第1章 調査範囲
1.1. 調査目的
1.2. 市場定義
1.3. 分析期間
1.4. 市場規模の内訳(セグメント別
1.4.1. 市場規模の内訳(製品別
1.4.2. 市場規模の内訳(技術別
1.4.3. 市場規模の内訳(種類別
1.4.4. エンドユーザー別市場規模内訳
1.4.5. 地域別市場規模内訳
1.4.6. 国別市場規模内訳
1.5. 市場データ報告単位
1.5.1. 数量
1.5.2. 価値
1.6. 主要関係者
第2章 調査方法
2.1. 二次調査
2.1.1. 有料
2.1.2. 無料
2.1.3. P&S Intelligenceデータベース
2.2. 一次調査
2.3. 市場規模の推定
2.4. データの照合
2.5. 通貨換算レート
2.6. 本調査の前提条件
2.7. 注記および免責事項
第3章 エグゼクティブサマリー
第4章 市場指標
第5章 業界展望
5.1. 市場力学
5.1.1. 傾向
5.1.2. 推進要因
5.1.3. 抑制要因/課題
5.1.4. 推進要因/抑制要因の影響分析
5.2. COVID-19 の影響
5.3. ポーターのファイブフォース分析
5.3.1. 買い手の交渉力
5.3.2. 売り手の交渉力
5.3.3. 新規参入の脅威
5.3.4. 競合の激しさ
5.3.5. 代替品の脅威
第6章 世界市場
6.1. 概要
6.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
6.3. 製品別市場収益(2019~2030年)
6.4. 技術別市場規模(2019~2030年)
6.5. 技術別市場収益(2019~2030年)
6.6. 種類別市場規模(2019~2030年)
6.7. 種類別市場収益(2019~2030年)
6.8. エンドユーザー別市場規模(2019~2030年)
6.9. エンドユーザー別市場収益(2019~2030年)
6.10. 地域別市場規模(2019~2030年)
6.11. 地域別市場収益(2019年~2030年)
第7章 北米市場
7.1. 概要
7.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
7.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
7.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
7.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
7.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
7.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
7.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
7.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
7.10. 国別市場規模(2019年~2030年)
7.11. 国別市場収益(2019年~2030年)
第8章 ヨーロッパ市場
8.1. 概要
8.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
8.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
8.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
8.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
8.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
8.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
8.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
8.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
8.10. 国別市場規模(2019年~2030年)
8.11. 国別市場収益(2019年~2030年)
第9章:アジア太平洋市場
9.1. 概要
9.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
9.3. 製品別市場規模(2019年~2030年)
9.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
9.5. 技術別市場規模(2019年~2030年)
9.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
9.7. 種類別市場収益(2019~2030年)
9.8. エンドユーザー別市場規模(2019~2030年)
9.9. エンドユーザー別市場収益(2019~2030年)
9.10. 国別市場規模(2019~2030年)
9.11. 国別市場収益(2019年~2030年)
第10章:中南米市場
10.1. 概要
10.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
10.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
10.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
10.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
10.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
10.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
10.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
10.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
10.10. 国別市場規模(2019年~2030年)
10.11. 国別市場収益(2019年~2030年)
第11章 中東・アフリカ市場
11.1. 概要
11.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
11.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
11.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
11.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
11.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
11.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
11.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
11.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
11.10. 国別市場規模(2019年~2030年)
11.11. 国別市場収益(2019年~2030年)
第12章:米国市場
12.1. 概要
12.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
12.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
12.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
12.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
12.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
12.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
12.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
12.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第13章 カナダ市場
13.1. 概要
13.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
13.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
13.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
13.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
13.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
13.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
13.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
13.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第14章 ドイツ市場
14.1. 概要
14.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
14.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
14.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
14.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
14.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
14.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
14.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
14.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第15章 フランス市場
15.1. 概要
15.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
15.3. 製品別市場規模(2019年~2030年)
15.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
15.5. 技術別市場規模(2019年~2030年)
15.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
15.7. 市場収益、種類別(2019年~2030年)
15.8. 市場規模、エンドユーザー別(2019年~2030年)
15.9. 市場収益、エンドユーザー別(2019年~2030年)
第16章 英国市場
16.1. 概要
16.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
16.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
16.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
16.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
16.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
16.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
16.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
16.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第17章 イタリア市場
17.1. 概要
17.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
17.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
17.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
17.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
17.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
17.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
17.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
17.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第18章 スペイン市場
18.1. 概要
18.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
18.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
18.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
18.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
18.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
18.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
18.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
18.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第19章 日本市場
19.1. 概要
19.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
19.3. 製品別市場規模推移(2019年~2030年)
19.4. 技術別市場規模推移(2019年~2030年)
19.5. 技術別市場規模推移(2019年~2030年)
19.6. 種類別市場規模推移(2019年~2030年)
19.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
19.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
19.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第20章 中国市場
20.1. 概要
20.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
20.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
20.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
20.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
20.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
20.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
20.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
20.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第21章 インド市場
21.1. 概要
21.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
21.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
21.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
21.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
21.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
21.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
21.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
21.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第22章 オーストラリア市場
22.1. 概要
