1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
2.1. 市場ハイライトと戦略的要点
2.2. 主要トレンドと将来予測
2.3. 製品タイプ別スニペット
2.4. スニペット用途別
2.5. スニペット:エンドユーザー別
2.6. 地域別スニペット
3.ダイナミクス
3.1. 影響要因
3.1.1 推進要因
3.1.1.1. 歯科疾患の有病率の上昇
3.1.1.2.歯科用バーの技術進歩
3.1.1.3. XX
3.1.2.阻害要因
3.1.2.1.再利用可能な歯科用バースに関連する交差汚染と感染のリスク
3.1.2.2.規制上の課題
3.1.2.3. XX
3.1.3.機会
3.1.3.1.歯科修復および美容処置の拡大
3.1.3.2.
3.1.4.影響分析
4.戦略的洞察と業界展望
4.1.市場リーダーとパイオニア
4.1.1.新興パイオニアと有力プレーヤー
4.1.2.最大の売上を誇るブランドを持つ既存リーダー
4.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
4.2. CXOの視点
4.3.最新動向とブレークスルー
4.4.ケーススタディ/継続研究
4.5. 規制と償還の状況
4.5.1.
4.5.2.
4.5.3. アジア太平洋
4.5.4. 中南米
4.5.5. 中東・アフリカ
4.6. ポーターのファイブフォース分析
4.7. サプライチェーン分析
4.8. 特許分析
4.9. SWOT分析
4.10. 満たされていないニーズとギャップ
4.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
4.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
4.13. 価格分析と価格ダイナミクス
4.14. 主要オピニオンリーダー
5. 製品タイプ別
5.1. はじめに
5.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
5.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
5.2. ダイヤモンドバーサー
5.2.1.
5.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
5.3. 超硬バース
5.4. ステンレス製バース
5.5.セラミックバーサー
6.用途別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
6.1.2.市場魅力度指数、用途別
6.2. 口腔外科*分野
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
6.3. インプラント
6.4.歯科矯正
6.5.虫歯治療
6.6.その他
7.エンドユーザー別
7.1. はじめに
7.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
7.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
7.2. 病院*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(エンドユーザー別
7.3. 歯科クリニック
7.4. その他の医療施設
8.地域別市場分析と成長機会
8.1. はじめに
8.1.1.地域別市場規模分析とYoY成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数(地域別
8.2. 北米
8.2.1.
8.2.2. 主要地域別ダイナミクス
8.2.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
8.2.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), アプリケーション別
8.2.5. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
8.2.6.1. 米国
8.2.6.2. カナダ
8.3.ヨーロッパ
8.3.1.
8.3.2. 主要地域別ダイナミクス
8.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
8.3.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), アプリケーション別
市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
ドイツ
8.3.6.2.
8.3.6.3. フランス
8.3.6.4. スペイン
8.3.6.5. イタリア
8.3.6.6. その他のヨーロッパ
8.4.ラテンアメリカ
8.4.1.
8.4.2. 主要地域別動向
8.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
8.4.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
メキシコ
8.4.6.2.
アルゼンチン
8.4.6.4. その他のラテンアメリカ地域
8.5. アジア太平洋
8.5.1.
8.5.2. 主要地域別動向
8.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 8.5.4.
8.5.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
中国
8.5.6.2.
8.5.6.3.
8.5.6.4. 韓国
8.5.6.5. その他のアジア太平洋地域
8.6. 中東・アフリカ
8.6.1.
8.6.2. 主要地域別動向
8.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
8.6.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), アプリケーション別
8.6.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、エンドユーザー別
9. 競争環境と市場ポジショニング
9.1.競合の概要と主要市場プレイヤー
9.2. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
9.3. 戦略的パートナーシップ、M&A
9.4. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
9.5. 企業ベンチマーキング
10.企業プロフィール
10.1. デンツプライ・シロナ*社
10.1.1. 会社概要
10.1.2. 製品ポートフォリオ
10.1.2.1.製品概要
10.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
10.1.2.3. 製品売上実績と予測
10.1.2.4. 製品販売量
10.1.3. 財務概要
10.1.3.1. 会社収益
10.1.3.2. 地域別売上高シェア
10.1.3.3. 収益予測
10.1.4. 主要な開発
10.1.4.1. M&A
10.1.4.2. 主要製品開発活動
10.1.4.3. 規制当局の承認など
10.1.5. SWOT分析
10.2. ブラッセラーUSA
10.3. コルテンホールディングAG
10.4. ディアテックUSA
10.5. カー・コーポレーション(エンビスタ)
