世界の果樹園トラクター市場規模&シェア分析(2024年~2030年)

【英語タイトル】Orchard Tractor Market Size & Share Analysis - Trends, Drivers, Competitive Landscape, and Forecasts (2024 - 2030)

P&S Intelligenceが出版した調査資料(PS25JAN026)・商品コード:PS25JAN026
・発行会社(調査会社):P&S Intelligence
・発行日:2024年7月
・ページ数:260
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:自動車
◆販売価格オプション(消費税別)
Single UserUSD4,900 ⇒換算¥744,800見積依頼/購入/質問フォーム
Group UserUSD6,400 ⇒換算¥972,800見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise UserUSD8,400 ⇒換算¥1,276,800見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

市場概要
2024年には、果樹園トラクター業界の収益は126億米ドルに達し、予測期間にわたって年平均成長率4.4%で成長し、2030年末までに164億米ドルに達すると予測されています。 果樹園トラクターは、十分な動力と果樹園内の狭いスペースでも作業できる有効性を備えています。

GPS、精密農業、自動化などの新技術は、果樹園の管理方法に著しい変化をもたらしました。 コンピューターやその他のモバイル機器を使用することで、農家は果樹園トラクターの機械にアクセスし、制御することが可能になりました。 農家は、畑での作業状況を把握したり、機能設定やその他の問題を自由に修正したりできるため、これらの車両は作業の柔軟性を実現します。

ロボットのような機械は、剪定や間引き、果実の選別など、さまざまな作業の効率化に役立ちます。 拡張センサーと人工知能を搭載した小型トラクターは、運転手を乗せずに果樹園を巡回し、収穫の時期を迎えた果実を識別し、高精度かつ迅速に高度な作業を実行することができます。 これにより、園芸家の労働コストが削減され、利益率が向上します。

この観点から見ると、果樹園トラクターの市場は、世界的な果物やナッツ類の生産と消費の増加に強く影響されていることが分かります。 消費者によるこうした農産物への需要の高まりにより、大規模・小規模を問わず、農家は果樹園の管理方法において生産量と効率性を高めたいと考えるでしょう。 こうした目標を達成するためには、果樹園トラクターは非常に重要な車両となります。

主な洞察

製品種類別:
• 2024年には、20~30馬力カテゴリーが収益面で市場をリード。
• 予測期間中に最高のCAGR 4.8%で成長すると予測。
• 日常的な農作業や道路輸送に最適。
• 快適な運転体験を提供し、中規模果樹園での作業に対応可能。
• 費用対効果に優れ、ブドウ園や果樹園でのさまざまな作業に適応可能。

• 用途:
• 2024年には果樹園カテゴリーが55%の最大市場シェアを占める。
• 予測期間中に最も速い成長が見込まれる。
• りんごやオレンジなど幅広い果物には、収穫用の最新機器が必要である。
• 果樹園の所有者は、顧客の嗜好がより健康的な食事へと変化するのに伴い、新鮮な果物に対する需要の高まりに応えるため、事業を拡大している。

地理:
• 北米は世界の果樹園トラクター市場を支配しており、2024年には世界の収益の50%を生み出す。
• 果物や野菜の農園および収穫における労働力不足により、労働賃金が常に上昇している。
• 地域には多数の主要な市場参加者が存在する。
• アジア太平洋地域は、予測期間中の予想 CAGR が 5.0% と、最も急速に成長する市場である。
• 地域では果物の消費量が増加しており、近代的な農業処置が採用されている。
• ラテンアメリカおよびアフリカにおける園芸部門の拡大は、市場拡大の機会を提供する。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 調査範囲

