世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場2023-2030:種類別(メールサポート、チャットサポート、音声、その他)、アウトソーシング別(オフショア、オンショア)、サービス別(インバウンドサービス、アウトバウンドサービス)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(IT・通信、金融、小売、製造業、医療、その他)、地域別

【英語タイトル】Global Call and Contact Center Outsourcing Market Size study & Forecast, by Type (Email Support, Chat Support, Voice, Other) by Outsourcing (Offshore, Onshore), by Services (Inbound Services, Outbound Services), by Enterprise Size (Large Enterprises, Small Enterprises), End Use (IT & Telecom, BFSI, Retail, Manufacturing, Healthcare, Others) and Regional Analysis, 2023-2030

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24MAR042)・商品コード:BZW24MAR042
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2024年1月
・ページ数:約200
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、中東
・産業分野:サービス
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用、印刷不可)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprisewide(同一法人内共有可)USD6,250 ⇒換算¥950,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模は、2022年に851.8億米ドルとなり、予測期間2023年~2030年には9.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。コール・コンタクトセンターアウトソーシングには、顧客サービスやコミュニケーション機能を外部のサービスプロバイダーに委託することが含まれます。業種を問わず、企業は顧客からの問い合わせ対応、技術サポート、営業電話の管理、電話、電子メール、チャット、ソーシャルメディアなど複数のチャネルを通じた顧客支援など、さまざまな業務を効率的に処理できる専門企業にこれらの業務をアウトソーシングすることが多くなっています。コールセンターやコンタクトセンターのアウトソーシングにより、企業は専任のプロフェッショナルの専門知識を活用し、高度なテクノロジーにアクセスし、コスト効率を実現することができます。アウトソーシングパートナーは、熟練したエージェント、堅牢なインフラ、合理化されたプロセスを備え、顧客体験と満足度を高めます。コール・コンタクトセンターアウトソーシング市場が拡大している背景には、継続的な顧客サービスを確保するための先進技術の導入、ビジネスサービスのグローバル化の進展、マルチチャネルサポートに対する需要の増加などがあります。
マルチチャネル・サポートに対する需要の高まりは、コール・コンタクトセンターアウトソーシング市場の成長を後押しする極めて重要な要因です。企業はさまざまなコミュニケーションチャネルでシームレスな顧客体験を提供することの重要性を認識しており、コールセンターおよびコンタクトセンターサービスのアウトソーシングは、こうした進化する需要に対応する上で不可欠となっています。マルチチャネルサポートへの需要の高まりが市場の成長を促進しています。Freshdesk Chat 2021 の調査結果によると、ユーザーの 79% が迅速な応答のためにライブ チャット アシスタンスを選択しています。顧客満足度は、ライブチャットが 73% で、電子メールによるヘルプ 61%、電話によるアシスタンス 44% を上回っています。ライブ チャットの平均待ち時間は 46 秒です。注目すべきことに、顧客の 69% は、チャットボットではなく、チャットアシスタンス中に人間のエージェントと対話することを希望しています。このように、マルチチャネルサポートに対する需要の高まりが市場の成長を促進しています。また、医療、旅行、電子商取引分野の企業の通話量の増加とコールセンターの開発の高まりは、市場の成長に新たな機会を生み出しています。しかし、データセキュリティとプライバシーに対する懸念の高まりが、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

コール・コンタクトセンターアウトソーシングの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、中南米、中東&アフリカです。2022年は北米が最大の市場シェアで市場をリードしました。バイオメトリクス認証技術は急速に進化しており、北米市場のセキュリティフレームワークの重要な構成要素となっています。北米の企業は、消費者とのやり取りや取引のセキュリティを強化するために、音声識別や顔認証を含む高度なバイオメトリクス技術の統合を積極的に模索しています。今後の予測では、アメリカのアウトソーシング・プロバイダーによる社会的インパクト事業への関与が増加する見込みです。さらに、人工知能を搭載したインテリジェントなバーチャルアシスタントは、アメリカ市場の展望を形成する上で重要な役割を果たすと見られています。 アジア太平洋は予測期間中に最も速いCAGRで成長する見込みです。アジア太平洋(APAC)地域は目覚ましい成長と進化を遂げ、コール・コンタクトセンターアウトソーシングの主要拠点としての地位を確固たるものにしています。APAC地域では、クラウドベースのコンタクトセンター技術の採用が顕著に増加しています。クラウド技術特有の柔軟性と費用対効果により、コール・コンタクトセンターアウトソーシング企業は、適応性とダイナミックさを兼ね備えたオペレーションを提供することができます。APACにおけるコール・コンタクトセンターアウトソーシング業界の急拡大は、大規模で高度なスキルを持つ労働力、コスト面の優位性、ビジネス環境の良さといった要因に起因しており、コール・コンタクトセンターアウトソーシング先として同地域が選ばれています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:

