1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
2.1. 市場ハイライトと戦略的要点
2.2. 主要トレンドと将来予測
2.3. 製品タイプ別スニペット
2.4. 形状別スニペット
2.5. スニペット用途別
2.6. エンドユーザー別スニペット
2.7.地域別スニペット
3.ダイナミクス
3.1.影響要因
3.1.1.推進要因
3.1.1.1. 手術件数の増加
3.1.1.2. 止血剤製品の革新
3.1.1.3. XX
3.1.2.阻害要因
3.1.2.1. 製品リコール
3.1.2.2. 副作用のリスク
3.1.2.3.
3.1.3.機会
3.1.3.1. 低侵襲手術の成長
3.1.3.2.
3.1.4.影響分析
4.戦略的洞察と業界展望
4.1.市場リーダーとパイオニア
4.1.1.新興パイオニアと有力プレイヤー
4.1.2.最大の売上を誇るブランドを持つ既存リーダー
4.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
4.2. CXOの視点
4.3.最新動向とブレークスルー
4.4.ケーススタディ/継続研究
4.5. 規制と償還の状況
4.5.1.
4.5.2.
4.5.3. アジア太平洋
4.5.4. 中南米
4.5.5. 中東・アフリカ
4.6.ポーターのファイブフォース分析
4.7. サプライチェーン分析
4.8. 特許分析
4.9. SWOT分析
4.10. 満たされていないニーズとギャップ
4.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
4.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
4.13. 価格分析と価格ダイナミクス
4.14. 主要オピニオンリーダー
5. 止血マトリックス市場:製品タイプ別
5.1. 導入
5.1.1.分析および前年比成長率分析(%)、製品タイプ別
5.1.2.製品タイプ別市場魅力度指数
5.2.ゼラチンベースの止血マトリックス*市場
5.2.1. 導入
5.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
5.3.コラーゲン系止血材
5.4. トロンビンベースの止血マトリックス
5.5. コンビネーション止血マトリックス
5.6. その他
6. 止血マトリックス市場:形態別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、形態別
6.1.2.形態別市場魅力度指数
6.2. ジェル
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3. フォーム
6.4. パウダー
6.5. ペースト
7. 止血マトリックス市場、用途別
7.1. 導入
7.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、用途別
7.1.2.用途別市場魅力度指数
7.2. 外科手術*分野
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、用途別
7.2.3. 心臓血管外科手術
7.2.4. 整形外科手術
7.2.5. 脳神経外科
7.2.6. 一般外科
7.2.7. 婦人科外科
7.2.8 泌尿器科外科
7.2.9. その他
7.3.外傷治療
7.4.創傷治療
7.5. その他
8. 止血マトリックス市場(エンドユーザー別
8.1. はじめに
8.1.1. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
8.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
8.2. 病院
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.3. 外来手術センター
8.4. 外傷センター
8.5. その他
9.止血マトリックス市場、地域別市場分析と成長機会
9.1. はじめに
9.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、地域別
9.1.2.市場魅力度指数(地域別
9.2. 北米
9.2.1.
9.2.2. 主要地域別ダイナミクス
9.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
9.2.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
9.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.2.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.2.7.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.2.7.1.
9.2.7.2. カナダ
9.3.ヨーロッパ
9.3.1.
9.3.2. 主要地域別ダイナミクス
9.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
9.3.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
9.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.3.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.3.7.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.3.7.1.
9.3.7.2.
9.3.7.3. フランス
9.3.7.4.
9.3.7.5. イタリア
9.3.7.6. その他のヨーロッパ
9.4.ラテンアメリカ
9.4.1.
9.4.2. 主要地域別動向
9.4.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.4.4.
9.4.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
9.4.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.4.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.4.7.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
メキシコ
9.4.7.2.
アルゼンチン
9.4.7.4. その他のラテンアメリカ地域
9.5. アジア太平洋
9.5.1.
9.5.2. 地域別主要市場動向
9.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.5.4.
9.5.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 形状別
9.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
9.5.6.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.5.7.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.5.7.1.
9.5.7.2.
9.5.7.3.
9.5.7.4. 韓国
9.5.7.5. その他のアジア太平洋地域
9.6. 中東・アフリカ
9.6.1.
9.6.2. 地域別主要市場動向
9.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.6.4.
9.6.4.市場規模分析および前年比成長率分析(%):形態別
9.6.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.6.6.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
10. 競争環境と市場ポジショニング
10.1. 競合の概要と主要市場プレイヤー
10.2. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
10.3. 戦略的パートナーシップ、M&A
10.4. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
10.5. 企業ベンチマーキング
11.企業プロフィール
11.1. ファイザー株式会社 *.
11.1.1. 会社概要
11.1.2. 製品ポートフォリオ
11.1.2.1. 製品概要
11.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
11.1.2.3. 製品売上実績と予測
11.1.2.4. 製品販売量
11.1.3. 財務概要
11.1.3.1. 会社収益
11.1.3.2. 地域別売上高シェア
11.1.3.3. 収益予測
11.1.4. 主要な動き
11.1.4.1. M&A
11.1.4.2. 主要製品開発活動
11.1.4.3. 規制当局の承認など
11.1.5. SWOT分析
11.2. エチコン(ジョンソン・エンド・ジョンソン)
11.3. バクスター・インターナショナル社
11.4. ベクトン・ディッキンソン・アンド・カンパニー(BD)
11.5.ビーブラウンSE
11.6.インテグラ・ライフサイエンス・コーポレーション
11.7.クライオライフ社(アーティビオン社)
11.8. アドバンスト・メディカル・ソリューションズ・グループ plc
11.9. イージスライフサイエンス
11.10.テレフレックス・インコーポレイテッド
11.11.HLBセル
リストは網羅的ではありません
12.前提条件と調査方法
12.1. データ収集方法
12.2. データの三角測量
12.3. 予測手法
12.4. データの検証と妥当性確認
13.付録
13.1. 会社概要とサービス
13.2.
