世界のデジタル屋外広告市場(~2030年):種類別(ビルボード、カーボントランジット、ストリートファニチャー、その他)、技術別、用途別、エンドユーザー別、地域別

【英語タイトル】Digital Out-of-Home Market Forecasts to 2030 – Global Analysis By Type (Billboards, Carbon Transit, Street Furniture and Other Types), Technology, Application, End User and By Geography

Stratistics MRCが出版した調査資料(SMRC24NOV061)・商品コード:SMRC24NOV061
・発行会社(調査会社):Stratistics MRC
・発行日:2024年9月
・ページ数:200 Pages
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:広告
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User LicenseUSD4,150 ⇒換算¥630,800見積依頼/購入/質問フォーム
Corporate LicenseUSD7,500 ⇒換算¥1,140,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Stratistics MRCによると、世界のデジタル屋外広告市場は2024年に327億ドルを占め、予測期間中の年平均成長率は12.7%で、2030年には671億ドルに達する見込みです。デジタル屋外広告広告は、屋外広告の一形態で、デジタル・ディスプレイを活用し、公共の場で消費者にターゲットを絞ったメッセージを配信します。従来の静的なビルボードとは異なり、DOOHはデジタルスクリーン、LEDディスプレイ、またはインタラクティブなタッチスクリーンを使用して、魅力的で視覚的に魅惑的な広告を配信します。DOOHは、広告主にダイナミックなコンテンツ、リアルタイムのインタラクション、ターゲットを絞ったターゲティング、人通りの多い場所での高い視認性、複数の広告をローテーションできることによるコスト効率を提供します。
市場ダイナミクス

ドライバー

推進要因:高解像度スクリーンの入手可能性とスマートテクノロジーの統合
LEDやOLEDディスプレイのような高解像度スクリーンは、人通りの多い場所での視覚的魅力とエンゲージメントを高めます。タッチスクリーン、モーションセンサー、顔認識などのスマートテクノロジーは、インタラクティブな広告体験を可能にし、受動的な視聴を能動的な参加に変えます。このパーソナライゼーションは、ブランドと消費者の感情的な結びつきを強め、全体的なエンゲージメントを高めます。どちらのテクノロジーも、消費者の注目を集め、ブランドとのエンゲージメントを高める上で極めて重要です。

制約:
初期投資の高さ
スクリーン、ビルボード、キオスク端末など、デジタル広告には高額な初期費用がかかるため、中小企業は市場への参入を躊躇し、効果的な競争を制限される可能性があります。このような大企業への市場パワーの集中は、広告アプローチの革新性や創造性を阻害する可能性があります。さらに、初期投資が高額になるため、特に予算が限られている新興市場では、DOOH広告の普及率が鈍る可能性があります。

機会:
投資収益率(ROI)の測定能力
DOOHキャンペーンでROIを測定するには、QRコードやNFCテクノロジーなどのインタラクティブ要素を統合し、消費者のエンゲージメントを高め、消費者の嗜好に関するインサイトを提供する必要があります。このデータ主導型のアプローチにより、広告主は過去のキャンペーン実績に基づいて情報に基づいた意思決定を行い、ターゲットやメッセージングを改良して視聴者の共感を得ることができます。このデータ主導のアプローチはイノベーションを促進し、急速に進化する市場において広告主が競争力を維持するのに役立ちます。

脅威
広告詐欺と測定の課題
広告詐欺はパフォーマンス指標の歪みにつながり、広告主がキャンペーンの効果を正確に評価することを困難にします。その結果、キャンペーンの早期終了やリソースの割り当てミスを招き、マーケティング効果をさらに低下させる可能性があります。広告不正はまた、指標やプラットフォームの整合性に対する広告主の不信感を募らせ、広告に対する消費者の信頼を低下させる一因ともなります。このような信頼の低下は、特に透明性がますます求められる市場において、ブランドの評判や消費者との関係に長期的な影響を及ぼす可能性があります。

