世界の美容&パーソナルケア包装市場(~2030年):製品種類別(ジャー、チューブ、ボトル、ポーチ、ポンプ&ディスペンサー、スティック、キャップ&クロージャー、その他)、素材別、用途別、エンドユーザー別、地域別

【英語タイトル】Beauty and Personal Care Packaging Market Forecasts to 2030 – Global Analysis By Product Type (Jars, Tubes, Bottles, Pouches, Pumps & Dispensers, Sticks, Caps & Closures and Other Product Types), Material, Application, End User and By Geography

Stratistics MRCが出版した調査資料(SMRC24NOV163)・商品コード:SMRC24NOV163
・発行会社(調査会社):Stratistics MRC
・発行日:2024年8月
・ページ数:200 Pages
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:包装
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User LicenseUSD4,150 ⇒換算¥614,200見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate LicenseUSD7,500 ⇒換算¥1,110,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Stratistics MRCによると、世界の美容&パーソナルケア市場は2024年に269億ドルを占め、予測期間中の年平均成長率は6.0%で、2030年には381億ドルに達する見込みです。ビューティ&パーソナルケアパッケージングとは、身だしなみ、衛生、化粧品用途に関連する製品を収納、保護、提示するために使用されるデザインと素材のこと。これには、スキンケア、ヘアケア、化粧品、その他の個人衛生製品用の容器が含まれます。この分野の包装は、製品の完全性を保ち、安全性を確保し、保存期間を延長すると同時に、製品の美的魅力やブランドアイデンティティにも貢献するなど、複数の機能を果たします。効果的なパッケージングは、環境要因や汚染から内容物を保護するだけでなく、使いやすさや利便性によってユーザーエクスペリエンスを向上させます。
British Beauty Councilによると、化粧品パッケージの95%は毎年捨てられており、そのうち14%がリサイクル工場に運ばれています。このうちリサイクルされるのはわずか9%で、残りは埋立地に捨てられています。

市場ダイナミクス

推進要因
推進要因:持続可能性に対する消費者の需要
消費者は、リサイクル可能な素材、生分解性素材、堆肥化可能な素材から作られたものなど、持続可能な包装の製品をますます好むようになっています。このシフトにより、ブランドは製品の品質と美観を維持しながら環境への影響を最小限に抑える革新的なパッケージング・ソリューションへの投資を余儀なくされています。さらに、企業はプラスチック使用量の削減、リサイクル素材の採用、代替素材の探求に注力しており、市場の成長を後押ししています。

阻害要因
革新的素材の入手が困難
革新的な素材が限られているため、環境に優しい選択肢を求める消費者の期待に応える、先進的で持続可能なパッケージング・ソリューションを導入するブランドが限られています。最先端の素材を入手できなければ、企業は競争市場で製品を差別化するのに苦労し、ブランド向上や市場シェア拡大の機会を逃す可能性があります。また、この制限は業界内のイノベーションを阻害し、より効率的で機能的な新しいパッケージング・ソリューションの開発を妨げる可能性もあります。

機会:
パーソナル・グルーミングと美容製品に対する消費者の関心の高まり
スキンケアからヘアケア、化粧品に至るまで、消費者はより幅広い製品を求めるようになり、パッケージング・ニーズはより多様で複雑なものとなり、デザインや素材のイノベーションを促しています。この傾向は、ブランドがユーザーエクスペリエンスを向上させ、ブランドアイデンティティに沿った、プレミアムで魅力的かつ機能的なパッケージングに投資することを促し、市場の成長は、パッケージング企業がトラベルサイズの容器や多機能デザインなど、さまざまな製品カテゴリーに合わせたソリューションを開発する機会を生み出し、市場の成長を促しています。

脅威
生産工程が環境に与える影響
持続可能な素材を使用していても、生産工程そのものが温室効果ガスの排出や廃棄物、汚染を引き起こし、環境面での全体的なメリットを損なう可能性があります。こうした問題は、企業がよりクリーンな技術や廃棄物管理ソリューションに投資しなければならないため、コスト上昇や経営上の課題にもつながる可能性があります。

