世界の金属切削工具市場2023-2032年:工具種類別(刃先交換式インサート、ソリッド丸型工具)、製品種類別(旋盤、ボール盤、フライス盤、研削盤、その他)、用途別(自動車、電子、建設、航空宇宙・防衛、その他)

【英語タイトル】Metal Cutting Tool Market By Tool Type (Indexable Inserts, Solid Round Tools), By Product Type (Lathe, Drilling Machine, Milling Machine, Grinding Machine, Others), By Application (Automotive, Electronics, Construction, Aerospace and Defence, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD24JAN0145)・商品コード:ALD24JAN0145
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年9月
・ページ数:169
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業機械
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

金属切削工具市場は2020年に65,485.40百万ドル、2032年には107,287.20百万ドルに達すると予測、2023年から2032年までのCAGRは4.1%。金属切削工具の世界市場は、2020年に2,339百万台、2023年から2032年にかけてCAGR 2.8%を記録し、2032年には3,237百万台に達すると予測されています。金属切削工具は、せん断変形プロセスを通じて金属ワークピースから材料を除去するために使用されます。切断プロセスは、シングルポイントまたはマルチポイント工具を使用することによって達成することができます。シングルポイント工具は、シェーピング、旋削、プレーニング、およびその他の同様の作業において、1つの切れ刃によって材料を除去するために使用されます。多点工具は、フライス加工、ドリル加工、研削加工に使用されます。
機械および機械部品製造における人気の上昇と技術の進歩が、金属切削工具の需要を増加させています。例えば、印刷によって3次元オブジェクトを作成することを可能にする3D印刷技術は、業界内の主要プレーヤーの関心を急速に集めています。原材料の最適利用、廃棄物の削減、多様で複雑な形状の簡単な製造といった3Dプリンティングの利点は、市場の成長を促進すると期待されています。金属切削工具は、インサートまたは交換可能なチップとソリッド丸型工具で設計されています。さらに、金属切削工具のチップとソリッド丸型工具は、自動車、航空宇宙・防衛、建設、電子など、さまざまな産業にわたる多くの用途で利用されています。

大手企業は、金属切削工具市場の製品ポートフォリオを改善するために、主要な開発戦略として製品の発売と買収を採用しています。例えば、マキタ株式会社は、同社の製品ポートフォリオを向上させる18V LXTコードレスブラシレスネジ棒カッター、金属穴あけ器、12アンペアレシプロソーを提供しています。

金属切削工具市場は、工具タイプ、製品タイプ、用途、地域に基づいてセグメント化されます。工具タイプベースでは、市場は刃先交換式チップとソリッド丸型工具に区分されます。2022年には、ソリッドラウンド工具セグメントが金属切削工具市場全体で最大のシェアを占めています。製品タイプ別では、金属切削工具市場は旋盤、ボール盤、フライス盤、研削盤、その他に分類されています。2022年の市場シェアは旋盤セグメントが最大。用途別では、自動車、航空宇宙・防衛、建設、エレクトロニクス、その他に分類されています。2022年の金属切削工具市場シェアは自動車セグメントが36.97%で最大でした。地域別では、市場は北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカで分析されています。アジア太平洋が2022年の市場をリードしました。

COVID-19の大流行により、世界の金属切削工具市場の多くの企業は、病気の蔓延を抑制するための新たな政府規制を遵守するために、短期間の業務停止を余儀なくされました。この操業停止は、世界の金属切削工具市場の収益フローに直接影響します。さらに、操業停止期間中は原材料や人手が不足するため、工業製品の製造も停止します。さらに、この分野で事業を展開する企業では、新規の荷受けが行われません。したがって、産業活動の停止と数ヶ月間のロックダウンは、世界の金属切削工具市場に影響を与え、市場は予測期間中に緩やかな回復を目撃することが予想されます。

金属切削工具市場レポートに掲載されている主な企業は、EHWA DIAMOND、Hilti Corporation、Ingersoll Cutting Tool、Iscar Ltd.、Kennametal Inc.、Makita Corporation、Robert Bosch GmbH、Sandvik AB、Stanley Black & Decker Inc.、Snap-On Incorporatedなどです。

ステークホルダーにとっての主なメリットは以下の通りです:
・本レポートは、2020年から2032年までの金属切削工具市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、金属切削工具市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・金属切削工具市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界別の金属切削工具市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
・四半期ごとの最新情報の提供します。*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
・ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5つ無料で追加できます。
・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
・アナリストによる16時間のサポート可能です。* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます。)
・15%の無料カスタマイズ可能です。*(レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15%は3営業日の無料作業に相当します。)
・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、無料データパックを提供します。(エクセル版レポート)
・レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料更新可能です。
・24時間優先対応可能です。
・業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

