世界の消化ビター市場2023年-2032年:種類別(トゥルービター、アロマティックビター、ニュートリティブビター)、包装別(プラスチックボトル、テトラパック、缶、ガラス瓶)、流通チャネル別(スーパーマーケット、コンビニエンスストア、店頭販売、オンラインストア)

【英語タイトル】Digestive Bitters Market By type (True Bitter, Aromatic Bitter, Nutritive bitter), By Packaging (Plastic Bottle, Tetra Pack, Cans, Glass bottle), By Distribution Channel (Supermarket, Convenience Store, Over-the-Counter, Online Store): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23OCT071)・商品コード:ALD23OCT071
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年7月
・ページ数:270
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

世界の消化ビター市場は、2022年に14億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.5%で、2032年には21億ドルに達すると予測されています。ビターズ」という用語は、植物エキスで味付けされたアルコール度数の異なる苦味のある蒸留酒を指します。消化器系ビターは、唾液が食事を分解するのに不可欠であるため、消化器系をサポートするために唾液をより多く分泌するよう、味蕾が体に信号を送るのを助けるために作られます。瓶詰めで販売されることが多く、タンポポ、ゴーヤー、ヨモギ、ゴボウなどのハーブや根の混合物と、アルコールと酢をベースにしています。消化ビターは消化を助け、消化不良の症状を軽減します。アーユルヴェーダ薬や漢方薬で伝統的に使用されています。これらのビターは、風味や植物特性を損なうことなく液体エキスや濃縮物を穏やかに生成する、向流抽出として知られる独自の技術を用いて作られています。
消化ビター市場は、タイプ、パッケージ、流通チャネル、地域に基づいて分析されます。
タイプ別では、市場はトゥルービター、アロマティックビター、栄養ビターに分類されます。包装別では、市場はプラスチックボトル、テトラパック、缶、ガラス瓶に分別されます。流通チャネルによって、市場はスーパーマーケット、コンビニエンスストア、店頭販売、オンラインストアに分類されます。地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(イギリス、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、その他ヨーロッパ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、その他アジア太平洋)、中南米・中東・アフリカ(ブラジル、アラブ首長国連邦、南アフリカ、サウジアラビア、その他中南米・中東・アフリカ)にわたって市場を分析しています。

COVID-19アウトブレイクの影響は、消化ビター市場の成長に対して緩やかなものでした。貿易制限と封鎖の結果、生産と製造装置が停止。逆に、消化ビターズ市場の回復は近い将来に期待されます。
オンライン相談の存在と薬関連サイトやウェブサイトの存在は、健康や予防の価値を提供するために消費者の意識の高まりに寄与しており、潜在的な病気を避けるために積極的なアプローチを取る消費者の数の増加につながりました。その結果、消費者は自分の健康に注意を払い、自己治療と自己予防の両方で積極的な役割を果たすようになっています。また、消化ビターは、消化器系の問題が悪化するのを食い止めるための最初の治療薬として服用することができます。また、消化を改善し、潜在的な胃腸の病気を食い止めるための積極的な対策として捉えることもできます。さらに、ヨーロッパ全土を対象とした調査の結果によると、ヨーロッパと地中海沿岸地域では、数多くの消化器疾患が3億人に影響を与えています。このように、ハーブ療法の人気の高まりにより、消化器系ビターの需要が増加しています。さらに、医療費の増加は、長期的なコストを削減するための予防措置として、人々が自然療法を使用することを奨励しています。医療費の高騰は、消費者が標準的な医療と自然療法のどちらかを選択せざるを得なくなるなど、多くの結果をもたらしました。さらに、様々な場所で消化器系の問題が増加した結果、消化ビターのような自然な消化補助剤の需要が増加しています。
消化ビターの欺瞞的なマーケティングは、顧客を惑わし、健康を脅かすため、深刻な問題を引き起こしています。こうした不誠実な広告戦術の急増は、規則や効果的な産業監督の欠如によってもたらされ、市場の拡大を遅らせています。 さらに、連邦取引委員会(FTC)のような規制機関には、こうした詐欺的な約束に対して強力な法的措置を取る権限があります。 さらに、その毒性、潜在的に危険な成分、消化器系疾患の治療における非効率性のため、偽造品は消化器系ビターの生産者に困難をもたらします。調査によると、市販のハーブ製品をラベル表示や成分表と比較したところ、37カ国で販売された5,957種類のハーブ製品のうち27%が汚染されていることが判明しました。また、不正商品のリスクは、消化ビター市場における競争を激化させ、消費者の嗜好を変化させています。前述の要素はすべて、市場の拡大を抑制するだけでなく、産業の財務的健全性にも影響を及ぼすと予想されます。

消化ビター産業について分析した主な企業は、Venus Bioceuticals Pvt. Ltd.、Quicksilver Scientific, Inc.、Urban Moonshine、Herbal Supplies Pty Ltd.、Granary Herbs Ltd.、St. Francis Herb Farm、Botanica、Zizia Botanicals、Arete Earth Based Wellness、Equinox Botanicals、Flora Health Shop、Hella Cocktails、Bittersberg、Nanton Neutraceutical Ltd.、Nature's Wayです。

ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2022年から2032年までの消化ビター市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、消化ビター市場の有力な市場機会を特定します。
市場調査は、主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析では、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるように、バイヤーとサプライヤーの潜在力を強調します。
消化ビター市場のセグメンテーションの詳細な分析は、市場機会を決定するのに役立ちます。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
当レポートでは、地域別および世界別のダイジェスティブビターの市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を掲載しています。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
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24時間優先対応可能です。
産業の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

本レポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールが必要です。)
製品に含まれる原材料の分析(%単位)
消費者の購買行動分析
消費者の嗜好と製品仕様
ペインポイント分析
クライアントの関心に特化した企業プロファイルの追加
企業プロファイルの拡張リスト

主要市場セグメント

タイプ別
アロマティックビター
栄養ビター
トゥルービター

パッケージ別
ペットボトル
テトラパック

ガラス瓶

流通チャネル別
スーパーマーケット
コンビニエンスストア
店頭
オンラインストア

地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
中南米・中東・アフリカ
ブラジル
アラブ首長国連邦
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域

主な市場プレイヤー
Arete Earth Based Wellness
Bittersberg
Botanica
Equinox Botanicals
Flora Health Shop
Granary Herbs Ltd
Hella Cocktails.
Herbal Supplies Pty Ltd
Nanton Nutraceuticals Ltd.
Nature's Way Products, LLC
Quicksilver Scientific,Inc.
St.Francis Herb Farm
Urban Moonshine
Venus Bioceuticals Pvt. Ltd.
Zizia Botanicals

第1章. 序章
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 市場概要
第4章. 消化ビターの市場分析:タイプ別
第5章. 消化ビターの市場分析:包装別
第6章. 消化ビターの市場分析:流通チャネル別
第7章. 消化ビターの市場分析:地域別
第8章. 競争状況
第9章. 企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate threat of new entrants
3.3.3. High threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in ‘bitter deficiency syndrome’ in North American countries
3.4.1.2. The growing number of ‘self-directed’ or ‘self-treating ‘consumers
3.4.1.3. Rising frequency of proactive approaches toward treatment and prevention
3.4.1.4. Increase in the cost of health care

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. The growing challenges in the regulatory environment
3.4.2.2. Risk of counterfeit products
3.4.2.3. Rise in deceptive advertising

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rising investment in R&D activities
3.4.3.2. Increased e-commerce channel proliferation

