1.調査方法と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1. 製品タイプ別スニペット
3.2. 難聴タイプ別スニペット
3.3. 技術別スニペット
3.4. 患者グループ別スニペット
3.5. 販売チャネル別スニペット
3.6. 地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1. 影響要因
4.1.1.推進要因
4.1.1.1. 人工知能と音声認識の進歩
4.1.1.2. 聴覚障害の有病率の上昇
4.1.1.3. XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1. 高度補聴器の高コスト
4.1.2.2. 厳しい規制要件
4.1.2.3. XX
4.1.3. 機会
4.1.3.1. 新興市場への進出
4.1.3.2.
4.1.4. 影響分析
5.戦略的洞察と業界展望
5.1. 市場リーダーとパイオニア
5.1.1. 新興パイオニアと有力プレーヤー
5.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
5.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
5.2. CXOの視点
5.3.最新動向とブレークスルー
5.4. ケーススタディ/継続研究
5.5. 規制と償還の状況
5.5.1.
5.5.2.
5.5.3. アジア太平洋
5.5.4. 中南米
5.5.5. 中東・アフリカ
5.6. ポーターのファイブフォース分析
5.7. パイプライン分析
5.8. サプライチェーン分析
5.9. 特許分析
5.10. SWOT分析
5.11. 未充足ニーズとギャップ
5.12. 市場参入と拡大のための推奨戦略
5.13. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
5.14. 価格分析と価格ダイナミクス
5.15. 主要オピニオンリーダー
6. 製品タイプ別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
6.1.2. 市場魅力度指数(製品タイプ別
6.2. 耳かけ型(BTE)*市場
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3. レシーバー・イン・ザ・イヤー(RITE)
6.4. イン・ザ・イヤー(ITE)
6.5. カナル型(ITC)
6.6. その他
7.難聴タイプ別
7.1. はじめに
7.1.1. 難聴タイプ別市場規模分析とYoY成長率分析(%)
7.1.2.市場魅力度指数(難聴タイプ別
7.2. 感音性難聴*市場
7.2.1. 導入
7.2.2. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.3. 伝導性難聴
7.4. 混合性難聴
8.技術別
8.1. はじめに
8.1.1. 技術別市場規模分析とYoY成長率分析(%)
8.1.2.市場魅力度指数、技術別
8.2. デジタル*市場
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3. アナログ
9.患者グループ別
9.1. はじめに
9.1.1.患者グループ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.1.2.
9.1.2.市場魅力度指数(患者グループ別
9.2.
9.2.1.
9.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.3.小児
10.流通チャネル別
10.1. はじめに
10.1.1. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)(流通チャネル別
10.1.2.市場魅力度指数(流通チャネル別
10.2. 病院
10.2.1.
10.2.2. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)(流通チャネル別
10.3. 外来手術センター(ASCs)
10.4. 在宅医療
11.地域別
11.1. はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析とYoY成長率分析(%)
11.1.2.市場魅力度指数(地域別
11.2. 北米
11.2.1.
11.2.2. 主要地域別ダイナミクス
11.2.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.2.4. 難聴タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.2.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.2.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、患者グループ別
11.2.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.2.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.8.1. 米国
11.2.8.2. カナダ
11.3. 欧州
11.3.1.
11.3.2. 主要地域別ダイナミクス
11.3.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.3.4.
11.3.4. 難聴タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.3.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.3.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、患者グループ別
11.3.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.3.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.8.1.
11.3.8.2. 英国
11.3.8.3. フランス
11.3.8.4. スペイン
11.3.8.5. イタリア
11.3.8.6. その他のヨーロッパ
11.4. ラテンアメリカ
11.4.1.
11.4.2. 地域別の主な動き
11.4.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.4.4.
難聴タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.4.5.
11.4.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.4.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、患者グループ別
11.4.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.4.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.8.1. メキシコ
11.4.8.2. ブラジル
アルゼンチン
11.4.8.4. その他の南米地域
11.5. アジア太平洋
11.5.1.
11.5.2. 地域別主要市場動向
11.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.5.4.
11.5.4. 難聴タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.5.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.5.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、患者グループ別
11.5.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):流通チャネル別
11.5.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.8.1.
11.5.8.2.
11.5.8.3.
11.5.8.4. 韓国
11.5.8.5. その他のアジア太平洋地域
11.6. 中東・アフリカ
11.6.1. はじめに
11.6.2. 地域別主要市場動向
11.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.6.4.
