世界の個別化栄養市場(~2030年):製品種類別(アクティブ測定、標準測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース)、最終用途別(D2C、ウェルネス&フィットネスセンター、病院&クリニック)

【英語タイトル】Personalized Nutrition Market Size and Share Analysis by Product Type (Active Measurement, Standard Measurement), Application (Standard Supplements, Diseased-Based), End Use(D2C, Wellness and Fitness Centers, Hospitals and Clinics) - Global Industry Demand Forecast to 2030

P&S Market Researchが出版した調査資料(PS23SEP053)・商品コード:PS23SEP053
・発行会社(調査会社):P&S Market Research
・発行日:2023年6月
・ページ数:220
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:医療機器
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD4,900 ⇒換算¥744,800見積依頼/購入/質問フォーム
5 UserUSD6,400 ⇒換算¥972,800見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise UserUSD8,400 ⇒換算¥1,276,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

個別化栄養市場は、2022年に111億4240万米ドルでしたが、2030年には336億5850万米ドルに達し、年平均成長率は14.8%で推移する見込みです。同産業の成長は、健康意識の高まり、個人のアクティブなライフスタイルへの傾倒の高まり、数多くのオーダーメイド栄養製品、遺伝子検査キット、アプリを製造する企業の急増に起因しています。パーソナライズされた体験を提供する傾向は、消費者の要求の変化とともに著しく高まっています。個人の身体的特徴情報を活用して、消費者の要求に合った栄養アドバイス、サービス、製品を作成するカスタマイズ栄養ソリューションのニーズが継続的に高まっています。
2022年には、製品タイプに基づくアクティブ測定カテゴリーが業界の70%以上のシェアを占め、今後数年間は約15%の複合年間成長率で推進されるでしょう。このカテゴリの進歩は、パーソナライズされた検査キット、mHealthアプリ、ダイエット計画に関する顧客の意識の高まりによるものです。

栄養補助食品と健康補助食品の両方を含む、用途に基づく標準的なサプリメントのカテゴリーは、今後数年間、年平均成長率13%で推移する見込みです。標準的なサプリメントは、マルチビタミン、ミネラル、植物、酵素、アミノ酸、ハーブで構成されています。その中でも、栄養の不足を補う最も一般的なサプリメントがマルチビタミンです。さらに、高齢者人口の急増と慢性疾患の罹患率の上昇に伴い、健康補助食品に対する需要は継続的に増加すると予想されます。その結果、標準的なサプリメント・カテゴリーは、今後1年間でさらに顕著な伸びを示すでしょう。

最終用途に基づく消費者直販カテゴリーは、個別化栄養市場シェアの40%を占め、今後数年間は業界をリードしていくでしょう。これは、栄養豊富なサプリメントや製品に関連する顧客の嗜好が急速に変化し、顧客の健康状態が改善されたことに起因しています。

2022年、北米の個別化栄養食品産業は、健康意識の高まり、消費者の嗜好の変化、多数の業界プレイヤーの登場、同地域の高い購買力により、40%という大きなシェアを占めました。調査によると、マルチミネラル/マルチビタミンサプリメント、オメガ3脂肪酸、ビタミンDサプリメントは、米国のすべての人々の間で最も一般的な補助食です。さらに、個別化された栄養錠剤の消費は、米国では男性よりも女性の方が多いです。APACは、今後数年間で最も急成長すると予想されています。これは、同地域における健康意識の高まりと高齢者人口の急増、慢性疾患の罹患率の増加に起因しています。カスタマイズされた栄養製品やアプリを製造する企業が増加し、健康的なライフスタイルへの傾斜が急増しているため、個別化栄養業界は今後数年間で発展を続けるでしょう。

第1章.調査範囲
第2章.調査方法
第3章.エグゼクティブサマリー
第4章.産業専門家の意見/KOL
第5章.市場指標
第6章.産業動向
第7章.世界市場
第8章.北米市場
第9章.ヨーロッパ市場
第10章.アジア太平洋市場
第11章.中南米市場
第12章.中東・アフリカ市場
第13章.アメリカ市場
第14章.カナダ市場
第15章.ドイツ市場
第16章.フランス市場
第17章.イギリス市場
第18章.イタリア市場
第19章.スペイン市場
第20章.日本市場
第21章.中国市場
第22章.インド市場
第23章.オーストラリア市場
第24章.韓国市場
第25章.ブラジル市場
第26章.メキシコ市場
第27章.サウジアラビア市場
第28章.南アフリカ市場
第29章.UAE市場
第30章.競争状況
第31章.企業情報
第32章.付録

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

Chapter 1. Research Scope

1.1. Research Objectives

1.2. Market Definition

1.3. Analysis Period

1.4. Market Size Breakdown by Segments

1.4.1. Market size breakdown, by product type

1.4.2. Market size breakdown, by application

1.4.3. Market size breakdown, by end use

1.4.4. Market size breakdown, by region

1.4.5. Market size breakdown, by country

1.5. Market Data Reporting Unit

1.5.1. Value

1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

2.1. Secondary Research

2.1.1. Paid

2.1.2. Unpaid

2.1.3. P&S Intelligence database

2.2. Primary Research

2.3. Market Size Estimation

2.4. Data Triangulation

2.5. Currency Conversion Rates

2.6. Assumptions for the Study

2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Voice of Industry Experts/KOLs