COVID-19の影響:
COVID-19の流行は、デジタル屋外広告市場に大きな影響を与え、広告費とトラフィックの多いエリアでの来場者数が激減しました。戸締まりや社会的距離を置く施策の結果、消費者行動は劇的に変化し、人々は自宅で過ごす時間を増やし、通勤や公共スペースに足を運ぶ時間を減らしました。しかし、パンデミックはまた、広告主がキャンペーンを最適化し、急速に変化する環境の中でより効果的に視聴者にリーチしようとしたため、DOOHにおけるデータ駆動型アプローチとスマートテクノロジーの統合の採用を加速させました。

ビルボード分野は予測期間中最大になる見込み
ビルボードは、静的なビルボードと比較して、ビデオやアニメーションのような動的なコンテンツを表示することにより、予測期間中に最大になると予想されています。また、柔軟性とリアルタイムの更新を提供するため、広告主は時間帯や視聴者の属性などの要因に基づいてキャンペーンを調整することができ、市場の変化や消費者の行動に応じて関連性と効果を確保することができます。

予測期間中、CAGRが最も高くなると予想されるコンテンツ管理システム分野
コンテンツ管理システムは、広告主が単一のインターフェイスから複数のデジタルスクリーンにコンテンツを配信し、リアルタイムの更新やキャンペーンの調整を可能にします。また、視聴者のエンゲージメントやキャンペーンのパフォーマンスを追跡するための分析ツールも統合されているため、広告主は消費者の行動に基づいて戦略を練り直すことができ、より効果的なキャンペーンとROIの向上につながります。

最大のシェアを占める地域
北アメリカは、高解像度スクリーンやエネルギー効率の高いデジタル・ビルボードなどのテクノロジーの進歩により、DOOH広告の視覚的魅力が向上し、より多くの広告主を惹きつけているため、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予測されています。プログラマティック広告により、リアルタイムでデータ主導の広告出稿が可能になる一方、北アメリカでは急速な都市化により公共スペースでの人の往来が増加し、多様な視聴者にリーチする機会が増えています。

CAGRが最も高い地域:
予測期間中、CAGRが最も高いのはアジア太平洋地域です。中国がアジア太平洋地域のDOOH市場を支配すると予測されていますが、これは主に需要の高まりと顧客からの影響によるものです。最大市場の1つであるインドも、急速な都市化、購買力の向上、中間層の拡大により、その優位性を維持すると予測されています。したがって、この成長は、都市化、技術の進歩、公共スペースへの消費者の露出の増加、インターネット普及率の上昇などの要因によって推進されます。

市場の主要プレーヤー
デジタル屋外広告市場の主要企業には、BroadSign International LLC、Clear Channel Outdoor Holdings Inc.、Daktronics Inc.、Exterion Media Group、EyeMedia LLC、Focus Media、Global Outdoor Media Limited、JCDecaux Group、Lamar Advertising Company、oOh!media Limited、OUTFRONT Media、QMS Media Limited、Samsung Electronics Co. Ltd.、SevenOne Media GmbH、Stroer SE & Co. KGaA、Talon Outdoor Ltd、The Times Group。

主な展開
2024年9月、サムスン電子はOne UI 6.1.1の拡張を発表しました。コミュニケーション、生産性、創造性を網羅する最新の先進機能を搭載したこのアップデートOSは、ユーザーのあらゆるモバイル体験を向上させ、より高いインテリジェンスと利便性を実現します。

2024年7月、ダクトロニクスとオープンメディアは、イギリスの一等地にデジタル・ディスプレイを提供するパートナーシップを継続します。最近では、ロンドン以外で初のBOXPARKとなるBOXPARKリバプールに新しいLEDインスタレーションを設置し、ロンドンのブリック・レーンのヒップな出来事をリバプールのバルト・トライアングルにもたらしました。

対象タイプ
– ビルボード
– トランジット
– ストリートファニチャー
– その他のタイプ

対象技術
– LED(発光ダイオード)
– LCD(液晶ディスプレイ)
– プラズマ
– OLED(有機発光ダイオード)
– コンテンツ管理システム
– インタラクティブ技術
– その他の技術

