世界のスマート空気清浄機市場2023年-2032年:製品種類別(集塵機、煙霧体、その他)、技術別(高効率粒子状空気(HEPA)、熱力学的殺菌システム(TSS)、紫外線殺菌照射、イオナイザー清浄機、活性炭ろ過、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業施設、その他)

【英語タイトル】Smart Air Purifiers Market By Product Type (Dust Collectors, Fume and Smoke Collectors, Others), By Technique (High-efficiency Particulate Air (HEPA), Thermodynamic Sterilization System (TSS), Ultraviolet Germicidal Irradiation, Ionizer Purifiers, Activated Carbon Filtration, Others), By End User (Residential, Commercial, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23OCT015)・商品コード:ALD23OCT015
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年7月
・ページ数:220
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業機械
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

スマート空気清浄機の世界市場は、2022年に309,680億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.6%を記録し、2032年には491,970億ドルに達すると予測されています。スマート空気清浄機は、スマート技術と接続機能を備えた従来の空気清浄機の現代版。空気の質を遠隔監視・管理するために、内蔵センサー、Wi-FiまたはBluetooth接続、モバイル・アプリケーションを利用します。

急速な都市化により建設活動が活発化し、インド、中国、ベトナム、ブラジル、ロシアなどの国々で大気汚染レベルが上昇しています。さらに、一酸化炭素、窒素酸化物、硫黄酸化物、揮発性有機化合物(VOC)を含む危険な汚染物質は、産業によって生成され、人の健康に悪影響を及ぼすため、大都市圏に悪影響を及ぼしています。例えば、インドのCPCB(中央公害管理委員会)の統計によると、デリーの大気汚染の18.6%は工業排出物によるものです。このような要素により、個人や組織は屋内外の大気汚染の影響を軽減する戦略を模索しています。予測期間中、これはスマート空気清浄機の市場拡大を促進すると予想されます。

さらに、現在市場に出回っているインテリジェント空気清浄機の大半は、反応性の高いオゾンを生成します。オゾンを吸い込むと、胸の痛み、咳、喉の感染症、肺の感染症を引き起こします。さらに、体の免疫システムを弱め、感染症を撃退する能力を低下させます。そのため、規制機関は、このような好ましくない影響を考慮して、スマート空気清浄機の使用に厳しい制限を設けています。さらに、スマート空気清浄機市場に参入している多くの地域企業は、製造基準を守っていないため、効果のない空気清浄機を生み出しています。そのため、スマート空気清浄機市場の拡大が阻害されています。

これとは対照的に、人口の増加や建設活動の増加により、人々や組織は屋内外の汚染が人体に与える影響を緩和する手段を模索せざるを得なくなっており、予測期間中に市場が拡大する見込みです。顧客基盤の拡大、効果的な業務の強化、製品ポートフォリオの開発により、多くの企業が世界的に事業を拡大しています。これが予測期間中のスマート空気清浄機の世界市場の成長を促進すると予測されます。 
スマート空気清浄機市場は、タイプ、技術、エンドユーザー、地域によって区分されます。

タイプ別では、集塵機、煙霧集塵機、その他に細分化されます。2020年には、ヒューム&スモークコレクターセグメントがスマート空気清浄機市場全体で最大のシェアを占めています。
技術別では、高効率微粒子空気(HEPA)、熱力学的殺菌システム(TSS)、紫外線殺菌照射、イオナイザー清浄機、活性炭ろ過、その他に分類されます。2020年のスマート空気清浄機市場では、高効率微粒子空気(HEPA)セグメントが最大の市場シェアを獲得しました。

エンドユーザー別では、スマート空気清浄機市場は住宅用、商業用、その他に区分。2020年の市場シェアは住宅用が最大でした。地域別では、北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカで分析されます。
2020年は北米が市場を支配し、予測期間中はアジア太平洋地域が市場で最も高い成長を記録する見込みです。
地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(ドイツ、イギリス、フランス、イタリア、その他ヨーロッパ)、アジア太平洋(中国、インド、日本、韓国、その他アジア太平洋)、中南米・中東・アフリカ(中南米、中東、アフリカ)で分析されます。
2022年には、北米が主要株主であり、予測期間中も主導的地位を確保すると予測されています。 