Chapter 5. Market Indicators

Chapter 6. Industry Outlook

6.1. Market Dynamics

6.1.1. Trends

6.1.2. Drivers

6.1.3. Restraints/challenges

6.1.4. Impact analysis of drivers/restraints

6.2. Impact of COVID-19

6.3. Porter’s Five Forces Analysis

6.3.1. Bargaining power of buyers

6.3.2. Bargaining power of suppliers

6.3.3. Threat of new entrants

6.3.4. Intensity of rivalry

6.3.5. Threat of substitutes

Chapter 7. Global Market

7.1. Overview

7.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

7.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

7.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

7.5. Market Revenue, by Region (2017–2030)

Chapter 8. North America Market

8.1. Overview

8.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

8.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

8.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

8.5. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 9. Europe Market

9.1. Overview

9.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

9.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

9.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

9.5. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 10. APAC Market

10.1. Overview

10.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

10.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

10.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

10.5. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 11. LATAM Market

11.1. Overview

11.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

11.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

11.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

11.5. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 12. MEA Market

12.1. Overview

12.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

12.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

12.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

12.5. Market Revenue, by Country (2017–2030)

Chapter 13. U.S. Market

13.1. Overview

13.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

13.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

13.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 14. Canada Market

14.1. Overview

14.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

14.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

14.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 15. Germany Market

15.1. Overview

15.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

15.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

15.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 16. France Market

16.1. Overview

16.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

16.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

16.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 17. U.K. Market

17.1. Overview

17.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

17.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

17.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 18. Italy Market

18.1. Overview

18.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

18.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

18.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 19. Spain Market

19.1. Overview

19.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

19.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

19.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 20. Japan Market

20.1. Overview

20.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

20.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

20.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 21. China Market

21.1. Overview

21.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

21.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

21.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 22. India Market

22.1. Overview

22.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

22.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

22.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 23. Australia Market

23.1. Overview

23.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

23.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

23.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 24. South Korea Market

24.1. Overview

24.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

24.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

24.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 25. Brazil Market

25.1. Overview

25.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

25.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

25.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 26. Mexico Market

26.1. Overview

26.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

26.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

26.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 27. Saudi Arabia Market

27.1. Overview

27.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

27.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

27.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 28. South Africa Market

28.1. Overview

28.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

28.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

28.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 29. U.A.E. Market

29.1. Overview

29.2. Market Revenue, by Product Type (2017–2030)

29.3. Market Revenue, by Application (2017–2030)

29.4. Market Revenue, by End Use (2017–2030)

Chapter 30. Competitive Landscape

30.1. List of Market Players and their Offerings

30.2. Competitive Benchmarking of Key Players

30.3. Product Benchmarking of Key Players

30.4. Recent Strategic Developments

Chapter 31. Company Profiles

31.1. BASF SE

31.1.1. Business overview

31.1.2. Product and service offerings

31.1.3. Key financial summary

31.2. Koninklijke DSM N.V.

31.2.1. Business overview

31.2.2. Product and service offerings

31.2.3. Key financial summary

31.3. Herbalife Nutrition Ltd.

31.3.1. Business overview

31.3.2. Product and service offerings

31.3.3. Key financial summary

31.4. Amway Corporation

31.4.1. Business overview

31.4.2. Product and service offerings

31.4.3. Key financial summary

31.5. Prenetics Limited

31.5.1. Business overview

31.5.2. Product and service offerings

31.5.3. Key financial summary

31.6. Nutrigenomix Inc.

31.6.1. Business overview

31.6.2. Product and service offerings

31.7. Viome Life Sciences Inc.

31.7.1. Business overview

31.7.2. Product and service offerings

31.8. Habit LLC

31.8.1. Business overview

31.8.2. Product and service offerings

31.9. Atlas Biomed Group Limited

31.9.1. Business overview

31.9.2. Product and service offerings

31.10. Abbott

31.10.1. Business overview

31.10.2. Product and service offerings

31.10.3. Key financial summary

31.11. Superior Supplement Manufacturing

31.11.1. Business overview

31.11.2. Product and service offerings

31.12. GX Sciences LLC

31.12.1. Business overview

31.12.2. Product and service offerings

31.13. Nutralliance

31.13.1. Business overview

31.13.2. Product and service offerings

31.14. Helix OpCo LLC

31.14.1. Business overview

31.14.2. Product and service offerings

31.15. Baze Labs Inc.

31.15.1. Business overview

31.15.2. Product and service offerings

Chapter 32. Appendix

32.1. Abbreviations

32.2. Sources and References

32.3. Related Reports



★調査レポート[世界の個別化栄養市場(~2030年):製品種類別(アクティブ測定、標準測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース)、最終用途別(D2C、ウェルネス&フィットネスセンター、病院&クリニック)] (コード:PS23SEP053)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の個別化栄養市場(~2030年):製品種類別(アクティブ測定、標準測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース)、最終用途別(D2C、ウェルネス&フィットネスセンター、病院&クリニック)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