1.市場紹介とスコープ
1.1. レポートの目的
1.2. レポートの対象範囲と定義
1.3. レポートのスコープ
2.エグゼクティブインサイトと主要な要点
2.1. 市場ハイライトと戦略的要点
2.2. 主要トレンドと将来予測
2.3. がんタイプ別スニペット
2.4. 治療タイプ別スニペット
2.5. エンドユーザー別スニペット
2.6. 地域別スニペット
3.ダイナミクス
3.1. 影響要因
3.1.1.推進要因
3.1.1.1. 治療法の進歩
3.1.2. 阻害要因
3.1.2.1. 特定の薬剤に伴う副作用
3.1.3. 機会
3.1.4. 影響分析
4.戦略的洞察と業界展望
4.1.市場リーダーとパイオニア
4.1.1.新興パイオニアと有力プレーヤー
4.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
4.1.3.確立された製品を持つマーケットリーダー
4.2. CXOの視点
4.3.最新動向とブレークスルー
4.4.ケーススタディ/継続研究
4.5. 規制と償還の状況
4.5.1.
4.5.2.
4.5.3. アジア太平洋
4.5.4. 中南米
4.5.5. 中東・アフリカ
4.6. ポーターのファイブフォース分析
4.7. サプライチェーン分析
4.8. 特許分析
4.9. SWOT分析
4.10. 満たされていないニーズとギャップ
4.11. 市場参入と拡大のための推奨戦略
4.12. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
4.13. 価格分析と価格ダイナミクス
4.14. 主要オピニオンリーダー
5. 食道がん治療市場:がんタイプ別
5.1. はじめに
5.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、がんタイプ別
5.1.2.市場魅力度指数(癌タイプ別
5.2.扁平上皮がん*市場
5.2.1.
5.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
5.3.腺がん
6. 食道がん治療市場:治療タイプ別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)(治療タイプ別
6.1.2.市場魅力度指数(治療タイプ別
6.2. 外科*領域
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(治療タイプ別
6.3. 化学療法
6.4. 放射線療法
6.5. 標的薬物療法
6.6. 免疫療法
6.7. 併用療法
6.8. その他
7. 食道がん治療市場:エンドユーザー別
7.1. はじめに
7.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
7.1.2.市場魅力度指数(エンドユーザー別
7.2. 病院*市場
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(エンドユーザー別
7.3. 専門クリニック
7.4. 外来手術センター
7.5. 学術研究機関
7.6. その他
8.食道がん治療市場、地域別市場分析と成長機会
8.1. はじめに
8.1.1.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、地域別
8.1.2.市場魅力度指数(地域別
8.2. 北米
8.2.1.
8.2.2. 主要地域別ダイナミクス
8.2.3.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、がんタイプ別
8.2.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):治療タイプ別
8.2.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
8.2.6.1. 米国
8.2.6.2. カナダ
8.2.6.3. メキシコ
8.3.ヨーロッパ
8.3.1.
8.3.2. 主要地域別動向
8.3.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、がんタイプ別
8.3.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):治療タイプ別
8.3.5.市場規模分析および前年比成長率分析(%):エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
ドイツ
8.3.6.2.
8.3.6.3. フランス
8.3.6.4. スペイン
8.3.6.5. イタリア
8.3.6.6. その他のヨーロッパ
8.4.南アメリカ
8.4.1.
8.4.2. 主要地域別動向
8.4.3.市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、がんタイプ別
8.4.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):治療タイプ別
8.4.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%):エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
ブラジル
8.4.6.2. アルゼンチン
8.4.6.3. その他の南米諸国
8.5. アジア太平洋
8.5.1.
8.5.2. 主要地域別動向
8.5.3.がんタイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 8.5.4.
8.5.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):治療タイプ別
8.5.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%):エンドユーザー別
市場規模分析およびYoY成長率分析(%)、国別
中国
8.5.6.2.
8.5.6.3.
8.5.6.4. 韓国
8.5.6.5. その他のアジア太平洋地域
8.6. 中東・アフリカ
8.6.1.
8.6.2. 主要地域別動向
8.6.3.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、がんタイプ別
8.6.4.市場規模分析およびYoY成長分析(%):治療タイプ別
8.6.5.市場規模分析およびYoY成長分析(%):エンドユーザー別
9.競合情勢と市場ポジショニング
9.1.競合の概要と主要市場プレイヤー
9.2. 市場シェア分析とポジショニングマトリックス
9.3. 戦略的パートナーシップ、M&A
9.4. 製品ポートフォリオとイノベーションにおける主な進展
9.5. 企業ベンチマーキング
10.企業プロフィール
10.1. メルク・アンド・カンパニー・インク* 10.1.1.
