世界の航空宇宙部品製造市場2021年-2031年:製品種類別(エンジン、客室内装、航空構造、機器、システム&サポート、航空電子機器、断熱部品)、エンドユーザー別(民間航空機、ビジネス航空機、軍用機、その他)

【英語タイトル】Aerospace Parts Manufacturing Market By Product Type (Engines, Cabin Interiors, Aerostructure, Equipment, System, and Support, Avionics, Insulation Components), By End User (Commercial Aircraft, Business Aircraft, Military Aircraft, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23SEP004)・商品コード:ALD23SEP004
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年4月
・ページ数:350
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:航空宇宙&防衛
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

航空宇宙部品とは、地球の大気圏内や宇宙空間で活動する航空機、宇宙船、その他の乗り物の設計、製造、メンテナンスに使用される部品、システム、材料のことです。航空宇宙部品には、エンジン、客室内装、航空構造、機器、システム&サポート、アビオニクス、断熱部品、および航空宇宙車両の安全で信頼性の高い運用に必要なその他の機器が含まれます。航空宇宙部品は、使用される航空機や宇宙船の信頼性と寿命を保証するために、厳しい品質基準と安全基準を満たす必要があります。これらの部品は、規制要件や業界特有の性能基準を満たしていることを保証するために、厳格な試験、認証、検査手続きの対象となります。航空宇宙部品製造業界は、高度な専門知識と精密な製造能力を必要とする、高度に専門化された複雑な分野です。航空宇宙部品メーカーは、燃費を向上させる軽量化、安全性と性能の向上など、航空宇宙産業の進化するニーズを満たす革新的な製品を製造するため、研究開発に継続的に投資しなければなりません。

航空宇宙技術が進歩し続けるにつれて、より高度で洗練された部品への需要が高まります。材料科学、エレクトロニクス、ソフトウェア・システムの革新、世界経済、特に新興市場の成長は、航空旅行の需要を増加させ、それが航空宇宙部品の需要を牽引しています。航空宇宙産業は規制が厳しく、航空宇宙部品が満たすべき安全、品質、性能基準を決定する上で、政府の規制が重要な役割を果たしています。規制の変更は、航空宇宙部品メーカーに新たな機会や課題をもたらす可能性があります。さらに、航空宇宙産業では環境規制の重要性が増しています。気候変動や持続可能性への懸念が高まる中、製造業者はより環境に優しい航空宇宙部品やシステムの開発を迫られています。

COVID-19以降、航空旅行による旅客数は2022年にはほぼ回復しています。航空機の発注は目覚ましい勢いで行われており、サプライヤー、運航会社、OEMは、生産能力や労働力に負担をかけるレベルで納品しなければならないというプレッシャーを感じています。民間航空業界は現在、需要の高波に直面しています。国際航空運送協会によると、2021年の総旅行者数は2019年より47%減少しています。2022年には83%、2023年には94%、2024年には103%、2025年には111%が見込まれています。民間航空機を利用する旅客の増加が見込まれることから、航空宇宙部品・コンポーネント市場の成長が見込まれます。

何百万人もの乗客が民間航空会社に戻り、チャーター便の料金がインフレで上昇する一方で、コロナウイルスの大流行と同時にプライベートジェットの利用が増加し、その勢いは衰える気配がありません。航空データ会社WingXによると、法人航空機のフライトは2022年には前年比10%増、2019年には流行前より14%増と世界的に増加しています。WingXのリチャード・コウ最高経営責任者(CEO)は、プライベート機の需要は過去2年間「記録的」だったと主張しました。富裕層やビジネス旅行者が航空会社で実施されている群衆やCOVID-19規制を避けようとしたため、プライベートフライトの予約は2020年に増加し始めました。パイロット不足や小規模空港の減便にもかかわらず、個人旅行者が集まっています。ビジネスジェット機需要の増加は、予備部品とコンポーネントの需要を増加させると予想されます。

現在のロシアとウクライナの戦争が軍用機市場を牽引しています。アメリカの航空宇宙・兵器・防衛組織であるロッキード・マーティンは、ウクライナが数十機のジェット機の購入を検討していることから、F-16戦闘機の製造を強化する意向です。オーストラリア、アメリカ、アルゼンチン、エジプトなどの国々は、インドのTEJAS軽戦闘機(LCA)に関心を示しています。このような世界的な動きは、軍用機に関連する部品やコンポーネントの需要を生み出すと予想されます。