このレポートで可能なカスタマイズは以下の通りです(追加費用とスケジュールが必要です。):
・設備投資の内訳
・インストールベース分析
・製品ライフサイクル
・技術動向分析
・製品/セグメント別プレーヤーシェア分析
・顧客の関心に応じた追加的な企業プロフィール
・国/地域の追加分析-市場規模・予測
・平均販売価格分析/価格帯分析
・ブランドシェア分析
・クリスクロスセグメント分析-市場規模・予測
・企業プロファイルの拡張リスト
・過去の市場データ
・輸入輸出分析/データ
・主要プレーヤーの詳細(所在地、連絡先、サプライヤー/ベンダーネットワークなどを含むエクセル形式)
・顧客/消費者/原材料サプライヤーのリスト-バリューチェーン分析
・世界/地域/国レベルでのプレーヤーの市場シェア分析
・一人当たりの消費動向
・製品消費分析
・償還シナリオ
・SWOT分析
・バリュー市場規模・予測

主要市場セグメント:

・工具タイプ別:
刃先交換式インサート
ソリッド丸型工具

・製品タイプ別:
旋盤
ボール盤
フライス盤
研削盤
その他

・用途別:
自動車
電子
建設機械
航空宇宙・防衛
その他

・地域別:
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
その他のアジア太平洋
中南米・中東・アフリカ
中南米
中東
アフリカ

主要市場企業は以下の通りです:
Komatsu Ltd.
Tiangong International Co.
DN Solutions
Proterial, Ltd.
Kennametal Inc.
BIG DAISHOWA Inc.
FANUC CORPORATION
Sandvik AB
Amada Machine Tools Co. Ltd.
Berkshire Hathaway Inc. (Ingersoll Cutting Tool Company)

