世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場2021-2031:種類別(アルミニウムソリッドパネル、アルミニウム複合パネル、その他)、厚さ別、用途別、販売別、エンドユーザー別

【英語タイトル】Aluminum Cladding Panels Market By TYPE (Solid Aluminum Panels, Aluminum composite panels, Others), By THICKNESS (3mm, 4mm, 6mm), By APPLICATION (Exterior, Interior), By SALES (New Construction, Replacement), By END USER (Residential, Non-residential): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MA022)・商品コード:ALD23MA022
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年12月
・ページ数:307
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:材料
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に6,355.9百万ドルであった世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模が、2031年までに10,352.9百万ドルに達し、2022年から2031年の間に年平均5.0%で成長すると予想しています。本資料は、アルミニウム製クラッディングパネルの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(アルミニウムソリッドパネル、アルミニウム複合パネル、その他)分析、厚さ別(3mm、4mm、6mm)分析、用途別(外装、内装)分析、販売別(新規建設、交換)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、Mulk Holdings International (Alubond U.S.A.)、Alucoil、Arconic Corporation、CSP Architectural、Mbond Manufacturer Sdn Bhd、Valcan、Mitsubishi Chemical Holdings Corporation、Schweiter Technologies AG (3A Composites)、Aluminium Specialties Group Pty Ltd.、Jyi Shyang Industrial Co., Ltd.( Alucomat )などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模:種類別
- アルミニウムソリッドパネルの市場規模
- アルミニウム複合パネルの市場規模
- その他の市場規模
・世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模:厚さ別
- 3mmアルミニウム製クラッディングパネルの市場規模
- 4mmアルミニウム製クラッディングパネルの市場規模
- 6mmアルミニウム製クラッディングパネルの市場規模
・世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模:用途別
- 外装における市場規模
- 内装における市場規模
・世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模:販売別
- 新規建設における市場規模
- 交換における市場規模
・世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模:地域別
- 北米のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模
- ヨーロッパのアルミニウム製クラッディングパネル市場規模
- アジア太平洋のアルミニウム製クラッディングパネル市場規模
- 中南米・中東・アフリカのアルミニウム製クラッディングパネル市場規模
・競争状況
・企業情報

アルミニウム製クラッディングパネルの世界市場規模は、2021年に63億5,590万ドルと評価され、2022年から2031年までの年平均成長率は5.0%を記録し、2031年には103億5,290万ドルに達すると予測されています。アルミニウム製クラッディングパネルは、アルミニウム板で作られたファサードまたはカーテンウォールシステムの一種です。アルミニウム製クラッディングパネルは、建物の壁や屋根を雨、風、熱、雪などの要素から保護する、建物の主要構造体に取り付けられる非構造部品です。建物の外壁に使用されるだけでなく、多くの建物で内装材としても使用されています。

グローバル化に伴う世界人口の増加は著しい。国連や世界銀行などの各種機関は、世界人口が2022年の約80億人から2050年には95億人を超えると予測しています。これにより、中国、インド、ブラジル、南アフリカなどの発展途上国を中心に、世界中で住宅や商業用建物の需要が高まると予想されています。さらに、シンガポール、オーストラリア、イタリア、フランスなどの国々における観光業の増加は、ホスピタリティ・ビル用の非常に美的で拡張性のあるアルミニウム製クラッディングパネルの需要を促進すると予想されます。さらに、空港やバス停などの公共インフラの建設には、アルミニウム製クラッディングパネルが使用されます。
しかし、原材料価格の変動が市場成長の妨げになる可能性があります。これとは対照的に、様々な地域で環境に配慮した建物の建設が増加しており、予測期間中、市場プレーヤーに有利な成長機会を提供します。

アルミニウム製クラッディングパネル市場は、種類、厚さ、用途、販売、エンドユーザー、地域によって区分されます。
種類別では、アルミニウム製ソリッドパネル、アルミニウム製複合パネル、その他に分類されます。
厚さ別では、3mm、4mm、6mmに分類されます。
用途別では、外装と内装に分類されます。
販売別では、新築用と建て替え用に二分されます。
エンドユーザー別では、住宅用と非住宅用分類されます。
地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。
世界市場で事業を展開する主要企業は、市場への働きかけを強化し、市場での厳しい競争を維持するために、製品発売などの主要戦略を採用しています。

