世界の体外モノクローナル抗体市場(2024年~2031年)

【英語タイトル】Global In Vitro Monoclonal Antibodies Market - 2024-2031

DataM Intelligenceが出版した調査資料(DATM24DC057)・商品コード:DATM24DC057
・発行会社(調査会社):DataM Intelligence
・発行日:2024年11月
・ページ数:176
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:医薬品
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名閲覧用)USD4,350 ⇒換算¥661,200見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(閲覧人数無制限)USD7,850 ⇒換算¥1,193,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

概要 体外モノクローナル抗体の世界市場は、2023年に54億1,000万米ドルに達し、2031年には84億米ドルに達すると予測され、予測期間2024-2031年の年平均成長率は5.7%です。
モノクローナル抗体(mAbs)は、ウイルスやがん細胞を含む有害な微生物を中和する免疫システムの能力を模倣した、実験室内で設計されたタンパク質です。モノクローナル抗体は、単一の白血球をクローン化することによって作製され、抗原上の特定のエピトープを標的とする同一の抗体が得られます。モノクローナル抗体は、診断と治療の両分野で数多くの重要な用途があります。医療分野では、がん、自己免疫疾患、感染症など様々な疾患の診断や治療に一般的に使用されています。
体外モノクローナル抗体の世界市場は、慢性疾患の有病率の増加によって牽引されています。例えば、汎米保健機構(Pan American Health Organization)によると、世界全体では、新たに2000万人ががんと診断され、1000万人が死亡すると予想されています。今後20年間で、がんの負担は60%近く増加し、医療システム、個人、地域社会にさらなる負担をかけることになります。

市場ダイナミクス: 促進要因と阻害要因
慢性疾患の有病率の増加
慢性疾患の有病率の増加は、世界の体外モノクローナル抗体市場の成長における重要な要因になると予想されます。癌、自己免疫疾患、慢性眼疾患、骨関連疾患、炎症性疾患など、様々な慢性疾患の有病率が増加しているため、様々な治療のために様々なモノクローナル抗体を使用することで、それらの治療に対する需要が増加し、モノクローナル抗体市場を牽引しています。
例えば、米国国立衛生研究所によると、2023年には、米国で新たに195万8310人のがん患者が発生し、60万9820人が死亡すると予想されています。前立腺がんの罹患率は、20年間減少した後、2014年から2019年にかけて毎年3%上昇し、その結果、新たに99,000人の症例が追加されます。年間がん罹患率は男女10万人当たり440.5人(2017年から2021年の症例に基づく)。がん死亡率(がん死亡率)は、年間男女10万人当たり146.0人(2018~2022年の死亡者ベース)。2024年には、0~19歳の小児および青年14,910人ががんと診断され、1,590人が死亡すると予測されています。

高い開発費と治療費
開発・治療コストの高さなどが、世界の体外モノクローナル抗体市場の妨げになると予想されています。例えば、米国国立衛生研究所によると、mAbの年間平均価格は96,731ドルで、34のmAbと適応症の組み合わせでは10万ドルを超えています。腫瘍学と血液学のmAbは、承認された全MAb-適応症の組み合わせの40%を占めましたが、10万ドル以上の価格のものは85%以上でした。癌と血液疾患におけるmAb治療の年間コストは、他の疾患よりも約10万ドル高い。したがって、上記の要因により、予測期間中、市場は抑制されると予想されます。

セグメント分析
世界のin vitroモノクローナル抗体市場は、MABの機能性、MABの構造、技術、用途、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化されます。