11.6.4. 難聴タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.6.5. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.6.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、患者グループ別
11.6.7. 市場規模分析およびYoY成長率分析(%), 流通チャネル別
12.競合情勢
12.1. 競合のシナリオ
12.2. 市場ポジショニング/シェア分析
12.3. M&A分析
13.企業プロフィール
主要市場プレイヤー
13.1. ソノバ*社
13.1.1. 会社概要
13.1.2. 製品ポートフォリオ
13.1.2.1. 製品の説明
13.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
13.1.2.3.製品の売上実績と予測
13.1.2.4. 製品販売量
13.1.3. 財務概要
13.1.3.1. 会社収益
13.1.3.2. 地域別売上高シェア
13.1.3.3. 収益予測
13.1.4. 主要な開発
13.1.4.1. M&A
13.1.4.2. 主要製品開発活動
13.1.4.3. 規制当局の承認など
13.1.5. SWOT分析
13.2. スターキー・ヒアリング・テクノロジーズ
13.3.GNヒアリングA/S
13.4. デマント
13.5.
13.6. アンビック
13.7. WS Audiology A/S
* 同様のデータは各市場プレーヤーにも提供されます。
新興市場プレーヤー
13.8.イヤーゴ
13.8.1. パイプライン製品の説明
13.8.2. 製品の主要業績評価指標(KPI)
13.8.3. 主要活動
13.8.4. 市場参入スケジュール
13.8.5. 製品普及率
13.8.6. 売上高の推定と予測
13.9. オリーブユニオン
13.10.リリック・ヒアリング
* 同様のデータは各市場プレーヤーにも提供されます。
リストは網羅的ではありません
14.付録
14.1. 会社概要とサービス
14.2.お問い合わせ
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Hearing Loss Type
3.3. Snippet by Technology
3.4. Snippet by Patient Group
3.5. Snippet by Distribution Channel
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Advancements in Artificial Intelligence and Speech Recognition
4.1.1.2. Rise in the Prevalence of Hearing Disorders
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Cost of Advanced Hearing Aids
4.1.2.2. Stringent Regulatory Requirements
4.1.2.3. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expansion into Emerging Markets
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Strategic Insights and Industry Outlook
5.1. Market Leaders and Pioneers
5.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
5.1.2. Established leaders with largest selling Brand
5.1.3. Market leaders with established Product
5.2. CXO Perspectives
5.3. Latest Developments and Breakthroughs
5.4. Case Studies/Ongoing Research
5.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
5.5.1. North America
5.5.2. Europe
5.5.3. Asia Pacific
5.5.4. Latin America
5.5.5. Middle East & Africa
5.6. Porter’s Five Force Analysis
5.7. Pipeline Analysis
5.8. Supply Chain Analysis
5.9. Patent Analysis
5.10. SWOT Analysis
5.11. Unmet Needs and Gaps
5.12. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
5.13. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
5.14. Pricing Analysis and Price Dynamics
5.15. Key Opinion Leaders
6. By Product Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
6.2. Behind-the-Ear (BTE)*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Receiver-in-the-Ear (RITE)
6.4. In-the-Ear (ITE)
6.5. In-the-Canal (ITC)
6.6. Others
7. By Hearing Loss Type
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Hearing Loss Type
7.2. Sensorineural Hearing Loss*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Conductive Hearing Loss
7.4. Mixed Hearing Loss
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
8.2. Digital*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Analog
9. By Patient Group
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Patient Group
9.2. Adult*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Pediatric
10. By Distribution Channel
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
10.2. Hospitals*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Ambulatory Surgical Centers (ASCs)
10.4. Home Care Settings
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.8.1. U.S.
11.2.8.2. Canada
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.8.1. Germany
11.3.8.2. U.K.
11.3.8.3. France
11.3.8.4. Spain
11.3.8.5. Italy
11.3.8.6. Rest of Europe
11.4. Latin America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.8.1. Mexico
11.4.8.2. Brazil
11.4.8.3. Argentina
11.4.8.4. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
11.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.8.1. China
11.5.8.2. India
11.5.8.3. Japan
11.5.8.4. South Korea
11.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Hearing Loss Type
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Patient Group
11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
Key Market Players
13.1. Sonova*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio
13.1.2.1. Product Description
13.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
13.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
13.1.2.4. Product Sales Volume
13.1.3. Financial Overview
13.1.3.1. Company Revenue’s
13.1.3.2. Geographical Revenue Shares
13.1.3.3. Revenue Forecasts
13.1.4. Key Developments
13.1.4.1. Mergers & Acquisitions
13.1.4.2. Key Product Development Activities
13.1.4.3. Regulatory Approvals etc.
13.1.5. SWOT Analysis
13.2. Starkey Hearing Technologies
13.3. GN Hearing A/S
13.4. Demant
13.5. Eargo
13.6. Ambiq
13.7. WS Audiology A/S
* Similar data will be provided for each market player.
Emerging Market Players
13.8. Eargo*
13.8.1. Pipeline Products Description
13.8.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
13.8.3. Key Activities
13.8.4. Market Entry Timelines
13.8.5. Product Penetration Rate
13.8.6. Sales Estimation and Projections
13.9. Olive Union
13.10. Lyric Hearing
* Similar data will be provided for each market player.
LIST NOT EXHAUSTIVE
14. Appendix
14.1. About Us and Services
14.2. Contact Us