COVID-19の影響:
COVID-19の大流行は、衛生用品とパーソナルケア用品への需要を増大させ、包装ニーズの急増につながることで、美容&パーソナルケア市場に影響を与えました。しかし、同時にサプライチェーンを混乱させ、材料の遅延や不足を引き起こしました。市場の焦点は、使い捨て包装や改ざん防止包装に重点を置いた健康と安全へとシフトしました。さらに、パンデミックは電子商取引の成長を加速させ、輸送中の製品保護を確実にする包装の技術革新を促しました。

予測期間中はボトルセグメントが最大になる見込み
ボトルは、そのデザインと機能性が製品の品質、使いやすさ、全体的な魅力を維持するために非常に重要であるため、予測期間中に最大になると予想されています。ポンプ、スポイト、スクイーザブルチューブなど、さまざまなタイプのボトルは、さまざまな製品ニーズに対応し、ユーザーの利便性を高めます。人間工学に基づいた形状や使いやすい機能など、革新的なボトルデザインは、競争の激しい市場でブランドを差別化することができます。

予測期間中のCAGRは板紙部門が最も高い見込み
板紙はリサイクル可能で生分解性があり、再生可能な資源から作られることが多いため、その使用は環境に優しいソリューションに対する消費者の需要の高まりと一致することから、板紙分野は予測期間中に最も高いCAGRを示すと予想されます。板紙はリサイクル可能で、生分解性があり、再生可能な資源で作られていることが多いため、ブランドの環境に対する信頼性を高め、環境意識の高い消費者にアピールすることができます。

最大のシェアを占める地域:
北アメリカは、多様でプレミアムな製品に対する高い需要に牽引され、予測期間中最大の市場シェアを占めると予測されています。同市場は、パーソナルグルーミングとスキンケアへの消費支出の増加により、着実な成長を遂げています。持続可能性が重視され、消費者は環境に優しくリサイクル可能な包装オプションを求めるようになっており、この地域の市場成長を後押ししています。

CAGRが最も高い地域:
アジア太平洋地域は、可処分所得の増加、都市化、中間所得層の増加により、美容・パーソナルケア分野で堅調な成長を示しているため、予測期間中のCAGRはアジア太平洋地域が最も高いと予測されます。この成長は、多様で革新的なパッケージング・ソリューションに対する需要の高まりにつながります。さらに同地域では、製品の保存性とユーザーエクスペリエンスを高めるスマートパッケージングや改良された素材など、パッケージング技術の進歩が見られます。

市場の主要企業
美容&パーソナルケア市場の主要企業には、Amcor plc、Berry Global, Inc.、AptarGroup, Inc.、Gerresheimer AG、Silgan Holdings Inc.、Albea Group、WestRock Company、Sonoco Products Company、DS Smith Plc、Graham Packaging Company、HCT Group、Quadpack Group、MeadWestvaco Corporation、Libo Cosmetics Company, Ltd.、Sealed Air Corporation、Rieke Packaging Systemsなどがあります。

主な展開
2024年6月、SonocoはEviosysを買収し、世界をリードする金属製食品缶とエアゾール包装のプラットフォームを構築。この取引は、中核事業に注力し規模を拡大するとともに、有機的および無機的に高リターンの機会に投資するという Sonoco の戦略を加速するものです。

2024 年 5 月、Amcor と AVON は中国で AmPrima™ Plus リフィルポーチを発売しました。このリサイクル可能なパッケージは、カーボンフットプリントを83%削減し、リサイクル時には水の消費量を88%、再生可能エネルギーを79%削減します。

2024年4月、アムコーはハギーズ・エコプロテクト紙おむつ用の30%リサイクル素材の包装を発売しました。この袋は消費者使用後の再生資源を含み、認証された植物由来の繊維を使用した低刺激性紙おむつのより持続可能なパッケージング・ソリューションを提供します。

