世界のシトラスファイバー市場2023-2032年:用途別(ベーカリー、ソース・調味料、肉・卵代替、デザート・アイスクリーム、飲料、香料・コーティング剤、スナック・食事、その他)、種類別(オレンジ、タンジェリン・マンダリン、グレープフルーツ、レモン、ライム、その他)

【英語タイトル】Citrus Fiber Market By Application (Bakery, Sauces and Seasonings, Meat and Egg Replacement, Desserts and Ice-Creams, Beverages, Flavorings, and Coatings, Snacks and Meals, Others), By Type (Orange, Tangerines/Mandarins, Grapefruit, Lemon, Lime, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD24JAN0184)・商品コード:ALD24JAN0184
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年10月
・ページ数:250
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

シトラスファイバーは、柑橘類パルプまたは柑橘類果皮繊維としても知られ、柑橘類果実の廃棄物、一般的にはオレンジ、レモン、その他の柑橘類果実の皮から形成される天然食物繊維です。その特殊な機能性により、食品分野で重要な成分となっています。シトラスファイバーは水溶性食物繊維と不溶性食物繊維の両方を多く含み、消化器系の健康増進、コレステロール値の低下、血糖値の管理など、様々な健康効果があります。シトラスファイバーは、ソース、ドレッシング、焼き菓子、肉製品など様々な食品の増粘剤、安定剤、食感改良剤として使用され、食感、保湿性、保存性を向上させます。さらに、水分を吸収・保持する性質があるため、低脂肪・低カロリー食品の配合に有益な要素となります。
オレンジ、レモン、ライムなどの柑橘類には、不溶性と水溶性の食物繊維成分が含まれています。ペクチン、フルクタン、サイリウムなどのガムは水溶性食物繊維(SDF)で、水に溶けて大腸でゲル状に分解されます。 シトラスファイバーなどの食物繊維は、人間でも動物でも消化や便通を助ける重要な栄養素です。さらに、食物繊維は血糖値を下げることで糖尿病のリスクを下げます。また、柑橘類には抗酸化物質が豊富に含まれており、コレステロール値を下げることで心臓血管系の保護に役立ちます。また、脳卒中や冠状動脈性心臓病のリスクも低下させます。このような利点から、食物繊維の人気は上昇傾向にあります。ソース&調味料、ベーカリー、飲料業界における食物繊維の使用の増加は、そのような繊維の世界的な需要を推進しています。

食品や栄養補助食品を通じたシトラスファイバーの消費は、体重の維持、免疫力の向上、肥満の管理にも役立つため、ソース・調味料、ベーカリー、飲料産業からのシトラスファイバーの需要を促進しています。COVID-19の流行は、健康的な食事とサプリメントの重要性に関する消費者の意識を高めました。多くの栄養補助食品や栄養補助食品は食物繊維で構成されており、腸の健康づくりに役立っています。

シトラスファイバー市場は、用途、供給源、地域によって区分されます。用途別では、ベーカリー、ソース・調味料、肉・卵代替食品、デザート・アイスクリーム、飲料、香料・コーティング、スナック・食事、その他に分類されます。ソース別では、オレンジ、タンジェリン/マンダリン、グレープフルーツ、レモン、ライム、その他に細分化されています。地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(英国、スペイン、ドイツ、フランス、イタリア、その他ヨーロッパ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、その他アジア太平洋)、中南米・中東・アフリカ(ブラジル、アルゼンチン、アラブ首長国連邦、南アフリカ、サウジアラビア、その他中南米・中東・アフリカ)で分析されています。

北米は、グローバル企業の競争戦略の結果、消費者の意識が大幅に高まっています。フィンランド、ドイツ、英国などの国々からの需要の増加は、様々な健康問題や疾病の増加に起因する市場全体の成長を後押ししています。また、可処分所得や生活水準の向上と相まって、都市人口の増加が市場全体の成長に寄与する見込みです。市場を牽引しているのは、発展途上国における食品・飲料産業の急成長や、シトラスファイバーの健康効果に対する意識の高まりといった要因です。

