世界のフィットネスリング市場(2022年~2032年):互換性別(iOS、Android、Windows、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別

【英語タイトル】Global Fitness Rings Market Size Study, by Compatibility (iOS, Android, Windows, Others), by Distribution Channel (Online, Offline), and Regional Forecasts 2022-2032

Bizwit Research & Consultingが出版した調査資料(BZW24DCB040)・商品コード:BZW24DCB040
・発行会社(調査会社):Bizwit Research & Consulting
・発行日:2024年10月
・ページ数:285
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:アメリカ、カナダ、イギリス、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、ブラジル、メキシコ、南アフリカ、サウジアラビア
・産業分野:消費者&小売
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧用、印刷不可)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
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❖ レポートの概要 ❖

グローバルフィットネスリング市場は2023年に約5億1304万米ドルと評価され、2024年から2032年にかけては7.9%という堅調な複合年間成長率(CAGR)で拡大し、2032年には8億6940万米ドルの市場規模に達すると予測されています。
フィットネスリングの市場は、健康やフィットネスに関するさまざまなデータをモニターし追跡するよう設計されたウェアラブルデバイスで、近年大幅な成長を遂げています。このリング型のデバイスは、高度なセンサーを搭載しており、心拍数、歩数、消費カロリー、睡眠の質、さらには血中酸素濃度といった主要な健康パラメータをモニターすることができます。健康とウェルネスへの関心の高まりが、これらのデバイスの普及に大きく貢献しています。これらのデバイスは、ユーザーがフィットネス目標を追跡し、達成するための便利な方法を提供しています。

技術の進歩により、GPS追跡、高度な睡眠モニタリング、スマートフォンやその他のデバイスとのシームレスな統合などの機能が組み込まれ、フィットネスリングの魅力がさらに高まりました。フィットネスデータを連携アプリと同期できるようになったことで、ユーザーは進捗状況に簡単にアクセスし、分析できるようになり、これらのウェアラブルの人気が高まっています。さらに、スタイリッシュでファッショナブルなウェアラブル端末へのトレンドにより、メーカーは機能性だけでなく見た目にもこだわったフィットネスリングを開発し、より幅広い消費者層にアピールしています。

フィットネスリング市場は、互換性、流通チャネル、地域別に区分されています。現在、市場シェアの大部分を占めているのはiOSセグメントで、これはAppleのエコシステムとシームレスに統合するフィットネストラッカーが消費者に好まれていることが要因です。しかし、Android端末の普及により、予測期間中、Androidセグメントが最も高い成長率を記録すると予測されています。流通チャネル別に見ると、消費者が購入前に実際に製品を体験することを好むため、オフライン販売が市場を支配しています。しかし、ウェアラブル端末の購入に電子商取引プラットフォームがますます普及するにつれ、オンライン販売も急速に成長すると予測されています。

この調査では、アジア太平洋地域、北米、ヨーロッパ、中南米、中東およびアフリカを主な対象地域としています。2023年には、ウェアラブルテクノロジーの高い普及率とフィットネス関連製品に対する消費者の大幅な支出により、北米がフィットネスリング市場をリードするでしょう。米国における主要な業界プレイヤーの存在が、この地域の市場支配力をさらに強固なものにしています。しかし、人口増加、健康意識の高まり、ウェアラブルテクノロジーの普及拡大を原動力に、アジア太平洋地域が最も速いペースで成長する見通しです。

本レポートでは、以下の主要企業を取り上げています。
Oura Health Oy
Motiv Inc.
Sky Labs
Sleepon
LazyCo Inc.
Ringly Inc.
ArcX Technology Ltd
Circular
Movano Inc.
Ultrahuman Healthcare Private Limited
Walmart
Happy Health
Bellabeat Inc.
Origami Group Limited
Mclear Ltd

市場の詳細なセグメントおよびサブセグメントは以下に説明されています。
互換性別:
iOS
Android
Windows
その他

流通チャネル別:
オンライン
オフライン

地域別:
北米:
米国
カナダ
欧州:
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
欧州その他
アジア太平洋地域:
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
アジア太平洋その他
中南米:
ブラジル
メキシコ
中南米その他
中東およびアフリカ:
サウジアラビア
南アフリカ
中東およびアフリカその他