1.1. 調査目的

1.2. 市場定義

1.3. 分析期間

1.4. 市場規模の内訳

1.4.1. 製品種類別市場規模の内訳

1.4.2. 用途別市場規模の内訳

1.4.3. 地域別市場規模の内訳

1.4.4. 国別の市場規模内訳

1.5. 市場データ報告単位

1.5.1. 数量

1.5.2. 価値

1.6. 主要関係者

第2章 調査手法

2.1. 二次調査

2.1.1. 有料

2.1.2. 無料

2.1.3. P&S Intelligenceデータベース

2.2. 一次調査

2.3. 市場規模の推定

2.4. データの照合

2.5. 通貨換算レート

2.6. 本調査の前提条件

2.7. 注記および免責事項

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界展望

5.1. 市場力学

5.1.1. 傾向

5.1.2. 推進要因

5.1.3. 抑制要因/課題

5.1.4. 推進要因/抑制要因の影響分析

5.2. COVID-19 の影響

5.3. ポーターのファイブフォース分析

5.3.1. 買い手の交渉力

5.3.2. 売り手の交渉力

5.3.3. 新規参入の脅威

5.3.4. 競合の激しさ

5.3.5. 代替品の脅威

第6章 世界市場

6.1. 概要

6.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年

6.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年

6.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

6.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

6.6. 地域別市場規模(2019年~2030年)

6.7. 地域別市場収益(2019年~2030年)

第7章 北米市場

7.1. 概要

7.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

7.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

7.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

7.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

7.6. 国別市場規模(2019年~2030年)

7.7. 国別市場収益(2019年~2030年)

第8章 ヨーロッパ市場

8.1. 概要

8.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

8.3. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

8.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

8.5. 用途別市場規模(2019~2030年)

8.6. 国別市場規模(2019~2030年)

8.7. 国別市場収益(2019年~2030年)

第9章:アジア太平洋市場

9.1. 概要

9.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

9.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

9.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

9.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

9.6. 国別市場規模(2019年~2030年)

9.7. 国別市場収益(2019年~2030年)

第10章:中南米市場

10.1. 概要

10.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

10.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

10.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

10.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

10.6. 国別市場規模(2019年~2030年)

10.7. 国別市場収益(2019年~2030年)

第11章 MEA市場

11.1. 概要

11.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

11.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

11.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

11.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

11.6. 国別市場規模(2019年~2030年)

11.7. 国別市場収益(2019年~2030年)

第12章:米国市場

12.1. 概要

12.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

12.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

12.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

12.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第13章 カナダ市場

13.1. 概要

13.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

13.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

13.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

13.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第14章 ドイツ市場

14.1. 概要

14.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

14.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

14.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

14.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第15章 フランス市場

15.1. 概要

15.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

15.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

15.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

15.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第16章 英国市場

16.1. 概要

16.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

16.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

16.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

16.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第17章 イタリア市場

17.1. 概要

17.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

17.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

17.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

17.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第18章 スペイン市場

18.1. 概要

18.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

18.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

18.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

18.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第19章 日本市場

19.1. 概要

19.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

19.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

19.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

19.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第20章 中国市場

20.1. 概要

20.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

20.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

20.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

20.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

第21章 インド市場

21.1. 概要

21.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

21.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

21.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

21.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

第22章 オーストラリア市場

22.1. 概要

22.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

22.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

22.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

22.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第23章 韓国市場

23.1. 概要

23.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

23.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

23.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

23.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第24章 ブラジル市場

24.1. 概要

24.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

24.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

24.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

24.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第25章:メキシコ市場

25.1. 概要

25.2. 製品種類別市場規模(2019~2030年)

25.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

25.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

25.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

第26章 サウジアラビア市場

26.1. 概要

26.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

26.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

26.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

26.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第27章 南アフリカ市場

27.1. 概要

27.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

27.3. 製品種類別市場収益(2019年~2030年)

27.4. 用途別市場規模(2019年~2030年)

27.5. 用途別市場収益(2019年~2030年)

第28章:アラブ首長国連邦市場

28.1. 概要

28.2. 製品種類別市場規模(2019年~2030年)

28.3. 製品種類別市場収益(2019~2030年)

28.4. 用途別市場規模(2019~2030年)

28.5. 用途別市場収益(2019~2030年)

第29章 競合状況

29.1. 市場関係者とその製品一覧

29.2. 主要企業の競合状況ベンチマーク

29.3. 主要企業の製品ベンチマーク

29.4. 最近の戦略的動向

第30章 企業プロフィール

Deere & Company
株式会社クボタ
CNH Industrial N.V.
Mahindra & Mahindra Ltd.
Massey Ferguson S.A.S.