世界のシトラスファイバー市場に参入している主な企業は、AMC Group, Cargill Incorporated, Carolina Ingredients, CEAMSA, Citrus Extracts LLC, CP Kelco, DuPont de Nemours, Inc., Edge Ingredients, FGF Trapani, Fiberstar, Inc., Golden Health, Hebei Lemont Biotechnology Co., Ltd., Herbafood Ingredients GmbH, Ingredients by Nature, JRS Silvateam Ingredients S.r.l., Lucid Colloids Ltd., Nans Products, Naturex SA, Quadra Chemicals Ltd, and Royal DSMなどが含まれます。

ステークホルダーにとっての主なメリットは以下の通りです:
・本レポートは、2022年から2032年までのシトラスファイバー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、シトラスファイバーの市場機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・シトラスファイバー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・シトラスファイバーの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略などの分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
・四半期ごとの最新情報の提供します。*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
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このレポートで可能なカスタマイズは以下の通りです(追加費用とスケジュールが必要です。):
・エンドユーザーの好み・ペインポイント
・サプライチェーン分析・ベンダーのマージン
・ディストリビューターのマージン分析
・ペインポイント分析
・顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
・国/地域の追加分析-市場規模・予測
・ブランドシェア分析
・過去の市場データ

主要市場セグメント:

・用途別:
ベーカリー
ソース・調味料
肉・卵代替食品
デザート・アイスクリーム
飲料・香料・コーティング剤
スナック・食事
その他

・タイプ別:
オレンジ
タンジェリン/マンダリン
グレープフルーツ
レモン
ライム
その他

・地域別:
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋
中南米・中東・アフリカ
ブラジル
アルゼンチン
アラブ首長国連邦
南アフリカ
サウジアラビア
その他の地域

主要市場企業は以下の通りです:
AMC Group
Carolina Ingredients
Ingredients by Nature
Nans Products
Lucid Colloids Ltd.
Citrus Extracts LLC
CP Kelco
Fiberstar, Inc.
Quadra Chemicals Ltd.
Koninklijke DSM N.V.
Cargill, Incorporated
EDGE Ingredients
Herbafood Ingredients GmbH
Naturex SA
CEAMSA
JRS Silvateam Ingredients S.r.l.
Hebei Lemont Biotechnology Co., Ltd.
Golden Health
FGF Trapani
Ingredion Incorporated

