世界の男性用グルーミング製品市場2023-2030:製品別(スキンケア、ヘアスタイリング、髭剃り/髭ケア、アクセサリー、カラーコスメ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他)、種類別(マス、プレミアム)、地域別

【英語タイトル】Global Men’s Grooming Products Market Size study & Forecast, by Product (Skin Care, Hair Styling, Shave/Beard Care, Accessories, Color Cosmetics) by Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Online, Others), by Type (Mass, Premium) and Regional Analysis, 2023-2030

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24JAN125)・商品コード:BZW24JAN125
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2023年11月15日
・ページ数:約200
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、中東
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用、印刷不可)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprisewide(同一法人内共有可)USD6,250 ⇒換算¥950,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

世界の男性用グルーミング製品市場は、2022年に約2,026億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて8.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。男性用グルーミング製品は、ヘアケア製品など男性が使用する製品です。ヒゲケア製品、スキンケア製品など。男性は外見を美しくするためにこれらの製品を使用します。男性用グルーミング製品市場は、男性の肌への関心の高まりや可処分所得の増加などの要因により拡大しています。しかし、男性用グルーミング製品に含まれる有害な化学物質や、オーガニック男性用グルーミング製品の高価格が市場成長の妨げになる可能性があります。
男性の肌トラブルと肌への関心の高まり アメリカ皮膚科学会によると、12~24歳の約85%が少なくとも軽度のにきびを経験しており、男性の肌に対する関心も高まっています。可処分所得の増加も、この市場を牽引する要因のひとつです。経済協力開発機構(OECD)によると、1人当たりの平均家計可処分所得は年間30 490米ドルであり、この可処分所得は消費者の自己投資の増加を示しています。メンズサロンの存在感の高まりは、この市場の成長機会として作用する要因です。Statistaによると、2023年の日本では、回答者の約27.9%が美容室に年間6~11回通うと回答しています。オンラインショッピングへの移行が進み、男性用グルーミング製品市場を含む多くの市場の売上が増加しているため、予測期間中にこの市場が成長するためには電子商取引が大きな役割を果たします。Statista 2023によると、2022年には電子商取引の小売売上高は世界で5兆7,000億米ドルを超えると推定され、2021年には世界で5兆2,000億米ドルでした。電子商取引市場からの男性用グルーミング製品の売上高の成長における電子商取引の小売売上高のこの増加。

世界の男性用グルーミング製品市場の調査で考慮された主な地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、中南米、中東&アフリカを含みます。アジア太平洋は2022年に市場を支配 男性のパーソナルケアと身だしなみに関する人口の採用と、この地域の新しい男性用グルーミング製品メーカーの導入が相まって、市場の上昇につながります。北米は、Louis Vuitton、Beiersdorf、Estée Lauderなどの主要企業が存在し、この地域での製品の知名度や入手のしやすさが期待されているなどの要因により、予測期間中に大きく成長する見込みです。さらに、メトロセクシャル文化の高まりも、この地域のメンズグルーミング市場の推進要因として機能します。

本レポートに含まれる主要市場参入企業は以下の通りです:
Beiersdorf AG
Procter & Gamble Co.
L'Oréal SA
Shiseido Co., Ltd.
Vi-john Group
Kao Corporation
Johnson & Johnson Pvt Ltd.
Unilever PLC
ITC Limited
Reckitt Benckiser Group Plc

市場の最近の動向は以下の通りです:
 2022年12月に バイヤスドルフはエスバイオメディックを買収し、ニキビ治療分野の専門知識を強化しました。この買収により、イノベーションにおける企業の力を加速させ、スキンケアの未来を牽引する皮膚マイクロバイオームというダイナミックな研究分野への戦略的投資を行います。エスバイオメディックはバイヤスドルフグループの独立した経営体として存続します。
 2023年8月、ロレアルはラグジュアリービューティブランドのAESOPを買収しました。ロレアルはAESOPの都会性、快楽主義、紛れもないラグジュアリーのユニークな組み合わせに期待しています。
 2023年6月、資生堂の先進皮膚科学研究所が2つの新しい美容機器を発売しました。エフェクティム ブライト リフティングセラム(医薬部外品)」と「エフェクティム ブライト ビューティー リフティング アクティベーター」です。

世界の男性用グルーミング製品市場レポート範囲は以下の通りです:

 ヒストリカルデータ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 製品、流通チャネル、タイプ、地域
 地域範囲 - 北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料です(アナリストの作業時間8時間相当まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更が可能です*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

製品別:
スキンケア
ヘアスタイリング
髭剃り/髭ケア
アクセサリー
カラーコスメ

流通チャネル別:
スーパーマーケット&ハイパーマーケット
オンライン
その他

タイプ別:
マス
プレミアム

地域別:
北米
アメリカ
カナダ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他ヨーロッパ
アジア太平洋中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
中南米
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

第1章. エグゼクティブサマリー
第2章. 世界の男性用グルーミング製品市場:定義・範囲
第3章. 世界の男性用グルーミング製品市場動向
第4章. 世界の男性用グルーミング製品市場:産業分析
第5章. 世界の男性用グルーミング製品市場規模:製品別
第6章. 世界の男性用グルーミング製品市場規模:流通チャネル別
第7章. 世界の男性用グルーミング製品市場規模:種類別
第8章. 世界の男性用グルーミング製品市場規模:地域別
第9章. 競争状況
第10章. 調査プロセス

