1.調査方法と範囲
1.1.調査方法
1.2.調査目的と調査範囲
2.定義と概要
3.エグゼクティブサマリー
3.1. 製品タイプ別スニペット
3.2.循環バイオマーカー別スニペット
3.3. アプリケーション別スニペット
3.4.技術別スニペット
3.5. エンドユーザー別スニペット
3.6.地域別スニペット
4.ダイナミクス
4.1. 影響要因
4.1.1 推進要因
4.1.1.1. 癌の有病率の上昇
4.1.1.2. 目のバイオメカニクスに基づくカスタマイズレーザー手術の増加
4.1.1.3. XX
4.1.2.阻害要因
4.1.2.1. 標準化と規制上の課題
4.1.2.2. 治療手順の高コスト
4.1.2.3.
4.1.3.機会
4.1.3.1. 新興市場への進出
4.1.3.2.
4.1.4.影響分析
5.戦略的洞察と業界展望
5.1. 市場リーダーとパイオニア
5.1.1. 新興パイオニアと有力プレーヤー
5.1.2.最も売れているブランドを持つ既存リーダー
5.1.3.確立された製品を持つ市場リーダー
5.2. CXOの視点
5.3.最新動向とブレークスルー
5.4. ケーススタディ/継続研究
5.5. 規制と償還の状況
5.5.1.
5.5.2.
5.5.3. アジア太平洋
5.5.4. 中南米
5.5.5. 中東・アフリカ
5.6. ポーターのファイブフォース分析
5.7. パイプライン分析
5.8. サプライチェーン分析
5.9. 特許分析
5.10. SWOT分析
5.11. 未充足ニーズとギャップ
5.12. 市場参入と拡大のための推奨戦略
5.13. シナリオ分析:ベストケース、ベースケース、ワーストケース予測
5.14. 価格分析と価格ダイナミクス
5.15. 主要オピニオンリーダー
6.製品タイプ別
6.1. はじめに
6.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
6.1.2.市場魅力度指数(製品タイプ別
6.2. キット&試薬*市場
6.2.1.
6.2.2.市場規模分析と前年比成長率分析(%)(製品タイプ別
6.3. 機器
6.4.サービス
7.循環バイオマーカー別
7.1. はじめに
7.1.1.循環バイオマーカー別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 7.1.2.
7.1.2.市場魅力度指数、循環バイオマーカー別
7.2.循環腫瘍細胞*について
7.2.1.
7.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
7.3.循環腫瘍DNA(ctDNA)
7.4.無細胞DNA(cfDNA)
7.5. 細胞外小胞
8.アプリケーション別
8.1. はじめに
8.1.1.市場規模分析および前年比成長率分析(%)、用途別
8.1.2.市場魅力度指数、用途別
8.2. 癌アプリケーション
8.2.1.
8.2.2.市場規模分析および前年比成長率分析(%)
8.3.非がん用途
9.技術別
9.1. はじめに
9.1.1.技術別市場規模分析およびYoY成長率分析(%)
9.1.2.市場魅力度指数、技術別
9.2. 多遺伝子並列解析(NGS)*分野
9.2.1. 導入
9.2.2.市場規模分析とYoY成長率分析(%)
9.3.単一遺伝子解析(PCRマイクロアレイ)
10.エンドユーザー別
10.1. はじめに
10.1.1. エンドユーザー別市場規模分析およびYoY成長率分析(%) 10.1.2.
10.1.2.市場魅力度指数、エンドユーザー別
10.2. 病院および医師検査室*市場
10.2.1.
10.2.2. 市場規模分析と前年比成長率分析(%)(エンドユーザー別
10.3. 研究センター
10.4. その他
11.地域別
11.1 はじめに
11.1.1.地域別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.1.2.
11.1.2.市場魅力度指数(地域別
11.2. 北米
11.2.1.
11.2.2. 主要地域別ダイナミクス
11.2.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析 (%)
11.2.4. 循環バイオマーカー別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.2.5.
11.2.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.2.6. 市場規模分析およびYoY成長分析(%), 技術別
11.2.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
11.2.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.2.8.1. 米国
11.2.8.2. カナダ
11.3. 欧州
11.3.1.
11.3.2. 主要地域別ダイナミクス
11.3.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.3.4.
11.3.4. 循環バイオマーカー別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.3.5.
11.3.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.3.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.3.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
11.3.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.3.8.1.
11.3.8.2.