第1章:イントロダクション
1.1. 報告書の記述
1.2. 主要市場セグメント
1.3. ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4. 調査方法
1.4.1. 一次調査
1.4.2. 二次調査
1.4.3. アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1. CXOの視点
第3章:市場概要
3.1. 市場の定義と範囲
3.2. 主な調査結果
3.2.1. 主な影響要因
3.2.2. 投資ポケットの上位
3.3. ポーターの5つの力分析
3.3.1. サプライヤーの低い交渉力
3.3.2. 新規参入の脅威が低い
3.3.3. 代替品の脅威が低い
3.3.4. ライバルの激しさが低い
3.3.5. 買い手の低い交渉力
3.4. 市場ダイナミクス
3.4.1. 促進要因
3.4.1.1. 柑橘類繊維がもたらす数多くの健康効果
3.4.1.2. 食物繊維サプリメントの需要の高まり
3.4.2. 阻害要因
3.4.2.1. 食物繊維の過剰摂取は不健康
3.4.2.2. 地域の規制機関によって異なる基準やガイドライン
3.4.3. 機会
3.4.3.1. 植物由来の食品に対する嗜好の変化
3.4.3.2. 発展途上国からの需要の増加
第4章:シトラスファイバー市場:用途別
4.1. 概要
4.1.1. 市場規模・予測
4.2. ベーカリー
4.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.2.2. 市場規模・予測:地域別
4.2.3. 国別市場シェア分析
4.3. ソース・調味料
4.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.3.2. 市場規模・予測:地域別
4.3.3. 国別市場シェア分析
4.4. 肉と卵の代替
4.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.4.2. 市場規模・予測:地域別
4.4.3. 国別市場シェア分析
4.5. デザートとアイスクリーム
4.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.5.2. 市場規模・予測:地域別
4.5.3. 国別市場シェア分析
4.6. 飲料、香料、コーティング剤
4.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.6.2. 市場規模・予測:地域別
4.6.3. 国別市場シェア分析
4.7. スナックとミール
4.7.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.7.2. 市場規模・予測:地域別
4.7.3. 国別市場シェア分析
4.8. その他
4.8.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.8.2. 市場規模・予測:地域別
4.8.3. 国別市場シェア分析
第5章:シトラスファイバー市場:タイプ別
5.1. 概要
5.1.1. 市場規模・予測
5.2. オレンジ
5.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.2.2. 市場規模・予測:地域別
5.2.3. 国別市場シェア分析
5.3. タンジェリン/マンダリン
5.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.3.2. 市場規模・予測:地域別
5.3.3. 国別市場シェア分析
5.4. グレープフルーツ
5.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.4.2. 市場規模・予測:地域別
5.4.3. 国別市場シェア分析
5.5. レモン
5.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.5.2. 市場規模・予測:地域別
5.5.3. 国別市場シェア分析
5.6. 石灰
5.6.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.6.2. 市場規模・予測:地域別
5.6.3. 国別市場シェア分析
5.7. その他
5.7.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.7.2. 市場規模・予測:地域別
5.7.3. 国別市場シェア分析
第6章:シトラスファイバー市場:地域別
6.1. 概要
6.1.1. 市場規模・予測 地域別
6.2. 北米
6.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.2.2. 市場規模・予測:用途別
6.2.3. 市場規模・予測:タイプ別
6.2.4. 市場規模・予測:国別
6.2.4.1. 米国
6.2.4.1.1. 市場規模・予測:用途別
6.2.4.1.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.2. カナダ
6.2.4.2.1. 市場規模・予測:用途別
6.2.4.2.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.2.4.3. メキシコ
6.2.4.3.1. 市場規模・予測:用途別
6.2.4.3.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3. 欧州
6.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.3.2. 市場規模・予測:用途別
6.3.3. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4. 市場規模・予測:国別
6.3.4.1. ドイツ
6.3.4.1.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.1.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.2. フランス
6.3.4.2.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.2.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.3. イギリス
6.3.4.3.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.3.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.4. イタリア
6.3.4.4.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.4.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.5. スペイン
6.3.4.5.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.5.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.6. ロシア
6.3.4.6.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.6.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.3.4.7. その他のヨーロッパ
6.3.4.7.1. 市場規模・予測:用途別
6.3.4.7.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4. アジア太平洋
6.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.4.2. 市場規模・予測:用途別
6.4.3. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4. 市場規模・予測:国別
6.4.4.1. 中国
6.4.4.1.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.1.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.2. 日本
6.4.4.2.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.2.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.3. インド
6.4.4.3.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.3.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.4. 韓国
6.4.4.4.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.4.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.5. オーストラリア
6.4.4.5.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.5.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.4.4.6. その他のアジア太平洋地域
6.4.4.6.1. 市場規模・予測:用途別
6.4.4.6.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5. ラメア
