アスパルテームの世界市場2021-2031:機会分析・産業予測

【英語タイトル】Aspartame Market By Product Form (Powder, Granular), By End user (Food and beverages, Pharmaceuticals, Table Top Sweeteners), By Sales Channel (Offline, Online): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23JUN048)・商品コード:ALD23JUN048
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年3月
・ページ数:247
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

アライドマーケットリサーチ社の市場調査レポートでは、世界のアスパルテーム市場規模が、2021年の375.5百万ドルから2031年には561.7百万ドルまで拡大し、2022年から2031年までの予測期間中、年平均成長率は3.9%を記録すると推測されています。当レポートでは、アスパルテームの世界市場について多面的に調査・分析を行い、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、製品形態別(粉末、粒状)分析、エンドユーザー別(食品・飲料、医薬品、卓上用甘味料)分析、販売チャネル別(オフライン、オンライン)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの内容を整理しています。なお、記載されている企業情報には、Ingredion Incorporated、Taj Pharmaceuticals Limited、Changmao Biochemical Engineering Company Limited、Global Calcium Pvt. Ltd.、GELERIYA PRODUCTS、Whole Earth Brands、HSWT、Nantong Changhai Food Additive Co. Ltd.などが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のアスパルテーム市場規模:製品形態別
- 粉末アスパルテームの市場規模
- 粒状アスパルテームの市場規模
・世界のアスパルテーム市場規模:エンドユーザー別
- 食品・飲料における市場規模
- 医薬品における市場規模
- 卓上用甘味料における市場規模
・世界のアスパルテーム市場規模:販売チャネル別
- オフラインチャネルの市場規模
- オンラインチャネルの市場規模
・世界のアスパルテーム市場規模:地域別
- 北米のアスパルテーム市場規模
- ヨーロッパのアスパルテーム市場規模
- アジア太平洋のアスパルテーム市場規模
- 中南米/中東・アフリカのアスパルテーム市場規模
・競争状況
・企業情報

アスパルテームの世界市場規模は2021年に3億7,550万ドル、2031年には5億6,170万ドルに達すると予測され、2022年から2031年までの年平均成長率は3.9%になる見込みです。

アスパルテームは高甘味度甘味料で、摂取時の甘味知覚を高めるために使用されます。甘さは砂糖の約200倍。砂糖よりはるかに甘いため、同じレベルの甘さを出すのに使用する量が少なくて済むことから、多くの食品や飲料に使用されています。アスパルテームは、熱をあまり必要としないレシピ、卓上甘味料、調理済み食品や飲料の甘味料として頻繁に使用されます(熱でアスパルテームが分解されるため)。一部の医薬品にも香料として含まれています。
消費者が砂糖の摂取量や砂糖の濃度に注目するようになった体重増加や肥満の主な原因には、人々の運動不足や消費者の豊かさの増加があります。世界保健機関(WHO)によると、世界で10億人以上が肥満であり、その内訳は成人6億5,000万人、青少年3億4,000万人、子供3,900万人となっています。この数字は現在も上昇中です。

WHOは、2025年までに1億6,700万人の大人と子どもが、過体重または肥満のために健康の一部を失うと予測しています。世界人口の大半は、肥満が早期死亡の主な原因となっている国に住んでいます。
加工食品は外出先で消費され、未加工食品に比べて賞味期限が長い。加工食品は外出先で消費され、未加工食品に比べ賞味期限が長いため、最近ではすぐに食べられる便利な食事として人気が高まっています。さらに、加工食品の入手可能性は時代とともに高まり、人々の食生活も変化しています。ユニセフの報告によると、2019年から2020年にかけて、学齢期のティーンエイジャーの加工食品消費量は、1日の炭酸飲料消費量が42%、1週間のファストフード消費量が46%でした。また、世界の加工食品流通の77%は約100の大企業が支配しています。パック詰めされた加工食品/すぐに食べられる加工食品は非常に便利で、時間もコストもかからず、食事の準備にかかる労力も少ない。こうした利点により、特に労働人口や学生の間で加工食品の需要が高まっています。加工パック食品の需要の増加は、食品製造会社が加工食品の生産を継続するための甘味料の必要性を高めています。加工食品への嗜好の高まりは、世界のアスパルテーム市場の成長を促進すると予想されます。