調査対象期間は以下の通りです。
歴史年 – 2022年
基準年 – 2023年
予測期間 – 2024年から2032年

主な調査結果:
2022年から2032年までの10年間の市場予測。
各市場セグメントの年間収益および地域レベル分析。
主要地域の国レベルの分析を含む地理的景観の詳細な分析。
市場の主要企業に関する情報を含む競合状況。
主要な事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競合構造の分析。
市場の需要側と供給側の分析。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 グローバル・フィットネスリング市場 エグゼクティブサマリー
1.1. グローバル・フィットネスリング市場規模および予測(2022年~2032年)
1.2. 地域別概要
1.3. セグメント別概要
1.3.1. 互換性別
1.3.2. 流通チャネル別
1.4. 主要トレンド
1.5. 不況の影響
1.6. アナリストの推奨および結論

第2章 世界のフィットネスリング市場の定義と調査の前提条件
2.1. 調査目的
2.2. 市場の定義
2.3. 調査の前提条件
2.3.1. 対象範囲と除外範囲
2.3.2. 制限事項
2.3.3. 供給サイド分析
2.3.3.1. 供給能力
2.3.3.2. インフラ
2.3.3.3. 規制環境
2.3.3.4. 市場競争
2.3.3.5. 経済的実現可能性(消費者視点)
2.3.4. 需要側分析
2.3.4.1. 規制枠組み
2.3.4.2. 技術的進歩
2.3.4.3. 環境への配慮
2.3.4.4. 消費者意識と受容
2.4. 推定方法
2.5. 調査対象年
2.6. 通貨換算レート

第3章 世界のフィットネスリング市場のダイナミクス
3.1. 市場の推進要因
3.1.1. 健康とウェルネスへの関心の高まり
3.1.2. ウェアラブルの技術的進歩
3.1.3. スタイリッシュで機能的なウェアラブルへの需要の高まり
3.2. 市場の課題
3.2.1. 高機能フィットネスリングの高コスト
3.2.2. 健康データに関するプライバシーの懸念
3.3. 市場機会
3.3.1. ウェアラブル向けEコマースプラットフォームの拡大
3.3.2. データ主導のフィットネストレンドの採用増加
3.3.3. 新興市場における成長の可能性

第4章 世界のフィットネスリング市場の業界分析
4.1. ポーターの5フォースモデル
4.1.1. 供給業者の交渉力
4.1.2. 買い手の交渉力
4.1.3. 新規参入の脅威
4.1.4. 代替品の脅威
4.1.5. 競争の激しさ
4.1.6. ポーターの5フォースモデルへの未来志向のアプローチ
4.1.7. ポーターの5フォース影響分析
4.2. PESTEL分析
4.2.1. 政治的
4.2.2. 経済的
4.2.3. 社会的
4.2.4. 技術的
4.2.5. 環境的
4.2.6. 法的
4.3. 最大の投資機会
4.4. 最大の成功戦略
4.5. 破壊的トレンド
4.6. 業界専門家による見解
4.7. アナリストによる推奨事項と結論

第5章 グローバルフィットネスリング市場規模および予測 2022年~2032年 互換性別
5.1. セグメントダッシュボード
5.2. グローバルフィットネスリング市場:互換性別収益トレンド分析、2021年および2031年(百万米ドル)
5.2.1. iOS
5.2.2. Android
5.2.3. Windows
5.2.4. その他

第6章 流通チャネル別グローバルフィットネスリング市場規模および予測 2022年~2032年
6.1. セグメントダッシュボード
6.2. グローバルフィットネスリング市場:流通チャネル別収益トレンド分析、2021年および2031年(百万米ドル)
6.2.1. オンライン
6.2.2. オフライン

第7章 地域別グローバルフィットネスリング市場規模・予測 2022年~2032年
7.1. 北米フィットネスリング市場
7.1.1. 米国フィットネスリング市場
7.1.1.1. 互換性別内訳規模・予測 2022年~2032年
7.1.1.2. 流通チャネル別内訳の規模と予測、2022年~2032年
7.1.2. カナダのフィットネスリング市場
7.1.2.1. 互換性別内訳の規模と予測、2022年~2032年
7.1.2.2. 流通チャネル別内訳の規模と予測、2022年~2032年
7.1.3. メキシコのフィットネスリング市場
7.1.3.1. 互換性別内訳の規模および予測、2022年~2032年
7.1.3.2. 流通チャネル別内訳の規模および予測、2022年~2032年
7.2. 欧州のフィットネスリング市場
7.2.1. ドイツのフィットネスリング市場
7.2.2. 英国フィットネスリング市場
7.2.3. フランスフィットネスリング市場
7.2.4. スペインフィットネスリング市場
7.2.5. イタリアフィットネスリング市場
7.2.6. その他欧州フィットネスリング市場
7.3. アジア太平洋フィットネスリング市場
7.3.1. 中国フィットネスリング市場
7.3.2. インドフィットネスリング市場
7.3.3. 日本フィットネスリング市場
7.3.4. オーストラリアフィットネスリング市場
7.3.5. 韓国フィットネスリング市場
7.3.6. アジア太平洋地域その他フィットネスリング市場
7.4. LAMEAフィットネスリング市場
7.4.1. ブラジルフィットネスリング市場
7.4.2. サウジアラビアフィットネスリング市場
7.4.3. 南アフリカフィットネスリング市場
7.4.4. LAMEAその他フィットネスリング市場

