラント
5.2.3.2. シリコン乳房インプラント
5.2.3.3.コヒーシブゲルインプラント
5.2.4.形状別
5.2.4.1.輪郭乳房インプラント
5.2.4.2.アナトミカル型インプラント
5.2.5.表面タイプ別
5.2.5.1.滑らかな乳房インプラント
5.2.5.2.テクスチャー乳房インプラント
5.3.脂肪移植による豊胸
6.日本の豊胸手術市場、用途別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析とYoY成長分析(%)、用途別
6.1.2.市場魅力度指数(用途別
6.2.再建外科*市場
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、用途別
6.3. 美容外科
7.日本の豊胸手術市場:エンドユーザー別
7.1. はじめに
7.1.1. 市場規模分析および前年比成長分析 (%), エンドユーザー別
7.1.2.市場魅力度指数, エンドユーザー別
7.2. 病院*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
7.3. 美容クリニック
8.競合環境と市場ポジショニング
8.1. 競合の概要と主要市場プレイヤー
8.2. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
8.3. 戦略的パートナーシップ、M&A
8.4. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
8.5. 企業ベンチマーキング
9.企業プロフィール
9.1. エスタブリッシュメント・ラボ*社
9.1.1. 会社概要
9.1.2. 製品ポートフォリオ
9.1.2.1.製品概要
9.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
9.1.2.3. 製品売上高の実績と予測
9.1.2.4. 製品販売量
9.1.3. 財務概要
9.1.3.1. 会社収益
9.1.3.2. 地域別売上高シェア
9.1.3.3. 収益予測
9.1.4. 主要な開発
9.1.4.1. M&A
9.1.4.2. 主要製品開発活動
9.1.4.3. 規制当局の承認など
9.1.5. SWOT分析
9.2.アッヴィ社
9.3. シエントラ社
9.4. ジョンソン・エンド・ジョンソン
9.5. ジーシーエステティック
リストは網羅的ではありません
10.前提条件と調査方法
10.1. データ収集方法
10.2. データの三角測量
10.3. 予測手法
10.4. データの検証と妥当性確認
11.付録
11.1. 会社概要とサービス
11.2.お問い合わせ
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
2.1. Market Highlights and Strategic Takeaways
2.2. Key Trends and Future Projections
2.3. Snippet by Augmentation Type
2.4. Snippet by Application
2.5. Snippet by End-User
3. Dynamics
3.1. Impacting Factors
3.1.1. Drivers
3.1.1.1. Rising Demand for Cosmetic Procedures in Japan
3.1.1.2. Influence of Social Media and Celebrity Culture
3.1.1.3. XX
3.1.2. Restraints
3.1.2.1. Potential Complications and Health Concerns
3.1.2.2. High Costs of the Breast Augmentation
3.1.2.3. XX
3.1.3. Opportunity
3.1.3.1. Technological Advancements in Augmentation
3.1.3.2. XX
3.1.4. Impact Analysis
4. Strategic Insights and Industry Outlook
4.1. Market Leaders and Pioneers
4.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
4.1.2. Established leaders with the largest-selling Brand
4.1.3. Market leaders with established Product
4.2. CXO Perspectives
4.3. Latest Developments and Breakthroughs
4.4. Case Studies/Ongoing Research
4.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
4.6. Porter’s Five Forces Analysis
4.7. Supply Chain Analysis
4.8. Patent Analysis
4.9. SWOT Analysis
4.10. Unmet Needs and Gaps
4.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
4.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
4.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
4.14. Key Opinion Leaders
5. Japan Breast Augmentation Market, By Augmentation Type
5.1. Introduction
5.1.1. Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Augmentation Type
5.1.2. Market Attractiveness Index, By Augmentation Type
5.2. Breast Implants*
5.2.1. Introduction
5.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
5.2.3. By Type
5.2.3.1. Saline Breast Implants
5.2.3.2. Silicone Breast Implants
5.2.3.3. Cohesive-Gel Implants
5.2.4. By Shape
5.2.4.1. Contoured Breast Implants
5.2.4.2. Anatomical Breast Implants
5.2.5. By Surface Type
5.2.5.1. Smooth Breast Implants
5.2.5.2. Textured Breast Implants
5.3. Fat Transfer Augmentation
6. Japan Breast Augmentation Market, By Application
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
6.2. Reconstructive Surgery*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Cosmetic Surgery
7. Japan Breast Augmentation Market, By End-User
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
7.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
7.2. Hospitals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Cosmetology Clinics
8. Competitive Landscape and Market Positioning
8.1. Competitive Overview and Key Market Players
8.2. Market Share Analysis and Positioning Matrix
8.3. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
8.4. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
8.5. Company Benchmarking
9. Company Profiles
9.1. Establishment Labs Inc.*
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Product Portfolio
9.1.2.1. Product Description
9.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
9.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
9.1.2.4. Product Sales Volume
9.1.3. Financial Overview
9.1.3.1. Company Revenue’s
9.1.3.2. Geographical Revenue Shares
9.1.3.3. Revenue Forecasts
9.1.4. Key Developments
9.1.4.1. Mergers & Acquisitions
9.1.4.2. Key Product Development Activities
9.1.4.3. Regulatory Approvals, etc.
9.1.5. SWOT Analysis
9.2. AbbVie Inc.
9.3. Sientra, Inc.
9.4. Johnson & Johnson
9.5. GC Aesthetics
LIST NOT EXHAUSTIVE
10. Assumption and Research Methodology
10.1. Data Collection Methods
10.2. Data Triangulation
10.3. Forecasting Techniques
10.4. Data Verification and Validation
11. Appendix
11.1. About Us and Services
11.2. Contact Us