第1章:イントロダクション
1.1. 報告書の記述
1.2. 主要市場セグメント
1.3. ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4. 調査方法
1.4.1. 一次調査
1.4.2. 二次調査
1.4.3. アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1. CXOの視点
第3章:市場概要
3.1. 市場の定義と範囲
3.2. 主な調査結果
3.2.1. 主な影響要因
3.2.2. 投資ポケットの上位
3.3. ポーターの5つの力分析
3.3.1. サプライヤーの低い交渉力
3.3.2. 新規参入の脅威が低い
3.3.3. 代替品の脅威が低い
3.3.4. ライバルの激しさが低い
3.3.5. 買い手の低い交渉力
3.4. 市場ダイナミクス
3.4.1. 促進要因
3.4.1.1. 自動車産業の成長
3.4.1.2. 世界的な建設活動の増加
3.4.1.3. 製造業の成長
3.4.2. 阻害要因
3.4.2.1. 原材料価格の変動
3.4.3. 機会
3.4.3.1. インダストリー4.0の採用増加
第4章:金属切削工具市場:工具タイプ別
4.1. 概要
4.1.1. 市場規模・予測
4.2. 刃先交換式インサート
4.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.2.2. 地域別の市場規模・予測
4.2.3. 国別市場シェア分析
4.3. ソリッドラウンド工具
4.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.3.2. 市場規模・予測:地域別
4.3.3. 国別の市場シェア分析
第5章:金属切削工具市場:製品タイプ別
5.1. 概要
5.1.1. 市場規模・予測
5.2. 旋盤
5.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.2.2. 市場規模・予測:地域別
5.2.3. 国別市場シェア分析
5.3. ボール盤
5.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.3.2. 市場規模・予測:地域別
5.3.3. 国別市場シェア分析
5.4. フライス盤
5.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.4.2. 市場規模・予測:地域別
5.4.3. 国別市場シェア分析
5.5. 研削盤
5.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.5.2. 市場規模・予測:地域別
5.5.3. 国別市場シェア分析
5.6. その他
5.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.6.2. 市場規模・予測:地域別
5.6.3. 国別の市場シェア分析
第6章:金属切削工具市場:用途別
6.1. 概要
6.1.1. 市場規模・予測
6.2. 自動車
6.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.2.2. 市場規模・予測:地域別
6.2.3. 国別市場シェア分析
6.3. エレクトロニクス
6.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.3.2. 地域別の市場規模・予測
6.3.3. 国別市場シェア分析
6.4. 建設
6.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.4.2. 市場規模・予測:地域別
6.4.3. 国別市場シェア分析
6.5. 航空宇宙・防衛
6.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.5.2. 地域別の市場規模・予測
6.5.3. 国別市場シェア分析
6.6. その他
6.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.6.2. 市場規模・予測:地域別
6.6.3. 国別市場シェア分析
第7章:金属切削工具市場:地域別
7.1. 概要
7.1.1. 市場規模・予測 地域別
7.2. 北米
7.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.2.2. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.2.3. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.4. 市場規模・予測:用途別
7.2.5. 市場規模・予測:国別
7.2.5.1. 米国
7.2.5.1.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.2.5.1.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.2. カナダ
7.2.5.2.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.2.5.2.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.3. メキシコ
7.2.5.3.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.2.5.3.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.2.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.3. 欧州
7.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.3.2. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.3. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.4. 市場規模・予測:用途別
7.3.5. 市場規模・予測:国別
7.3.5.1. ドイツ
7.3.5.1.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.5.1.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.2. フランス
7.3.5.2.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.5.2.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.3. イギリス
7.3.5.3.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.5.3.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.4. イタリア
7.3.5.4.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.5.4.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.4.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.5. その他のヨーロッパ
7.3.5.5.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.3.5.5.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.3.5.5.3. 市場規模・予測:用途別
7.4. アジア太平洋地域
7.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.4.2. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.3. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.4. 市場規模・予測:用途別
7.4.5. 市場規模・予測:国別
7.4.5.1. 中国
7.4.5.1.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.5.1.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.2. インド
7.4.5.2.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.5.2.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.3. 日本
7.4.5.3.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.5.3.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.4. 韓国
7.4.5.4.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.5.4.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.4.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.5. その他のアジア太平洋地域
7.4.5.5.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.4.5.5.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.4.5.5.3. 市場規模・予測:用途別
7.5. ラメア
7.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.5.2. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.5.3. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.4. 市場規模・予測:用途別
7.5.5. 市場規模・予測:国別
7.5.5.1. ラテンアメリカ
7.5.5.1.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.5.5.1.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.1.3. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.2. 中東
7.5.5.2.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.5.5.2.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.3. アフリカ
7.5.5.3.1. 市場規模・予測:ツールタイプ別
7.5.5.3.2. 市場規模・予測:製品タイプ別
7.5.5.3.3. 市場規模・予測:用途別
第8章:競争環境
8.1. はじめに
8.2. 上位の勝利戦略
8.3. 上位10社の製品マッピング
8.4. 競合ダッシュボード
8.5. 競合ヒートマップ
8.6. トッププレーヤーのポジショニング:2020年
第9章:企業情報