対象アプリケーション
– 店内広告
– ウィンドウ・ディスプレイ
– POS広告
– 交通機関におけるデジタルサイネージ
– その他の用途

対象エンドユーザー
– 小売
– 自動車
– エンターテイメント
– ヘルスケア
– 旅行・観光
– 教育
– その他のエンドユーザー

対象地域
– 北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
– ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
イタリア
フランス
スペイン
その他のヨーロッパ
– アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
ニュージーランド
韓国
その他のアジア太平洋地域
– 南アメリカ
アルゼンチン
ブラジル
チリ
その他の南アメリカ諸国
– 中東/アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
カタール
南アフリカ
その他の中東/アフリカ

レポート内容
– 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
– 新規参入企業への戦略的提言
– 2022年、2023年、2024年、2026年、2030年の市場データをカバー
– 市場動向(促進要因、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項)
– 市場予測に基づく主要ビジネスセグメントにおける戦略的提言
– 主要な共通トレンドをマッピングした競合のランドスケープ
– 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイリング
– 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

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❖ レポートの目次 ❖

1 エグゼクティブ・サマリー
2 序文
2.1 概要
2.2 ステークホルダー
2.3 調査範囲
2.4 調査方法
2.4.1 データマイニング
2.4.2 データ分析
2.4.3 データの検証
2.4.4 リサーチアプローチ
2.5 リサーチソース
2.5.1 一次調査ソース
2.5.2 セカンダリーリサーチソース
2.5.3 前提条件
3 市場動向分析
3.1 はじめに
3.2 推進要因
3.3 抑制要因
3.4 機会
3.5 脅威
3.6 技術分析
3.7 アプリケーション分析
3.8 エンドユーザー分析
3.9 新興市場
3.10 Covid-19の影響
4 ポーターズファイブフォース分析
4.1 供給者の交渉力
4.2 買い手の交渉力
4.3 代替品の脅威
4.4 新規参入の脅威
4.5 競争上のライバル関係
5 世界のデジタル屋外広告市場(種類別
5.1 はじめに
5.2 ビルボード
5.3 トランジット
5.4 ストリートファニチャー
5.5 その他のタイプ
6 世界のデジタル家庭外市場、技術別
6.1 はじめに
6.2 LED(発光ダイオード)
6.3 LCD(液晶ディスプレイ)
6.4 プラズマ
6.5 OLED(有機発光ダイオード)
6.6 コンテンツ管理システム
6.7 インタラクティブ技術
6.8 その他の技術
7 世界のデジタル家庭外市場、用途別
7.1 はじめに
7.2 店頭広告
7.3 ウィンドウディスプレイ
7.4 POS広告
7.5 交通機関におけるデジタルサイネージ
7.6 その他の用途
8 世界のデジタル屋外広告市場:エンドユーザー別
8.1 はじめに
8.2 小売
8.3 自動車
8.4 エンターテインメント
8.5 ヘルスケア
8.6 旅行・観光
8.7 教育
8.8 その他のエンドユーザー
9 世界のデジタル屋外広告市場、地域別
9.1 はじめに
9.2 北アメリカ
9.2.1 アメリカ
9.2.2 カナダ
9.2.3 メキシコ
9.3 ヨーロッパ
9.3.1 ドイツ
9.3.2 イギリス
9.3.3 イタリア
9.3.4 フランス
9.3.5 スペイン
9.3.6 その他のヨーロッパ
9.4 アジア太平洋
9.4.1 日本
9.4.2 中国
9.4.3 インド
9.4.4 オーストラリア
9.4.5 ニュージーランド
9.4.6 韓国
9.4.7 その他のアジア太平洋地域
9.5 南アメリカ
9.5.1 アルゼンチン
9.5.2 ブラジル
9.5.3 チリ