技術
ハイブリドーマ技術セグメントがin vitroモノクローナル抗体市場シェアを独占する見込み
ハイブリドーマ技術分野は、その実証された有効性、信頼性、産生されるモノクローナル抗体(mAbs)の高い特異性により、世界の体外モノクローナル抗体市場シェアを独占すると予想されます。このアプローチは、免疫動物から採取した抗体産生Bリンパ球と不死身の骨髄腫細胞を組み合わせ、特異的な抗体を大量に産生しながら無期限に増殖するハイブリッド細胞を作り出すものです。ハイブリドーマ技術の最も大きな利点の一つは、非常に純粋で一定のmAbを産生できることです。
例えば、現在FDAによって承認されている治療用mAbの90%以上はハイブリドーマ技術から生産されており、この分野におけるハイブリドーマ技術の優位性を示しています。
体外モノクローナル抗体市場シェアで最も急成長しているのは、単一B細胞抗体技術分野です。
世界の体外モノクローナル抗体市場では、単一B細胞抗体技術分野が最も急速に成長しています。この新しい戦略は、個々のB細胞から特異性の高い抗体を迅速に同定・製造できることから人気を博しており、がんや自己免疫疾患など様々な疾患に対する標的治療薬の開発に不可欠です。研究者は、個人の免疫学的レパートリーから直接抗体を単離し、分析することができ、その結果、標準的なアプローチでは容易にアクセスできないような珍しい高親和性抗体を発見することができます。

アプリケーション
体外モノクローナル抗体の世界市場シェアはがん領域が独占の見通し
体外モノクローナル抗体の世界市場シェアでは、がん領域が支配的な地位を占めると予想されています。これは、がんの罹患率の増加、承認数の増加、MABを用いたがん治療に関する広範な研究によるものです。癌の罹患率が高いため、治療に対する需要が高まり、癌領域が支配的なセグメントとなっています。
例えば、2024年5月、FDAはHER2陽性固形がんに対するトラスツズマブ・デルクステカンを承認しました。T-DXdは、「腫瘍にとらわれない」使用法として承認された最初のがん治療薬(抗体薬物複合体)です。T-DXdはすでに、乳がんや胃がんを含むさまざまな悪性腫瘍の治療薬として認可されています。

体外モノクローナル抗体の世界市場シェアで最も急成長している分野は自己免疫疾患
体外モノクローナル抗体の世界市場における自己免疫疾患分野の急成長は、自己免疫疾患の有病率が増加していることと、バイオテクノロジーにおける最近のブレークスルーにより、免疫反応を調節できる高度に標的化されたmAb治療薬が開発されたことに起因しています。これらの医薬品は、より特異的な治療アプローチを提供し、副作用を最小限に抑えながら患者の治療成績を向上させます。
例えば、ジョンソン・エンド・ジョンソンは2024年6月、中等度から重度の活動性を有するクローン病患者に対する治療薬として、トレンフィヤ(一般名:グセルクマブ)の生物学的製剤追加承認申請(sBLA)を米国食品医薬品局(FDA)に提出したと発表しました。IL-23は、活性化した単球/マクロファージや樹状細胞から放出されるサイトカインであり、免疫介在性疾患の原動力であると認識されています。

地理的分析
体外モノクローナル抗体の世界市場シェアでは北米が大きな位置を占める見込み
北米は予測期間中、市場シェアで重要な位置を占めると予想されます。同地域では慢性疾患の罹患率が上昇しており、最近の上市が市場の推進力となっています。慢性疾患の流行が増加するにつれて、モノクローナル抗体による慢性疾患の治療に対する需要が徐々に高まり、それが世界の体外モノクローナル抗体市場を牽引しています。
例えば、米国国立衛生研究所が発表した論文によると、2024年には米国で新たに2,001,140人のがん患者が発生し、611,720人が死亡すると予測されています。がん死亡率は2021年まで低下し続け、1991年以来400万人以上の死亡が回避されました。これは、喫煙の減少、一部のがんの早期発見、補助療法と転移の両方における治療選択肢の改善によるものです。しかし、こうした成果は、上位10種のがんのうち6種のがんの罹患率の増加によって脅かされています。
さらに、National Health Councilによると、自己免疫疾患は5,000万人以上のアメリカ人に影響を及ぼしています。さらに、自己免疫疾患はパンデミックの様相を呈しており、年間3~12%の増加を示唆する研究もあります。過去30年間で、米国におけるセリアック病の有病率は5倍に増加し、15年ごとに約2倍に増加しています。