第31章 付録

31.1. 略語

31.2. 出典および参考文献

31.3. 関連レポート

Chapter 1. Research Scope

1.1. Research Objectives

1.2. Market Definition

1.3. Analysis Period

1.4. Market Size Breakdown by Segments

1.4.1. Market size breakdown, by product type

1.4.2. Market size breakdown, by application

1.4.3. Market size breakdown, by region

1.4.4. Market size breakdown, by country

1.5. Market Data Reporting Unit

1.5.1. Volume

1.5.2. Value

1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

2.1. Secondary Research

2.1.1. Paid

2.1.2. Unpaid

2.1.3. P&S Intelligence database

2.2. Primary Research

2.3. Market Size Estimation

2.4. Data Triangulation

2.5. Currency Conversion Rates

2.6. Assumptions for the Study

2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

5.1. Market Dynamics

5.1.1. Trends

5.1.2. Drivers

5.1.3. Restraints/challenges

5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints

5.2. Impact of COVID-19

5.3. Porter’s Five Forces Analysis

5.3.1. Bargaining power of buyers

5.3.2. Bargaining power of suppliers

5.3.3. Threat of new entrants

5.3.4. Intensity of rivalry

5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

6.1. Overview

6.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

6.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

6.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

6.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

6.6. Market Volume, by Region (2019–2030)

6.7. Market Revenue, by Region (2019–2030)

Chapter 7. North America Market

7.1. Overview

7.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

7.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

7.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

7.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

7.6. Market Volume, by Country (2019–2030)

7.7. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 8. Europe Market

8.1. Overview

8.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

8.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

8.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

8.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

8.6. Market Volume, by Country (2019–2030)

8.7. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 9. APAC Market

9.1. Overview

9.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

9.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

9.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

9.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

9.6. Market Volume, by Country (2019–2030)

9.7. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 10. LATAM Market

10.1. Overview

10.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

10.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

10.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

10.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

10.6. Market Volume, by Country (2019–2030)

10.7. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 11. MEA Market

11.1. Overview

11.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

11.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

11.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

11.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

11.6. Market Volume, by Country (2019–2030)

11.7. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 12. U.S. Market

12.1. Overview

12.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

12.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

12.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

12.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 13. Canada Market

13.1. Overview

13.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

13.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

13.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

13.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 14. Germany Market

14.1. Overview

14.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

14.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

14.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

14.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 15. France Market

15.1. Overview

15.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

15.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

15.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

15.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 16. U.K. Market

16.1. Overview

16.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

16.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

16.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

16.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 17. Italy Market

17.1. Overview

17.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

17.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

17.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

17.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 18. Spain Market

18.1. Overview

18.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

18.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

18.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

18.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 19. Japan Market

19.1. Overview

19.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

19.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

19.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

19.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 20. China Market

20.1. Overview

20.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

20.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

20.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

20.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 21. India Market

21.1. Overview

21.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

21.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

21.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

21.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 22. Australia Market

22.1. Overview

22.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

22.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

22.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

22.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 23. South Korea Market

23.1. Overview

23.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

