世界の占星術市場2021-2031:種類別(恋愛占星術、インド占星術、出生占星術、医療占星術、ホラリー占星術、エレクション占星術、ウラニアン占星術)、モード別(オンライン、オフライン)、世代別(Z世代、ミレニアル世代、X世代、団塊世代)

【英語タイトル】Astrology Market By Type (Love Astrology, Vedic Astrology, Natal Astrology, Medical Astrology, Horary Astrology, Electional Astrology, Uranian Astrology), By Mode (Online, Offline), By End User Generation (Gen Z, Millennials, Gen X, Boomers): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC009)・商品コード:ALD23MC009
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:250
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、世界の占星術市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(恋愛占星術、インド占星術、出生占星術、医療占星術、その他)分析、モード別(オンライン、オフライン)分析、世代別(Z世代、ミレニアル世代、X世代、団塊世代)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、AstroGraph Software, Inc.、CodeYeti Software Solutions Pvt. Ltd.、Liquid Software Mobile, Inc.、Appsella LTD、Jessica Adams Proprietary Limited.、Ojas Softech Pvt. Ltd.、Susan Miller Omni Media Inc.、Horoscope.com, Inc.、My Path Astrology LLCなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の占星術市場規模:種類別
- 恋愛占星術の市場規模
- インド占星術の市場調査
- 出生占星術の市場調査
- 医療占星術の市場調査
- その他占星術の市場調査
・世界の占星術市場規模:モード別
- オンライン型占星術の市場規模
- オフライン型占星術の市場規模
・世界の占星術市場規模:世代別
- Z世代における市場規模
- ミレニアル世代における市場規模
- X世代における市場規模
- 団塊世代における市場規模
・世界の占星術市場規模:地域別
- 北米の占星術市場規模
- ヨーロッパの占星術市場規模
- アジア太平洋の占星術市場規模
- 中南米/中東・アフリカの占星術市場規模
・競争状況
・企業情報

占星術とは、天体、特に惑星と恒星を任意の組み合わせや配置(星座と呼ばれます)で考え、何らかの形で月下の世界の変化を決定したり示唆したりするという仮定に基づいて、日常的な出来事を予測する方法です。

占星術は近年目覚ましい成長を遂げており、科学的なツールの導入やクライアントへのより良い理解によって、今後も成長し続けるでしょう。オンライン占星術は(特にインドで)最も急速に成長している市場のひとつでもあり、2031年には192億ドルになると予測されています。人々、特に若者は、占星術が組織的かつ情報に基づいた方法で自分の将来を形成するのに役立つことに気づきつつあります。その一方で、教育を受けた情熱的な人々が占星術を職業として追求し、実践的で現代的かつ先鋭的な相談を通して人々を導いています。

ある占星術師によると、毎年約10万人の新しい占星術師が市場に参入しています。数秘術、手相、タロットカード占い、半貴石の販売、ホロスコープ占い、星や惑星の予測、ヴァストゥ・シャーストラは、占星術という広大な分野で提供される数多くのサービスのほんの一部にすぎません。占星術師は、これらすべてを1つのプラットフォームにまとめることができる可能性があります。
また、星占いは大衆文化の中で長い歴史を持っていますが、市場は変化しています。占星術アプリは、かつて電話ホットラインに電話するか、物理的にサイキックに会いに行くかのどちらかに存在していた障壁を取り除きました。ユーザーがモバイルデバイスで簡単に占星術の情報にアクセスできるようになったことと、社会的要因によってそのような情報の市場が拡大していることが、このジャンルの人気に大きく貢献し、アプリ開発者の成功レベルが上昇しているジャンルとして確立されました。そのため、現代では、幅広い占星術サービスを提供するオンライン占星術ソフトウェアの需要が高まっています。その結果、テクノロジーとインターネットのアクセスのしやすさが占星術市場を牽引しています。

占星術市場は、種類、モード、エンドユーザー世代、地域に基づいて区分されます。
種類別では、恋愛占星術、ヴェーダ占星術、出生占星術、医療占星術、ホラリー占星術、選挙占星術、天王星占星術に分類されます。
モード別では、市場はオンラインとオフラインに二分され、オンラインはさらにアプリとウェブサイトに細分化、オフラインセグメントは市場で利用可能なすべてのオフライン登録プレーヤーで構成されます。
エンドユーザー世代別では、市場はZ世代、ミレニアル世代、X世代、団塊世代に分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スウェーデン、スペイン、ロシア、オランダ、欧州のその他地域)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、タイ、オーストラリア、ニュージーランド、アジア太平洋のその他地域)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、UAE、サウジアラビア、南アフリカ、エジプト、LAMEAのその他地域)に市場を分けて分析しています。

世界の占星術市場で事業を展開するプレイヤーは、市場シェアを拡大し、収益性を獲得し、市場での競争力を維持するために、製品の発売、地理的拡大、買収を含むがこれらに限定されない様々な開発戦略を採用しています。占星術市場分析に含まれる主要企業は、Truthstar Future Vision Pvt Ltd.、Sanctuary Ventures Inc.、Susan Miller Omni Media Inc.、Horoscope.com, Inc.、AstroGraph Software, Inc.、Indianet Consultants LLP、My Path Astrology LLC、AstroswamiG Solutions、CodeYeti Software Solutions Pvt、 Liquid Software Mobile, Inc.、CoStar Astrology Society、Seattle Astrology、The Mountain Astrologer、Astro-Vision Futuretech Pvt.Ltd.、Adviqo Technology Corp.、Appsella LTD、Barges Technologies, Inc.、Jessica Adams Proprietary Limited.、Astroyogi、Ojas Softech Pvt.などです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの占星術市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスの定量的分析を提供し、占星術市場の有力な機会を特定します。
・主な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・占星術市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域および世界の占星術市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
出生占星術
医療占星術
ホラリー占星術
選択占星術
天王星占星術
恋愛占星術
ヴェーダ占星術

