世界の束線バンド市場2021-2031:材料別(ナイロン、ステンレス鋼、その他)、製品別、産業別

【英語タイトル】Cable Ties Market By Material Type (Nylon, Stainless Steel, Others), By Product Type (Releasable, Non-releasable, Beaded, Others), By End-use Industry (Automotive, Electronics and Electrical, Consumer Goods, Building and Construction, Marine, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MA061)・商品コード:ALD23MA061
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年12月
・ページ数:300
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:部品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に14億ドルであった世界の束線バンド市場規模が、2031年までに26億ドルに達し、2022年から2031年の間に年平均6.4%で成長すると予想しています。本資料は、束線バンドの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、材料別(ナイロン、ステンレス鋼、その他)分析、製品別(離型性、非離型性、ビーズ型、その他)分析、産業別(自動車、電子・電気、消費財、建築・建設、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、ABB Installation Products Inc.、AFT Fasteners、AVERY DENNISON CORPORATION、3M、HellermannTyton、panduit、Novoflex、Acme Seals Group、Ascend Performance Materials、BAND-ITなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の束線バンド市場規模:材料別
- ナイロンにおける市場規模
- ステンレス鋼における市場規模
- その他における市場規模
・世界の束線バンド市場規模:製品別
- 離型性束線バンドの市場規模
- 非離型性束線バンドの市場規模
- ビーズ型束線バンドの市場規模
- その他の市場規模
・世界の束線バンド市場規模:産業別
- 自動車における市場規模
- 電子・電気における市場規模
- 消費財における市場規模
- 建築・建設における市場規模
- その他における市場規模
・世界の束線バンド市場規模:地域別
- 北米の束線バンド市場規模
- ヨーロッパの束線バンド市場規模
- アジア太平洋の束線バンド市場規模
- 中南米・中東・アフリカの束線バンド市場規模
・競争状況
・企業情報

世界の束線バンドの市場規模は、2021年に14億ドルと評価され、2022年から2031年にかけて6.4%の年平均成長率で成長し、2031年までに26億ドルに達すると予測されています。
束線バンドは、通常ワイヤタイ、タイラップ、ジップタイ、ザップストラップ、ホースタイなどと呼ばれ、ケーブルをまとめるために使用される固定具の一種です。それは一緒に複数の電子ケーブルやワイヤーを固定したり、管理しやすい形で一緒にケーブルやワイヤーをルーティングするために利用されています。束線バンドは、主にナイロンから生成され、柔軟性が高くなります。これらの関係は、ラチェットを作成するために、頭の爪でグリップ歯と “テープ “セクションを持っています。これらのタイの自由端が引っ張られると、束線バンドが締まります。その使いやすさと結束強度のおかげで、束線バンドは、近年人気を集めており、広く家電製品、ユーティリティエンクロージャ、自動車、航空機、製造、建築、建設、およびその他の用途で使用されています。

束線バンド市場は、材料タイプ、製品タイプ、最終用途産業、地域にセグメント化されます。製品タイプ別に、市場はナイロン、ステンレス鋼、およびその他に分類されます。製品タイプに基づいて、市場は、取り外し可能、取り外し不可能、ビーズ、その他に分類されます。最終用途産業別では、市場は自動車、電子・電気、消費財、建築・建設、海洋、その他に分類されます。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。

市場ダイナミクスをより良く理解するために、成長促進要因、阻害要因、機会について説明しています。本レポートではさらに、主要な投資分野も取り上げています。さらに、業界の競争シナリオと各ステークホルダーの役割を理解するためのポーターのファイブフォース分析も含まれています。研究開発、部品メーカー、組み立て、プログラミングとテスト、マーケティングと販売、顧客、販売後のサービスなど、この業界のバリューチェーン分析について解説しています。
本レポートでは、主要市場プレーヤーが市場での足場を維持するために採用した戦略を特集しています。さらに、市場シェアを拡大し、業界内の激しい競争を維持するための主要企業の競争環境についても取り上げています。さらに、3M、ABB Installation Products Inc.、Acme Seals Group、AFT Fasteners、Ascend Performance Materials、AVERY DENNISON CORPORATION、BAND-IT、HellermannTyton、Novoflex、Panduitなどの主要な業界参加者のプロフィールも網羅しています。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの束線バンド市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスの定量的分析を提供し、束線バンド市場の実勢機会を特定します。
・市場調査は、主要な推進要因、阻害要因、および機会に関連する情報とともに提供されます。
・ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益重視のビジネス上の意思決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化することができるように、バイヤーとサプライヤーの効力を強調します。
・束線バンド市場のセグメンテーションの詳細な分析は、一般的な市場機会を決定するのに役立ちます。
・各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
・市場プレイヤーのポジショニングは、ベンチマークを容易にし、市場プレイヤーの現在の位置の明確な理解を提供します。
・地域および世界の束線バンドの市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
素材タイプ別
ナイロン
ステンレススチール
その他

製品タイプ別
取り外し可能
取り外し不可能
ビーズ
その他

最終用途産業別
自動車
電子・電気
消費財
建築・建設
船舶
その他

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
イギリス
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
ABB Installation Products Inc.
AFT Fasteners
AVERY DENNISON CORPORATION
3M
HellermannTyton
panduit
Novoflex
Acme Seals Group
Ascend Performance Materials
BAND-IT

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate bargaining power of buyers
3.3.3. High threat of substitutes
3.3.4. Moderate threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in demand for cable ties from electronics, building and construction, and automotive industries
3.4.1.2. Rapid growth of building and construction industry

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Availability of substitute

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technological advancement

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Industry growth verticals
3.7. Key competitors and disruptors
3.8. Key Regulation Analysis
3.9. Patent Landscape
3.10. Pricing Analysis
3.11. SWOT analysis
3.12. Value Chain Analysis
CHAPTER 4: CABLE TIES MARKET, BY MATERIAL TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Nylon
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Stainless Steel
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Others
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CABLE TIES MARKET, BY PRODUCT TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Releasable
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Non-releasable
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Beaded
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CABLE TIES MARKET, BY END-USE INDUSTRY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Automotive
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Electronics and Electrical
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Consumer Goods
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Building and Construction
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Marine
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
6.7. Others
6.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.7.2. Market size and forecast, by region
6.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: CABLE TIES MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Material Type
7.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Material Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Material Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Material Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5.3. Italy
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5.4. Spain
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5.5. UK
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Material Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Material Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Material Type
7.5.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Material Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Material Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Material Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End-use Industry
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Material Type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by End-use Industry
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. 3M
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. AFT Fasteners
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Acme Seals Group
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Key strategic moves and developments
9.4. AVERY DENNISON CORPORATION
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. BAND-IT
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. HellermannTyton
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Novoflex
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. panduit
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. ABB Installation Products Inc.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Ascend Performance Materials
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界の束線バンド市場2021-2031:材料別(ナイロン、ステンレス鋼、その他)、製品別、産業別] (コード:ALD23MA061)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の束線バンド市場2021-2031:材料別(ナイロン、ステンレス鋼、その他)、製品別、産業別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