主なアスパルテーム市場において、顧客は様々な人工甘味料から選ぶことができます。自然食品と有機食品に対する需要の高まりが、天然ステビアと葉をベースにした甘味料の研究と開発を行うプレイヤーを動かしています。最近の人々は、食品や飲料のために、有機植物から製造された低カロリーの甘味料を好みます。この要因によって、市場の潜在的収益が低下すると予測されています。人工甘味料は、健康に悪影響を及ぼす可能性があるとして批判を浴びています。専門家は、アスパルテームは最終的に遺伝子を傷つけ、ガンを引き起こすかもしれないと考えています。アスパルテームの適切な使用は、WHOや米国食品医薬品局(FDA)など多くの規制機関によって支持されています。

世界的に、消費者は健康志向を強め、より健康的なライフスタイルに向かっています。今日、人々は購買力が高まり、美的感覚を重視するようになったため、より利点のある製品により多くの支出をするようになっています。人々が必要な栄養レベルに達し、健康を維持するためには、サプリメントや栄養補助食品のニーズが高い。重要なメーカーは、サプリメントにアスパルテームを入れ、より良い風味を与えることで、新しい健康ブームから利益を得ようとしています。アスパルテームの需要は、サプリメント摂取量の増加により、近い将来上昇すると予想されています。例えば、インド財務省によると、インドの医薬品輸出はFY21に24%の成長を達成しました。医薬品セクターの累積FDIは2022年9月までに200億ドルの大台を超えました。製薬業界のこのような上昇は、アスパルテーム市場の成長を後押しすることが期待されます。

アスパルテーム市場は製品形態、エンドユーザー、販売チャネル、地域に区分されます。
形態別では、市場は粉末と顆粒に二分されます。
エンドユーザー別では、食品・飲料、医薬品、卓上甘味料に分別されます。
販売チャネル別では、オフライン販売チャネルとオンライン販売チャネルに分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(フランス、ドイツ、英国、スペイン、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(インド、中国、日本、オーストラリア、ニュージーランド、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、サウジアラビア、南アフリカ、その他LAMEA)に分けて分析しています。

世界のアスパルテーム市場で事業を展開するプレイヤーは、アスパルテーム市場シェアの拡大、収益性の向上、市場競争力の維持のために様々な開発戦略を採用しています。
本レポートで紹介されている主要企業は、味の素株式会社、Anant Pharmaceuticals、Changmao Biochemical Engineering Company Limited、Foodchem International Corporation、GELERIYA PRODUCTS、Global Calcium Pvt. Ltd.、Hermes Sweeteners Ltd.、HSWT、Ingredion Incorporated、Nantong Changhai Food Additive Co. Ltd.、Prakash Chemicals Agencies、Taj Pharmaceuticals Limited、Vitasweet Co. Ltd.、Whole Earth Brands、Yogi Dye Chem Industriesなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・2021年から2031年までのアスパルテーム市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、アスパルテーム市場の実勢機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・アスパルテーム市場のセグメンテーションを詳細に分析し、市場機会を把握します。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・アスパルテームの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
製品形態別
粉末
粒状

エンドユーザー別
食品・飲料
飲料
ベーカリー・菓子
栄養食品
乳製品
医薬品
卓上甘味料

販売チャネル別
オフライン
オンライン

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
フランス
ドイツ
イギリス
スペイン
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
インド
中国
日本
オーストラリア
ニュージーランド
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域

〈主要市場プレイヤー〉
Ingredion Incorporated
Taj Pharmaceuticals Limited
Changmao Biochemical Engineering Company Limited
Global Calcium Pvt. Ltd.
GELERIYA PRODUCTS
Whole Earth Brands
HSWT
Nantong Changhai Food Additive Co. Ltd.
Prakash Chemicals Agencies
Foodchem International Corporation
Yogi Dye Chem Industries
味の素株式会社
Anant Pharmaceuticals
Hermes Sweeteners Ltd.
Vitasweet Co. Ltd.