9.5.4 その他の南アメリカ地域
9.6 中東/アフリカ
9.6.1 サウジアラビア
9.6.2 アラブ首長国連邦
9.6.3 カタール
9.6.4 南アフリカ
9.6.5 その他の中東/アフリカ地域
10 主要開発
10.1 契約、パートナーシップ、提携、合弁事業
10.2 買収と合併
10.3 新製品上市
10.4 拡張
10.5 その他の主要戦略
11 会社プロフィール
11.1 BroadSign International LLC
11.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
11.3 Daktronics Inc.
11.4 Exterion Media Group
11.5 EyeMedia LLC
11.6 Focus Media
11.7 Global Outdoor Media Limited
11.8 JCDecaux Group
11.9 Lamar Advertising Company
11.10 oOh!media Limited
11.11 OUTFRONT Media
11.12 QMS Media Limited
11.13 Samsung Electronics Co. Ltd
11.14 SevenOne Media GmbH
11.15 Stroer SE & Co. KGaA
11.16 Talon Outdoor Ltd
11.17 The Times Group
表一覧
1 デジタル屋外広告の世界市場展望、地域別(2022-2030年) ($MN)
2 デジタル屋外広告の世界市場展望、種類別(2022-2030年) ($MN)
3 デジタル屋外広告の世界市場展望:ビルボード別 (2022-2030) ($MN)
4 世界のデジタル屋外広告市場展望、交通機関別 (2022-2030) ($MN)
5 世界のデジタル屋外広告市場展望、ストリートファニチャー別 (2022-2030) ($MN)
6 世界のデジタル屋外広告市場展望、その他の種類別 (2022-2030) ($MN)
7 デジタル屋外広告の世界市場展望、技術別 (2022-2030) ($MN)
8 デジタル屋外広告の世界市場展望、LED(発光ダイオード)別 (2022-2030) ($MN)
9 デジタル屋外広告の世界市場展望、LCD(液晶ディスプレイ)別 (2022-2030) ($MN)
10 デジタル屋外広告の世界市場展望、プラズマ別 (2022-2030) ($MN)
11 デジタル屋外広告の世界市場展望、OLED(有機発光ダイオード)別 (2022-2030) ($MN)
12 世界のデジタル家庭外市場展望:コンテンツ管理システム別 (2022-2030) ($MN)
13 デジタル屋外広告の世界市場展望、インタラクティブ技術別 (2022-2030) ($MN)
14 デジタル屋外広告の世界市場展望、その他の技術別 (2022-2030) ($MN)
15 デジタル屋外広告の世界市場展望、用途別 (2022-2030) ($MN)
16 世界のデジタル屋外広告市場展望:店舗内広告別 (2022-2030) ($MN)
17デジタル屋外広告の世界市場展望:ウィンドウディスプレイ別 (2022-2030) ($MN)
18デジタル屋外広告の世界市場展望:販売時点情報管理(POS)広告別 (2022-2030) ($MN)
19 世界のデジタル屋外広告市場展望、交通機関のデジタルサイネージ別 (2022-2030) ($MN)
20 世界のデジタル屋外広告市場展望、その他の用途別 (2022-2030) ($MN)
21 デジタル屋外広告の世界市場展望:エンドユーザー別 (2022-2030) ($MN)
22 デジタル屋外広告の世界市場展望:小売業別 (2022-2030) ($MN)
23 世界のデジタル屋外広告市場展望:自動車別 (2022-2030) ($MN)
24 世界のデジタル屋外広告市場展望:エンターテインメント別 (2022-2030) ($MN)
25 世界のデジタル屋外広告市場展望:ヘルスケア別 (2022-2030) ($MN)
26 世界のデジタル屋外広告市場展望:旅行・観光 (2022-2030年) ($MN)
27 世界のデジタル屋外広告市場展望:教育別 (2022-2030) ($MN)
28 世界のデジタル屋外広告市場の展望:その他のエンドユーザー別 (2022-2030) ($MN)
注:北アメリカ、ヨーロッパ、APAC、南アメリカ、中東/アフリカ地域の表も上記と同様に表記しています。