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Value Chain Analysis
3.7. Key Regulation Analysis
CHAPTER 4: DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. True Bitter
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Aromatic Bitter
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Nutritive bitter
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Plastic Bottle
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Tetra Pack
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Cans
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Glass bottle
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Supermarket
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Convenience Store
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Over-the-Counter
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Online Store
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by type
7.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by type
7.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Russia
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by type
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Packaging
7.3.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by type
7.4.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Packaging
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by type
7.5.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. United Arab Emirates
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Saudi Arabia
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. Rest of LAMEA
7.5.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by type
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Packaging
7.5.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Flora Health Shop
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Hella Cocktails.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Key strategic moves and developments
9.3. Quicksilver Scientific,Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Urban Moonshine
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. Herbal Supplies Pty Ltd
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Granary Herbs Ltd
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. St.Francis Herb Farm
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Nanton Nutraceuticals Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Zizia Botanicals
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Arete Earth Based Wellness
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.11. Equinox Botanicals
9.11.1. Company overview
9.11.2. Key Executives
9.11.3. Company snapshot
9.11.4. Operating business segments
9.11.5. Product portfolio
9.12. Bittersberg
9.12.1. Company overview
9.12.2. Key Executives
9.12.3. Company snapshot
9.12.4. Operating business segments
9.12.5. Product portfolio
9.13. Botanica
9.13.1. Company overview
9.13.2. Key Executives
9.13.3. Company snapshot
9.13.4. Operating business segments
9.13.5. Product portfolio
9.14. Venus Bioceuticals Pvt. Ltd.
9.14.1. Company overview
9.14.2. Key Executives
9.14.3. Company snapshot
9.14.4. Operating business segments
9.14.5. Product portfolio
9.15. Nature’s Way Products, LLC
9.15.1. Company overview
9.15.2. Key Executives
9.15.3. Company snapshot
9.15.4. Operating business segments
9.15.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR TRUE BITTER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR AROMATIC BITTER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR NUTRITIVE BITTER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. GLOBAL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR PLASTIC BOTTLE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR TETRA PACK, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR CANS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR GLASS BOTTLE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. GLOBAL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR SUPERMARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR CONVENIENCE STORE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR OVER-THE-COUNTER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. DIGESTIVE BITTERS MARKET FOR ONLINE STORE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. U.S. DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. U.S. DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. U.S. DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. CANADA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. CANADA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. CANADA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. MEXICO DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. MEXICO DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. MEXICO DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. UK DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. UK DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. UK DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. GERMANY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. GERMANY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. GERMANY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. FRANCE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. FRANCE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. FRANCE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. ITALY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. ITALY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. ITALY DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. SPAIN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. SPAIN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. SPAIN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. RUSSIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. RUSSIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. RUSSIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. REST OF EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. REST OF EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. REST OF EUROPE DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. CHINA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. CHINA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. CHINA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. JAPAN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. JAPAN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. JAPAN DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. INDIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. INDIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. INDIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. AUSTRALIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. AUSTRALIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. AUSTRALIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. SOUTH KOREA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. SOUTH KOREA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. SOUTH KOREA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. REST OF ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. REST OF ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. REST OF ASIA-PACIFIC DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 79. LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 80. BRAZIL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 81. BRAZIL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 82. BRAZIL DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 83. UNITED ARAB EMIRATES DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 84. UNITED ARAB EMIRATES DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 85. UNITED ARAB EMIRATES DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 86. SOUTH AFRICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 87. SOUTH AFRICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 88. SOUTH AFRICA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 89. SAUDI ARABIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 90. SAUDI ARABIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 91. SAUDI ARABIA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 92. REST OF LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 93. REST OF LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY PACKAGING, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 94. REST OF LAMEA DIGESTIVE BITTERS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 95. FLORA HEALTH SHOP: KEY EXECUTIVES
TABLE 96. FLORA HEALTH SHOP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 97. FLORA HEALTH SHOP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 98. FLORA HEALTH SHOP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 99. HELLA COCKTAILS.: KEY EXECUTIVES
TABLE 100. HELLA COCKTAILS.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 101. HELLA COCKTAILS.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 102. HELLA COCKTAILS.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 103. HELLA COCKTAILS.: KEY STRATERGIES
TABLE 104. QUICKSILVER SCIENTIFIC,INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 105. QUICKSILVER SCIENTIFIC,INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 106. QUICKSILVER SCIENTIFIC,INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 107. QUICKSILVER SCIENTIFIC,INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 108. URBAN MOONSHINE: KEY EXECUTIVES
TABLE 109. URBAN MOONSHINE: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 110. URBAN MOONSHINE: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 111. URBAN MOONSHINE: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 112. HERBAL SUPPLIES PTY LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 113. HERBAL SUPPLIES PTY LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 114. HERBAL SUPPLIES PTY LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 115. HERBAL SUPPLIES PTY LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 116. GRANARY HERBS LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 117. GRANARY HERBS LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 118. GRANARY HERBS LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 119. GRANARY HERBS LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 120. ST.FRANCIS HERB FARM: KEY EXECUTIVES
TABLE 121. ST.FRANCIS HERB FARM: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 122. ST.FRANCIS HERB FARM: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 123. ST.FRANCIS HERB FARM: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 124. NANTON NUTRACEUTICALS LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 125. NANTON NUTRACEUTICALS LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 126. NANTON NUTRACEUTICALS LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 127. NANTON NUTRACEUTICALS LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 128. ZIZIA BOTANICALS: KEY EXECUTIVES
TABLE 129. ZIZIA BOTANICALS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 130. ZIZIA BOTANICALS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 131. ZIZIA BOTANICALS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 132. ARETE EARTH BASED WELLNESS: KEY EXECUTIVES
TABLE 133. ARETE EARTH BASED WELLNESS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 134. ARETE EARTH BASED WELLNESS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 135. ARETE EARTH BASED WELLNESS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 136. EQUINOX BOTANICALS: KEY EXECUTIVES
TABLE 137. EQUINOX BOTANICALS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 138. EQUINOX BOTANICALS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 139. EQUINOX BOTANICALS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 140. BITTERSBERG: KEY EXECUTIVES
TABLE 141. BITTERSBERG: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 142. BITTERSBERG: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 143. BITTERSBERG: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 144. BOTANICA: KEY EXECUTIVES
TABLE 145. BOTANICA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 146. BOTANICA: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 147. BOTANICA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 148. VENUS BIOCEUTICALS PVT. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 149. VENUS BIOCEUTICALS PVT. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 150. VENUS BIOCEUTICALS PVT. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 151. VENUS BIOCEUTICALS PVT. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 152. NATURE'S WAY PRODUCTS, LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 153. NATURE'S WAY PRODUCTS, LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 154. NATURE'S WAY PRODUCTS, LLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 155. NATURE'S WAY PRODUCTS, LLC: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界の消化ビター市場2023年-2032年:種類別(トゥルービター、アロマティックビター、ニュートリティブビター)、包装別(プラスチックボトル、テトラパック、缶、ガラス瓶)、流通チャネル別(スーパーマーケット、コンビニエンスストア、店頭販売、オンラインストア)] (コード:ALD23OCT071)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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