対象製品
– 瓶
– チューブ
– ボトル
– ポーチ
– ポンプ&ディスペンサー
– スティック
– キャップ&クロージャー
– その他の製品タイプ

対象素材
– プラスチック
– ガラス
– 金属
– 板紙

対象用途
– ヘアケア
– スキンケア
– カラー化粧品
– フレグランス
– その他の用途

対象エンドユーザー
– プレミアム製品
– マスプロダクト
– トラベル&サンプルサイズ

対象地域
– 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
– ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
イタリア
フランス
スペイン
その他のヨーロッパ
– アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
ニュージーランド
韓国
その他のアジア太平洋地域
– 南アメリカ
アルゼンチン
ブラジル
チリ
その他の南アメリカ諸国
– 中東/アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
カタール
南アフリカ
その他の中東/アフリカ

レポート内容
– 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
– 新規参入企業への戦略的提言
– 2022年、2023年、2024年、2026年、2030年の市場データをカバー
– 市場動向(促進要因、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
– 市場予測に基づく主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
– 主要な共通トレンドをマッピングした競合のランドスケープ
– 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイリング
– 最新の技術進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

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❖ レポートの目次 ❖

1 エグゼクティブ・サマリー
2 序文
2.1 概要
2.2 ステークホルダー
2.3 調査範囲
2.4 調査方法
2.4.1 データマイニング
2.4.2 データ分析
2.4.3 データの検証
2.4.4 リサーチアプローチ
2.5 リサーチソース
2.5.1 一次調査ソース
2.5.2 セカンダリーリサーチソース
2.5.3 前提条件
3 市場動向分析
3.1 はじめに
3.2 推進要因
3.3 抑制要因
3.4 機会
3.5 脅威
3.6 製品分析
3.7 アプリケーション分析
3.8 エンドユーザー分析
3.9 新興市場
3.10 Covid-19の影響
4 ポーターズファイブフォース分析
4.1 供給者の交渉力
4.2 買い手の交渉力
4.3 代替品の脅威
4.4 新規参入の脅威
4.5 競争上のライバル関係
5 美容&パーソナルケアの世界市場:製品種類別
5.1 はじめに
5.2 ジャー
5.3 チューブ
5.4 ボトル
5.5 ポーチ
5.6 ポンプ&ディスペンサー
5.7 スティック
5.8 キャップ&クロージャー
5.9 その他の製品タイプ
6 美容&パーソナルケアの世界市場:素材別
6.1 はじめに
6.2 プラスチック
6.3 ガラス
6.4 金属
6.5 板紙
7 美容&パーソナルケアの世界市場、用途別
7.1 はじめに
7.2 ヘアケア
7.3 スキンケア
7.4 カラー化粧品
7.5 フレグランス
7.6 その他の用途
8 美容&パーソナルケアの世界市場:エンドユーザー別
8.1 はじめに
8.2 プレミアム製品
8.3 大衆向け製品
8.4 トラベル&サンプルサイズ
9 美容&パーソナルケアの世界市場:地域別
9.1 はじめに
9.2 北アメリカ
9.2.1 アメリカ
9.2.2 カナダ
9.2.3 メキシコ
9.3 ヨーロッパ
9.3.1 ドイツ
9.3.2 イギリス
9.3.3 イタリア
9.3.4 フランス
9.3.5 スペイン
9.3.6 その他のヨーロッパ
9.4 アジア太平洋
9.4.1 日本
9.4.2 中国
9.4.3 インド
9.4.4 オーストラリア
9.4.5 ニュージーランド
9.4.6 韓国
9.4.7 その他のアジア太平洋地域
9.5 南アメリカ
9.5.1 アルゼンチン
9.5.2 ブラジル
9.5.3 チリ
9.5.4 その他の南アメリカ地域
9.6 中東/アフリカ
9.6.1 サウジアラビア
9.6.2 アラブ首長国連邦
9.6.3 カタール
9.6.4 南アフリカ
9.6.5 その他の中東/アフリカ地域
10 主要開発
10.1 契約、パートナーシップ、提携、合弁事業
10.2 買収と合併
10.3 新製品上市
10.4 拡張
10.5 その他の主要戦略
11 企業プロフィール
11.1 Amcor plc
11.2 Berry Global, Inc.
11.3 AptarGroup, Inc.
11.4 Gerresheimer AG
11.5 Silgan Holdings Inc.
11.6 Albea Group
11.7 WestRock Company