According to Stratistics MRC, the Global Digital Out-of-Home Market is accounted for $32.7 billion in 2024 and is expected to reach $67.1 billion by 2030 growing at a CAGR of 12.7% during the forecast period. Digital Out-of-Home (DOOH) advertising is a form of outdoor advertising that utilizes digital displays to deliver targeted messages to consumers in public spaces. Unlike traditional static billboards, DOOH employs digital screens, LED displays, or interactive touchscreens to deliver engaging and visually captivating advertisements. DOOH offers advertisers dynamic content, real-time interaction, targeted targeting, high visibility in high-traffic areas, and cost-efficiency through the ability to rotate multiple ads.

Market Dynamics:

Driver:

Availability of high-resolution screens and integration of smart technologies
High-resolution screens, like LED and OLED displays, enhance visual appeal and engagement in high-traffic areas. Smart technologies like touchscreens, motion sensors, and facial recognition enable interactive advertising experiences, transforming passive viewing into active participation. This personalization fosters a stronger emotional connection between brands and consumers, enhancing overall engagement. Both technologies are crucial in capturing consumer attention and enhancing brand engagement.

Restraint:
High initial investment
The high upfront costs of digital advertising, such as screens, billboards, and kiosks, can deter smaller businesses from entering the market, limiting their ability to compete effectively. This concentration of market power among larger companies can stifle innovation and creativity in advertising approaches. Additionally, high initial investments can slow the adoption rate of DOOH advertising, especially in emerging markets with limited budgets.

Opportunity:
Ability to measure return on investment (ROI)
Measured ROI in DOOH campaigns involves integrating interactive elements like QR codes and NFC technology, enhancing consumer engagement and providing insights into consumer preferences. This data-driven approach allows advertisers to make informed decisions based on past campaign performance, refining targeting and messaging to better resonate with their audience. This data-driven approach fosters innovation and helps advertisers stay competitive in a rapidly evolving market.

Threat:
Ad fraud and measurement challenges
Ad fraud can lead to distortion of performance metrics, making it difficult for advertisers to accurately assess campaign effectiveness. This can result in premature campaign terminations or misallocation of resources, further diminishing marketing effectiveness. Ad fraud also contributes to a growing distrust among advertisers regarding the integrity of metrics and platforms, reducing consumer trust in advertising. This erosion of trust can have long-term implications for brand reputation and consumer relationships, especially in a market where transparency is increasingly demanded.

Covid-19 Impact:
The COVID-19 pandemic had a significant impact on the Digital Out-of-Home (DOOH) market, leading to a sharp decline in ad spend and footfall traffic in high-traffic areas. Lockdowns and social distancing measures resulted in a dramatic shift in consumer behavior, with people spending more time at home and less time commuting or visiting public spaces. However, the pandemic also accelerated the adoption of data-driven approaches and the integration of smart technologies in DOOH, as advertisers sought to optimize their campaigns and reach audiences more effectively in a rapidly changing environment.

The billboards segment is expected to be the largest during the forecast period
The billboards is expected to be the largest during the forecast period by showcasing dynamic content like videos and animations, compared to static billboards. They also offer flexibility and real-time updates, allowing advertisers to adjust campaigns based on factors like time of day or audience demographics, ensuring relevance and effectiveness in response to market changes or consumer behaviour.

The content management system segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period
The content management system segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period allowing advertisers to distribute content across multiple digital screens from a single interface, enabling real-time updates and campaign adjustments. It also integrates analytics tools to track audience engagement and campaign performance, allowing advertisers to refine strategies based on consumer behavior, leading to more effective campaigns and better ROI.

Region with largest share:
North America is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to advancements in technology, such as high-resolution screens and energy-efficient digital billboards, enhance the visual appeal of DOOH advertising, attracting more advertisers. Programmatic advertising allows for real-time, data-driven ad placements, while rapid urbanization in North America increases foot traffic in public spaces, creating more opportunities for diverse audience reach.