体外モノクローナル抗体の世界市場ではアジア太平洋地域が最も速いペースで成長
体外モノクローナル抗体の世界市場において、アジア太平洋地域が最も速いペースで成長しています。アジア太平洋地域におけるADHD市場の急拡大は、慢性疾患の罹患率の上昇、医療アクセスの増加、体外モノクローナル抗体の研究開発への投資の増加、および最近の上市によってもたらされています。
例えば、国立衛生研究所によると、インドにおける2022年の予想がん患者数は14,61,427人(粗率:100,000人当たり100.4人)です。インドでは、9人に1人が生涯にわたってがんにかかる可能性があります。男性では肺がん、女性では乳がんが最も多い。

競争状況
体外モノクローナル抗体の世界市場における主なグローバルプレイヤーは、Amgen Inc., Biogen, Bristol-Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche Ltd, GlaxoSmithKline plc, Novartis AG, Pfizer Inc., Sanofi, Merck & Co., Inc.など。

新興プレイヤー
Zenas BioPharma, Inc.、Aulos Bioscience、Alentis Therapeutics AGなど。

主な動向
 2023年1月、アムジェンはヒュミラ®*(アダリムマブ)のバイオシミラーであるAMJEVITA™(アダリムマブ-atto)が米国で発売されたと発表。米国食品医薬品局(FDA)は、AMJEVITAをヒュミラのバイオシミラー第1号として承認しました。AMJEVITAは、抗TNF-αモノクローナル抗体ヒュミラ®*(一般名:アダリムマブ)のバイオシミラーです。AMJEVITAにはヒュミラと同じアミノ酸配列を持つ抗TNF-αモノクローナル抗体が含まれています。
 2024年4月、ファイザー社とGenmab A/Sは、米国食品医薬品局(FDA)が、化学療法中または化学療法後に病勢進行した再発・転移性子宮頸がんを適応症とするTIVDAK(tisotumab vedotin-tftv)の生物製剤追加承認申請(sBLA)を承認したと発表しました。TIVDAK(tisotumab vedotin-tftv)は、組織因子(TF)に対するGenmabのヒトモノクローナル抗体と、微小管破壊剤モノメチルアウリスタチンE(MMAE)を共有結合させるプロテアーゼ切断可能なリンカーを使用するファイザーのADC技術からなる抗体薬物複合体(ADC)です。

レポートを購入する理由
– MABの機能性、MAB構造、技術、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のin vitroモノクローナル抗体市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレイヤーを理解するため。
– トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
– 世界の体外モノクローナル抗体市場レベルの全セグメントを網羅した多数のデータを収録したExcelデータシート。
– 徹底的な定性インタビューと綿密な調査による包括的な分析結果をまとめたPDFレポート。
– 主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。

体外モノクローナル抗体の世界市場レポートは、約53の表、47の図、176ページを提供します。
対象読者
– メーカー/バイヤー
– 業界投資家/投資銀行家
– 研究専門家
– 新興企業