〈競合分析〉
アルミニウム製クラッディングパネル市場レポートで紹介されている主要企業には、Alucoil、Aluminium Specialties Group Pty Ltd.、Arconic Corporation、CSP Architectural、Jyi Shyang Industrial Co. (Alucomat)、Mbond Manufacturer Sdn Bhd、Mitsubishi Chemical Holdings Corporation、Mulk Holdings International(Alubond U.S.A.)、Schweiter Technologies AG(3A Composites)、Valcanなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・アルミニウム製クラッディングパネル市場の現在および今後の動向とダイナミクスを幅広く分析しています。
・2022年から2031年にかけての主要市場セグメントの市場予測を構築することで、詳細な市場分析を実施します。
・アルミニウム製クラッディングパネル市場について、主要製品のポジショニングと市場枠内での上位競合企業のモニタリングにより広範な分析を実施します。
・全地域を包括的に分析し、ビジネスチャンスを見極めます。
・アルミニウム製クラッディングパネルの世界市場予測(2022年~2031年)を掲載しています。
・アルミニウム製クラッディングパネル市場内の主要市場プレイヤーを本レポートで紹介し、その戦略を徹底的に分析することで、アルミニウム製クラッディングパネル業界の競争展望を理解するのに役立ちます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
アルミニウム製ソリッドパネル
アルミニウム製複合パネル
その他

厚さ別
3mm
4mm
6mm

用途別
外装
内装

販売別
新築
建て替え

エンドユーザー別
住宅
非住宅

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
インド
日本
韓国
ニュージーランド
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
Mulk Holdings International (Alubond U.S.A.)
Alucoil
Arconic Corporation
CSP Architectural
Mbond Manufacturer Sdn Bhd
Valcan
Mitsubishi Chemical Holdings Corporation
Schweiter Technologies AG (3A Composites)
Aluminium Specialties Group Pty Ltd.
Jyi Shyang Industrial Co., Ltd.( Alucomat )

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Moderate bargaining power of suppliers
3.3.2. Moderate bargaining power of buyers
3.3.3. Moderate threat of substitutes
3.3.4. Moderate threat of new entrants
3.3.5. Moderate intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Growth in the commercial and residential real estate markets
3.4.1.2. Recovery in the construction industry
3.4.1.3. Increase in spending on home remodeling and building maintenance

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuation in raw material prices

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in construction of green buildings
3.4.3.2. Increase in the popularity of building facades