Region with highest CAGR:
Asia Pacific is projected to witness the highest CAGR over the forecast period. China is predicted to dominate the Asia-Pacific DOOH market, largely due to rising demand and customer impact. India, one of the largest markets, is also expected to maintain its dominance due to rapid urbanization, increased purchasing power, and expanding middle class. Thus this growth is driven by factors such as urbanization, technological advancements, increasing consumer exposure to public spaces, and rising internet penetration.

Key players in the market:
Some of the key players in Digital Out-of-Home market include BroadSign International LLC, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Daktronics Inc., Exterion Media Group, EyeMedia LLC, Focus Media, Global Outdoor Media Limited, JCDecaux Group, Lamar Advertising Company, oOh!media Limited, OUTFRONT Media, QMS Media Limited, Samsung Electronics Co. Ltd, SevenOne Media GmbH, Stroer SE & Co. KGaA, Talon Outdoor Ltd and The Times Group

Key Developments:
In September 2024, Samsung Electronics announced the expansion of One UI 6.1.1,1 which will bring the latest Galaxy AI features to more Galaxy devices through a new update. With the latest advanced features across communication, productivity and creativity, the updated OS will elevate every mobile experience for users to deliver greater intelligence and convenience.

In July 2024, Daktronics and Open Media continue a partnership to deliver prime locations in England with digital displays, most recently with a new LED installation at BOXPARK Liverpool, the company’s first BOXPARK location outside of London, bringing the hip happenings of London’s Brick Lane to Liverpool’s Baltic Triangle.

Types Covered:
• Billboards
• Transit
• Street Furniture
• Other Types

Technologies Covered:
• LED (Light-Emitting Diode)
• LCD (Liquid Crystal Display)
• Plasma
• OLED (Organic Light-Emitting Diode)
• Content Management System
• Interactive Technology
• Other Technologies

Applications Covered:
• In-store Advertising
• Window Displays
• Point-of-sale (POS) Advertising
• Digital Signage in Transportation
• Other Applications

End Users Covered:
• Retail
• Automotive
• Entertainment
• Healthcare
• Travel & Tourism
• Education
• Other End Users

Regions Covered:
• North America
US
Canada
Mexico
• Europe
Germany
UK
Italy
France
Spain
Rest of Europe
• Asia Pacific
Japan
China
India
Australia
New Zealand
South Korea
Rest of Asia Pacific
• South America
Argentina
Brazil
Chile
Rest of South America
• Middle East & Africa
Saudi Arabia
UAE
Qatar
South Africa
Rest of Middle East & Africa

What our report offers:
- Market share assessments for the regional and country-level segments
- Strategic recommendations for the new entrants
- Covers Market data for the years 2022, 2023, 2024, 2026, and 2030
- Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
- Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
- Competitive landscaping mapping the key common trends
- Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
- Supply chain trends mapping the latest technological advancements