モード別
オンライン
アプリ
ウェブサイト
オフライン

エンドユーザー世代別
Z世代
ミレニアル世代
X世代
団塊世代

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スウェーデン
スペイン
ロシア
オランダ
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
タイ
オーストラリア
ニュージーランド
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
アラブ首長国連邦
サウジアラビア
南アフリカ
エジプト
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
AstroGraph Software, Inc.
CodeYeti Software Solutions Pvt. Ltd.
Liquid Software Mobile, Inc.
Appsella LTD
Jessica Adams Proprietary Limited.
Ojas Softech Pvt. Ltd.
Susan Miller Omni Media Inc.
Horoscope.com, Inc.
My Path Astrology LLC
CoStar Astrology Society
Seattle Astrology
Adviqo Technology Corp.
Barges Technologies, Inc.
Truthstar Future Vision Pvt Ltd.
Sanctuary Ventures Inc.
Indianet Consultants LLP
AstroswamiG Solutions
The Mountain Astrologer
Astro-Vision Futuretech Pvt. Ltd.
Astroyogi

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low bargaining power of buyers
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low threat of new entrants
3.3.5. Low intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. The growth of the internet and technology has significantly expanded the foothold of astrology.
3.4.1.2. Younger generation seeking external help
3.4.1.3. Rising consumer interest towards astrology

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Lack of skilled personnel
3.4.2.2. Poor service quality due to budgetary restrictions
3.4.2.3. Rising cases of frauds is breaking consumer trust

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Growth of AI & Machine learning

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: ASTROLOGY MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Love Astrology
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Vedic Astrology
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Natal Astrology
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Medical Astrology
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Horary Astrology
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Electional Astrology
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Uranian Astrology
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ASTROLOGY MARKET, BY MODE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Online
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.2.4. Online Astrology Market by Apps
5.2.5. Online Astrology Market by Websites
5.3. Offline
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ASTROLOGY MARKET, BY END USER GENERATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Gen Z
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Millennials
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Gen X
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Boomers
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ASTROLOGY MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Mode
7.2.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Mode
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Mode
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Mode
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.5. Sweden
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.6. Spain
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.7. Russia
7.3.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.7.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.8. Netherlands
7.3.5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.8.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.8.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.8.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.3.5.9. Rest of Europe
7.3.5.9.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.9.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.9.3. Market size and forecast, by Mode
7.3.5.9.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.5. Thailand
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.6. Australia
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.7. New Zealand
7.4.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.7.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.7.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.7.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.4.5.8. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.8.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.8.3. Market size and forecast, by Mode
7.4.5.8.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.3. United Arab Emirates
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.4. Saudi Arabia
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.5. South Africa
7.5.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.5.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.6. Egypt
7.5.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.6.4. Market size and forecast, by End User Generation
7.5.5.7. Rest of LAMEA
7.5.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.7.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.7.3. Market size and forecast, by Mode
7.5.5.7.4. Market size and forecast, by End User Generation
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. CoStar Astrology Society
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Astro-Vision Futuretech Pvt. Ltd.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Barges Technologies, Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. My Path Astrology LLC
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Indianet Consultants LLP
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. AstroswamiG Solutions
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Ojas Softech Pvt. Ltd.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Key strategic moves and developments
9.8. Susan Miller Omni Media Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Appsella LTD
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Liquid Software Mobile, Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.11. CodeYeti Software Solutions Pvt. Ltd.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. Horoscope.com, Inc.
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.13. Jessica Adams Proprietary Limited.
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Astroyogi
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. AstroGraph Software, Inc.
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio
9.16. Adviqo Technology Corp.
9.16.1. Company overview
9.16.2. Key Executives
9.16.3. Company snapshot
9.16.4. Operating business segments
9.16.5. Product portfolio
9.16.6. Key strategic moves and developments
9.17. The Mountain Astrologer
9.17.1. Company overview
9.17.2. Key Executives
9.17.3. Company snapshot
9.17.4. Operating business segments
9.17.5. Product portfolio
9.18. Sanctuary Ventures Inc.
9.18.1. Company overview
9.18.2. Key Executives
9.18.3. Company snapshot
9.18.4. Operating business segments
9.18.5. Product portfolio
9.19. Truthstar Future Vision Pvt Ltd.
9.19.1. Company overview
9.19.2. Key Executives
9.19.3. Company snapshot
9.19.4. Operating business segments
9.19.5. Product portfolio
9.20. Seattle Astrology
9.20.1. Company overview
9.20.2. Key Executives
9.20.3. Company snapshot
9.20.4. Operating business segments
9.20.5. Product portfolio



★調査レポート[世界の占星術市場2021-2031:種類別(恋愛占星術、インド占星術、出生占星術、医療占星術、ホラリー占星術、エレクション占星術、ウラニアン占星術)、モード別(オンライン、オフライン)、世代別(Z世代、ミレニアル世代、X世代、団塊世代)] (コード:ALD23MC009)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の占星術市場2021-2031:種類別(恋愛占星術、インド占星術、出生占星術、医療占星術、ホラリー占星術、エレクション占星術、ウラニアン占星術)、モード別(オンライン、オフライン)、世代別(Z世代、ミレニアル世代、X世代、団塊世代)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