6.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.5.2. 市場規模・予測:用途別
6.5.3. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4. 市場規模・予測:国別
6.5.4.1. ブラジル
6.5.4.1.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.1.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.2. アルゼンチン
6.5.4.2.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.2.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.3. アラブ首長国連邦
6.5.4.3.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.3.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.4. 南アフリカ
6.5.4.4.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.4.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.5. サウジアラビア
6.5.4.5.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.5.2. 市場規模・予測:タイプ別
6.5.4.6. その他の地域
6.5.4.6.1. 市場規模・予測:用途別
6.5.4.6.2. 市場規模・予測:タイプ別
第7章:競争環境
7.1. はじめに
7.2. 上位の勝利戦略
7.3. トップ10プレーヤーの製品マッピング
7.4. 競合ダッシュボード
7.5. 競合ヒートマップ
7.6. トッププレーヤーのポジショニング:2022年
第8章:企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Numerous health benefits associated with citrus fibers
3.4.1.2. Rise in demand for fiber supplements
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Excess consumption of fiber is unhealthy
3.4.2.2. Variable standards and guidelines across regional regulatory bodies
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Shift in preference for plant-based foods
3.4.3.2. Increase in demand from developing economies
CHAPTER 4: CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Bakery
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Sauces and Seasonings
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Meat and Egg Replacement
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Desserts and Ice-Creams
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Beverages, Flavorings, and Coatings
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Snacks and Meals
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
4.8. Others
4.8.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.8.2. Market size and forecast, by region
4.8.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Orange
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Tangerines/Mandarins
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Grapefruit
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Lemon
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Lime
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
5.7. Others
5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.7.2. Market size and forecast, by region
5.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: CITRUS FIBER MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Application
6.2.3. Market size and forecast, by Type
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Market size and forecast, by Application
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Market size and forecast, by Application
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Market size and forecast, by Application
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3. Europe
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Application
6.3.3. Market size and forecast, by Type
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. Germany
6.3.4.1.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.2. France
6.3.4.2.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.3. UK
6.3.4.3.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.4. Italy
6.3.4.4.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.5. Spain
6.3.4.5.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.6. Russia
6.3.4.6.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Type
6.3.4.7. Rest of Europe
6.3.4.7.1. Market size and forecast, by Application
6.3.4.7.2. Market size and forecast, by Type
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Application
6.4.3. Market size and forecast, by Type
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.2. Japan
6.4.4.2.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.3. India
6.4.4.3.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.5. Australia
6.4.4.5.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Market size and forecast, by Application
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Type
6.5. LAMEA
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Application
6.5.3. Market size and forecast, by Type
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Brazil