競合分析 
スマート空気清浄機市場レポートで紹介されている主要企業は、Coway Co.Ltd.、Dyson Technology Limited、Honeywell International Inc.、Levoit、LG Electronics Inc.、Xiaomi Corporation、Koninklijke Philips N.V.、Sharp Corporation、Unilever PLC(Blueair AB)、Winix Inc.などです。 

ステークホルダーにとっての主なメリット
2022年から2032年までの市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、市場の有力な機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの更新可能です*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります)
無料のアップデートとして、購入前または購入後に、5社の会社概要を追加可能です。
アナリストによる16時間のサポート可能です。* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ可能です。* (レポートの範囲またはセグメントが要件と一致しない場合、20% は 3 営業日の無料作業に相当し、1 回適用されます。)
5ユーザー・エンタープライズユーザーライセンスの無料データパック可能です。(Excel版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料更新可能です。
24時間優先対応可能です。
産業の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

本レポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールが必要です。)
投資機会
製品ライフサイクル
技術トレンド分析
顧客の関心に応じた追加企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
平均販売価格分析/価格帯分析
ブランドシェア分析
クリスクロスセグメント分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
輸入輸出分析/データ
主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含む、エクセル形式)
世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
製品消費分析
SWOT分析
市場規模および予測

主要市場セグメント:

製品タイプ別
集塵機
煙霧コレクター
その他

技術別
高効率微粒子空気(HEPA)
熱力学的殺菌システム(TSS)
紫外線殺菌照射装置
イオナイザー清浄機
活性炭ろ過
その他

エンドユーザー別
住宅
商業
その他

地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
その他のアジア太平洋地域
中南米・中東・アフリカ
中南米
中東
アフリカ

主な市場プレイヤー
Coway Co. Ltd.
Dyson Technology Limited
Honeywell International Inc
Koninklijke Philips N.V
Levoit
LG Electronics Inc.
Sharp Corporation
Unilever PLC
Winix Inc
Xiaomi Corporation

第1章. 序章
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 市場概要
第4章. スマート空気清浄機の市場分析:製品種類別
第5章. スマート空気清浄機の市場分析:技術別
第6章. スマート空気清浄機の市場分析:エンドユーザー別
第7章. スマート空気清浄機の市場分析:地域別
第8章. 競争状況
第9章. 企業情報

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in air pollution levels in urban areas
3.4.1.2. Rise in awareness regarding effects of air pollution on human health
3.4.1.3. Rise in disposable income

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuation in raw material prices
3.4.2.2. Emission of ozone from smart air purifiers

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Technological innovations and investments in R&D activities

