1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
2.1. 市場ハイライトと戦略的要点
2.2. 主要トレンドと将来予測
2.3. 製品タイプ別スニペット
2.4. 技術別スニペット
2.5. エンドユーザー別スニペット
2.6. 地域別スニペット
3.ダイナミクス
3.1. 影響要因
3.1.1 推進要因
3.1.1.1. 低体温症の有病率の増加
3.1.1.2.ポータブルおよび電池式血液ウォーマー技術の進歩
3.1.1.3. XX
3.1.2 抑制要因
3.1.2.1.高度血液温熱デバイスの高コスト
3.1.2.2. 厳しい規制当局の承認とコンプライアンス要件
3.1.2.3. XX
3.1.3. 機会
3.1.3.1. 正確な温度制御のためのIoTとAIベースのモニタリングシステムの統合
3.1.3.2.
3.1.4. 影響分析
4.戦略的洞察と業界展望
4.1. 市場リーダーとパイオニア
4.1.1. 新興パイオニアと有力プレーヤー
4.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
4.1.3.確立された製品を持つマーケットリーダー
4.2. CXOの視点
4.3.最新動向とブレークスルー
4.4.ケーススタディ/継続研究
4.5. 規制と償還の状況
4.5.1.
4.5.2.
4.5.3. アジア太平洋
4.5.4. 中南米
4.5.5. 中東・アフリカ
4.6. ポーターのファイブフォース分析
4.7. サプライチェーン分析
4.8. 特許分析
4.9. SWOT分析
4.10. 満たされていないニーズとギャップ
4.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
4.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
4.13. 価格分析と価格ダイナミクス
4.14. 主要オピニオンリーダー
5. 製品タイプ別
5.1. はじめに
5.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
5.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
5.2. 携帯型血液ウォーマー
5.2.1.
5.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
5.3.非携帯型血液ウォーマー
6.技術別
6.1. はじめに
6.1.1.技術別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 6.1.2.
6.1.2.市場魅力度指数、技術別
6.2. 乾熱式プレートウォーマー*市場
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3. ウォーターバスウォーマー
6.4.赤外線ウォーマー
7.エンドユーザー別
7.1. はじめに
7.1.1.エンドユーザー別市場規模分析とYoY成長分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
7.2. 病院・クリニック*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.3. 外来手術センター
7.4. 救急医療サービス
8.地域別市場分析と成長機会
8.1. 導入
8.1.1.地域別市場規模分析とYoY成長率分析(%)8.1.2.
8.1.2.市場魅力度指数(地域別
8.2. 北米
8.2.1.
8.2.2. 主要地域別ダイナミクス
8.2.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
8.2.4. 市場規模分析およびYoY成長率分析(%), 技術別
8.2.5. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
8.2.6.1. 米国
8.2.6.2. カナダ
8.3.ヨーロッパ
8.3.1.
8.3.2. 主要地域別ダイナミクス
8.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
8.3.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):技術別
市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
ドイツ
8.3.6.2.
8.3.6.3. フランス
8.3.6.4. スペイン
8.3.6.5. イタリア
8.3.6.6. その他のヨーロッパ
8.4.ラテンアメリカ
8.4.1.
8.4.2. 主要地域別動向
8.4.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
8.4.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):技術別
8.4.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
8.4.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、国別
メキシコ
8.4.6.2.
アルゼンチン
8.4.6.4. その他のラテンアメリカ地域
8.5. アジア太平洋
8.5.1.
8.5.2. 主要地域別動向
8.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 8.5.4.
8.5.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):技術別
市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
中国
8.5.6.2.
8.5.6.3.
8.5.6.4. 韓国
8.5.6.5. その他のアジア太平洋地域
8.6. 中東・アフリカ
8.6.1.