22.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
22.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
22.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
22.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
22.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
22.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
22.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
22.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第23章 韓国市場
23.1. 概要
23.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
23.3. 製品別市場規模(2019年~2030年)
23.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
23.5. 技術別市場規模(2019年~2030年)
23.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
23.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
23.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
23.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第24章 ブラジル市場
24.1. 概要
24.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
24.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
24.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
24.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
24.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
24.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
24.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
24.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第25章 メキシコ市場
25.1. 概要
25.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
25.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
25.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
25.5. 技術別市場収益(2019~2030年)
25.6. 種類別市場規模(2019~2030年)
25.7. 種類別市場収益(2019~2030年)
25.8. エンドユーザー別市場規模(2019~2030年)
25.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第26章 サウジアラビア市場
26.1. 概要
26.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
26.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
26.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
26.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
26.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
26.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
26.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
26.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第27章 南アフリカ市場
27.1. 概要
27.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
27.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
27.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
27.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
27.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
27.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
27.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
27.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第28章:アラブ首長国連邦市場
28.1. 概要
28.2. 製品別市場規模(2019年~2030年)
28.3. 製品別市場収益(2019年~2030年)
28.4. 技術別市場規模(2019年~2030年)
28.5. 技術別市場収益(2019年~2030年)
28.6. 種類別市場規模(2019年~2030年)
28.7. 種類別市場収益(2019年~2030年)
28.8. エンドユーザー別市場規模(2019年~2030年)
28.9. エンドユーザー別市場収益(2019年~2030年)
第29章 競合状況
29.1. 市場関係者の一覧とその製品
29.2. 主要企業の競合状況ベンチマーク
29.3. 主要企業の製品ベンチマーク
29.4. 最近の戦略的展開
第30章 企業プロフィール
Robert Bosch GmbH
STMicroelectronics International N.V.
ABB Ltd.
Honeywell International Inc.
Samsung Electronics Co. Ltd.
…
第31章 付録
31.1. 略語
31.2. 出典および参考文献
31.3. 関連レポート
Chapter 1. Research Scope1.1. Research Objectives
1.2. Market Definition
1.3. Analysis Period
1.4. Market Size Breakdown by Segments
1.4.1. Market size breakdown, by product
1.4.2. Market size breakdown, by technology
1.4.3. Market size breakdown, by type
1.4.4. Market size breakdown, by end user
1.4.5. Market size breakdown, by region
1.4.6. Market size breakdown, by country
1.5. Market Data Reporting Unit
1.5.1. Volume
1.5.2. Value
1.6. Key Stakeholders
Chapter 2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.1.1. Paid
2.1.2. Unpaid
2.1.3. P&S Intelligence database
2.2. Primary Research
2.3. Market Size Estimation
2.4. Data Triangulation
2.5. Currency Conversion Rates
2.6. Assumptions for the Study
2.7. Notes and Caveats
Chapter 3. Executive Summary
Chapter 4. Market Indicators
Chapter 5. Industry Outlook
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Trends
5.1.2. Drivers
5.1.3. Restraints/challenges
5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints
5.2. Impact of COVID-19
5.3. Porter’s Five Forces Analysis
5.3.1. Bargaining power of buyers
5.3.2. Bargaining power of suppliers
5.3.3. Threat of new entrants
5.3.4. Intensity of rivalry
5.3.5. Threat of substitutes
Chapter 6. Global Market
6.1. Overview
6.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
6.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
6.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
6.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
6.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
6.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
6.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
6.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
6.10. Market Volume, by Region (2019–2030)
6.11. Market Revenue, by Region (2019–2030)
Chapter 7. North America Market
7.1. Overview
7.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
7.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
7.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
7.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
7.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
7.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
7.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
7.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
7.10. Market Volume, by Country (2019–2030)
7.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 8. Europe Market
8.1. Overview
8.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
8.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
8.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
8.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
8.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
8.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
8.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
8.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
8.10. Market Volume, by Country (2019–2030)
8.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 9. APAC Market
9.1. Overview
9.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
9.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
9.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
9.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
9.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
9.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
9.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
9.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
9.10. Market Volume, by Country (2019–2030)
9.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 10. LATAM Market
10.1. Overview
10.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
10.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
10.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
10.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
10.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
10.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
10.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
10.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
10.10. Market Volume, by Country (2019–2030)
10.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 11. MEA Market
11.1. Overview
11.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
11.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
11.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
11.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
11.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
11.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
11.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
11.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
11.10. Market Volume, by Country (2019–2030)
11.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)
