世界のヘッドライト市場2021年-2031年:技術別(ハロゲン、キセノン、LED)、車種別、自動車推進力別、販売チャネル別

【英語タイトル】Headlight Market By Technology (Halogen, Xenon, LED), By Vehicle Type (Passenger Cars, Commercial Vehicles), By Vehicle Propulsion (ICE Vehicle, Electric Vehicle), By Sales Channel (OEM, Aftermarket): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB121)・商品コード:ALD23FB121
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年10月
・ページ数:273
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:自動車&輸送
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料は、ヘッドライトの世界市場を調査対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、技術別(キセノン、LED、ハロゲン)分析、車種別(乗用車、商用車)分析、自動車推進力別(ICE車、電気自動車)分析、販売チャネル別(OEM、アフターマーケット)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況などについて以下の構成でまとめています。なお、参入企業情報として、CONTINENTAL AG、DE AMERTEK CORPORATION、HELLA GmbH & Co. KGaA、HYUNDAI MOBIS CO., LTD、ROBERT BOSCH GMBH、STANLEY ELECTRIC CO., LTD、VALEO SA、KOITO MANUFACTURING CO., LTD、KONINKLIJKE PHILIPS N.V.、J.W. SPEAKER CORPORATION、OSRAM GmbH、ZKW GROUPなどが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のヘッドライト市場規模:技術別
- キセノンライトの市場規模
- LEDライトの市場規模
- ハロゲンライトの市場規模
・世界のヘッドライト市場規模:車種別
- 乗用車における市場規模
- 商用車における市場規模
・世界のヘッドライト市場規模:自動車推進力別
- ICE車の市場規模
- 電気自動車の市場規模
・世界のヘッドライト市場規模:販売チャネル別
- OEMチャネルの市場規模
- アフターマーケットチャネルの市場規模
・世界のヘッドライト市場規模:地域別
- 北米のヘッドライト市場規模
- ヨーロッパのヘッドライト市場規模
- アジア太平洋のヘッドライト市場規模
- 中南米・中東・アフリカのヘッドライト市場規模
・企業状況
・企業情報

車両に使用される照明システムには、車両の前面、後面、側面に設置または一体化された照明装置と信号装置があります。
これらはドライバーのために車道を照らすのに役立ち、それによって車両の視認性を高めます。自動車用ヘッドライトにより、ドライバーや歩行者は車両の存在、位置、大きさ、進行方向、速度を分析することができます。ハロゲン、キセノン/HID、LEDなど、さまざまな技術が自動車用照明システムに広く応用されています。

自動車メーカー各社は、消費電力が少なく寿命が長いLED照明技術を積極的に採用しています。急速な技術進歩により、小型で効率的、耐湿性、耐振動性に優れたLED照明が市場に出回っています。これらのライトは、何十年も使用できる長い寿命を持っています。

交通安全に対する関心の高まりと照明に関する政府規制が、照明器具の需要を促進する主な要因です。可処分所得の増加、ライフスタイルの向上、輸送の必要性などの要因が自動車の生産台数の増加に寄与しており、これがヘッドライトの需要を促進しています。しかし、LEDの高コストがヘッドライト市場の成長を妨げています。さらに、自動車の先端技術に対する需要の増加は、市場で事業を展開するプレーヤーに顕著な成長機会を提供すると予想されます。

ヘッドライト市場は、技術、車両タイプ、推進タイプ、販売チャネル、地域に区分されます。技術別では、世界市場はハロゲン、LED、キセノンに分けられます。車両タイプ別では、乗用車と商用車に二分されます。車両推進力別では、ICE車と電気自動車に分類されます。販売チャネル別では、OEMとアフターマーケットに分類されます。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・2021年から2031年までのヘッドライト市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ヘッドライトの市場機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ヘッドライト市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界のヘッドライト市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
技術別
キセノン
LED
ハロゲン

車両タイプ別
乗用車
商用車

車両推進力別
ICE車
電気自動車

販売チャネル別
OEM
アフターマーケット

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
CONTINENTAL AG
DE AMERTEK CORPORATION
HELLA GmbH & Co. KGaA
HYUNDAI MOBIS CO., LTD
ROBERT BOSCH GMBH
STANLEY ELECTRIC CO., LTD
VALEO SA
株式会社小糸製作所
KONINKLIJKE PHILIPS N.V.
J.W. SPEAKER CORPORATION
OSRAM GmbH
ZKW GROUP