6.5.4.1.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.2. Argentina
6.5.4.2.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.3. UAE
6.5.4.3.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.4. South Africa
6.5.4.4.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.5. Saudi Arabia
6.5.4.5.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.5.2. Market size and forecast, by Type
6.5.4.6. Rest of LAMEA
6.5.4.6.1. Market size and forecast, by Application
6.5.4.6.2. Market size and forecast, by Type
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product mapping of top 10 player
7.4. Competitive dashboard
7.5. Competitive heatmap
7.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. AMC Group
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key executives
8.1.3. Company snapshot
8.1.4. Operating business segments
8.1.5. Product portfolio
8.2. Carolina Ingredients
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key executives
8.2.3. Company snapshot
8.2.4. Operating business segments
8.2.5. Product portfolio
8.3. CEAMSA
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key executives
8.3.3. Company snapshot
8.3.4. Operating business segments
8.3.5. Product portfolio
8.4. Citrus Extracts LLC
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key executives
8.4.3. Company snapshot
8.4.4. Operating business segments
8.4.5. Product portfolio
8.5. CP Kelco
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key executives
8.5.3. Company snapshot
8.5.4. Operating business segments
8.5.5. Product portfolio
8.5.6. Key strategic moves and developments
8.6. EDGE Ingredients
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key executives
8.6.3. Company snapshot
8.6.4. Operating business segments
8.6.5. Product portfolio
8.7. FGF Trapani
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key executives
8.7.3. Company snapshot
8.7.4. Operating business segments
8.7.5. Product portfolio
8.8. Fiberstar, Inc.
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key executives
8.8.3. Company snapshot
8.8.4. Operating business segments
8.8.5. Product portfolio
8.8.6. Key strategic moves and developments
8.9. Golden Health
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key executives
8.9.3. Company snapshot
8.9.4. Operating business segments
8.9.5. Product portfolio
8.10. Hebei Lemont Biotechnology Co., Ltd.
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key executives
8.10.3. Company snapshot
8.10.4. Operating business segments
8.10.5. Product portfolio
8.11. Herbafood Ingredients GmbH
8.11.1. Company overview
8.11.2. Key executives
8.11.3. Company snapshot
8.11.4. Operating business segments
8.11.5. Product portfolio
8.12. Ingredients by Nature
8.12.1. Company overview
8.12.2. Key executives
8.12.3. Company snapshot
8.12.4. Operating business segments
8.12.5. Product portfolio
8.12.6. Key strategic moves and developments
8.13. JRS Silvateam Ingredients S.r.l.
8.13.1. Company overview
8.13.2. Key executives
8.13.3. Company snapshot
8.13.4. Operating business segments
8.13.5. Product portfolio
8.14. Lucid Colloids Ltd.
8.14.1. Company overview
8.14.2. Key executives
8.14.3. Company snapshot
8.14.4. Operating business segments
8.14.5. Product portfolio
8.15. Nans Products
8.15.1. Company overview
8.15.2. Key executives
8.15.3. Company snapshot
8.15.4. Operating business segments
8.15.5. Product portfolio
8.16. Naturex SA
8.16.1. Company overview
8.16.2. Key executives
8.16.3. Company snapshot
8.16.4. Operating business segments
8.16.5. Product portfolio
8.17. Quadra Chemicals Ltd.
8.17.1. Company overview
8.17.2. Key executives
8.17.3. Company snapshot
8.17.4. Operating business segments
8.17.5. Product portfolio
8.18. Cargill, Incorporated
8.18.1. Company overview
8.18.2. Key executives
8.18.3. Company snapshot
8.18.4. Operating business segments
8.18.5. Product portfolio
8.18.6. Business performance
8.18.7. Key strategic moves and developments
8.19. Koninklijke DSM N.V.
8.19.1. Company overview
8.19.2. Key executives
8.19.3. Company snapshot
8.19.4. Operating business segments
8.19.5. Product portfolio
8.19.6. Business performance
8.19.7. Key strategic moves and developments
8.20. Ingredion Incorporated
8.20.1. Company overview
8.20.2. Key executives
8.20.3. Company snapshot
8.20.4. Operating business segments
8.20.5. Product portfolio
8.20.6. Business performance
8.20.7. Key strategic moves and developments