航空宇宙産業は、低燃費エンジン、複合材料、先進アビオニクスなどの最新技術を継続的に革新・開発しています。これらの進歩は、航空機の性能と安全性を向上させ、より多くの顧客を惹きつけます。北米の政府は、航空宇宙産業に対して政策的・財政的支援を行ってきました。例えば、2020年にコロナウィルスのパンデミックにより事実上旅行が停止した際、米国政府は苦境にある航空業界に対して250億ドルの救済措置を承認しました。北米では、米国政府が航空宇宙産業にとって最大の顧客であり、その支出のかなりの部分が航空宇宙企業に軍用機や関連技術の開発・供給の機会を生み出しています。2022年、米国政府は航空機購入のための70億ドルを含む軍事予算案を提案しました。

欧州連合(EU)とその加盟国は国防費を増加させ、航空宇宙企業が軍用機を開発・供給する機会や、各国が必要に応じて新しい航空機を購入する機会を生み出しました。欧州の環境規制は、航空宇宙産業における技術革新の原動力となっています。2022年、ドイツは旧式のトルネード戦闘機を35機の米国製F-35に置き換えることを発表しました。航空宇宙産業は、排出ガスや騒音に関する規制に対応するため、電動航空機やハイブリッド航空機など、より環境に優しい技術の開発に取り組んでおり、このような開発は、航空機用の新しい部品やコンポーネントの需要を生み出すと期待されています。

航空宇宙部品製造市場は、製品タイプ、エンドユーザー、地域によって区分されます。製品タイプ別では、エンジン、客室内装、航空構造、装備品、システム&サポート、アビオニクス、断熱部品。エンドユーザー別では、民間航空機、ビジネス航空機、軍用航空機、その他に分類されます。地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析しています。

市場ダイナミクスをよりよく理解するために、成長促進要因、阻害要因、機会について説明しています。本調査ではさらに、主要な投資分野も明らかにしています。さらに、業界の競争シナリオと各ステークホルダーの役割を理解するためのポーターのファイブフォース分析も含まれています。本調査では、主要市場プレーヤーが市場での足場を維持するために採用した戦略を特集しています。

企業は、航空宇宙部品製造市場における主要な開発戦略として、製品開発、パートナーシップ、製品発売を採用しています。この市場に参入している主要企業は、Boeing Co, Dassault Aviation SA, GE Aviation, Honeywell International Inc., Lockheed Martin Corp, Lufthansa Technik AG, Parker Hannifin, Rolls-Royce plc, Safran S.A., and Thales Groupです。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2021年から2031年までの航空宇宙部品製造市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、航空宇宙部品製造市場の実勢機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
航空宇宙部品製造市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
地域別および世界の航空宇宙部品製造市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

主要市場セグメント
製品タイプ別
エンジン
客室内装
航空構造
機器・システム・サポート
アビオニクス
断熱部品

エンドユーザー別
民間航空機
ビジネス航空機
軍用機
その他

地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
ロシア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

主な市場プレイヤー
○ Boeing Company
○ Dassault Aviation
○ Honeywell International Inc.
○ Lockheed Martin Corporation
○ Safran S.A.
○ Thales Group
○ GENERAL ELECTRIC
○ Lufthansa Technik
○ PARKER HANNIFIN CORP
○ Rolls-Royce plc

第1章:イントロダクション
第2章:エグゼクティブサマリー
第3章:市場概要
第4章:航空宇宙部品製造市場、製品タイプ別
第5章:航空宇宙部品製造市場、エンドユーザー別
第6章:航空宇宙部品製造市場、地域別
第7章:競争状況
第8章:企業情報

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increasing demand for commercial aircraft
3.4.1.2. Rising adoption of composite components to boost the sales
3.4.1.3. Growing need for military aircraft and advancement in technologies to boost the sales for aerospace parts manufacturing market

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Limited regulatory infrastructure
3.4.2.2. High cost in manufacturing aerospace parts
3.4.2.3. Lack of skilled person to manufacture aerospace parts

