世界の3Dシネマスクリーン市場2021年-2031年:種類別(大型スクリーン、特大型スクリーン)、用途別(家庭、商業)

【英語タイトル】3D Cinema Screen Market By Type (Large Screen, Oversized Screen), By Application (Residential, Commercial): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MY062)・商品コード:ALD23MY062
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年2月
・ページ数:260
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業装置
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❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には132.7百万ドルであった世界の3Dシネマスクリーン市場規模が2031年には548.3百万ドルへ上り、予測期間中(2022年~2031年)に年平均15.8%成長すると予測しています。本書では、3Dシネマスクリーンの世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(大型スクリーン、特大型スクリーン)分析、用途別(家庭、商業)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目をまとめました。また、市場調査の対象企業には、harkness screens、Galalite Screens、ekran system、Severtson Screen、Samsung Electronics Co Ltd、Ballantyne Strong、IMAX Corporation、Sony Corporationなどが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の3Dシネマスクリーン市場規模:種類別
- 大型スクリーンの市場規模
- 特大型スクリーンの市場規模
・世界の3Dシネマスクリーン市場規模:用途別
- 家庭における市場規模
- 商業における市場規模
・世界の3Dシネマスクリーン市場規模:地域別
- 北米の3Dシネマスクリーン市場規模
- ヨーロッパの3Dシネマスクリーン市場規模
- アジア太平洋の3Dシネマスクリーン市場規模
- 中南米/中東・アフリカの3Dシネマスクリーン市場規模
・競争状況
・企業情報

世界の3Dシネマスクリーン市場は、2022年から2031年までCAGR 15.8%で成長するとみられ、2021年の1億3,270万ドルから拡大して2031年には5億4,830万ドルに達すると予測されています。
3Dシネマスクリーンは、2Dシステムでは実現不可能な高品質の映画体験を視聴者に提供するように設計されています。使用時、3Dシステムには3D対応サーバーがあり、ステレオデジタルシアターからステレオ映画情報を受信し、左右のストリームとしてプロジェクターに配信します。3D技術を可能にする方法であるステレオスコピーの使用により、3D情報を見るためにはメガネが必要になります。それぞれの目に別々の画像を提供することで、奥行きがあるように見えるのです。 すべての3D対応プロジェクターやLCDテレビ、3Dテレビも同様の動作をします。これらの要因が、予測期間中の市場の収益成長を促進すると予想されます。
単眼の人は、それぞれの目に別々の画像を生成するという技術の基本的な動作コンセプトのため、3Dを見ることができません。また、右目と左目の知覚が著しく異なる人には3Dは見えません。これらすべての要因が、今後数年間の3D映画スクリーン市場の成長を妨げると予測されています。
立体3D映画はますます人気が高まっています。偏光メガネやアナグリフメガネを使用することで、視聴者は基本的な技術を使って同じスクリーンに投影される2つのステレオ画像をフィルタリングすることができます。この技術の欠点は、特殊なメガネをかける不便さと、視聴者が両眼視差によって奥行きを見るだけで、運動視差を見ないことです。先進的なオートマルチスコピック・ディスプレイは、基本的な視差バリア原理を改良していますが、同じトレードオフのバリエーションがまだ存在しています。
立体視3D映画は、人々の間で人気が高まっています。偏光メガネやアナグリフメガネを使用することで、視聴者は、基本的な技術を使って同じスクリーンに投影される2つのステレオ画像をフィルタリングすることができます。最近、映画館で3D技術を導入することへの関心が高まっていますが、その理由は、オートマルチスコピック・ディスプレイ技術が特別なメガネを必要としないためです。このようなディスプレイの基本的な設計は、視差バリアという考え方に基づいています。基本的な視差バリア原理は、先進的なオートマルチスコピック・ディスプレイによって強化されました。
COVID-19のパンデミックは、世界中のさまざまなビジネスが停止し、深刻な経済的損失につながるいくつかの不確実性をもたらしました。COVID-19の流行は、3Dシネマスクリーン産業の成長も妨げました。重要な映画・テレビ業界の操業停止は製品需要に影響を与えました。同様に、世界中の様々な政府が実施した封鎖措置も3Dシネマスクリーン市場の妨げとなりました。パンデミックの間、需要の減少や製造活動の閉鎖により、3Dシネマスクリーンの市場シェアは低下しました。パンデミック後の期間では、世界中の映画館が社会的距離の制限のために部分的な座席数での稼働を余儀なくされました。

本レポートで紹介されている主要企業は、Harkness Screen、Galalite Screens、EKRAN、Severtson Screen、Samsung、Ballantyne Strong、IMAX、ソニー株式会社、RealID Inc.などです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの3Dシネマスクリーン市場分析の市場セグメント、現在のトレンド、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、3Dシネマスクリーン市場の優勢な機会を特定します。
・市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・3Dシネマスクリーン市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域および世界の3Dシネマスクリーン市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
大型スクリーン
特大スクリーン