第8章 競合情報
8.1 主要企業のSWOT分析
8.1.1 企業1
8.1.2 企業2
8.1.3 企業3
8.2 トップ市場戦略
8.3 企業プロフィール
8.3.1 Oura Health Oy
8.3.1.1 重要情報
8.3.1.2. 概要
8.3.1.3. 財務(データ入手可能の場合)
8.3.1.4. 製品概要
8.3.1.5. 市場戦略
8.3.2. Motiv Inc.
8.3.3. Sky Labs
8.3.4. Sleepon
8.3.5. LazyCo Inc.
8.3.6. Ringly Inc.
8.3.7. ArcX Technology Ltd
8.3.8. Circular
8.3.9. Movano Inc.
8.3.10. Ultrahuman Healthcare Private Limited
8.3.11. Walmart
8.3.12, Happy Health
8.3.13. Bellabeat Inc.
8.3.14. Origami Group Limited
8.3.15. Mclear Ltd

第9章 調査プロセス
9.1. 調査プロセス
9.1.1. データマイニング
9.1.2. 分析
9.1.3. 市場推定
9.1.4. 検証
9.1.5. 発行
9.2. 調査の属性

The Global Fitness Rings Market was valued at approximately USD 513.04 million in 2023 and is projected to expand at a robust compound annual growth rate (CAGR) of 7.9% from 2024 to 2032, reaching an estimated market size of USD 869.4 million by 2032.

The market for fitness rings, which are wearable devices designed to monitor and track various health and fitness-related data, has witnessed substantial growth in recent years. These ring-shaped devices are equipped with advanced sensors that allow users to monitor key health parameters such as heart rate, steps taken, calories burned, sleep quality, and even blood oxygen levels. The growing interest in health and wellness has significantly contributed to the increasing adoption of these devices, which offer a convenient way for users to track and achieve their fitness goals.

Technological advancements have further enhanced the appeal of fitness rings by incorporating features such as GPS tracking, advanced sleep monitoring, and seamless integration with smartphones and other devices. The ability to sync fitness data with companion apps has made it easier for users to access and analyze their progress, thereby increasing the popularity of these wearables. Moreover, the trend towards stylish and fashionable wearables has led manufacturers to develop fitness rings that are not only functional but also aesthetically pleasing, broadening their appeal to a wider range of consumers.

The fitness rings market is segmented based on compatibility, distribution channel, and region. The iOS segment currently holds the largest market share, driven by consumer preference for fitness trackers that integrate seamlessly with Apple’s ecosystem. However, the Android segment is expected to experience the highest growth rate during the forecast period due to the widespread use of Android devices. In terms of distribution channels, offline sales dominate the market, with consumers preferring to physically experience the product before purchase. Nonetheless, online sales are projected to grow rapidly as e-commerce platforms become increasingly popular for purchasing wearables.

The key regions considered in the study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Middle East and Africa. In year 2023, North America leads the fitness rings market, fueled by a high penetration of wearable technology and significant consumer expenditure on fitness-related products. The presence of key industry players in the U.S. further bolsters the region’s market dominance. However, the Asia-Pacific region is poised to grow at the fastest rate, driven by a rising population, increasing health awareness, and growing adoption of wearable technology.

Major market players included in this report are:
Oura Health Oy
Motiv Inc.
Sky Labs
Sleepon
LazyCo Inc.
Ringly Inc.
ArcX Technology Ltd
Circular
Movano Inc.
Ultrahuman Healthcare Private Limited
Walmart
Happy Health
Bellabeat Inc.
Origami Group Limited
Mclear Ltd

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Compatibility:
iOS
Android
Windows
Others

By Distribution Channel:
Online
Offline

By Region:
North America:
U.S.
Canada
Europe:
UK
Germany
France
Spain
Italy
Rest of Europe
Asia Pacific:
China
India
Japan
Australia
South Korea
Rest of Asia Pacific
Latin America:
Brazil
Mexico
Rest of Latin America
Middle East & Africa:
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with country-level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approaches.
Analysis of the competitive structure of the market.
Demand-side and supply-side analysis of the market.