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Dust Collectors
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Fume and Smoke Collectors
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Others
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. High-efficiency Particulate Air (HEPA)
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Thermodynamic Sterilization System (TSS)
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Ultraviolet Germicidal Irradiation
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Ionizer Purifiers
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Activated Carbon Filtration
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Others
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Residential
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Commercial
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.3. Market size and forecast, by Technique
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Technique
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Technique
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Technique
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Technique
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. South Korea
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Technique
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.3. Market size and forecast, by Technique
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Technique
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Technique
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Technique
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Coway Co. Ltd.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. Dyson Technology Limited
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Honeywell International Inc
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Levoit
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. LG Electronics Inc.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Xiaomi Corporation
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Koninklijke Philips N.V
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Sharp Corporation
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Unilever PLC
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Winix Inc
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 02. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR DUST COLLECTORS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 03. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR FUME AND SMOKE COLLECTORS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 04. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 05. GLOBAL SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 06. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR HIGH-EFFICIENCY PARTICULATE AIR (HEPA), BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 07. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR THERMODYNAMIC STERILIZATION SYSTEM (TSS), BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 08. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR ULTRAVIOLET GERMICIDAL IRRADIATION, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 09. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR IONIZER PURIFIERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 10. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR ACTIVATED CARBON FILTRATION, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 11. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 12. GLOBAL SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 13. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR RESIDENTIAL, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 14. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR COMMERCIAL, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 15. SMART AIR PURIFIERS MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 16. SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 20. NORTH AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 21. U.S. SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 22. U.S. SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 23. U.S. SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 24. CANADA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 25. CANADA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 26. CANADA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 27. MEXICO SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 28. MEXICO SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 29. MEXICO SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 30. EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 31. EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 32. EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 33. EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 34. GERMANY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 35. GERMANY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 36. GERMANY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 37. FRANCE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 38. FRANCE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 39. FRANCE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 40. UK SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 41. UK SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 42. UK SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 43. ITALY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 44. ITALY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 45. ITALY SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 46. REST OF EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 47. REST OF EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 48. REST OF EUROPE SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 50. ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 51. ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 52. ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 53. CHINA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 54. CHINA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 55. CHINA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 56. JAPAN SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 57. JAPAN SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 58. JAPAN SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 59. SOUTH KOREA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 60. SOUTH KOREA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 61. SOUTH KOREA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 62. INDIA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 63. INDIA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 64. INDIA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 65. REST OF ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 66. REST OF ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 67. REST OF ASIA-PACIFIC SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 68. LAMEA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 69. LAMEA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 70. LAMEA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 71. LAMEA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LATIN AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LATIN AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LATIN AMERICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 75. MIDDLE EAST SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 76. MIDDLE EAST SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 77. MIDDLE EAST SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 78. AFRICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 79. AFRICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY TECHNIQUE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 80. AFRICA SMART AIR PURIFIERS MARKET, BY END USER, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 81. COWAY CO. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 82. COWAY CO. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 83. COWAY CO. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 84. COWAY CO. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 85. DYSON TECHNOLOGY LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 86. DYSON TECHNOLOGY LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 87. DYSON TECHNOLOGY LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 88. DYSON TECHNOLOGY LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 89. DYSON TECHNOLOGY LIMITED: KEY STRATERGIES
TABLE 90. HONEYWELL INTERNATIONAL INC: KEY EXECUTIVES
TABLE 91. HONEYWELL INTERNATIONAL INC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 92. HONEYWELL INTERNATIONAL INC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 93. HONEYWELL INTERNATIONAL INC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 94. LEVOIT: KEY EXECUTIVES
TABLE 95. LEVOIT: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 96. LEVOIT: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 97. LEVOIT: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 98. LG ELECTRONICS INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 99. LG ELECTRONICS INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 100. LG ELECTRONICS INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 101. LG ELECTRONICS INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 102. XIAOMI CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 103. XIAOMI CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 104. XIAOMI CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 105. XIAOMI CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. KONINKLIJKE PHILIPS N.V: KEY EXECUTIVES
TABLE 107. KONINKLIJKE PHILIPS N.V: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 108. KONINKLIJKE PHILIPS N.V: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 109. KONINKLIJKE PHILIPS N.V: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 110. SHARP CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 111. SHARP CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 112. SHARP CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 113. SHARP CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 114. UNILEVER PLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 115. UNILEVER PLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 116. UNILEVER PLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 117. UNILEVER PLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 118. WINIX INC: KEY EXECUTIVES
TABLE 119. WINIX INC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 120. WINIX INC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 121. WINIX INC: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界のスマート空気清浄機市場2023年-2032年:製品種類別(集塵機、煙霧体、その他)、技術別(高効率粒子状空気(HEPA)、熱力学的殺菌システム(TSS)、紫外線殺菌照射、イオナイザー清浄機、活性炭ろ過、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業施設、その他)] (コード:ALD23OCT015)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のスマート空気清浄機市場2023年-2032年:製品種類別(集塵機、煙霧体、その他)、技術別(高効率粒子状空気(HEPA)、熱力学的殺菌システム(TSS)、紫外線殺菌照射、イオナイザー清浄機、活性炭ろ過、その他)、エンドユーザー別(住宅、商業施設、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