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increasing adoption of 3d printing in aircraft manufacturing to favor growth
3.4.3.2. Increase in demand for lightweight & durable aerospace components

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Engines
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Cabin Interiors
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Aerostructure
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Equipment, System, and Support
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
4.6. Avionics
4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2. Market size and forecast, by region
4.6.3. Market share analysis by country
4.7. Insulation Components
4.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.7.2. Market size and forecast, by region
4.7.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Commercial Aircraft
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Business Aircraft
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Military Aircraft
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Others
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key trends and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.3. Market size and forecast, by End User
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.1.3. Market size and forecast, by End User
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.2.3. Market size and forecast, by End User
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.3.3. Market size and forecast, by End User
6.3. Europe
6.3.1. Key trends and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. UK
6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.1.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4.2. Germany
6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.2.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.3.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4.4. Italy
6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.4.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4.5. Russia
6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.5.3. Market size and forecast, by End User
6.3.4.6. Rest of Europe
6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.6.3. Market size and forecast, by End User
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key trends and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.1.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4.2. Japan
6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.2.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4.3. India
6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.3.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4.4. Australia
6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.4.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4.5. South Korea
6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.5.3. Market size and forecast, by End User
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.6.3. Market size and forecast, by End User
6.5. LAMEA
6.5.1. Key trends and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.3. Market size and forecast, by End User
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Latin America
6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.1.3. Market size and forecast, by End User
6.5.4.2. Middle East
6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.2.3. Market size and forecast, by End User
6.5.4.3. Africa
6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.3.3. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product Mapping of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Boeing Company
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company snapshot
8.1.4. Operating business segments
8.1.5. Product portfolio
8.1.6. Business performance
8.1.7. Key strategic moves and developments
8.2. Dassault Aviation
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company snapshot
8.2.4. Operating business segments
8.2.5. Product portfolio
8.2.6. Business performance
8.2.7. Key strategic moves and developments
8.3. GENERAL ELECTRIC
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company snapshot
8.3.4. Operating business segments
8.3.5. Product portfolio
8.3.6. Business performance
8.3.7. Key strategic moves and developments
8.4. Honeywell International Inc.
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company snapshot
8.4.4. Operating business segments
8.4.5. Product portfolio
8.4.6. Business performance
8.4.7. Key strategic moves and developments
8.5. Lockheed Martin Corporation
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company snapshot
8.5.4. Operating business segments
8.5.5. Product portfolio
8.5.6. Business performance
8.5.7. Key strategic moves and developments
8.6. Lufthansa Technik
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company snapshot
8.6.4. Operating business segments
8.6.5. Product portfolio
8.6.6. Business performance
8.6.7. Key strategic moves and developments
8.7. PARKER HANNIFIN CORP
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company snapshot
8.7.4. Operating business segments
8.7.5. Product portfolio
8.7.6. Business performance
8.7.7. Key strategic moves and developments
8.8. Rolls-Royce plc
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company snapshot
8.8.4. Operating business segments
8.8.5. Product portfolio
8.8.6. Business performance
8.8.7. Key strategic moves and developments
8.9. Safran S.A.
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company snapshot
8.9.4. Operating business segments
8.9.5. Product portfolio
8.9.6. Business performance
8.9.7. Key strategic moves and developments
8.10. Thales Group
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company snapshot
8.10.4. Operating business segments
8.10.5. Product portfolio
8.10.6. Business performance
8.10.7. Key strategic moves and developments