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. CITRUS FIBER MARKET FOR BAKERY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. CITRUS FIBER MARKET FOR SAUCES AND SEASONINGS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. CITRUS FIBER MARKET FOR MEAT AND EGG REPLACEMENT, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. CITRUS FIBER MARKET FOR DESSERTS AND ICE-CREAMS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. CITRUS FIBER MARKET FOR BEVERAGES, FLAVORINGS, AND COATINGS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. CITRUS FIBER MARKET FOR SNACKS AND MEALS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. CITRUS FIBER MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. GLOBAL CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. CITRUS FIBER MARKET FOR ORANGE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. CITRUS FIBER MARKET FOR TANGERINES/MANDARINS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. CITRUS FIBER MARKET FOR GRAPEFRUIT, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. CITRUS FIBER MARKET FOR LEMON, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. CITRUS FIBER MARKET FOR LIME, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. CITRUS FIBER MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. CITRUS FIBER MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. NORTH AMERICA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. NORTH AMERICA CITRUS FIBER MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. U.S. CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. U.S. CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. CANADA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. CANADA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. MEXICO CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. MEXICO CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. EUROPE CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. EUROPE CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. EUROPE CITRUS FIBER MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. GERMANY CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. GERMANY CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. FRANCE CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. FRANCE CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. UK CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. UK CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. ITALY CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. ITALY CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. SPAIN CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. SPAIN CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. RUSSIA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. RUSSIA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. REST OF EUROPE CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. REST OF EUROPE CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. ASIA-PACIFIC CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. ASIA-PACIFIC CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. ASIA-PACIFIC CITRUS FIBER MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. CHINA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. CHINA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. JAPAN CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. JAPAN CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. INDIA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. INDIA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. SOUTH KOREA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. SOUTH KOREA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. AUSTRALIA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. AUSTRALIA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. REST OF ASIA-PACIFIC CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. REST OF ASIA-PACIFIC CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. LAMEA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. LAMEA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. LAMEA CITRUS FIBER MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. BRAZIL CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. BRAZIL CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. ARGENTINA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. ARGENTINA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. UAE CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. UAE CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. SOUTH AFRICA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. SOUTH AFRICA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. SAUDI ARABIA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. SAUDI ARABIA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. REST OF LAMEA CITRUS FIBER MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. REST OF LAMEA CITRUS FIBER MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. AMC GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 74. AMC GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 75. AMC GROUP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 76. AMC GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 77. CAROLINA INGREDIENTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 78. CAROLINA INGREDIENTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 79. CAROLINA INGREDIENTS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 80. CAROLINA INGREDIENTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 81. CEAMSA: KEY EXECUTIVES
TABLE 82. CEAMSA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 83. CEAMSA: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 84. CEAMSA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 85. CITRUS EXTRACTS LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 86. CITRUS EXTRACTS LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 87. CITRUS EXTRACTS LLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 88. CITRUS EXTRACTS LLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 89. CP KELCO: KEY EXECUTIVES
TABLE 90. CP KELCO: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 91. CP KELCO: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 92. CP KELCO: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 93. CP KELCO: KEY STRATERGIES
TABLE 94. EDGE INGREDIENTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 95. EDGE INGREDIENTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 96. EDGE INGREDIENTS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 97. EDGE INGREDIENTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 98. FGF TRAPANI: KEY EXECUTIVES
TABLE 99. FGF TRAPANI: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 100. FGF TRAPANI: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 101. FGF TRAPANI: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 102. FIBERSTAR, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 103. FIBERSTAR, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 104. FIBERSTAR, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 105. FIBERSTAR, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. FIBERSTAR, INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 107. GOLDEN HEALTH: KEY EXECUTIVES
TABLE 108. GOLDEN HEALTH: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 109. GOLDEN HEALTH: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 110. GOLDEN HEALTH: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 111. HEBEI LEMONT BIOTECHNOLOGY CO., LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 112. HEBEI LEMONT BIOTECHNOLOGY CO., LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 113. HEBEI LEMONT BIOTECHNOLOGY CO., LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 114. HEBEI LEMONT BIOTECHNOLOGY CO., LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 115. HERBAFOOD INGREDIENTS GMBH: KEY EXECUTIVES
TABLE 116. HERBAFOOD INGREDIENTS GMBH: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 117. HERBAFOOD INGREDIENTS GMBH: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 118. HERBAFOOD INGREDIENTS GMBH: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 119. INGREDIENTS BY NATURE: KEY EXECUTIVES
TABLE 120. INGREDIENTS BY NATURE: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 121. INGREDIENTS BY NATURE: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 122. INGREDIENTS BY NATURE: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 123. INGREDIENTS BY NATURE: KEY STRATERGIES
TABLE 124. JRS SILVATEAM INGREDIENTS S.R.L.: KEY EXECUTIVES
TABLE 125. JRS SILVATEAM INGREDIENTS S.R.L.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 126. JRS SILVATEAM INGREDIENTS S.R.L.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 127. JRS SILVATEAM INGREDIENTS S.R.L.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 128. LUCID COLLOIDS LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 129. LUCID COLLOIDS LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 130. LUCID COLLOIDS LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 131. LUCID COLLOIDS LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 132. NANS PRODUCTS: KEY EXECUTIVES
TABLE 133. NANS PRODUCTS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 134. NANS PRODUCTS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 135. NANS PRODUCTS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 136. NATUREX SA: KEY EXECUTIVES
TABLE 137. NATUREX SA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 138. NATUREX SA: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 139. NATUREX SA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 140. QUADRA CHEMICALS LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 141. QUADRA CHEMICALS LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 142. QUADRA CHEMICALS LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 143. QUADRA CHEMICALS LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 144. CARGILL, INCORPORATED: KEY EXECUTIVES
TABLE 145. CARGILL, INCORPORATED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 146. CARGILL, INCORPORATED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 147. CARGILL, INCORPORATED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 148. CARGILL, INCORPORATED: KEY STRATERGIES
TABLE 149. KONINKLIJKE DSM N.V.: KEY EXECUTIVES
TABLE 150. KONINKLIJKE DSM N.V.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 151. KONINKLIJKE DSM N.V.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 152. KONINKLIJKE DSM N.V.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 153. KONINKLIJKE DSM N.V.: KEY STRATERGIES
TABLE 154. INGREDION INCORPORATED: KEY EXECUTIVES
TABLE 155. INGREDION INCORPORATED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 156. INGREDION INCORPORATED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 157. INGREDION INCORPORATED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 158. INGREDION INCORPORATED: KEY STRATERGIES

★調査レポート[世界のシトラスファイバー市場2023-2032年:用途別(ベーカリー、ソース・調味料、肉・卵代替、デザート・アイスクリーム、飲料、香料・コーティング剤、スナック・食事、その他)、種類別(オレンジ、タンジェリン・マンダリン、グレープフルーツ、レモン、ライム、その他)] (コード:ALD24JAN0184)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のシトラスファイバー市場2023-2032年:用途別(ベーカリー、ソース・調味料、肉・卵代替、デザート・アイスクリーム、飲料、香料・コーティング剤、スナック・食事、その他)、種類別(オレンジ、タンジェリン・マンダリン、グレープフルーツ、レモン、ライム、その他)]についてメールでお問い合わせ


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