Atento SA
Sykes Enterprises、Incorporated
Datamark Inc.
Scicom Berhad
Firstsource Solutions Limited
Teleperformance SA
TTEC Holdings Inc.
Cisco Systems、Inc
Raya Customer Experience
Serco Group

最近の市場動向:

2023年11月、Amazon.com、Inc.は、従業員の効率性とカスタマーサービス全体の体験を向上させる目的で、ジェネレーティブAI機能をAmazon Connectに組み込みました。この機能強化には、自動応答、従業員へのインテリジェントなレコメンデーション、パーソナライズされた対話に合わせた動的なコールスクリプトが含まれます。これらの機能により、カスタマーサービス領域の生産性向上に貢献します。

2023年10月、Cisco Systems、Inc.は、コンタクトセンター業務の強化を目的としたAI搭載ツール「Webex」を発表しました。このツールは、バーチャルアシスタントによる業務の自動化、リアルタイムデータによるバーチャルガイダンス、バーンアウトを防止するインテリジェントなスケジューリングを実現します。これらの機能は総体的に、コンタクトセンター環境におけるインタラクションの改善と顧客体験の向上に貢献します。

世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場レポート範囲:

過去データ:2020年:2021年
予測基準年:2022年
予測期間:2023年~2030年
レポート対象範囲:売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント:タイプ、アウトソーシングタイプ、サービス、企業規模、エンドユース、地域
地域範囲:北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ
カスタマイズ範囲:レポート購入時にカスタマイズ(最大8アナリストの作業時間相当)を無料で提供しました。国、地域、セグメントスコープ*の追加・変更可能です。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。

このレポートは、市場の将来の成長を定義する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供します。 さらに、競争環境と主要企業の製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資できるマイクロ市場における潜在的な機会も組み込まれています。

市場の詳細なセグメントとサブセグメントについては以下で説明します:

タイプ別:

メールサポート
チャットサポート
音声
その他

オファー別:

オフショア
オンショア

サービス別:

インバウンドサービス
アウトバウンドサービス

企業別:

小規模企業
大企業

エンドユーザー別:

IT&テレコム
BFSI
小売
製造業
ヘルスケア
その他

地域別:

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他ヨーロッパ

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋

中南米
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他中東・アフリカ

第1章 エグゼクティブサマリー
第2章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場定義・範囲
第3章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場動向
第4章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場産業分析
第5章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:種類別
第6章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:アウトソーシング別
第7章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:サービス別
第8章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:企業規模別
第9章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:エンドユーザー別
第10章 世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場規模:地域別分析
第11章 競合状況
第12章 調査プロセス