11.3.8.3. フランス
11.3.8.4. スペイン
11.3.8.5. イタリア
11.3.8.6. その他のヨーロッパ
11.4. ラテンアメリカ
11.4.1.
11.4.2. 地域別の主な動き
11.4.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.4.4.
11.4.4.循環バイオマーカー別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.4.5.
11.4.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.4.6. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.4.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
11.4.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.4.8.1. メキシコ
11.4.8.2. ブラジル
アルゼンチン
11.4.8.4. その他の南米地域
11.5. アジア太平洋
11.5.1.
11.5.2. 地域別主要市場動向
11.5.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.5.4.
11.5.4. 循環バイオマーカー別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.5.5.
11.5.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.5.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.5.7. 市場規模分析および前年比成長率分析 (%)、エンドユーザー別
11.5.8. 市場規模分析および前年比成長率分析(%), 国別
11.5.8.1.
11.5.8.2.
11.5.8.3.
11.5.8.4. 韓国
11.5.8.5. その他のアジア太平洋地域
11.6. 中東・アフリカ
11.6.1. はじめに
11.6.2. 主要地域別動向
11.6.3. 製品タイプ別市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.6.4.
11.6.4. 循環バイオマーカー別の市場規模分析および前年比成長率分析(%) 11.6.5.
11.6.5. 市場規模分析および前年比成長率分析(%):用途別
11.6.6.市場規模分析およびYoY成長分析(%)、技術別
11.6.7. 市場規模分析およびYoY成長分析(%)、エンドユーザー別
12.競合情勢
12.1. 競争シナリオ
12.2. 市場ポジショニング/シェア分析
12.3. M&A分析
13.企業プロフィール
主要市場プレイヤー
13.1.エクソソーム・サイエンシズ*社
13.1.1. 会社概要
13.1.2. 製品ポートフォリオ
13.1.2.1.製品概要
13.1.2.2.製品の主要業績評価指標(KPI)
13.1.2.3.製品の売上実績と予測
13.1.2.4. 製品販売量
13.1.3. 財務概要
13.1.3.1. 会社収益
13.1.3.2. 地域別売上高シェア
13.1.3.3. 収益予測
13.1.4. 主要な開発
13.1.4.1. M&A
13.1.4.2. 主要製品開発活動
13.1.4.3. 規制当局の承認など
13.1.5.SWOT分析
13.2.イルミナ社
13.3.ガーダントヘルス
13.4. サーモフィッシャーサイエンティフィック社
13.5. ネオジェノミクス・ラボラトリーズ
13.6.キアゲン
13.7.バイオチェーン研究所
13.8. シスメックス・ヨーロッパSE
13.9.ユーロフィンズ・ゲノミクス
13.10. ゴフィン・モレキュラー・テクノロジーズ
* 同様のデータは各市場プレーヤーにも提供されます。
新興市場プレーヤー
13.11. イグザクト・サイエンシズ*社
13.11.1. パイプライン製品の説明
13.11.2. 製品の主要業績評価指標(KPI)
13.11.3. 主要な活動
13.11.4. 市場参入スケジュール
13.11.5. 製品普及率
13.11.6. 売上高の推定と予測
13.12.