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growth of automotive industry
3.4.1.2. Increased construction activities globally
3.4.1.3. Growth in manufacturing sector
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuating prices of raw materials
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in Adoption of Industry 4.0
CHAPTER 4: METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Indexable Inserts
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Solid Round Tools
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Lathe
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Drilling Machine
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Milling Machine
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Grinding Machine
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Automotive
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Electronics
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Construction
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Aerospace and Defence
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: METAL CUTTING TOOL MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Tool Type
7.2.3. Market size and forecast, by Product Type
7.2.4. Market size and forecast, by Application
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.3. Market size and forecast, by Product Type
7.3.4. Market size and forecast, by Application
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.3. Market size and forecast, by Product Type
7.4.4. Market size and forecast, by Application
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2. India
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3. Japan
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Product Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Tool Type
7.5.3. Market size and forecast, by Product Type
7.5.4. Market size and forecast, by Application
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Tool Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Product Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Application
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2020
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Amada Machine Tools Co. Ltd.
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.2. BIG DAISHOWA Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. DN Solutions
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. FANUC CORPORATION
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Proterial, Ltd.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Berkshire Hathaway Inc. (Ingersoll Cutting Tool Company)
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Kennametal Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Komatsu Ltd.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Sandvik AB
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.10. Tiangong International Co.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 02. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR INDEXABLE INSERTS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 03. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR SOLID ROUND TOOLS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 04. GLOBAL METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 05. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR LATHE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 06. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR DRILLING MACHINE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 07. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR MILLING MACHINE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 08. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR GRINDING MACHINE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 09. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 10. GLOBAL METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 11. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR AUTOMOTIVE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 12. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR ELECTRONICS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 13. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR CONSTRUCTION, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 14. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR AEROSPACE AND DEFENCE, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 15. METAL CUTTING TOOL MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 16. METAL CUTTING TOOL MARKET, BY REGION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 20. NORTH AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 21. U.S. METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 22. U.S. METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 23. U.S. METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 24. CANADA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 25. CANADA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 26. CANADA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 27. MEXICO METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 28. MEXICO METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 29. MEXICO METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 30. EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 31. EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 32. EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 33. EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 34. GERMANY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 35. GERMANY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 36. GERMANY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 37. FRANCE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 38. FRANCE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 39. FRANCE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 40. UK METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 41. UK METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 42. UK METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 43. ITALY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 44. ITALY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 45. ITALY METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 46. REST OF EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 47. REST OF EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 48. REST OF EUROPE METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 50. ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 51. ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 52. ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 53. CHINA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 54. CHINA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 55. CHINA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 56. INDIA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 57. INDIA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 58. INDIA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 59. JAPAN METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 60. JAPAN METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 61. JAPAN METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 62. SOUTH KOREA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 63. SOUTH KOREA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 64. SOUTH KOREA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 65. REST OF ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 66. REST OF ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 67. REST OF ASIA-PACIFIC METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 68. LAMEA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 69. LAMEA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 70. LAMEA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 71. LAMEA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY COUNTRY, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LATIN AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LATIN AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LATIN AMERICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 75. MIDDLE EAST METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 76. MIDDLE EAST METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 77. MIDDLE EAST METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 78. AFRICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY TOOL TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 79. AFRICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 80. AFRICA METAL CUTTING TOOL MARKET, BY APPLICATION, 2020-2032 ($MILLION)
TABLE 81. AMADA MACHINE TOOLS CO. LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 82. AMADA MACHINE TOOLS CO. LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 83. AMADA MACHINE TOOLS CO. LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 84. AMADA MACHINE TOOLS CO. LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 85. BIG DAISHOWA INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 86. BIG DAISHOWA INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 87. BIG DAISHOWA INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 88. BIG DAISHOWA INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 89. DN SOLUTIONS: KEY EXECUTIVES
TABLE 90. DN SOLUTIONS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 91. DN SOLUTIONS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 92. DN SOLUTIONS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 93. FANUC CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 94. FANUC CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 95. FANUC CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 96. FANUC CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 97. PROTERIAL, LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 98. PROTERIAL, LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 99. PROTERIAL, LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 100. PROTERIAL, LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 101. BERKSHIRE HATHAWAY INC. (INGERSOLL CUTTING TOOL COMPANY): KEY EXECUTIVES
TABLE 102. BERKSHIRE HATHAWAY INC. (INGERSOLL CUTTING TOOL COMPANY): COMPANY SNAPSHOT
TABLE 103. BERKSHIRE HATHAWAY INC. (INGERSOLL CUTTING TOOL COMPANY): PRODUCT SEGMENTS
TABLE 104. BERKSHIRE HATHAWAY INC. (INGERSOLL CUTTING TOOL COMPANY): SERVICE SEGMENTS
TABLE 105. BERKSHIRE HATHAWAY INC. (INGERSOLL CUTTING TOOL COMPANY): PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. KENNAMETAL INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 107. KENNAMETAL INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 108. KENNAMETAL INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 109. KENNAMETAL INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 110. KOMATSU LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 111. KOMATSU LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 112. KOMATSU LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 113. KOMATSU LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 114. SANDVIK AB: KEY EXECUTIVES
TABLE 115. SANDVIK AB: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 116. SANDVIK AB: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 117. SANDVIK AB: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 118. TIANGONG INTERNATIONAL CO.: KEY EXECUTIVES
TABLE 119. TIANGONG INTERNATIONAL CO.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 120. TIANGONG INTERNATIONAL CO.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 121. TIANGONG INTERNATIONAL CO.: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界の金属切削工具市場2023-2032年:工具種類別(刃先交換式インサート、ソリッド丸型工具)、製品種類別(旋盤、ボール盤、フライス盤、研削盤、その他)、用途別(自動車、電子、建設、航空宇宙・防衛、その他)] (コード:ALD24JAN0145)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の金属切削工具市場2023-2032年:工具種類別(刃先交換式インサート、ソリッド丸型工具)、製品種類別(旋盤、ボール盤、フライス盤、研削盤、その他)、用途別(自動車、電子、建設、航空宇宙・防衛、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