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. 方法論と範囲
1.1. 調査方法
1.2. 調査目的と調査範囲
2. 定義と概要
3. エグゼクティブ・サマリー
3.1. MABの機能によるスニペット
3.2. MABの構造によるスニペット
3.3. 技術別スニペット
3.4. アプリケーション別スニペット
3.5. エンドユーザー別スニペット
4. ダイナミクス
4.1. 影響要因
4.1.1. 推進要因
4.1.1.1. 慢性疾患の増加
4.1.2. 阻害要因
4.1.2.1. 開発・治療コストの高さ
4.1.3. 機会
4.1.4. 影響分析
5. 産業分析
5.1. ポーターのファイブフォース分析
5.2. サプライチェーン分析
5.3. 価格分析
5.4. 規制分析
5.5. 償還分析
5.6. 特許分析
5.7. SWOT分析
5.8. DMI意見
6. MABの機能別
6.1. はじめに
6.1.1. MAB機能別の市場規模分析と前年比成長率分析(%)。
6.1.2. 市場魅力度指数(MAB機能別
6.2. ネイキッドモノクローナル抗体
6.2.1. はじめに
6.2.2. 市場規模分析と前年比成長率分析(%)
6.3. 共役モノクローナル抗体
6.4. 二重特異性モノクローナル抗体
7. MAB構造別
7.1. はじめに
7.1.1. MAB構造別の市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.1.2. 市場魅力度指数(MAB構造別
7.2. ムライン
7.2.1. はじめに
7.2.2. 市場規模分析と前年比成長率分析(%)
7.3. キメラ
7.4. ヒト化
7.5. ヒト
8. 技術別
8.1. 導入
8.1.1. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
8.1.2. 市場魅力度指数(流通チャネル別
8.2. ハイブリドーマ技術
8.2.1. はじめに
8.2.2. 市場規模分析と前年比成長率分析(%)
8.3. ファージディスプレイ
8.4. 単一B細胞抗体技術
8.5. 組み換え抗体作製
9. 地域別
9.1. 導入
9.1.1. 地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%)
9.1.2. 市場魅力度指数、地域別
9.2. 北米
9.2.1. 序論
9.2.2. 主な地域別ダイナミクス
9.2.3. MAB機能別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.2.4.
9.2.4. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、MAB構造別
9.2.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
9.2.6. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.2.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.2.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.2.8.1. 米国
9.2.8.2. カナダ
9.2.8.3. メキシコ
9.3. ヨーロッパ
9.3.1. はじめに
9.3.2. 主な地域別動向
9.3.3. MAB機能別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.3.4.
9.3.4. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、MAB構造別
9.3.5. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、技術別
9.3.6. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.3.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.3.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.3.8.1. ドイツ
9.3.8.2. イギリス
9.3.8.3. フランス
9.3.8.4. イタリア
9.3.8.5. スペイン
9.3.8.6. その他のヨーロッパ
9.4. 南米
9.4.1. はじめに
9.4.2. 地域別主要市場
9.4.3. MAB機能別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.4.4.
9.4.4. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、MAB構造別
9.4.5. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、技術別
9.4.6. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.4.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
9.4.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.4.8.1. ブラジル
9.4.8.2. アルゼンチン
9.4.8.3. その他の南米諸国
9.5. アジア太平洋
9.5.1. はじめに
9.5.2. 主な地域別ダイナミクス
9.5.3. MAB機能別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.5.4.
9.5.4. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、MAB構造別
9.5.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
9.5.6. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.5.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
9.5.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%)、国別
9.5.8.1. 中国
9.5.8.2. インド
9.5.8.3. 日本
9.5.8.4. 韓国
9.5.8.5. その他のアジア太平洋地域
9.6. 中東・アフリカ
9.6.1. 序論
9.6.2. 主な地域別ダイナミクス
9.6.3. MAB機能別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 9.6.4.
9.6.4. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、MAB構造別
9.6.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 技術別
9.6.6. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、用途別
9.6.7. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), エンドユーザー別
10. 競合情勢
10.1. 競争シナリオ
10.2. 市場ポジショニング/シェア分析
10.3. M&A分析
11. 企業プロフィール
11.1. Amgen Inc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Biogen
11.3. Bristol-Myers Squibb Company
11.4. Eli Lilly and Company
11.5. F. Hoffmann-La Roche Ltd
11.6. GlaxoSmithKline plc
11.7. Novartis AG
11.8. Pfizer Inc.
11.9. Sanofi
11.10. Merck & Co., Inc.
リストは網羅的ではありません
12. 付録
12.1. メルクについて
12.2. お問い合わせ

Overview
The global in vitro monoclonal antibodies market reached US$ 5.41 billion in 2023 and is expected to reach US$ 8.4 billion by 2031, growing at a CAGR of 5.7% during the forecast period 2024-2031.
Monoclonal antibodies (mAbs) are laboratory-engineered proteins that mimic the immune system's ability to neutralize harmful microbes including viruses and cancer cells. They are produced by cloning a single white blood cell, yielding identical antibodies that target a specific epitope on an antigen. Monoclonal antibodies have numerous and significant applications in both diagnostic and therapeutic fields. In medicine, they are commonly used to diagnose and treat a variety of diseases, including cancer, autoimmune disorders, and infectious infections.
The global in vitro monoclonal antibodies market is driven by the increasing prevalence of chronic diseases. For instance, according to the Pan American Health Organization, globally, there were an expected 20 million new cancer diagnoses and 10 million cancer deaths. Over the next two decades, the cancer burden will rise by almost 60%, putting a further burden on healthcare systems, individuals, and communities.