8.6.2. 主要地域別動向
8.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
8.6.4. 市場規模分析およびYoY成長率分析(%), 技術別
8.6.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
9. 競争環境と市場ポジショニング
9.1. 競合の概要と主要市場プレイヤー
9.2. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
9.3. 戦略的パートナーシップ、M&A
9.4. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
9.5. 企業ベンチマーキング
10.企業プロフィール
10.1. 3M*
10.1.1. 会社概要
10.1.2. 製品ポートフォリオ
10.1.2.1. 製品の説明
10.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
10.1.2.3. 製品売上実績と予測
10.1.2.4. 製品販売量
10.1.3. 財務概要
10.1.3.1. 会社収益
10.1.3.2. 地域別売上高シェア
10.1.3.3. 収益予測
10.1.4. 主要開発
10.1.4.1. M&A
10.1.4.2. 主要製品開発活動
10.1.4.3. 規制当局の承認など
10.1.5. SWOT分析
10.2. ストライカー・コーポレーション
10.3. ICUメディカル
10.4. バクスター・インターナショナル
10.5. GEヘルスケア
10.6. ベルモント・メディカル・テクノロジーズ
10.7. インデックスインデス
10.8. キーウェル・メディカル・テクノロジー株式会社
10.9. ナラン・メディカル・リミテッド
10.10. ビーグラー社
リストは網羅的ではありません
11.前提条件と調査方法
11.1. データ収集方法
11.2.データの三角測量
11.3. 予測手法
11.4. データの検証と妥当性確認
12.付録
12.1. 会社概要とサービス
12.2. お問い合わせ
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
2.1. Market Highlights and Strategic Takeaways
2.2. Key Trends and Future Projections
2.3. Snippet by Product Type
2.4. Snippet by Technology
2.5. Snippet by End-User
2.6. Snippet by Region
3. Dynamics
3.1. Impacting Factors
3.1.1. Drivers
3.1.1.1. Increasing Prevalence of Hypothermia
3.1.1.2. Advancements In Portable and Battery-Operated Blood Warmer Technologies
3.1.1.3. XX
3.1.2. Restraints
3.1.2.1. High Cost of Advanced Blood Warmer Devices
3.1.2.2. Stringent Regulatory Approvals and Compliance Requirements
3.1.2.3. XX
3.1.3. Opportunity
3.1.3.1. Integration of IoT And AI-Based Monitoring Systems for Precise Temperature Control
3.1.3.2. XX
3.1.4. Impact Analysis
4. Strategic Insights and Industry Outlook
4.1. Market Leaders and Pioneers
4.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
4.1.2. Established leaders with the largest-selling Brand
4.1.3. Market leaders with established Product
4.2. CXO Perspectives
4.3. Latest Developments and Breakthroughs
4.4. Case Studies/Ongoing Research
4.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
4.5.1. North America
4.5.2. Europe
4.5.3. Asia Pacific
4.5.4. Latin America
4.5.5. Middle East & Africa
4.6. Porter’s Five Force Analysis
4.7. Supply Chain Analysis
4.8. Patent Analysis
4.9. SWOT Analysis
4.10. Unmet Needs and Gaps
4.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
4.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
4.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
4.14. Key Opinion Leaders
5. By Product Type
5.1. Introduction
5.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
5.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
5.2. Portable Blood Warmers*
5.2.1. Introduction
5.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
5.3. Non-Portable Blood Warmers
6. By Technology
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
6.2. Dry Heat Plate Warmers*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Water Bath Warmers
6.4. Infrared Warmers
7. By End-User
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
7.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
7.2. Hospitals & Clinics*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Ambulatory Surgical Centers
7.4. Emergency Medical Services
8. Regional Market Analysis and Growth Opportunities
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
8.2. North America
8.2.1. Introduction
8.2.2. Key Region-Specific Dynamics
8.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.2. Canada
8.3. Europe
8.3.1. Introduction
8.3.2. Key Region-Specific Dynamics
8.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.2. U.K.
8.3.6.3. France
8.3.6.4. Spain
8.3.6.5. Italy
8.3.6.6. Rest of Europe
8.4. Latin America
8.4.1. Introduction
8.4.2. Key Region-Specific Dynamics
8.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.4.6.1. Mexico
8.4.6.2. Brazil
8.4.6.3. Argentina
8.4.6.4. Rest of Latin America
8.5. Asia-Pacific
8.5.1. Introduction
8.5.2. Key Region-Specific Dynamics
8.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.5.6.1. China
8.5.6.2. India
8.5.6.3. Japan
8.5.6.4. South Korea
8.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Introduction
8.6.2. Key Region-Specific Dynamics
8.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
8.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9. Competitive Landscape and Market Positioning
9.1. Competitive Overview and Key Market Players
9.2. Market Share Analysis and Positioning Matrix
9.3. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
9.4. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
9.5. Company Benchmarking
10. Company Profiles
10.1. 3M*
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio
10.1.2.1. Product Description
10.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
10.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
10.1.2.4. Product Sales Volume
10.1.3. Financial Overview
10.1.3.1. Company Revenue
10.1.3.2. Geographical Revenue Shares
10.1.3.3. Revenue Forecasts
10.1.4. Key Developments
10.1.4.1. Mergers & Acquisitions
10.1.4.2. Key Product Development Activities
10.1.4.3. Regulatory Approvals, etc.
10.1.5. SWOT Analysis
10.2. Stryker Corporation
10.3. ICU Medical
10.4. Baxter International Inc
10.5. GE Healthcare
10.6. Belmont Medical Technologies
10.7. IndexIndes
10.8. Keewell Medical Technology Co., Ltd
10.9. Narang Medical Limited
10.10. Biegler GmbH
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Assumptions and Research Methodology
11.1. Data Collection Methods
11.2. Data Triangulation
11.3. Forecasting Techniques
11.4. Data Verification and Validation
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us