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Men’s Grooming Products Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Men’s Grooming Products Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Men’s Grooming Products Market, by Distribution Channel, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Men’s Grooming Products Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Men’s Grooming Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Men’s Grooming Products Market Dynamics
3.1. Men’s Grooming Products Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing skin concern among men’s
3.1.1.2. Increase in Disposable income
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. The harmful chemicals involved in men’s grooming products
3.1.2.2. High price of organic men’s grooming products
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Expanding services at men’s barber shops and salons
3.1.3.2. Rise in people shifting to online shopping
Chapter 4. Global Men’s Grooming Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Men’s Grooming Products Market, by Product
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Men’s Grooming Products Market by Product, Performance – Potential Analysis
5.3. Global Men’s Grooming Products Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Men’s Grooming Products Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Skin Care
5.4.2. Hair Styling
5.4.3. Shave/Beard Care
5.4.4. Accessories
5.4.5. Color Cosmetics
Chapter 6. Global Men’s Grooming Products Market, by Distribution Channel
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Men’s Grooming Products Market by Distribution Channel, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Men’s Grooming Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Men’s Grooming Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Supermarkets & Hypermarkets
6.4.2. Online
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Men’s Grooming Products Market, by Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Men’s Grooming Products Market by Type, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Men’s Grooming Products Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Men’s Grooming Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Mass
7.4.2. Premium
Chapter 8. Global Men’s Grooming Products Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Men’s Grooming Products Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Men’s Grooming Products Market
8.4.1. U.S. Men’s Grooming Products Market
8.4.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Men’s Grooming Products Market
8.5. Europe Men’s Grooming Products Market Snapshot
8.5.1. U.K. Men’s Grooming Products Market
8.5.2. Germany Men’s Grooming Products Market
8.5.3. France Men’s Grooming Products Market
8.5.4. Spain Men’s Grooming Products Market
8.5.5. Italy Men’s Grooming Products Market
8.5.6. Rest of Europe Men’s Grooming Products Market
8.6. Asia-Pacific Men’s Grooming Products Market Snapshot
8.6.1. China Men’s Grooming Products Market
8.6.2. India Men’s Grooming Products Market
8.6.3. Japan Men’s Grooming Products Market
8.6.4. Australia Men’s Grooming Products Market
8.6.5. South Korea Men’s Grooming Products Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Men’s Grooming Products Market
8.7. Latin America Men’s Grooming Products Market Snapshot
8.7.1. Brazil Men’s Grooming Products Market
8.7.2. Mexico Men’s Grooming Products Market
8.8. Middle East & Africa Men’s Grooming Products Market
8.8.1. Saudi Arabia Men’s Grooming Products Market
8.8.2. South Africa Men’s Grooming Products Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Men’s Grooming Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Beiersdorf AG
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Procter & Gamble Co.
9.3.3. L’Oréal SA
9.3.4. Shiseido Co., Ltd.
9.3.5. Vi-john Group
9.3.6. Kao Corporation
9.3.7. Johnson & Johnson Pvt Ltd.
9.3.8. Unilever PLC
9.3.9. ITC Limited
9.3.10. Reckitt Benckiser Group Plc
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

List of Tables
TABLE 1. Global Men’s Grooming Products Market, report scope
TABLE 2. Global Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by Region 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 3. Global Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 4. Global Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 5. Global Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 6. Global Men’s Grooming Products Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 7. Global Men’s Grooming Products Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 8. Global Men’s Grooming Products Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 9. Global Men’s Grooming Products Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 10. Global Men’s Grooming Products Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 11. Global Men’s Grooming Products Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 12. Global Men’s Grooming Products Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 13. Global Men’s Grooming Products Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 14. Global Men’s Grooming Products Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 15. Global Men’s Grooming Products Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 16. U.S. Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 17. U.S. Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 18. U.S. Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 19. Canada Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 20. Canada Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 21. Canada Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 22. UK Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 23. UK Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 24. UK Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 25. Germany Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 26. Germany Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 27. Germany Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 28. France Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 29. France Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 30. France Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 31. Italy Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 32. Italy Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 33. Italy Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 34. Spain Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 35. Spain Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 36. Spain Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 37. RoE Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 38. RoE Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 39. RoE Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 40. China Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 41. China Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 42. China Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 43. India Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 44. India Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 45. India Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 46. Japan Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 47. Japan Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 48. Japan Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 49. South Korea Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 50. South Korea Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 51. South Korea Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 52. Australia Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 53. Australia Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 54. Australia Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 55. RoAPAC Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 56. RoAPAC Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 57. RoAPAC Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 58. Brazil Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 59. Brazil Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 60. Brazil Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 61. Mexico Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 62. Mexico Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 63. Mexico Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 64. RoLA Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 65. RoLA Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 66. RoLA Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 67. Saudi Arabia Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 68. South Africa Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 69. RoMEA Men’s Grooming Products Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Men’s Grooming Products Market
TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Men’s Grooming Products Market
TABLE 72. Years considered for the study
TABLE 73. Exchange rates considered
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

★調査レポート[世界の男性用グルーミング製品市場2023-2030:製品別(スキンケア、ヘアスタイリング、髭剃り/髭ケア、アクセサリー、カラーコスメ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他)、種類別(マス、プレミアム)、地域別] (コード:BZW24JAN125)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の男性用グルーミング製品市場2023-2030:製品別(スキンケア、ヘアスタイリング、髭剃り/髭ケア、アクセサリー、カラーコスメ)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、オンライン、その他)、種類別(マス、プレミアム)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