Market Dynamics: Drivers & Restraints
Increasing prevalence of chronic diseases
The increasing prevalence of chronic diseases is expected to be a significant factor in the growth of the global in vitro monoclonal antibodies market. Due to the increasing prevalence of various chronic diseases such as cancer, autoimmune diseases, chronic eye diseases, bone-related diseases, and inflammatory diseases, the demand for their treatment by using various monoclonal antibodies for various treatments increases which drives the monoclonal antibodies market.
For instance, according to the National Institute of Health, in 2023, the United States is expected to see 1,958,310 new cancer cases and 609,820 cancer deaths. Prostate cancer incidence climbed by 3% every year from 2014 to 2019, after two decades of reduction, resulting in an additional 99,000 new cases. The annual cancer incidence rate is 440.5 per 100,000 men and women (based on cases from 2017 to 2021). The cancer death rate (cancer mortality) is 146.0 per 100,000 men and women annually (based on deaths from 2018-2022). In 2024, a projected 14,910 children and adolescents between the ages of 0 and 19 will be diagnosed with cancer, with 1,590 deaths from the condition.

High costs of development and treatment
Factors such as high costs of development and treatment are expected to hamper the global in vitro monoclonal antibodies market. For instance, according to the National Institute of Health, The average annual price of a mAb was $96,731, more than $100,000 for 34 mAb-indication combinations. Oncology and hematology mAbs accounted for 40% of all mAb-indication combinations approved, but more than 85% of those priced at $100,000 or above. The annual cost of mAb treatments in cancer and hematology is approximately $100,000 greater than in other disease conditions. Thus owing to the above factors, the market is expected to restrain over the forecast period.

Segment Analysis
The global in vitro monoclonal antibodies market is segmented based on MAB functionality, MAB structure, technology, application, end-user, and region

Technology:
Hybridoma technology segment is expected to dominate the in vitro monoclonal antibodies market share
The hybridoma technology segment is expected to dominate the global in vitro monoclonal antibodies market share due to its proven efficacy, dependability, and high specificity of the monoclonal antibodies (mAbs) produced. This approach combines antibody-producing B lymphocytes from immunized animals with immortal myeloma cells, creating hybrid cells that may reproduce indefinitely while producing huge amounts of a specific antibody. One of the most significant advantages of hybridoma technology is its ability to produce very pure and constant mAbs.
For instance, more than 90% of all therapeutic mAbs approved by the FDA today are produced from hybridoma technology, demonstrating its dominance in the area.
Single B-cell antibody technology segment is the fastest growing segment in the in vitro monoclonal antibodies market share.
Single B-cell antibody technology segment is the fastest growing segment in the global in vitro monoclonal antibodies market. This novel strategy has gained popularity because of its capacity to quickly identify and manufacture highly specific antibodies from individual B cells, which is critical for developing targeted therapeutics for a variety of diseases, including cancer and autoimmune disorders. It enables researchers to isolate and analyse antibodies directly from an individual's immunological repertoire, resulting in the discovery of unusual and high-affinity antibodies that would not be easily accessible using standard approaches.

Application:
Oncology segment is expected to dominate the global in vitro monoclonal antibodies market share
The oncology segment is expected to hold the dominant position in the global in vitro monoclonal antibodies market share. This is due to the increasing incidence of cancer, the increasing number of approvals, and extensive research work on cancer treatment using MABs. The high prevalence of cancer increases the demand for the treatment and makes oncology the dominating segment.
For instance, in May 2024, The FDA has approved Trastuzumab Deruxtecan for any HER2-positive solid cancer. T-DXd is the first cancer therapy (antibody-drug conjugate) to be approved for "tumor agnostic" use. T-DXd is already licensed to treat a variety of malignancies, including breast and stomach.