用途別
家庭
商業

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
UAE
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
harkness screens
Galalite Screens
ekran system
Severtson Screen
Samsung Electronics Co Ltd
Ballantyne Strong
IMAX Corporation
ソニー株式会社

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Key Regulation Analysis
3.7. Market Share Analysis
3.8. Patent Landscape
3.9. Regulatory Guidelines
3.10. Value Chain Analysis
CHAPTER 4: 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Large Screen
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Oversized Screen
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Residential
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Commercial
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key trends and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Type
6.2.3. Market size and forecast, by Application
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.2.4.1.3. Market size and forecast, by Application
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.2.4.2.3. Market size and forecast, by Application
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.2.4.3.3. Market size and forecast, by Application
6.3. Europe
6.3.1. Key trends and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. UK
6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.1.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4.2. Germany
6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.2.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.3.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4.4. Spain
6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.4.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4.5. Italy
6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.5.3. Market size and forecast, by Application
6.3.4.6. Rest of Europe
6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.6.3. Market size and forecast, by Application
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key trends and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Type
6.4.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.1.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4.2. India
6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.2.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4.3. Japan
6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.3.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.4.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4.5. Australia
6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.5.3. Market size and forecast, by Application
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.6.3. Market size and forecast, by Application
6.5. LAMEA
6.5.1. Key trends and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Type
6.5.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Brazil
6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.1.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4.2. UAE
6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.2.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4.3. Saudi Arabia
6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.3.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4.4. South Africa
6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.4.3. Market size and forecast, by Application
6.5.4.5. Rest of LAMEA
6.5.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.5.3. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product Mapping of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. harkness screens
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company snapshot
8.2. Galalite Screens
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company snapshot
8.3. ekran system
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company snapshot
8.4. Severtson Screen
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company snapshot
8.5. Samsung Electronics Co Ltd
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company snapshot
8.6. Ballantyne Strong
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company snapshot
8.7. IMAX Corporation
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company snapshot
8.8. Sony Corporation
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company snapshot

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 02. 3D CINEMA SCREEN MARKET FOR LARGE SCREEN, BY REGION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 03. 3D CINEMA SCREEN MARKET FOR OVERSIZED SCREEN, BY REGION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 04. GLOBAL 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 05. 3D CINEMA SCREEN MARKET FOR RESIDENTIAL, BY REGION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 06. 3D CINEMA SCREEN MARKET FOR COMMERCIAL, BY REGION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 07. 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY REGION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 08. NORTH AMERICA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 09. NORTH AMERICA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 10. NORTH AMERICA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 11. U.S. 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 12. U.S. 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 13. CANADA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 14. CANADA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 15. MEXICO 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 16. MEXICO 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 17. EUROPE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 18. EUROPE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 19. EUROPE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 20. UK 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 21. UK 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 22. GERMANY 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 23. GERMANY 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 24. FRANCE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 25. FRANCE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 26. SPAIN 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 27. SPAIN 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 28. ITALY 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 29. ITALY 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 30. REST OF EUROPE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 31. REST OF EUROPE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 32. ASIA-PACIFIC 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 33. ASIA-PACIFIC 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 34. ASIA-PACIFIC 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 35. CHINA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 36. CHINA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 37. INDIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 38. INDIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 39. JAPAN 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 40. JAPAN 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 41. SOUTH KOREA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 42. SOUTH KOREA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 43. AUSTRALIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 44. AUSTRALIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 45. REST OF ASIA-PACIFIC 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 46. REST OF ASIA-PACIFIC 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 47. LAMEA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 48. LAMEA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 49. LAMEA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 50. BRAZIL 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 51. BRAZIL 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 52. UAE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 53. UAE 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 54. SAUDI ARABIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 55. SAUDI ARABIA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 56. SOUTH AFRICA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 57. SOUTH AFRICA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 58. REST OF LAMEA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY TYPE, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 59. REST OF LAMEA 3D CINEMA SCREEN MARKET, BY APPLICATION, 2021-2031 (REVENUE, $BILLION)
TABLE 60. HARKNESS SCREENS: KEY EXECUTIVES
TABLE 61. HARKNESS SCREENS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 62. GALALITE SCREENS: KEY EXECUTIVES
TABLE 63. GALALITE SCREENS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 64. EKRAN SYSTEM: KEY EXECUTIVES
TABLE 65. EKRAN SYSTEM: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 66. SEVERTSON SCREEN: KEY EXECUTIVES
TABLE 67. SEVERTSON SCREEN: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 68. SAMSUNG ELECTRONICS CO LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 69. SAMSUNG ELECTRONICS CO LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 70. BALLANTYNE STRONG: KEY EXECUTIVES
TABLE 71. BALLANTYNE STRONG: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 72. IMAX CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 73. IMAX CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 74. SONY CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 75. SONY CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT

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