Chapter 1. Global Fitness Rings Market Executive Summary
1.1. Global Fitness Rings Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Compatibility
1.3.2. By Distribution Channel
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Fitness Rings Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Fitness Rings Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rising Interest in Health and Wellness
3.1.2. Technological Advancements in Wearables
3.1.3. Growing Demand for Stylish and Functional Wearables
3.2. Market Challenges
3.2.1. High Cost of Advanced Fitness Rings
3.2.2. Privacy Concerns Related to Health Data
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Expansion of E-commerce Platforms for Wearables
3.3.2. Increasing Adoption of Data-Driven Fitness Trends
3.3.3. Growth Potential in Emerging Markets

Chapter 4. Global Fitness Rings Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunity
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Fitness Rings Market Size & Forecasts by Compatibility 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Fitness Rings Market: Compatibility Revenue Trend Analysis, 2021 & 2031 (USD Million)
5.2.1. iOS
5.2.2. Android
5.2.3. Windows
5.2.4. Others

Chapter 6. Global Fitness Rings Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Fitness Rings Market: Distribution Channel Revenue Trend Analysis, 2021 & 2031 (USD Million)
6.2.1. Online
6.2.2. Offline

Chapter 7. Global Fitness Rings Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
7.1. North America Fitness Rings Market
7.1.1. U.S. Fitness Rings Market
7.1.1.1. Compatibility breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.1.2. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2. Canada Fitness Rings Market
7.1.2.1. Compatibility breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.2.2. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.3. Mexico Fitness Rings Market
7.1.3.1. Compatibility breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.1.3.2. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
7.2. Europe Fitness Rings Market
7.2.1. Germany Fitness Rings Market
7.2.2. U.K. Fitness Rings Market
7.2.3. France Fitness Rings Market
7.2.4. Spain Fitness Rings Market
7.2.5. Italy Fitness Rings Market
7.2.6. Rest of Europe Fitness Rings Market
7.3. Asia-Pacific Fitness Rings Market
7.3.1. China Fitness Rings Market
7.3.2. India Fitness Rings Market
7.3.3. Japan Fitness Rings Market
7.3.4. Australia Fitness Rings Market
7.3.5. South Korea Fitness Rings Market
7.3.6. Rest of Asia-Pacific Fitness Rings Market
7.4. LAMEA Fitness Rings Market
7.4.1. Brazil Fitness Rings Market
7.4.2. Saudi Arabia Fitness Rings Market
7.4.3. South Africa Fitness Rings Market
7.4.4. Rest of LAMEA Fitness Rings Market

Chapter 8. Competitive Intelligence
8.1. Key Company SWOT Analysis
8.1.1. Company 1
8.1.2. Company 2
8.1.3. Company 3
8.2. Top Market Strategies
8.3. Company Profiles
8.3.1. Oura Health Oy
8.3.1.1. Key Information
8.3.1.2. Overview
8.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
8.3.1.4. Product Summary
8.3.1.5. Market Strategies
8.3.2. Motiv Inc.
8.3.3. Sky Labs
8.3.4. Sleepon
8.3.5. LazyCo Inc.
8.3.6. Ringly Inc.
8.3.7. ArcX Technology Ltd
8.3.8. Circular
8.3.9. Movano Inc.
8.3.10. Ultrahuman Healthcare Private Limited
8.3.11. Walmart
8.3.12, Happy Health
8.3.13. Bellabeat Inc.
8.3.14. Origami Group Limited
8.3.15. Mclear Ltd
Chapter 9. Research Process
9.1. Research Process
9.1.1. Data Mining
9.1.2. Analysis
9.1.3. Market Estimation
9.1.4. Validation
9.1.5. Publishing
9.2. Research Attributes

❖ 世界のフィットネスリング市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・フィットネスリングの世界市場規模は?
→Bizwit Research & Consulting社は2023年のフィットネスリングの世界市場規模を5億1304万米ドルと推定しています。

・フィットネスリングの世界市場予測は?
→Bizwit Research & Consulting社は2032年のフィットネスリングの世界市場規模を8億6940万米ドルと予測しています。

・フィットネスリング市場の成長率は?
→Bizwit Research & Consulting社はフィットネスリングの世界市場が2024年~2032年に年平均7.9%成長すると予測しています。

・世界のフィットネスリング市場における主要企業は?
→Bizwit Research & Consulting社は「Oura Health Oy、Motiv Inc.、Sky Labs、Sleepon、LazyCo Inc.、Ringly Inc.、ArcX Technology Ltd、Circular、Movano Inc.、Ultrahuman Healthcare Private Limited、Walmart、Happy Health、Bellabeat Inc.、Origami Group Limited、Mclear Ltdなど ...」をグローバルフィットネスリング市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

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