13.13. Dxcover Limited
* 同様のデータを各市場プレーヤーにも提供します。
リストは網羅的ではありません
12.付録
12.1 会社概要とサービス
12.2 お問い合わせ
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product Type
3.2. Snippet by Circulating Biomarker
3.3. Snippet by Application
3.4. Snippet by Technology
3.5. Snippet by End User
3.6. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Rising Prevalence of Cancer
4.1.1.2. Rise in Customized Laser Surgery Based on Eye Biomechanics
4.1.1.3. XX
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Standardization and Regulatory Challenges
4.1.2.2. High Cost of Treatment Procedures
4.1.2.3. XX
4.1.3. Opportunity
4.1.3.1. Expansion into Emerging Markets
4.1.3.2. XX
4.1.4. Impact Analysis
5. Strategic Insights and Industry Outlook
5.1. Market Leaders and Pioneers
5.1.1. Emerging Pioneers and Prominent Players
5.1.2. Established leaders with largest selling Brand
5.1.3. Market leaders with established Product
5.2. CXO Perspectives
5.3. Latest Developments and Breakthroughs
5.4. Case Studies/Ongoing Research
5.5. Regulatory and Reimbursement Landscape
5.5.1. North America
5.5.2. Europe
5.5.3. Asia Pacific
5.5.4. Latin America
5.5.5. Middle East & Africa
5.6. Porter’s Five Force Analysis
5.7. Pipeline Analysis
5.8. Supply Chain Analysis
5.9. Patent Analysis
5.10. SWOT Analysis
5.11. Unmet Needs and Gaps
5.12. Recommended Strategies for Market Entry and Expansion
5.13. Scenario Analysis: Best-Case, Base-Case, and Worst-Case Forecasts
5.14. Pricing Analysis and Price Dynamics
5.15. Key Opinion Leaders
6. By Product Type
6.1. Introduction
6.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
6.1.2. Market Attractiveness Index, By Product Type
6.2. Kits & Reagents*
6.2.1. Introduction
6.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
6.3. Instruments
6.4. Services
7. By Circulating Biomarker
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Circulating Biomarker
7.2. Circulating Tumor Cells*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Circulating Tumor DNA (ctDNA)
7.4. Cell-free DNA (cfDNA)
7.5. Extracellular Vesicles
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Cancer Applications*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Non-Cancer Applications
9. By Technology
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
9.1.2. Market Attractiveness Index, By Technology
9.2. Multi-gene-parallel Analysis (NGS)*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Single Gene Analysis (PCR Microarrays)
10. By End User
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
10.1.2. Market Attractiveness Index, By End User
10.2. Hospitals and Physician Laboratories*
10.2.1. Introduction
10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
10.3. Research Centers
10.4. Others
11. By Region
11.1. Introduction
11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
11.2. North America
11.2.1. Introduction
11.2.2. Key Region-Specific Dynamics
11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.2.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.2.8.1. U.S.
11.2.8.2. Canada
11.3. Europe
11.3.1. Introduction
11.3.2. Key Region-Specific Dynamics
11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.3.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.3.8.1. Germany
11.3.8.2. U.K.
11.3.8.3. France
11.3.8.4. Spain
11.3.8.5. Italy
11.3.8.6. Rest of Europe
11.4. Latin America
11.4.1. Introduction
11.4.2. Key Region-Specific Dynamics
11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.4.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.4.8.1. Mexico
11.4.8.2. Brazil
11.4.8.3. Argentina
11.4.8.4. Rest of South America
11.5. Asia-Pacific
11.5.1. Introduction
11.5.2. Key Region-Specific Dynamics
11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
11.5.8. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
11.5.8.1. China
11.5.8.2. India
11.5.8.3. Japan
11.5.8.4. South Korea
11.5.8.5. Rest of Asia-Pacific
11.6. Middle East and Africa
11.6.1. Introduction
11.6.2. Key Region-Specific Dynamics
11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product Type
11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Circulating Biomarker
11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Technology
11.6.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End User
12. Competitive Landscape
12.1. Competitive Scenario
12.2. Market Positioning/Share Analysis
12.3. Mergers and Acquisitions Analysis
13. Company Profiles
Key Market Players
13.1. Exosome Sciences Inc*
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Product Portfolio
13.1.2.1. Product Description
13.1.2.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
13.1.2.3. Historic and Forecasted Product Sales
13.1.2.4. Product Sales Volume
13.1.3. Financial Overview
13.1.3.1. Company Revenue’s
13.1.3.2. Geographical Revenue Shares
13.1.3.3. Revenue Forecasts
13.1.4. Key Developments
13.1.4.1. Mergers & Acquisitions
13.1.4.2. Key Product Development Activities
13.1.4.3. Regulatory Approvals etc.
13.1.5. SWOT Analysis
13.2. Illumina, Inc
13.3. Guardant Health
13.4. Thermo Fisher Scientific Inc
13.5. NeoGenomics Laboratories
13.6. Qiagen
13.7. BioChain Institute Inc
13.8. Sysmex Europe SE
13.9. Eurofins Genomics
13.10. Goffin Molecular Technologies
* Similar data will be provided for each market player.
Emerging Market Players
13.11. Exact Sciences*
13.11.1. Pipeline Products Description
13.11.2. Product Key Performance Indicators (KPIs)
13.11.3. Key Activities
13.11.4. Market Entry Timelines
13.11.5. Product Penetration Rate
13.11.6. Sales Estimation and Projections
13.12. Tempus
13.13. Dxcover Limited
* Similar data will be provided for each market player.
LIST NOT EXHAUSTIVE
12. Appendix
12.1 About Us and Services
12.2 Contact Us