10.6. コメット・デンタル
10.7. MANI Inc.
10.8. プリマデンタルマニュファクチャリング社
10.9. ヘンリー・シャイン社
10.10. MEDIN, a.s.
リストは網羅的ではありません
11.前提条件と調査方法
11.1. データ収集方法
11.2.データの三角測量
11.3.予測手法
11.4. データの検証と妥当性確認
12.付録
12.1. 会社概要とサービス
12.2. お問い合わせ
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
2.1. Market Highlights and Strategic Takeaways
2.2. Key Trends and Future Projections
2.3. Snippet by Product Type
2.4. Snippet by Application
2.5. Snippet by End-User
2.6. Snippet by Region
3. Dynamics
3.1. Impacting Factors
3.1.1. Drivers
3.1.1.1. Rise in the Prevalence of Dental Disorders
3.1.1.2. Technological Advancements in Dental Burs
3.1.1.3. XX
3.1.2. Restraints
3.1.2.1. Risk of Cross-contamination and Infection Associated with Reusable Dental Burs
3.1.2.2. Regulatory Challenges
3.1.2.3. XX
3.1.3. Opportunity
3.1.3.1. Expansion of Dental Restoration and Cosmetic Procedures
3.1.3.2. XX
3.1.4. Impact Analysis
4. Strategic Insights and Industry Outlook
4.1. Market Leaders and Pioneers
4.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
4.1.2. Established leaders with largest largest-selling Brand
4.1.3. Market leaders with established Product
4.2. CXO Perspectives
4.3. Latest Developments and Breakthroughs
4.4. Case Studies/Ongoing Research
4.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
4.5.1. North America
4.5.2. Europe
4.5.3. Asia Pacific
4.5.4. Latin America
4.5.5. Middle East & Africa
4.6. Porter’s Five Force Analysis
4.7. Supply Chain Analysis
4.8. Patent Analysis
4.9. SWOT Analysis
4.10. Unmet Needs and Gaps
4.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
4.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
4.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
4.14. Key Opinion Leaders
5. By Product Type
5.1. Introduction
5.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
5.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
5.2. Diamond Burs*
5.2.1. Introduction
5.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
5.3. Carbide Burs
5.4. Stainless Steel Burs
5.5. Ceramic Burs
6. By Application
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
6.2. Oral Surgery*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Implantology
6.4. Orthodontics
6.5. Cavity Preparation
6.6. Others
7. By End-User
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
7.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
7.2. Hospitals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Dental Clinics
7.4. Other Healthcare Facilities
8. Regional Market Analysis and Growth Opportunities
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
8.2. North America
8.2.1. Introduction
8.2.2. Key Region-Specific Dynamics
8.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.2. Canada
8.3. Europe
8.3.1. Introduction
8.3.2. Key Region-Specific Dynamics
8.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.2. U.K.
8.3.6.3. France
8.3.6.4. Spain
8.3.6.5. Italy
8.3.6.6. Rest of Europe
8.4. Latin America
8.4.1. Introduction
8.4.2. Key Region-Specific Dynamics
8.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.4.6.1. Mexico
8.4.6.2. Brazil
8.4.6.3. Argentina
8.4.6.4. Rest of Latin America
8.5. Asia-Pacific
8.5.1. Introduction
8.5.2. Key Region-Specific Dynamics
8.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.5.6.1. China
8.5.6.2. India
8.5.6.3. Japan
8.5.6.4. South Korea
8.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Introduction
8.6.2. Key Region-Specific Dynamics
8.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9. Competitive Landscape and Market Positioning
9.1. Competitive Overview and Key Market Players
9.2. Market Share Analysis and Positioning Matrix
9.3. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
9.4. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
9.5. Company Benchmarking
10. Company Profiles
10.1. Dentsply Sirona*
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio
10.1.2.1. Product Description
10.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
10.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
10.1.2.4. Product Sales Volume
10.1.3. Financial Overview
10.1.3.1. Company Revenue’s
10.1.3.2. Geographical Revenue Shares
10.1.3.3. Revenue Forecasts
10.1.4. Key Developments
10.1.4.1. Mergers & Acquisitions
10.1.4.2. Key Product Development Activities
10.1.4.3. Regulatory Approvals, etc.
10.1.5. SWOT Analysis
10.2. Brasseler USA
10.3. COLTENE Holding AG
10.4. Diatech USA
10.5. Kerr Corporation (Envista)
10.6. Komet Dental
10.7. MANI Inc
10.8. Prima Dental Manufacturing Ltd
10.9. Henry Schein, Inc
10.10. MEDIN, a.s
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Assumption and Research Methodology
11.1. Data Collection Methods
11.2. Data Triangulation
11.3. Forecasting Techniques
11.4. Data Verification and Validation
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us