1.調査方法と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1. 製品タイプ別スニペット
3.2. 手技別スニペット
3.3. エンドユーザー別スニペット
3.4.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1.影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1. 技術の進歩
4.1.1.2. 泌尿器疾患の有病率の増加
4.1.1.3. XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1. 厳しい規制枠組み
4.1.2.2. 訓練を受けた専門家の不足
4.1.2.3.
4.1.3.機会
4.1.3.1. 戦略的パートナーシップと協力関係
4.1.3.2.
4.1.4. 影響分析
5.業界分析
5.1.市場リーダーとパイオニア
5.1.1. 新興パイオニアと有力プレーヤー
5.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
5.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
5.2. CXOの視点
5.3.最新動向とブレークスルー
5.4. ケーススタディ/継続研究
5.5. 規制と償還の状況
5.5.1.
5.5.2.
5.5.3. アジア太平洋
5.5.4. 中南米
5.5.5. 中東・アフリカ
5.6. ポーターのファイブフォース分析
5.7. サプライチェーン分析
5.8. 特許分析
5.9. SWOT分析
5.10. 未充足ニーズとギャップ
5.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
5.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
5.13. 価格分析と価格ダイナミクス
5.14. 主要オピニオンリーダー
6. 製品タイプ別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
6.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
6.2. ロボット手術システム*市場
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3. インスツルメントとアクセサリー
6.4.その他
7.手技別
7.1 はじめに
7.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)(製品タイプ別
7.1.2.市場魅力度指数、製品タイプ別
7.2.ロボット前立腺切除術*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3.ロボット膀胱摘出術
7.4. ロボット腎盂形成術
7.5.ロボット腎摘除術
8.エンドユーザー別
8.1 はじめに
8.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、用途別
8.1.2.市場魅力度指数、用途別
8.2. 病院
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析とYoY成長率分析(%)
8.3. 専門クリニック
8.4. その他
9.地域別
9.1 はじめに
9.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.1.2.
9.1.2.市場魅力度指数(地域別
9.2. 北米
9.2.1.
9.2.2. 主要地域別ダイナミクス
9.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
9.2.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、手技別
9.2.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
9.2.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.2.6.1. 米国
9.2.6.2. カナダ
9.3.欧州
9.3.1.
9.3.2. 主要地域別ダイナミクス
9.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
9.3.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、手技別
9.3.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
9.3.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.3.6.1.
9.3.6.2.
9.3.6.3. フランス
9.3.6.4.
9.3.6.5. イタリア
9.3.6.6. その他のヨーロッパ
9.4.ラテンアメリカ
9.4.1.
9.4.2.地域別主要ダイナミクス
9.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
9.4.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、手技別
9.4.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
9.4.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
メキシコ
9.4.6.2.
アルゼンチン
9.4.6.4. その他の南米諸国
9.5. アジア太平洋地域
9.5.1.
9.5.2. 地域別主要市場動向
9.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.5.4.
9.5.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、手技別
9.5.5.市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.5.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
9.5.6.1.
9.5.6.2.
9.5.6.3.
9.5.6.4. 韓国
9.5.6.5. その他のアジア太平洋地域
9.6. 中東・アフリカ
9.6.1.
9.6.2. 主要地域別動向
9.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.6.4.
9.6.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、手技別
9.6.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
10.競合情勢
10.1. 競合のシナリオ
10.2. 市場ポジショニング/シェア分析
10.3. M&A分析
11.企業プロファイル
11.1. インテュイティブ・サージカル*社
11.1.1. 会社概要
11.1.2. 製品ポートフォリオ
11.1.2.1. 製品概要
11.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
11.1.2.3. 製品売上実績と予測
11.1.2.4. 製品販売量
11.1.3. 財務概要
11.1.3.1. 会社収益
11.1.3.2. 地域別売上高シェア
11.1.3.3. 収益予測
11.1.4. 主要な開発
11.1.4.1. M&A
11.1.4.2. 主要製品開発活動
11.1.4.3. 規制当局の承認など
11.1.5. SWOT分析
11.2.アセンサスサージカルUS社
11.3. マイクロポート・サイエンティフィック・コーポレーション
11.4. タイタン・メディカル社
11.5. エチコン社
11.6. メドトロニック
11.7.CMRサージカル社
リストはすべてではありません。
12.付録
12.1.会社概要とサービス
12.2.お問い合わせ
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Procedure
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Advancements in Technology
4.1.1.2. Increasing Prevalence of Urological Disorders
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Stringent Regulatory Frameworks
4.1.2.2. Limited Availability of Trained Professionals
4.1.2.3. XX
4.1.3. Opportunities
4.1.3.1. Strategic Partnerships and Collaborations
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Market Leaders and Pioneers
5.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
5.1.2. Established leaders with largest selling Brand
5.1.3. Market leaders with established Product
5.2. CXO Perspectives
5.3. Latest Developments and Breakthroughs
5.4. Case Studies/Ongoing Research
5.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
5.5.1. North America
5.5.2. Europe
5.5.3. Asia Pacific
5.5.4. Latin America
5.5.5. Middle East & Africa
5.6. Porter’s Five Force Analysis
5.7. Supply Chain Analysis
5.8. Patent Analysis
5.9. SWOT Analysis
5.10. Unmet Needs and Gaps
5.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
5.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
5.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
5.14. Key Opinion Leaders
6. By Product Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
6.2. Robotic Surgery Systems*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Instruments and Accessories
6.4. Others
7. By Procedure
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
7.2. Robotic Prostatectomy*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Robotic Cystectomy
7.4. Robotic Pyeloplasty
7.5. Robotic Nephrectomy
8. By End-User
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Hospitals*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Specialty Clinics
8.4. Others
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Procedure
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.6.1. U.S.
9.2.6.2. Canada
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Procedure
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.6.1. Germany
9.3.6.2. U.K.
9.3.6.3. France
9.3.6.4. Spain
9.3.6.5. Italy
9.3.6.6. Rest of Europe
9.4. Latin America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Procedure
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.6.1. Mexico
9.4.6.2. Brazil
9.4.6.3. Argentina
9.4.6.4. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Procedure
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.6.1. China
9.5.6.2. India
9.5.6.3. Japan
9.5.6.4. South Korea
9.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Procedure
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Intuitive Surgical*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio
11.1.2.1. Product Description
11.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
11.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
11.1.2.4. Product Sales Volume
11.1.3. Financial Overview
11.1.3.1. Company Revenue’s
11.1.3.2. Geographical Revenue Shares
11.1.3.3. Revenue Forecasts
11.1.4. Key Developments
11.1.4.1. Mergers & Acquisitions
11.1.4.2. Key Product Development Activities
11.1.4.3. Regulatory Approvals etc.
11.1.5. SWOT Analysis
11.2. Asensus Surgical US, Inc.
11.3. MicroPort Scientific Corporation
11.4. Titan Medical Inc.
11.5. Ethicon, Inc.
11.6. Medtronic
11.7. CMR Surgical Ltd
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us