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 02. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR ENGINES, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 03. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR CABIN INTERIORS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 04. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR AEROSTRUCTURE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 05. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR EQUIPMENT, SYSTEM, AND SUPPORT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 06. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR AVIONICS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 07. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR INSULATION COMPONENTS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 08. GLOBAL AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 09. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR COMMERCIAL AIRCRAFT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 10. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR BUSINESS AIRCRAFT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 11. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR MILITARY AIRCRAFT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 12. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 13. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 14. NORTH AMERICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 15. NORTH AMERICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 17. U.S. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 18. U.S. AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 19. CANADA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 20. CANADA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 21. MEXICO AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 22. MEXICO AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 23. EUROPE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 24. EUROPE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 25. EUROPE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 26. UK AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 27. UK AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 28. GERMANY AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 29. GERMANY AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 30. FRANCE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 31. FRANCE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 32. ITALY AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 33. ITALY AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 34. RUSSIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 35. RUSSIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 36. REST OF EUROPE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 37. REST OF EUROPE AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 38. ASIA-PACIFIC AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 39. ASIA-PACIFIC AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 40. ASIA-PACIFIC AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 41. CHINA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 42. CHINA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 43. JAPAN AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 44. JAPAN AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 45. INDIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 46. INDIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 47. AUSTRALIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 48. AUSTRALIA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 49. SOUTH KOREA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 50. SOUTH KOREA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 51. REST OF ASIA-PACIFIC AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 52. REST OF ASIA-PACIFIC AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 53. LAMEA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 54. LAMEA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 55. LAMEA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 56. LATIN AMERICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 57. LATIN AMERICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 58. MIDDLE EAST AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 59. MIDDLE EAST AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 60. AFRICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 61. AFRICA AEROSPACE PARTS MANUFACTURING MARKET, BY END USER, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 62. BOEING COMPANY: KEY EXECUTIVES
TABLE 63. BOEING COMPANY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 64. BOEING COMPANY: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 65. BOEING COMPANY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 66. BOEING COMPANY: KEY STRATERGIES
TABLE 67. DASSAULT AVIATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 68. DASSAULT AVIATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 69. DASSAULT AVIATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 70. DASSAULT AVIATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 71. DASSAULT AVIATION: KEY STRATERGIES
TABLE 72. GENERAL ELECTRIC: KEY EXECUTIVES
TABLE 73. GENERAL ELECTRIC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 74. GENERAL ELECTRIC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 75. GENERAL ELECTRIC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 76. GENERAL ELECTRIC: KEY STRATERGIES
TABLE 77. HONEYWELL INTERNATIONAL INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 78. HONEYWELL INTERNATIONAL INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 79. HONEYWELL INTERNATIONAL INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 80. HONEYWELL INTERNATIONAL INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 81. HONEYWELL INTERNATIONAL INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 82. LOCKHEED MARTIN CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 83. LOCKHEED MARTIN CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 84. LOCKHEED MARTIN CORPORATION: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 85. LOCKHEED MARTIN CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 86. LOCKHEED MARTIN CORPORATION: KEY STRATERGIES
TABLE 87. LUFTHANSA TECHNIK: KEY EXECUTIVES
TABLE 88. LUFTHANSA TECHNIK: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 89. LUFTHANSA TECHNIK: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 90. LUFTHANSA TECHNIK: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 91. LUFTHANSA TECHNIK: KEY STRATERGIES
TABLE 92. PARKER HANNIFIN CORP: KEY EXECUTIVES
TABLE 93. PARKER HANNIFIN CORP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 94. PARKER HANNIFIN CORP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 95. PARKER HANNIFIN CORP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 96. PARKER HANNIFIN CORP: KEY STRATERGIES
TABLE 97. ROLLS-ROYCE PLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 98. ROLLS-ROYCE PLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 99. ROLLS-ROYCE PLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 100. ROLLS-ROYCE PLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 101. ROLLS-ROYCE PLC: KEY STRATERGIES
TABLE 102. SAFRAN S.A.: KEY EXECUTIVES
TABLE 103. SAFRAN S.A.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 104. SAFRAN S.A.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 105. SAFRAN S.A.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. SAFRAN S.A.: KEY STRATERGIES
TABLE 107. THALES GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 108. THALES GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 109. THALES GROUP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 110. THALES GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 111. THALES GROUP: KEY STRATERGIES

★調査レポート[世界の航空宇宙部品製造市場2021年-2031年:製品種類別(エンジン、客室内装、航空構造、機器、システム&サポート、航空電子機器、断熱部品)、エンドユーザー別(民間航空機、ビジネス航空機、軍用機、その他)] (コード:ALD23SEP004)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の航空宇宙部品製造市場2021年-2031年:製品種類別(エンジン、客室内装、航空構造、機器、システム&サポート、航空電子機器、断熱部品)、エンドユーザー別(民間航空機、ビジネス航空機、軍用機、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