Chapter 12. U.S. Market
12.1. Overview
12.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
12.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
12.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
12.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
12.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
12.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
12.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
12.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 13. Canada Market
13.1. Overview
13.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
13.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
13.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
13.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
13.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
13.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
13.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
13.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 14. Germany Market
14.1. Overview
14.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
14.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
14.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
14.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
14.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
14.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
14.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
14.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 15. France Market
15.1. Overview
15.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
15.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
15.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
15.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
15.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
15.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
15.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
15.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 16. U.K. Market
16.1. Overview
16.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
16.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
16.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
16.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
16.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
16.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
16.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
16.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 17. Italy Market
17.1. Overview
17.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
17.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
17.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
17.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
17.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
17.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
17.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
17.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 18. Spain Market
18.1. Overview
18.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
18.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
18.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
18.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
18.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
18.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
18.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
18.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 19. Japan Market
19.1. Overview
19.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
19.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
19.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
19.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
19.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
19.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
19.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
19.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 20. China Market
20.1. Overview
20.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
20.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
20.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
20.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
20.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
20.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
20.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
20.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 21. India Market
21.1. Overview
21.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
21.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
21.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
21.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
21.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
21.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
21.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
21.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 22. Australia Market
22.1. Overview
22.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
22.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
22.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
22.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
22.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
22.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
22.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
22.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 23. South Korea Market
23.1. Overview
23.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
23.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
23.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
23.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
23.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
23.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
23.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
23.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 24. Brazil Market
24.1. Overview
24.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
24.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
24.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
24.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
24.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
24.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
24.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
24.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 25. Mexico Market
25.1. Overview
25.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
25.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
25.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
25.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
25.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
25.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
25.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
25.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 26. Saudi Arabia Market
26.1. Overview
26.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
26.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