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: HEADLIGHT MARKET, BY TECHNOLOGY
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Halogen
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Xenon
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
4.4 LED
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: HEADLIGHT MARKET, BY VEHICLE TYPE
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Passenger Cars
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Commercial Vehicles
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 6: HEADLIGHT MARKET, BY VEHICLE PROPULSION
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 ICE Vehicle
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Electric Vehicle
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 7: HEADLIGHT MARKET, BY SALES CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 OEM
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market analysis by country
7.3 Aftermarket
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 8: HEADLIGHT MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Technology
8.2.3 North America Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.4 North America Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.2.5 North America Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Technology
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Technology
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Market size and forecast, by Technology
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Technology
8.3.3 Europe Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.4 Europe Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 Germany
8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Technology
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.2 France
8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Technology
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.3 UK
8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Technology
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.4 Italy
8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Technology
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.5 Rest of Europe
8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Technology
8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.3.6.5.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Technology
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Technology
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.2 Japan
8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Technology
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.3 India
8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Technology
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.4 South Korea
8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Technology
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.5 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Technology
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Technology
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Latin America
8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Technology
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.2 Middle East
8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Technology
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.3 Africa
8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Technology
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Vehicle Type
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Vehicle Propulsion
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Key developments
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 CONTINENTAL AG
10.1.1 Company overview
10.1.2 Company snapshot
10.1.3 Operating business segments
10.1.4 Product portfolio
10.1.5 Business performance
10.1.6 Key strategic moves and developments
10.2 DE AMERTEK CORPORATION
10.2.1 Company overview
10.2.2 Company snapshot
10.2.3 Operating business segments
10.2.4 Product portfolio
10.2.5 Business performance
10.2.6 Key strategic moves and developments
10.3 HELLA GmbH & Co. KGaA
10.3.1 Company overview
10.3.2 Company snapshot
10.3.3 Operating business segments
10.3.4 Product portfolio
10.3.5 Business performance
10.3.6 Key strategic moves and developments
10.4 HYUNDAI MOBIS CO., LTD
10.4.1 Company overview
10.4.2 Company snapshot
10.4.3 Operating business segments
10.4.4 Product portfolio
10.4.5 Business performance
10.4.6 Key strategic moves and developments
10.5 ROBERT BOSCH GMBH
10.5.1 Company overview
10.5.2 Company snapshot
10.5.3 Operating business segments
10.5.4 Product portfolio
10.5.5 Business performance
10.5.6 Key strategic moves and developments
10.6 STANLEY ELECTRIC CO., LTD
10.6.1 Company overview
10.6.2 Company snapshot
10.6.3 Operating business segments
10.6.4 Product portfolio
10.6.5 Business performance
10.6.6 Key strategic moves and developments
10.7 VALEO SA
10.7.1 Company overview
10.7.2 Company snapshot
10.7.3 Operating business segments
10.7.4 Product portfolio
10.7.5 Business performance
10.7.6 Key strategic moves and developments
10.8 KOITO MANUFACTURING CO., LTD
10.8.1 Company overview
10.8.2 Company snapshot
10.8.3 Operating business segments
10.8.4 Product portfolio
10.8.5 Business performance
10.8.6 Key strategic moves and developments
10.9 KONINKLIJKE PHILIPS N.V.
10.9.1 Company overview
10.9.2 Company snapshot
10.9.3 Operating business segments
10.9.4 Product portfolio
10.9.5 Business performance
10.9.6 Key strategic moves and developments
10.10 J.W. SPEAKER CORPORATION
10.10.1 Company overview
10.10.2 Company snapshot
10.10.3 Operating business segments
10.10.4 Product portfolio
10.10.5 Business performance
10.10.6 Key strategic moves and developments
10.11 OSRAM GmbH
10.11.1 Company overview
10.11.2 Company snapshot
10.11.3 Operating business segments
10.11.4 Product portfolio
10.11.5 Business performance
10.11.6 Key strategic moves and developments
10.12 ZKW GROUP
10.12.1 Company overview
10.12.2 Company snapshot
10.12.3 Operating business segments
10.12.4 Product portfolio
10.12.5 Business performance
10.12.6 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のヘッドライト市場2021年-2031年:技術別(ハロゲン、キセノン、LED)、車種別、自動車推進力別、販売チャネル別] (コード:ALD23FB121)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のヘッドライト市場2021年-2031年:技術別(ハロゲン、キセノン、LED)、車種別、自動車推進力別、販売チャネル別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