23.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

23.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

23.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 24. Brazil Market

24.1. Overview

24.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

24.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

24.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

24.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 25. Mexico Market

25.1. Overview

25.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

25.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

25.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

25.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

26.1. Overview

26.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

26.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

26.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

26.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 27. South Africa Market

27.1. Overview

27.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

27.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

27.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

27.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

28.1. Overview

28.2. Market Volume, by Product Type (2019–2030)

28.3. Market Revenue, by Product Type (2019–2030)

28.4. Market Volume, by Application (2019–2030)

28.5. Market Revenue, by Application (2019–2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

29.1. List of Market Players and their Offerings

29.2. Competitive Benchmarking of Key Players

29.3. Product Benchmarking of Key Players

29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

30.1. Deere & Company

30.1.1. Business overview

30.1.2. Product and service offerings

30.1.3. Key financial summary

30.2. KUBOTA Corporation

30.2.1. Business overview

30.2.2. Product and service offerings

30.2.3. Key financial summary

30.3. CNH Industrial N.V.

30.3.1. Business overview

30.3.2. Product and service offerings

30.3.3. Key financial summary

30.4. Mahindra & Mahindra Ltd.

30.4.1. Business overview

30.4.2. Product and service offerings

30.4.3. Key financial summary

30.5. Massey Ferguson S.A.S.

30.5.1. Business overview

30.5.2. Product and service offerings

30.5.3. Key financial summary

30.6. Daedong Corporation

30.6.1. Business overview

30.6.2. Product and service offerings

30.6.3. Key financial summary

30.7. Caterpillar Inc.

30.7.1. Business overview

30.7.2. Product and service offerings

30.7.3. Key financial summary

30.8. CLAAS KGaA mbH

30.8.1. Business overview

30.8.2. Product and service offerings

30.8.3. Key financial summary

30.9. Argo Tractors S.p.A.

30.9.1. Business overview

30.9.2. Product and service offerings

30.9.3. Key financial summary

30.10. Weichai Lovol Heavy Industry Co. Ltd

30.10.1. Business overview

30.10.2. Product and service offerings

30.10.3. Key financial summary

30.11. Tractor and Farm Equipment Limited

30.11.1. Business overview

30.11.2. Product and service offerings

30.11.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

31.1. Abbreviations

31.2. Sources and References

31.3. Related Reports

Market Overview

In 2024, the orchard tractor industry generated revenue of USD 12.6 billion, which is projected to experience a CAGR of 4.4% over the projection period, to attain USD 16.4 billion by the end of 2030. Orchard tractors offer a substantial power output and the effectiveness to work through narrow spaces in orchards.

New technologies such as use of GPS, precision farming and automation have brought in remarkable changes in the manner in which the orchards are managed. With a computer and other mobile devices, farmers can now access and control the machinery of their orchard tractors. These vehicles enable operational flexibility since farmers can assess the status of the field operations or fix functional settings and other challenges at will.

Machines like the robots are useful in areas such as pruning, thinning, and even sorting to enhance efficiency. Compact tractors equipped with extended sensors and artificial intelligence can patrol orchards without a driver, identify fruits ready for harvesting and perform sophisticated operations with high precision and speed. This in turn saves labour cost and improve the profit margin for the horticulturist.

From this perspective, it can be seen that the market for orchard tractors is strongly affected by the increasing production and consumption of fruits and nuts worldwide. Both large and small-scale farmers are likely to want to increase output and efficiency in their approaches to managing their orchards, due to increasing consumer demand for such agricultural products. In achieving these goals, orchard tractors are very essential vehicles to own.

Key Insights

Product Type:
• 20–30hp category led the market in 2024 in terms of revenue.
• Projected to grow at the highest CAGR of 4.8% during the forecast period.
• Suitable for day-to-day farm activities and road transportation.
• Offers a comfortable driving experience and can handle tasks in medium-sized orchards.
• Cost-effective and adaptable for various tasks in vineyards and orchards.

• Application:
• Fruit orchard category held the largest market share in 2024 at 55%.
• Expected to witness the fastest growth during the forecast period.
• Wide range of fruits, such as apples and oranges, require modern equipment for harvesting.
• Orchard owners are expanding businesses to meet rising demand for fresh fruits as customer preferences shift to healthier diets.

Geography:
• North America dominates the global orchard tractor market, generating 50% of global revenue in 2024.
• Constant rise in labor wages due to labor shortages for fruit and vegetable plantation and harvesting.
• Presence of a significant number of major market players in the region.
• Asia-Pacific is the fastest-growing market, with an expected CAGR of 5.0% during the forecast period.
• Rising fruit consumption and adoption of modern agricultural techniques in the region.
• Expanding horticulture sector in Latin America and Africa provides opportunities for market expansion.

★調査レポート[世界の果樹園トラクター市場規模&シェア分析(2024年~2030年)] (コード:PS25JAN026)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の果樹園トラクター市場規模&シェア分析(2024年~2030年)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