11.8 Sonoco Products Company
11.9 DS Smith Plc
11.10 Graham Packaging Company
11.11 HCT Group
11.12 Quadpack Group
11.13 MeadWestvaco Corporation
11.14 Libo Cosmetics Company, Ltd.
11.15 Sealed Air Corporation
11.16 Rieke Packaging Systems
表一覧
表1 美容・パーソナルケア用包装の世界市場展望、地域別(2022-2030年) ($MN)
表2 美容&パーソナルケアの世界市場展望、製品種類別(2022-2030年) ($MN)
表3 美容&パーソナルケアの世界市場展望、ジャー別 (2022-2030) ($MN)
表4 美容&パーソナルケアの世界市場展望、チューブ別 (2022-2030) ($MN)
表5 美容&パーソナルケアの世界市場展望、ボトル別 (2022-2030) ($MN)
表6 美容&パーソナルケアの世界市場展望、ポーチ別 (2022-2030) ($MN)
表7 美容&パーソナルケアの世界市場展望、ポンプ・ディスペンサー別 (2022-2030) ($MN)
表8 美容&パーソナルケアの世界市場展望、スティック別 (2022-2030) ($MN)
表9 美容&パーソナルケアの世界市場展望、キャップ・クロージャー別 (2022-2030) ($MN)
表10 美容&パーソナルケアの世界市場展望、その他の製品種類別 (2022-2030) ($MN)
表11 美容&パーソナルケアの世界市場展望、素材別 (2022-2030) ($MN)
表12 美容&パーソナルケアの世界市場展望:プラスチック別 (2022-2030) ($MN)
表13 美容&パーソナルケアの世界市場展望:ガラス別 (2022-2030) ($MN)
表14 美容&パーソナルケアの世界市場展望:金属別 (2022-2030) ($MN)
表15 美容&パーソナルケアの世界市場展望:板紙別 (2022-2030) ($MN)
表16 美容&パーソナルケアの世界市場展望、用途別 (2022-2030) ($MN)
表17 美容&パーソナルケアの世界市場展望:ヘアケア別 (2022-2030) ($MN)
表18 美容&パーソナルケアの世界市場展望:スキンケア別 (2022-2030) ($MN)
表19 美容&パーソナルケアの世界市場展望:カラー化粧品別 (2022-2030) ($MN)
表20 美容&パーソナルケアの世界市場展望、フレグランス別 (2022-2030) ($MN)
表21 美容&パーソナルケアの世界市場展望、その他の用途別 (2022-2030) ($MN)
表22 美容&パーソナルケアの世界市場展望:エンドユーザー別 (2022-2030) ($MN)
表23 美容&パーソナルケアの世界市場展望:プレミアム製品別 (2022-2030) ($MN)
表24 美容&パーソナルケアの世界市場展望、マス製品別 (2022-2030) ($MN)
表25 美容&パーソナルケアの世界市場展望、旅行・サンプルサイズ別 (2022-2030) ($MN)
注:北アメリカ、ヨーロッパ、APAC、南アメリカ、中東/アフリカ地域の表も上記と同様に表現しています。

According to Stratistics MRC, the Global Beauty and Personal Care Packaging Market is accounted for $26.9 billion in 2024 and is expected to reach $38.1 billion by 2030 growing at a CAGR of 6.0% during the forecast period. Beauty and personal care packaging are the design and materials used to contain, protect, and present products related to personal grooming, hygiene, and cosmetic applications. This includes containers for skincare, haircare, cosmetics, and other personal hygiene products. Packaging in this sector serves multiple functions like it preserves product integrity, ensures safety, and extends shelf life while also contributing to the product's aesthetic appeal and brand identity. Effective packaging not only protects the contents from environmental factors and contamination but also enhances user experience through ease of use and convenience.