Autoimmune diseases are the fastest growing segment in the global in vitro monoclonal antibodies market share
The rapid growth of the autoimmune diseases segment in the global in vitro monoclonal antibodies market can be attributed to the increasing prevalence of autoimmune diseases and recent breakthroughs in biotechnology have resulted in the development of highly targeted mAb treatments capable of modulating immune responses. These medicines provide a more specific approach to treatment, which improves patient results while minimizing side effects.
For instance, in June 2024, Johnson & Johnson announced that it had submitted a supplemental Biologics License Application (sBLA) to the US Food and Drug Administration (FDA) for approval of TREMFYA (guselkumab) for the treatment of individuals with moderately to severely active Crohn's disease. TREMFYA is the first approved fully human, dual-acting monoclonal antibody that blocks IL-23 and binds to CD64, a receptor on cells that makes IL-23.5 IL-23, a cytokine released by activated monocytes/macrophages and dendritic cells, is recognized to be a driver of immune-mediated conditions.

Geographical Analysis
North America is expected to hold a significant position in the global in vitro monoclonal antibodies market share
North America is expected to hold a significant position in the market share during the forecast period. The rising incidence of chronic diseases, and recent launches, in this region, help to propel the market. So, as the prevalence of chronic diseases increases, the demand for the treatment of chronic diseases by monoclonal antibodies gradually gets upsurged which drives the global in vitro monoclonal antibodies market.
For instance, according to an article published by the National Institute of Health, in 2024, 2,001,140 new cancer cases and 611,720 cancer deaths are projected to occur in the United States. Cancer mortality continued to decline through 2021, averting over 4 million deaths since 1991 because of reductions in smoking, earlier detection for some cancers, and improved treatment options in both adjuvant and metastatic settings. However, these gains are threatened by increasing incidence for 6 of the top 10 cancers.
Moreover, according to the National Health Council, Autoimmune conditions affect more than 50 million Americans. Furthermore, autoimmunity has reached pandemic proportions, with some studies suggesting an annual increase of 3-12%. Over the last 30 years, the prevalence of celiac disease in the United States has increased fivefold, roughly doubling every 15 years.

Asia Pacific is growing at the fastest pace in the global in vitro monoclonal antibodies market
Asia Pacific is experiencing the fastest growth in the global in vitro monoclonal antibodies market. The rapid expansion of the ADHD market in the Asia Pacific is being driven by the rising incidence of chronic diseases, increasing healthcare access, increased investments in the research and development of in vitro monoclonal antibodies, and recent launches.
For instance, according to the National Institute of Health, the expected number of cancer cases in India for 2022 is 14,61,427 (crude rate: 100.4 per 100,000). In India, one out of every nine people is likely to develop cancer over his or her lifetime. Males and females were most likely to develop lung and breast cancer, respectively.

Competitive Landscape
The major global players in the global in vitro monoclonal antibodies market include Amgen Inc., Biogen, Bristol-Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche Ltd, GlaxoSmithKline plc, Novartis AG, Pfizer Inc., Sanofi, Merck & Co., Inc. among others.

Emerging Players
Zenas BioPharma, Inc., Aulos Bioscience, and Alentis Therapeutics AG among others.

Key Developments
 In January 2023, Amgen announced that AMJEVITA™ (adalimumab-atto), a biosimilar to Humira®* (adalimumab), is now available in the United States. The US Food and Drug Administration (FDA) authorized AMJEVITA as the first Humira biosimilar. AMJEVITA is a biosimilar of Humira®* (adalimumab), an anti-TNF-α monoclonal antibody. AMJEVITA contains an anti-TNF-α monoclonal antibody, which shares the same amino acid sequence as Humira.
 In April 2024, Pfizer Inc. and Genmab A/S announced that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has approved the supplemental Biologics License Application (sBLA) for TIVDAK (tisotumab vedotin-tftv) for the treatment of recurrent or metastatic cervical cancer with disease progression during or after chemotherapy. TIVDAK (tisotumab vedotin-tftv) is an antibody-drug conjugate (ADC) made up of Genmab's human monoclonal antibody directed to tissue factor (TF) and Pfizer's ADC technology, which uses a protease-cleavable linker to covalently attach the microtubule-disrupting agent monomethyl auristatin E (MMAE) to the antibody.

Why Purchase the Report?
• To visualize the global in vitro monoclonal antibodies market segmentation based on MAB functionality, MAB structure, technology, application, end-user, and region as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of global in vitro monoclonal antibodies market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.