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rising incidence of obesity
3.4.1.2. Rising awareness of the harm caused to health due to sugar
3.4.1.3. Rise in the sale of processed food

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Availability of natural sweeteners

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Burgeoning pharma industry
3.4.3.2. Growing demand for zero and low-calorie sweeteners

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Market Share Analysis
3.7. Pricing Analysis
3.8. Value Chain Analysis
CHAPTER 4: ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Powder
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Granular
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ASPARTAME MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Food and beverages
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.2.4. Food and beverages Aspartame Market by Sub segment
5.2.4.1. Beverages Market size and forecast, by region
5.2.4.2. Bakery and Confectionery Market size and forecast, by region
5.2.4.3. Dietary Market size and forecast, by region
5.2.4.4. Dairy Market size and forecast, by region
5.3. Pharmaceuticals
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Table Top Sweeteners
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Offline
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Online
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ASPARTAME MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product Form
7.2.3. Market size and forecast, by End user
7.2.3.1. North America Food and beverages Aspartame Market by Sub segment
7.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Product Form
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by End user
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Product Form
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by End user
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Product Form
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by End user
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.3. Market size and forecast, by End user
7.3.3.1. Europe Food and beverages Aspartame Market by Sub segment
7.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. France
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.4. Spain
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.5. Italy
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Product Form
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by End user
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.3. Market size and forecast, by End user
7.4.3.1. Asia-Pacific Food and beverages Aspartame Market by Sub segment
7.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. India
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.2. China
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.5. New Zealand
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Product Form
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by End user
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.3. Market size and forecast, by End user
7.5.3.1. LAMEA Food and beverages Aspartame Market by Sub segment
7.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by End user
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by End user
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by End user
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.4. South Africa
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by End user
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by Sales Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Product Form
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by End user
7.5.5.5.4. Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Ajinomoto Co., Inc.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Global Calcium Pvt. Ltd.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Ingredion Incorporated
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Vitasweet Co. Ltd.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Foodchem International Corporation
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Taj Pharmaceuticals Limited
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. Changmao Biochemical Engineering Company Limited
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. GELERIYA PRODUCTS
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Yogi Dye Chem Industries
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Whole Earth Brands
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.11. Hermes Sweeteners Ltd.
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. HSWT
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.13. Nantong Changhai Food Additive Co. Ltd.
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Anant Pharmaceuticals
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. Prakash Chemicals Agencies
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 02. ASPARTAME MARKET FOR POWDER, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 03. ASPARTAME MARKET FOR GRANULAR, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 04. GLOBAL ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 05. ASPARTAME MARKET FOR FOOD AND BEVERAGES, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 06. GLOBAL FOOD AND BEVERAGES ASPARTAME MARKET, BY SUB SEGMENT, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 07. ASPARTAME MARKET FOR BEVERAGES, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 08. ASPARTAME MARKET FOR BAKERY AND CONFECTIONERY, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 09. ASPARTAME MARKET FOR DIETARY, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 10. ASPARTAME MARKET FOR DAIRY, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 11. ASPARTAME MARKET FOR PHARMACEUTICALS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 12. ASPARTAME MARKET FOR TABLE TOP SWEETENERS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 13. GLOBAL ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 14. ASPARTAME MARKET FOR OFFLINE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 15. ASPARTAME MARKET FOR ONLINE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 16. ASPARTAME MARKET, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA FOOD AND BEVERAGES ASPARTAME MARKET, BY SUB SEGMENT, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 20. NORTH AMERICA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 21. NORTH AMERICA ASPARTAME MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 22. U.S. ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 23. U.S. ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 24. U.S. ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 25. CANADA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 26. CANADA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 27. CANADA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 28. MEXICO ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 29. MEXICO ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 30. MEXICO ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 31. EUROPE ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 32. EUROPE ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 33. EUROPE FOOD AND BEVERAGES ASPARTAME MARKET, BY SUB SEGMENT, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 34. EUROPE ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 35. EUROPE ASPARTAME MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 36. FRANCE ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 37. FRANCE ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 38. FRANCE ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 39. GERMANY ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 40. GERMANY ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 41. GERMANY ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 42. UK ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 43. UK ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 44. UK ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 45. SPAIN ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 46. SPAIN ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 47. SPAIN ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 48. ITALY ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 49. ITALY ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 50. ITALY ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 51. REST OF EUROPE ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 52. REST OF EUROPE ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 53. REST OF EUROPE ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 54. ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 55. ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 56. ASIA-PACIFIC FOOD AND BEVERAGES ASPARTAME MARKET, BY SUB SEGMENT, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 57. ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 58. ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 59. INDIA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 60. INDIA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 61. INDIA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 62. CHINA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 63. CHINA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 64. CHINA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 65. JAPAN ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 66. JAPAN ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 67. JAPAN ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 68. AUSTRALIA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 69. AUSTRALIA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 70. AUSTRALIA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 71. NEW ZEALAND ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 72. NEW ZEALAND ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 73. NEW ZEALAND ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 74. REST OF ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 75. REST OF ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 76. REST OF ASIA-PACIFIC ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 77. LAMEA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 78. LAMEA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 79. LAMEA FOOD AND BEVERAGES ASPARTAME MARKET, BY SUB SEGMENT, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 80. LAMEA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 81. LAMEA ASPARTAME MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 82. BRAZIL ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 83. BRAZIL ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 84. BRAZIL ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 85. ARGENTINA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 86. ARGENTINA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 87. ARGENTINA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 88. SAUDI ARABIA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 89. SAUDI ARABIA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 90. SAUDI ARABIA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 91. SOUTH AFRICA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 92. SOUTH AFRICA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 93. SOUTH AFRICA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 94. REST OF LAMEA ASPARTAME MARKET, BY PRODUCT FORM, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 95. REST OF LAMEA ASPARTAME MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 96. REST OF LAMEA ASPARTAME MARKET, BY SALES CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 97. AJINOMOTO CO., INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 98. AJINOMOTO CO., INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 99. AJINOMOTO CO., INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 100. AJINOMOTO CO., INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 101. AJINOMOTO CO., INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 102. GLOBAL CALCIUM PVT. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 103. GLOBAL CALCIUM PVT. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 104. GLOBAL CALCIUM PVT. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 105. GLOBAL CALCIUM PVT. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. INGREDION INCORPORATED: KEY EXECUTIVES
TABLE 107. INGREDION INCORPORATED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 108. INGREDION INCORPORATED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 109. INGREDION INCORPORATED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 110. INGREDION INCORPORATED: KEY STRATERGIES
TABLE 111. VITASWEET CO. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 112. VITASWEET CO. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 113. VITASWEET CO. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 114. VITASWEET CO. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 115. FOODCHEM INTERNATIONAL CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 116. FOODCHEM INTERNATIONAL CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 117. FOODCHEM INTERNATIONAL CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 118. FOODCHEM INTERNATIONAL CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 119. TAJ PHARMACEUTICALS LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 120. TAJ PHARMACEUTICALS LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 121. TAJ PHARMACEUTICALS LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 122. TAJ PHARMACEUTICALS LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 123. CHANGMAO BIOCHEMICAL ENGINEERING COMPANY LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 124. CHANGMAO BIOCHEMICAL ENGINEERING COMPANY LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 125. CHANGMAO BIOCHEMICAL ENGINEERING COMPANY LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 126. CHANGMAO BIOCHEMICAL ENGINEERING COMPANY LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 127. GELERIYA PRODUCTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 128. GELERIYA PRODUCTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 129. GELERIYA PRODUCTS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 130. GELERIYA PRODUCTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 131. YOGI DYE CHEM INDUSTRIES: KEY EXECUTIVES
TABLE 132. YOGI DYE CHEM INDUSTRIES: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 133. YOGI DYE CHEM INDUSTRIES: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 134. YOGI DYE CHEM INDUSTRIES: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 135. WHOLE EARTH BRANDS: KEY EXECUTIVES
TABLE 136. WHOLE EARTH BRANDS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 137. WHOLE EARTH BRANDS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 138. WHOLE EARTH BRANDS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 139. HERMES SWEETENERS LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 140. HERMES SWEETENERS LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 141. HERMES SWEETENERS LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 142. HERMES SWEETENERS LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 143. HSWT: KEY EXECUTIVES
TABLE 144. HSWT: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 145. HSWT: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 146. HSWT: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 147. NANTONG CHANGHAI FOOD ADDITIVE CO. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 148. NANTONG CHANGHAI FOOD ADDITIVE CO. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 149. NANTONG CHANGHAI FOOD ADDITIVE CO. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 150. NANTONG CHANGHAI FOOD ADDITIVE CO. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 151. ANANT PHARMACEUTICALS: KEY EXECUTIVES
TABLE 152. ANANT PHARMACEUTICALS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 153. ANANT PHARMACEUTICALS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 154. ANANT PHARMACEUTICALS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 155. PRAKASH CHEMICALS AGENCIES: KEY EXECUTIVES
TABLE 156. PRAKASH CHEMICALS AGENCIES: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 157. PRAKASH CHEMICALS AGENCIES: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 158. PRAKASH CHEMICALS AGENCIES: PRODUCT PORTFOLIO

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