10.1.1. 会社概要
10.1.2. 製品ポートフォリオと内容
10.1.3. 財務概要
10.1.4. 主要な開発
10.1.5. SWOT分析
10.2. ブリストル・マイヤーズ スクイブ社
10.3. ベイジーン社
10.4. F.ホフマン・ラ・ロシュ社 10.5.
10.5. イーライリリー・アンド・カンパニー
10.6. 第一三共株式会社
10.7. 大鵬薬品工業株式会社
10.8. アステラス製薬株式会社
10.9. ノバルティス
10.10. アムジェン社
リストは網羅的ではありません
11.前提条件と調査方法
11.1. データ収集方法
11.2.データの三角測量
11.3.予測手法
11.4. データの検証と妥当性確認
12.付録
12.1. 会社概要とサービス
12.2. お問い合わせ
1.1. Objectives of the Report
1.2. Report Coverage & Definitions
1.3. Report Scope
2. Executive Insights and Key Takeaways
2.1. Market Highlights and Strategic Takeaways
2.2. Key Trends and Future Projections
2.3. Snippet by Cancer Type
2.4. Snippet by Treatment Type
2.5. Snippet by End-User
2.6. Snippet by Region
3. Dynamics
3.1. Impacting Factors
3.1.1. Drivers
3.1.1.1. Rising Advancements in Treatment Options
3.1.2. Restraints
3.1.2.1. Side Effects Associated with Certain Medications
3.1.3. Opportunity
3.1.4. Impact Analysis
4. Strategic Insights and Industry Outlook
4.1. Market Leaders and Pioneers
4.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
4.1.2. Established leaders with largest selling Brand
4.1.3. Market leaders with established Product
4.2. CXO Perspectives
4.3. Latest Developments and Breakthroughs
4.4. Case Studies/Ongoing Research
4.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
4.5.1. North America
4.5.2. Europe
4.5.3. Asia Pacific
4.5.4. Latin America
4.5.5. Middle East & Africa
4.6. Porter’s Five Force Analysis
4.7. Supply Chain Analysis
4.8. Patent Analysis
4.9. SWOT Analysis
4.10. Unmet Needs and Gaps
4.11. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
4.12. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
4.13. Pricing Analysis and Price Dynamics
4.14. Key Opinion Leaders
5. Esophageal Cancer Treatment Market, By Cancer Type
5.1. Introduction
5.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
5.1.2. Market Attractiveness Index, By Cancer Type
5.2. Squamous Cell Carcinoma*
5.2.1. Introduction
5.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
5.3. Adenocarcinoma
6. Esophageal Cancer Treatment Market, By Treatment Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Treatment Type
6.2. Surgery*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Chemotherapy
6.4. Radiation Therapy
6.5. Targeted Drug Therapy
6.6. Immunotherapy
6.7. Combination Therapy
6.8. Others
7. Esophageal Cancer Treatment Market, By End-User
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
7.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
7.2. Hospitals*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Specialty Clinics
7.4. Ambulatory Surgical Centers
7.5. Academic and Research Institutes
7.6. Others
8. Esophageal Cancer Treatment Market, By Regional Market Analysis and Growth Opportunities
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
8.2. North America
8.2.1. Introduction
8.2.2. Key Region-Specific Dynamics
8.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
8.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.2.6.1. U.S.
8.2.6.2. Canada
8.2.6.3. Mexico
8.3. Europe
8.3.1. Introduction
8.3.2. Key Region-Specific Dynamics
8.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
8.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.3.6.1. Germany
8.3.6.2. U.K.
8.3.6.3. France
8.3.6.4. Spain
8.3.6.5. Italy
8.3.6.6. Rest of Europe
8.4. South America
8.4.1. Introduction
8.4.2. Key Region-Specific Dynamics
8.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
8.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.4.6.1. Brazil
8.4.6.2. Argentina
8.4.6.3. Rest of South America
8.5. Asia-Pacific
8.5.1. Introduction
8.5.2. Key Region-Specific Dynamics
8.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
8.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
8.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
8.5.6.1. China
8.5.6.2. India
8.5.6.3. Japan
8.5.6.4. South Korea
8.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
8.6. Middle East and Africa
8.6.1. Introduction
8.6.2. Key Region-Specific Dynamics
8.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Cancer Type
8.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Treatment Type
8.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9. Competitive Landscape and Market Positioning
9.1. Competitive Overview and Key Market Players
9.2. Market Share Analysis and Positioning Matrix
9.3. Strategic Partnerships, Mergers & Acquisitions
9.4. Key Developments in Product Portfolios and Innovations
9.5. Company Benchmarking
10. Company Profiles
10.1. Merck & Co., Inc.*
10.1.1. Company Overview
10.1.2. Product Portfolio and Description
10.1.3. Financial Overview
10.1.4. Key Developments
10.1.5. SWOT Analysis
10.2. Bristol-Myers Squibb Company
10.3. BeiGene, Ltd.
10.4. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
10.5. Eli Lilly and Company
10.6. Daiichi Sankyo, Inc.
10.7. Taiho Oncology, Inc.
10.8. Astellas Pharma Inc.
10.9. Novartis AG
10.10. Amgen, Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
11. Assumption and Research Methodology
11.1. Data Collection Methods
11.2. Data Triangulation
11.3. Forecasting Techniques
11.4. Data Verification and Validation
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us