According to the British Beauty Council, 95% of cosmetic packaging is thrown away every year, and 14% of the packaging goes to recycling plants. Out of this, only 9% is recycled, and the rest is dumped in landfills.

Market Dynamics:

Driver:
Consumer demand for sustainability
Consumers increasingly prefer products with sustainable packaging, such as those made from recyclable, biodegradable, or compostable materials. This shift compels brands to invest in innovative packaging solutions that minimize environmental impact while maintaining product quality and aesthetics. In addition companies are focusing on reducing plastic use, incorporating recycled content, and exploring alternative materials boost the market growth.

Restraint:
Limited availability of innovative materials
Limited availability of innovative materials restricts brands' ability to implement advanced, sustainable packaging solutions that meet evolving consumer expectations for eco-friendly options. Without access to cutting-edge materials, companies may struggle to differentiate their products in a competitive market, potentially leading to missed opportunities for brand enhancement and market share growth. This limitation can also stifle innovation within the industry, preventing the development of new, more efficient and functional packaging solutions.

Opportunity:
Rising consumer interest in personal grooming and beauty products
Consumers seek a wider range of products, from skincare to hair care and cosmetics, packaging needs become more varied and complex, prompting innovation in design and materials. This trend encourages brands to invest in premium, attractive, and functional packaging that enhances user experience and aligns with brand identity and the growing market creates opportunities for packaging companies to develop tailored solutions for different product categories, such as travel-sized containers or multifunctional designs encouraging the growth of the market.

Threat:
Environmental impact of production processes
Regardless of using sustainable materials, the production processes themselves may still generate significant greenhouse gas emissions, waste, and pollution, undermining overall environmental benefits. This can lead to increased scrutiny from consumers and regulatory bodies, potentially resulting in stricter regulations and compliance costs for companies. hese issues can also contribute to higher costs and operational challenges, as companies must invest in cleaner technologies and waste management solutions.

Covid-19 Impact:
The COVID-19 pandemic impacted the Beauty and Personal Care Packaging market by increasing demand for hygiene and personal care products, leading to a surge in packaging needs. However, it also disrupted supply chains, causing delays and shortages of materials. The markets focus shifted towards health and safety with emphasis on single-use and tamper-evident packaging. Additionally, the pandemic accelerated e-commerce growth, prompting innovations in packaging to ensure product protection during shipping.

The bottles segment is expected to be the largest during the forecast period
The bottles is expected to be the largest during the forecast period because their design and functionality are crucial for preserving product quality, ease of use, and overall appeal. Various types of bottles, such as pumps, droppers, and squeezable tubes, cater to different product needs and enhance user convenience. Innovative bottle designs, including ergonomic shapes and user-friendly features, can differentiate brands in a competitive market.

The paperboard segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
The paperboard segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period as its use aligns with growing consumer demand for eco-friendly solutions, as paperboard is recyclable, biodegradable, and often made from renewable resources. This can enhance a brand’s environmental credentials and appeal to eco-conscious consumers and is also adaptable, allowing for various designs, textures, and finishes that can enhance product presentation and brand differentiation.

Region with largest share:
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period driven by a high demand for diverse and premium products. The market has experienced steady growth, with increasing consumer spending on personal grooming and skincare. There is a strong emphasis on sustainability, with consumer’s increasingly seeking eco-friendly and recyclable packaging options propelling the market growth in this region.