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Call and Contact Center Outsourcing Market, by region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Call and Contact Center Outsourcing Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Call and Contact Center Outsourcing Market, by Outsourcing, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, by Services, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Call and Contact Center Outsourcing Market, by Enterprise Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.6. Call and Contact Center Outsourcing Market, by End Use, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Dynamics
3.1. Call and Contact Center Outsourcing Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Implementation of advanced technologies to ensure continuous customer service
3.1.1.2. Increasing globalization of business services
3.1.1.3. Increasing demand for multichannel support
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Increasing concerns for data security and privacy
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing call volumes for businesses in the healthcare, travel, and e-commerce sectors
3.1.3.2. Rising development of call centers
Chapter 4. Global Call and Contact Center Outsourcing Market: Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economic
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, by Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by Type, Performance – Potential Analysis
5.3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Email Support
5.4.2. Chat Support
5.4.3. Voice
5.4.4. Other
Chapter 6. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, by Outsourcing
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by Outsourcing, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Estimates & Forecasts by Outsourcing 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Offshore
6.4.2. Onshore
Chapter 7. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, by Services
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by Services, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Estimates & Forecasts by Services 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Inbound Services
7.4.2. Outbound Services
Chapter 8. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, by Enterprise Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by Enterprise Size, Performance – Potential Analysis
8.3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Estimates & Forecasts by Enterprise Size 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Large Enterprises
8.4.2. Small Enterprises
Chapter 9. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, by End use
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by End Use, Performance – Potential Analysis
9.3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market Estimates & Forecasts by End-use 2020-2030 (USD Billion)
9.4. Call and Contact Center Outsourcing Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. IT & Telecom
9.4.2. BFSI
9.4.3. Retail
9.4.4. Manufacturing
9.4.5. Healthcare
9.4.6. Others
Chapter 10. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, Regional Analysis
10.1. Top Leading Countries
10.2. Top Emerging Countries
10.3. Call and Contact Center Outsourcing Market, Regional Market Snapshot
10.4. North America Call and Contact Center Outsourcing Market
10.4.1. U.S. Call and Contact Center Outsourcing Market
10.4.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.2. Outsourcing breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.3. Services breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.4. Enterprise Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.1.5. End Use breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
10.4.2. Canada Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5. Europe Call and Contact Center Outsourcing Market Snapshot
10.5.1. U.K. Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5.2. Germany Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5.3. France Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5.4. Spain Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5.5. Italy Call and Contact Center Outsourcing Market
10.5.6. Rest of Europe Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6. Asia-Pacific Call and Contact Center Outsourcing Market Snapshot
10.6.1. China Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6.2. India Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6.3. Japan Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6.4. Australia Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6.5. South Korea Call and Contact Center Outsourcing Market
10.6.6. Rest of Asia Pacific Call and Contact Center Outsourcing Market
10.7. Latin America Call and Contact Center Outsourcing Market Snapshot
10.7.1. Brazil Call and Contact Center Outsourcing Market
10.7.2. Mexico Call and Contact Center Outsourcing Market
10.8. Middle East & Africa Call and Contact Center Outsourcing Market
10.8.1. Saudi Arabia Call and Contact Center Outsourcing Market
10.8.2. South Africa Call and Contact Center Outsourcing Market
10.8.3. Rest of Middle East & Africa Call and Contact Center Outsourcing Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Key Company SWOT Analysis
11.1.1. Company 1
11.1.2. Company 2
11.1.3. Company 3
11.2. Top Market Strategies
11.3. Company Profiles
11.3.1. Atento SA
11.3.1.1. Key Information
11.3.1.2. Overview
11.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.3.1.4. Product Summary
11.3.1.5. Recent Developments
11.3.2. Sykes Enterprises, Incorporated
11.3.3. Datamark Inc.
11.3.4. Scicom Berhad
11.3.5. Firstsource Solutions Limited
11.3.6. Teleperformance SA
11.3.7. TTEC Holdings Inc.
11.3.8. Cisco Systems, Inc
11.3.9. Raya Customer Experience
11.3.10. Serco Group
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

List of Tables
TABLE 1. Global Call and Contact Center Outsourcing Market, report scope
TABLE 2. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by Region 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 3. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 4. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by Outsourcing 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 5. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by Services 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 6. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by Enterprise Size 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 7. Global Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by End Use 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 8. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 9. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 10. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 11. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 12. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 13. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 14. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 15. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 16. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by segment, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 17. Global Call and Contact Center Outsourcing Market by region, estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 18. U.S. Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 19. U.S. Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 20. U.S. Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 21. Canada Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 22. Canada Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 23. Canada Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 24. UK Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 25. UK Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 26. UK Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 27. Germany Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 28. Germany Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 29. Germany Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 30. France Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 31. France Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 32. France Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 33. Italy Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 34. Italy Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 35. Italy Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 36. Spain Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 37. Spain Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 38. Spain Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 39. RoE Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 40. RoE Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 41. RoE Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 42. China Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 43. China Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 44. China Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 45. India Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 46. India Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 47. India Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 48. Japan Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 49. Japan Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 50. Japan Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 51. South Korea Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 52. South Korea Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 53. South Korea Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 54. Australia Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 55. Australia Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 56. Australia Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 57. RoAPAC Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 58. RoAPAC Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 59. RoAPAC Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 60. Brazil Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 61. Brazil Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 62. Brazil Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 63. Mexico Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 64. Mexico Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 65. Mexico Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 66. RoLA Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 67. RoLA Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 68. RoLA Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 69. Saudi Arabia Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 70. South Africa Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 71. RoMEA Call and Contact Center Outsourcing Market estimates & forecasts by segment 2020-2030 (USD Billion)
TABLE 72. List of secondary sources, used in the study of global Call and Contact Center Outsourcing Market
TABLE 73. List of primary sources, used in the study of global Call and Contact Center Outsourcing Market
TABLE 74. Years considered for the study
TABLE 75. Exchange rates considered
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

★調査レポート[世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場2023-2030:種類別(メールサポート、チャットサポート、音声、その他)、アウトソーシング別(オフショア、オンショア)、サービス別(インバウンドサービス、アウトバウンドサービス)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(IT・通信、金融、小売、製造業、医療、その他)、地域別] (コード:BZW24MAR042)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のコール・コンタクトセンターアウトソーシング市場2023-2030:種類別(メールサポート、チャットサポート、音声、その他)、アウトソーシング別(オフショア、オンショア)、サービス別(インバウンドサービス、アウトバウンドサービス)、企業規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(IT・通信、金融、小売、製造業、医療、その他)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