1 Executive Summary
2 Preface
2.1 Abstract
2.2 Stake Holders
2.3 Research Scope
2.4 Research Methodology
2.4.1 Data Mining
2.4.2 Data Analysis
2.4.3 Data Validation
2.4.4 Research Approach
2.5 Research Sources
2.5.1 Primary Research Sources
2.5.2 Secondary Research Sources
2.5.3 Assumptions
3 Market Trend Analysis
3.1 Introduction
3.2 Drivers
3.3 Restraints
3.4 Opportunities
3.5 Threats
3.6 Technology Analysis
3.7 Application Analysis
3.8 End User Analysis
3.9 Emerging Markets
3.10 Impact of Covid-19
4 Porters Five Force Analysis
4.1 Bargaining power of suppliers
4.2 Bargaining power of buyers
4.3 Threat of substitutes
4.4 Threat of new entrants
4.5 Competitive rivalry
5 Global Digital Out-of-Home Market, By Type
5.1 Introduction
5.2 Billboards
5.3 Transit
5.4 Street Furniture
5.5 Other Types
6 Global Digital Out-of-Home Market, By Technology
6.1 Introduction
6.2 LED (Light-Emitting Diode)
6.3 LCD (Liquid Crystal Display)
6.4 Plasma
6.5 OLED (Organic Light-Emitting Diode)
6.6 Content Management System
6.7 Interactive Technology
6.8 Other Technologies
7 Global Digital Out-of-Home Market, By Application
7.1 Introduction
7.2 In-store Advertising
7.3 Window Displays
7.4 Point-of-sale (POS) Advertising
7.5 Digital Signage in Transportation
7.6 Other Applications
8 Global Digital Out-of-Home Market, By End User
8.1 Introduction
8.2 Retail
8.3 Automotive
8.4 Entertainment
8.5 Healthcare
8.6 Travel & Tourism
8.7 Education
8.8 Other End Users
9 Global Digital Out-of-Home Market, By Geography
9.1 Introduction
9.2 North America
9.2.1 US
9.2.2 Canada
9.2.3 Mexico
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.2 UK
9.3.3 Italy
9.3.4 France
9.3.5 Spain
9.3.6 Rest of Europe
9.4 Asia Pacific
9.4.1 Japan
9.4.2 China
9.4.3 India
9.4.4 Australia
9.4.5 New Zealand
9.4.6 South Korea
9.4.7 Rest of Asia Pacific
9.5 South America
9.5.1 Argentina
9.5.2 Brazil
9.5.3 Chile
9.5.4 Rest of South America
9.6 Middle East & Africa
9.6.1 Saudi Arabia
9.6.2 UAE
9.6.3 Qatar
9.6.4 South Africa
9.6.5 Rest of Middle East & Africa
10 Key Developments
10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
10.2 Acquisitions & Mergers
10.3 New Product Launch
10.4 Expansions
10.5 Other Key Strategies
11 Company Profiling
11.1 BroadSign International LLC
11.2 Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
11.3 Daktronics Inc.
11.4 Exterion Media Group
11.5 EyeMedia LLC
11.6 Focus Media
11.7 Global Outdoor Media Limited
11.8 JCDecaux Group
11.9 Lamar Advertising Company
11.10 oOh!media Limited
11.11 OUTFRONT Media
11.12 QMS Media Limited
11.13 Samsung Electronics Co. Ltd
11.14 SevenOne Media GmbH
11.15 Stroer SE & Co. KGaA
11.16 Talon Outdoor Ltd
11.17 The Times Group
List of Tables
1 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Region (2022-2030) ($MN)
2 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Type (2022-2030) ($MN)
3 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Billboards (2022-2030) ($MN)
4 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Transit (2022-2030) ($MN)
5 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Street Furniture (2022-2030) ($MN)
6 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Other Types (2022-2030) ($MN)
7 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Technology (2022-2030) ($MN)
8 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By LED (Light-Emitting Diode) (2022-2030) ($MN)
9 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By LCD (Liquid Crystal Display) (2022-2030) ($MN)
10 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Plasma (2022-2030) ($MN)
11 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By OLED (Organic Light-Emitting Diode) (2022-2030) ($MN)
12 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Content Management System (2022-2030) ($MN)
13 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Interactive Technology (2022-2030) ($MN)
14 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Other Technologies (2022-2030) ($MN)
15 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Application (2022-2030) ($MN)
16 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By In-store Advertising (2022-2030) ($MN)
17 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Window Displays (2022-2030) ($MN)
18 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Point-of-sale (POS) Advertising (2022-2030) ($MN)
19 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Digital Signage in Transportation (2022-2030) ($MN)
20 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Other Applications (2022-2030) ($MN)
21 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By End User (2022-2030) ($MN)
22 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Retail (2022-2030) ($MN)
23 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Automotive (2022-2030) ($MN)
24 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Entertainment (2022-2030) ($MN)
25 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Healthcare (2022-2030) ($MN)
26 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Travel & Tourism (2022-2030) ($MN)
27 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Education (2022-2030) ($MN)
28 Global Digital Out-of-Home Market Outlook, By Other End Users (2022-2030) ($MN)
Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

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