Region with highest CAGR:
Asia Pacific is projected to hold the highest CAGR over the forecast period because the Asia Pacific region exhibits robust growth in the beauty and personal care sector due to rising disposable incomes, urbanization, and an increasing middle-class population. This growth translates into higher demand for diverse and innovative packaging solutions. Further the region is seeing advancements in packaging technology, such as smart packaging and improved materials that enhance product preservation and user experience.

Key players in the market
Some of the key players in Beauty and Personal Care Packaging market include Amcor plc, Berry Global, Inc., AptarGroup, Inc., Gerresheimer AG, Silgan Holdings Inc., Albea Group, WestRock Company, Sonoco Products Company, DS Smith Plc, Graham Packaging Company, HCT Group, Quadpack Group, MeadWestvaco Corporation, Libo Cosmetics Company, Ltd., Sealed Air Corporation and Rieke Packaging Systems

Key Developments:
In June 2024, Sonoco to acquired Eviosys, creating the world’s leading metal food can and aerosol packaging platform. The transaction accelerates Sonoco’s strategy to focus on and scale its core businesses and invest in high return opportunities, both organically and inorganically.

In May 2024, Amcor and AVON launched AmPrima™ Plus refill pouch in China. The recycle-ready packaging will result in an 83% reduction in carbon footprint, and 88% and 79% reduction in water consumption and renewable energy respectively when it's recycled.

In April 2024, Amcor launched 30%-recycled content packaging for Huggies Eco Protect diapers. The bags contain post-consumer recycled content and provide a more sustainable packaging solution for the hypoallergenic diapers made with certified, plant-based fibers.

Product Types Covered:
• Jars
• Tubes
• Bottles
• Pouches
• Pumps & Dispensers
• Sticks
• Caps & Closures
• Other Product Types

Materials Covered:
• Plastic
• Glass
• Metal
• Paperboard

Applications Covered:
• Hair Care
• Skin Care
• Color Cosmetics
• Fragrances
• Other Applications

End Users Covered:
• Premium Products
• Mass Products
• Travel & Sample Size

Regions Covered:
• North America
US
Canada
Mexico
• Europe
Germany
UK
Italy
France
Spain
Rest of Europe
• Asia Pacific
Japan
China
India
Australia
New Zealand
South Korea
Rest of Asia Pacific
• South America
Argentina
Brazil
Chile
Rest of South America
• Middle East & Africa
Saudi Arabia
UAE
Qatar
South Africa
Rest of Middle East & Africa

What our report offers:
- Market share assessments for the regional and country-level segments
- Strategic recommendations for the new entrants
- Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
- Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
- Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
- Competitive landscaping mapping the key common trends
- Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
- Supply chain trends mapping the latest technological advancements