26.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
26.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
26.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
26.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
26.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
26.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 27. South Africa Market
27.1. Overview
27.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
27.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
27.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
27.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
27.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
27.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
27.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
27.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 28. U.A.E. Market
28.1. Overview
28.2. Market Volume, by Product (2019–2030)
28.3. Market Revenue, by Product (2019–2030)
28.4. Market Volume, by Technology (2019–2030)
28.5. Market Revenue, by Technology (2019–2030)
28.6. Market Volume, by Type (2019–2030)
28.7. Market Revenue, by Type (2019–2030)
28.8. Market Volume, by End User (2019–2030)
28.9. Market Revenue, by End User (2019–2030)
Chapter 29. Competitive Landscape
29.1. List of Market Players and their Offerings
29.2. Competitive Benchmarking of Key Players
29.3. Product Benchmarking of Key Players
29.4. Recent Strategic Developments
Chapter 30. Company Profiles
30.1. Robert Bosch GmbH
30.1.1. Business overview
30.1.2. Product and service offerings
30.1.3. Key financial summary
30.2. STMicroelectronics International N.V.
30.2.1. Business overview
30.2.2. Product and service offerings
30.2.3. Key financial summary
30.3. ABB Ltd.
30.3.1. Business overview
30.3.2. Product and service offerings
30.3.3. Key financial summary
30.4. Honeywell International Inc.
30.4.1. Business overview
30.4.2. Product and service offerings
30.4.3. Key financial summary
30.5. Samsung Electronics Co. Ltd.
30.5.1. Business overview
30.5.2. Product and service offerings
30.5.3. Key financial summary
30.6. Siemens AG
30.6.1. Business overview
30.6.2. Product and service offerings
30.6.3. Key financial summary
30.7. Texas Instruments Incorporated
30.7.1. Business overview
30.7.2. Product and service offerings
30.7.3. Key financial summary
30.8. NXP Semiconductors N.V.
30.8.1. Business overview
30.8.2. Product and service offerings
30.8.3. Key financial summary
30.9. DENSO Corporation
30.9.1. Business overview
30.9.2. Product and service offerings
30.9.3. Key financial summary
30.10. Infineon Technologies AG
30.10.1. Business overview
30.10.2. Product and service offerings
30.10.3. Key financial summary
30.11. Panasonic Corporation
30.11.1. Business overview
30.11.2. Product and service offerings
30.11.3. Key financial summary
Chapter 31. Appendix
31.1. Abbreviations
31.2. Sources and References
31.3. Related Reports
Market Overview
The sensor market generated revenue of USD 23.7 billion in 2024, which is expected to witness a CAGR of 8.5% during 2024–2030, to reach USD 38.7 billion by 2030.
Automation and technological improvements, coupled with the adoption of IoT devices across industries, are the key main drivers of the market. This kind of sensors is not only confined to one or two industries but are used in wide ranging industries including healthcare, automotive, electronics & telecommunications, aerospace & aviation, IT & telecom and industrial.
There are several reasons for the increase in implementing these versatile devices: such as acquisition of information in real-time, connectivity to IoT networks, improvement in safety and effectiveness, effective for monitoring of predictive maintenance, automation as well as control systems, and for decision-making.
AI & ML solutions makes it easier for the sensor to process large amount of data than the conventional method. In addition to the effectiveness, it increases the reliability and availability of the systems, real time monitoring, predictive maintenance, and identifying unusual activities resulting in better operational effectiveness and cost reduction.
Merging smart sensors with artificial intelligence will ensure that the collected patient information is assessed within a short duration, resulting in better diagnosis. A consensus is being observed across medical sensors with the help of AI and, in particular, ML which opens up opportunities to develop individual treatment strategies, analyze patients remotely, and look for early signs of diseases.
Key Insights
Image sensors dominate the market with a 20% share in 2024.
Growing demand for consumer electronics, technological innovations, and diverse applications drive this market.
Vital role in automotive industry for ADAS, parking assistance, and autonomous driving.
Incorporated into medical equipment for live imaging and improved diagnoses.
Gas sensors are the fastest-growing category with a CAGR of 9.8%.
Used in automated systems for production optimization, quality assurance, leak detection, and process control.
Prominent applications in environmental sciences for air quality monitoring, emission detection, and pollution control.
Used in automotive sector for emission detection and healthcare sector for blood gas testing and ventilators.
MEMS is the fastest-growing category with a CAGR of 8.8%.
Rising usage in healthcare, automobiles, and consumer electronics.
Miniaturized, enabling incorporation into small systems and devices, allowing multiple components on a single chip.
Indirect sensors are the highest-revenue-generating category, holding around 70% share in 2024.
Flexible, small, technologically advanced, and low cost.
Measure parameters without direct contact, popular in pharmaceuticals
and food processing to avoid contamination.
Cost-effective production and appealing to manufacturers and end users.
Automobile sales reached 92.7 million units in 2023, up from 82.8 million in 2022.
Sensors manage pollutants and meet environmental regulations.
Integrated into exhaust gas recirculation systems for better engine performance and reduced emissions.
Consumer electronics sector is the fastest-growing category with a CAGR of 8.9%.
High demand for smart gadgets, wearable devices, IoT systems, and smart solutions.
Asia-Pacific is the largest region with a 45% share in 2024 and the fastest-growing with a CAGR of 8.7%.
Major manufacturing hub for electronics and automobiles due to low-cost raw materials and labor.
India's electronics business is worth USD 155 billion, with 65% produced domestically.
IoT demand driven by Digital India and Smart City programs.
Rapid industrialization and economic growth increase sensor demand across industries.
Consumer electronics market in Asia-Pacific drives the need for sensors in smartphones, tablets, wearables, and home appliances.
Emerging technologies like IoT, AI, and robotics are rapidly adopted in the region.
Government initiatives promote technological innovation, industrial development, and investment in key sectors.