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
2.1. Market Highlights and Strategic Takeaways
2.2. Key Trends and Future Projections
2.3. Snippet by Product Type
2.4. Snippet by Form
2.5. Snippet by Application
2.6. Snippet by End-User
2.7. Snippet by Region
3. Dynamics
3.1. Impacting Factors
3.1.1. Drivers
3.1.1.1. Increasing Number of Surgical Procedures
3.1.1.2. Innovations in Hemostatic Products
3.1.1.3. XX
3.1.2. Restraints
3.1.2.1. Product Recalls
3.1.2.2. Risk of Adverse Reactions
3.1.2.3. XX
3.1.3. Opportunity
3.1.3.1. Growth in Minimally Invasive Surgeries
3.1.3.2. XX
3.1.4. Impact Analysis
4. Strategic Insights and Industry Outlook
4.1. Market Leaders and Pioneers
4.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
4.1.2. Established leaders with largest largest-selling Brand
4.1.3. Market leaders with established Product
4.2. CXO Perspectives
4.3. Latest Developments and Breakthroughs
4.4. Case Studies/Ongoing Research
4.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
4.5.1. North America
4.5.2. Europe
4.5.3. Asia Pacific
4.5.4. Latin America
4.5.5. Middle East & Africa
4.6. Porter’s Five Forces Analysis
4.7. Supply Chain Analysis
4.8. Patent Analysis
4.9. SWOT Analysis
4.10. Unmet Needs and Gaps
4.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
4.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
4.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
4.14. Key Opinion Leaders
5. Hemostatic Matrix Market, By Product Type
5.1. Introduction
5.1.1. Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
5.1.2. Market Attractiveness Index By Product Type
5.2. Gelatin-based Hemostatic Matrix*
5.2.1. Introduction
5.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
5.3. Collagen-based Hemostatic Matrix
5.4. Thrombin-based Hemostatic Matrix
5.5. Combination Hemostatic Matrix
5.6. Others
6. Hemostatic Matrix Market, By Form
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
6.1.2. Market Attractiveness Index By Form
6.2. Gel*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Foam
6.4. Powder
6.5. Paste
7. Hemostatic Matrix Market, By Application
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
7.1.2. Market Attractiveness Index By Application
7.2. Surgical Procedures*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.2.3. Cardiovascular Surgery
7.2.4. Orthopedic Surgery
7.2.5. Neurosurgery
7.2.6. General Surgery
7.2.7. Gynecological Surgery
7.2.8. Urology Surgery
7.2.9. Others
7.3. Trauma Care
7.4. Wound Care
7.5. Others
8. Hemostatic Matrix Market, By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
8.2. Hospitals*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Ambulatory Surgical Centers
8.4. Trauma Centers
8.5. Others
9. Hemostatic Matrix Market, By Regional Market Analysis and Growth Opportunities
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.7.1. U.S.
9.2.7.2. Canada
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.7.1. Germany
9.3.7.2. U.K.
9.3.7.3. France
9.3.7.4. Spain
9.3.7.5. Italy
9.3.7.6. Rest of Europe
9.4. Latin America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.7.1. Mexico
9.4.7.2. Brazil
9.4.7.3. Argentina
9.4.7.4. Rest of Latin America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.7.1. China
9.5.7.2. India
9.5.7.3. Japan
9.5.7.4. South Korea
9.5.7.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Form
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape and Market Positioning
10.1. Competitive Overview and Key Market Players
10.2. Market Share Analysis and Positioning Matrix
10.3. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
10.4. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
10.5. Company Benchmarking
11. Company Profiles
11.1. Pfizer Inc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio
11.1.2.1. Product Description
11.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
11.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
11.1.2.4. Product Sales Volume
11.1.3. Financial Overview
11.1.3.1. Company Revenue
11.1.3.2. Geographical Revenue Shares
11.1.3.3. Revenue Forecasts
11.1.4. Key Developments
11.1.4.1. Mergers & Acquisitions
11.1.4.2. Key Product Development Activities
11.1.4.3. Regulatory Approvals, etc.
11.1.5. SWOT Analysis
11.2. Ethicon (Johnson & Johnson),
11.3. Baxter International Inc.
11.4. Becton, Dickinson and Company (BD)
11.5. B. Braun SE
11.6. Integra LifeSciences Corporation.
11.7. CryoLife, Inc. (Artivion, Inc)
11.8. Advanced Medical Solutions Group plc
11.9. Aegis Lifesciences
11.10. Teleflex Incorporated.
11.11. HLB Cell
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Assumptions and Research Methodology
12.1. Data Collection Methods
12.2. Data Triangulation
12.3. Forecasting Techniques
12.4. Data Verification and Validation
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us