1 Executive Summary
2 Preface
2.1 Abstract
2.2 Stake Holders
2.3 Research Scope
2.4 Research Methodology
2.4.1 Data Mining
2.4.2 Data Analysis
2.4.3 Data Validation
2.4.4 Research Approach
2.5 Research Sources
2.5.1 Primary Research Sources
2.5.2 Secondary Research Sources
2.5.3 Assumptions
3 Market Trend Analysis
3.1 Introduction
3.2 Drivers
3.3 Restraints
3.4 Opportunities
3.5 Threats
3.6 Product Analysis
3.7 Application Analysis
3.8 End User Analysis
3.9 Emerging Markets
3.10 Impact of Covid-19
4 Porters Five Force Analysis
4.1 Bargaining power of suppliers
4.2 Bargaining power of buyers
4.3 Threat of substitutes
4.4 Threat of new entrants
4.5 Competitive rivalry
5 Global Beauty and Personal Care Packaging Market, By Product Type
5.1 Introduction
5.2 Jars
5.3 Tubes
5.4 Bottles
5.5 Pouches
5.6 Pumps & Dispensers
5.7 Sticks
5.8 Caps & Closures
5.9 Other Product Types
6 Global Beauty and Personal Care Packaging Market, By Material
6.1 Introduction
6.2 Plastic
6.3 Glass
6.4 Metal
6.5 Paperboard
7 Global Beauty and Personal Care Packaging Market, By Application
7.1 Introduction
7.2 Hair Care
7.3 Skin Care
7.4 Color Cosmetics
7.5 Fragrances
7.6 Other Applications
8 Global Beauty and Personal Care Packaging Market, By End User
8.1 Introduction
8.2 Premium Products
8.3 Mass Products
8.4 Travel & Sample Size
9 Global Beauty and Personal Care Packaging Market, By Geography
9.1 Introduction
9.2 North America
9.2.1 US
9.2.2 Canada
9.2.3 Mexico
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.2 UK
9.3.3 Italy
9.3.4 France
9.3.5 Spain
9.3.6 Rest of Europe
9.4 Asia Pacific
9.4.1 Japan
9.4.2 China
9.4.3 India
9.4.4 Australia
9.4.5 New Zealand
9.4.6 South Korea
9.4.7 Rest of Asia Pacific
9.5 South America
9.5.1 Argentina
9.5.2 Brazil
9.5.3 Chile
9.5.4 Rest of South America
9.6 Middle East & Africa
9.6.1 Saudi Arabia
9.6.2 UAE
9.6.3 Qatar
9.6.4 South Africa
9.6.5 Rest of Middle East & Africa
10 Key Developments
10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
10.2 Acquisitions & Mergers
10.3 New Product Launch
10.4 Expansions
10.5 Other Key Strategies
11 Company Profiling
11.1 Amcor plc
11.2 Berry Global, Inc.
11.3 AptarGroup, Inc.
11.4 Gerresheimer AG
11.5 Silgan Holdings Inc.
11.6 Albea Group
11.7 WestRock Company
11.8 Sonoco Products Company
11.9 DS Smith Plc
11.10 Graham Packaging Company
11.11 HCT Group
11.12 Quadpack Group
11.13 MeadWestvaco Corporation
11.14 Libo Cosmetics Company, Ltd.
11.15 Sealed Air Corporation
11.16 Rieke Packaging Systems
List of Tables
Table 1 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
Table 2 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Product Type (2022-2030) ($MN)
Table 3 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Jars (2022-2030) ($MN)
Table 4 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Tubes (2022-2030) ($MN)
Table 5 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Bottles (2022-2030) ($MN)
Table 6 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Pouches (2022-2030) ($MN)
Table 7 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Pumps & Dispensers (2022-2030) ($MN)
Table 8 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Sticks (2022-2030) ($MN)
Table 9 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Caps & Closures (2022-2030) ($MN)
Table 10 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Other Product Types (2022-2030) ($MN)
Table 11 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Material (2022-2030) ($MN)
Table 12 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Plastic (2022-2030) ($MN)
Table 13 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Glass (2022-2030) ($MN)
Table 14 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Metal (2022-2030) ($MN)
Table 15 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Paperboard (2022-2030) ($MN)
Table 16 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
Table 17 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Hair Care (2022-2030) ($MN)
Table 18 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Skin Care (2022-2030) ($MN)
Table 19 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Color Cosmetics (2022-2030) ($MN)
Table 20 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Fragrances (2022-2030) ($MN)
Table 21 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
Table 22 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
Table 23 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Premium Products (2022-2030) ($MN)
Table 24 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Mass Products (2022-2030) ($MN)
Table 25 Global Beauty and Personal Care Packaging Market Outlook, By Travel & Sample Size (2022-2030) ($MN)
Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

★調査レポート[世界の美容&パーソナルケア包装市場(~2030年):製品種類別(ジャー、チューブ、ボトル、ポーチ、ポンプ&ディスペンサー、スティック、キャップ&クロージャー、その他)、素材別、用途別、エンドユーザー別、地域別] (コード:SMRC24NOV163)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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