The global in vitro monoclonal antibodies market report would provide approximately 53 tables, 47 figures, and 176 pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by MAB Functionality
3.2. Snippet by MAB Structure
3.3. Snippet by Technology
3.4. Snippet by Application
3.5. Snippet by End-User
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Increasing Prevalence of Chronic Diseases
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. High Costs of Development and Treatment
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
5.5. Reimbursement Analysis
5.6. Patent Analysis
5.7. SWOT Analysis
5.8. DMI Opinion
6. By MAB Functionality
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
6.1.2. Market Attractiveness Index, By MAB Functionality
6.2. Naked Monoclonal Antibodies*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Conjugated Monoclonal Antibodies
6.4. Bispecific Monoclonal Antibodies
7. By MAB Structure
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
7.1.2. Market Attractiveness Index, By MAB Structure
7.2. Murine*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Chimeric
7.4. Humanized
7.5. Human
8. By Technology
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
8.2. Hybridoma technology*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Phage display
8.4. Single B-cell antibody technology
8.5. Recombinant antibody production
9. By Region
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
9.2. North America
9.2.1. Introduction
9.2.2. Key Region-Specific Dynamics
9.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
9.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
9.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.2.8.1. The U.S.
9.2.8.2. Canada
9.2.8.3. Mexico
9.3. Europe
9.3.1. Introduction
9.3.2. Key Region-Specific Dynamics
9.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
9.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
9.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.3.8.1. Germany
9.3.8.2. UK
9.3.8.3. France
9.3.8.4. Italy
9.3.8.5. Spain
9.3.8.6. Rest of Europe
9.4. South America
9.4.1. Introduction
9.4.2. Key Region-Specific Dynamics
9.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
9.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
9.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.4.8.1. Brazil
9.4.8.2. Argentina
9.4.8.3. Rest of South America
9.5. Asia-Pacific
9.5.1. Introduction
9.5.2. Key Region-Specific Dynamics
9.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
9.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
9.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
9.5.8.1. China
9.5.8.2. India
9.5.8.3. Japan
9.5.8.4. South Korea
9.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
9.6. Middle East and Africa
9.6.1. Introduction
9.6.2. Key Region-Specific Dynamics
9.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Functionality
9.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By MAB Structure
9.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
9.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10. Competitive Landscape
10.1. Competitive Scenario
10.2. Market Positioning/Share Analysis
10.3. Mergers and Acquisitions Analysis
11. Company Profiles
11.1. Amgen Inc.*
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Product Portfolio and Description
11.1.3. Financial Overview
11.1.4. Key Developments
11.2. Biogen
11.3. Bristol-Myers Squibb Company
11.4. Eli Lilly and Company
11.5. F. Hoffmann-La Roche Ltd
11.6. GlaxoSmithKline plc
11.7. Novartis AG
11.8. Pfizer Inc.
11.9. Sanofi
11.10. Merck & Co., Inc.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1. About Us and Services
12.2. Contact Us

❖ 世界の体外モノクローナル抗体市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・体外モノクローナル抗体の世界市場規模は?
→DataM Intelligence社は2023年の体外モノクローナル抗体の世界市場規模を54億1,000万米ドルと推定しています。

・体外モノクローナル抗体の世界市場予測は?
→DataM Intelligence社は2031年の体外モノクローナル抗体の世界市場規模を84億米ドルと予測しています。

・体外モノクローナル抗体市場の成長率は?
→DataM Intelligence社は体外モノクローナル抗体の世界市場が2024年~2031年に年平均5.7%成長すると予測しています。

・世界の体外モノクローナル抗体市場における主要企業は?
→DataM Intelligence社は「Amgen Inc., Biogen, Bristol-Myers Squibb Company, Eli Lilly and Company, F. Hoffmann-La Roche Ltd, GlaxoSmithKline plc, Novartis AG, Pfizer Inc., Sanofi, Merck & Co., Inc.など ...」をグローバル体外モノクローナル抗体市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

★調査レポート[世界の体外モノクローナル抗体市場(2024年~2031年)] (コード:DATM24DC057)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の体外モノクローナル抗体市場(2024年~2031年)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