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Solid Aluminum Panels
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Aluminum composite panels
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Others
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY THICKNESS
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. 3mm
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. 4mm
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. 6mm
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY APPLICATION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Exterior
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Interior
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY SALES
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast
7.2. New Construction
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by region
7.2.3. Market share analysis by country
7.3. Replacement
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by region
7.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 8: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY END USER
8.1. Overview
8.1.1. Market size and forecast
8.2. Residential
8.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.2.2. Market size and forecast, by region
8.2.3. Market share analysis by country
8.3. Non-residential
8.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
8.3.2. Market size and forecast, by region
8.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 9: ALUMINUM CLADDING PANELS MARKET, BY REGION
9.1. Overview
9.1.1. Market size and forecast By Region
9.2. North America
9.2.1. Key trends and opportunities
9.2.2. Market size and forecast, by TYPE
9.2.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.2.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.2.5. Market size and forecast, by SALES
9.2.6. Market size and forecast, by END USER
9.2.7. Market size and forecast, by country
9.2.7.1. U.S.
9.2.7.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.2.7.1.2. Market size and forecast, by TYPE
9.2.7.1.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.2.7.1.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.2.7.1.5. Market size and forecast, by SALES
9.2.7.1.6. Market size and forecast, by END USER
9.2.7.2. Canada
9.2.7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.2.7.2.2. Market size and forecast, by TYPE
9.2.7.2.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.2.7.2.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.2.7.2.5. Market size and forecast, by SALES
9.2.7.2.6. Market size and forecast, by END USER
9.2.7.3. Mexico
9.2.7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.2.7.3.2. Market size and forecast, by TYPE
9.2.7.3.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.2.7.3.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.2.7.3.5. Market size and forecast, by SALES
9.2.7.3.6. Market size and forecast, by END USER
9.3. Europe
9.3.1. Key trends and opportunities
9.3.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.6. Market size and forecast, by END USER
9.3.7. Market size and forecast, by country
9.3.7.1. Germany
9.3.7.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.7.1.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.7.1.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.7.1.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.7.1.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.7.1.6. Market size and forecast, by END USER
9.3.7.2. France
9.3.7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.7.2.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.7.2.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.7.2.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.7.2.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.7.2.6. Market size and forecast, by END USER
9.3.7.3. UK
9.3.7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.7.3.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.7.3.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.7.3.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.7.3.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.7.3.6. Market size and forecast, by END USER
9.3.7.4. Italy
9.3.7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.7.4.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.7.4.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.7.4.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.7.4.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.7.4.6. Market size and forecast, by END USER
9.3.7.5. Rest of Europe
9.3.7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.3.7.5.2. Market size and forecast, by TYPE
9.3.7.5.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.3.7.5.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.3.7.5.5. Market size and forecast, by SALES
9.3.7.5.6. Market size and forecast, by END USER
9.4. Asia-Pacific
9.4.1. Key trends and opportunities
9.4.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7. Market size and forecast, by country
9.4.7.1. China
9.4.7.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.1.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.1.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.1.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.1.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.1.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.2. India
9.4.7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.2.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.2.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.2.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.2.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.2.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.3. Japan
9.4.7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.3.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.3.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.3.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.3.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.3.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.4. South Korea
9.4.7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.4.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.4.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.4.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.4.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.4.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.5. New Zealand
9.4.7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.5.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.5.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.5.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.5.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.5.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.6. Australia
9.4.7.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.6.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.6.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.6.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.6.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.6.6. Market size and forecast, by END USER
9.4.7.7. Rest of Asia-Pacific
9.4.7.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.4.7.7.2. Market size and forecast, by TYPE
9.4.7.7.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.4.7.7.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.4.7.7.5. Market size and forecast, by SALES
9.4.7.7.6. Market size and forecast, by END USER
9.5. LAMEA
9.5.1. Key trends and opportunities
9.5.2. Market size and forecast, by TYPE
9.5.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.5.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.5.5. Market size and forecast, by SALES
9.5.6. Market size and forecast, by END USER
9.5.7. Market size and forecast, by country
9.5.7.1. Latin America
9.5.7.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.5.7.1.2. Market size and forecast, by TYPE
9.5.7.1.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.5.7.1.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.5.7.1.5. Market size and forecast, by SALES
9.5.7.1.6. Market size and forecast, by END USER
9.5.7.2. Middle East
9.5.7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.5.7.2.2. Market size and forecast, by TYPE
9.5.7.2.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.5.7.2.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.5.7.2.5. Market size and forecast, by SALES
9.5.7.2.6. Market size and forecast, by END USER
9.5.7.3. Africa
9.5.7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
9.5.7.3.2. Market size and forecast, by TYPE
9.5.7.3.3. Market size and forecast, by THICKNESS
9.5.7.3.4. Market size and forecast, by APPLICATION
9.5.7.3.5. Market size and forecast, by SALES
9.5.7.3.6. Market size and forecast, by END USER
CHAPTER 10: COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. Introduction
10.2. Top winning strategies
10.3. Product Mapping of Top 10 Player
10.4. Competitive Dashboard
10.5. Competitive Heatmap
10.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 11: COMPANY PROFILES
11.1. Schweiter Technologies AG (3A Composites)
11.1.1. Company overview
11.1.2. Key Executives
11.1.3. Company snapshot
11.1.4. Operating business segments
11.1.5. Product portfolio
11.1.6. Business performance
11.2. Mulk Holdings International (Alubond U.S.A.)
11.2.1. Company overview
11.2.2. Key Executives
11.2.3. Company snapshot
11.2.4. Operating business segments
11.2.5. Product portfolio
11.2.6. Key strategic moves and developments
11.3. Alucoil
11.3.1. Company overview
11.3.2. Key Executives
11.3.3. Company snapshot
11.3.4. Operating business segments
11.3.5. Product portfolio
11.4. Aluminium Specialties Group Pty Ltd.
11.4.1. Company overview
11.4.2. Key Executives
11.4.3. Company snapshot
11.4.4. Operating business segments
11.4.5. Product portfolio
11.5. Arconic Corporation
11.5.1. Company overview
11.5.2. Key Executives
11.5.3. Company snapshot
11.5.4. Operating business segments
11.5.5. Product portfolio
11.5.6. Business performance
11.6. CSP Architectural
11.6.1. Company overview
11.6.2. Key Executives
11.6.3. Company snapshot
11.6.4. Operating business segments
11.6.5. Product portfolio
11.7. Jyi Shyang Industrial Co., Ltd.( Alucomat )
11.7.1. Company overview
11.7.2. Key Executives
11.7.3. Company snapshot
11.7.4. Operating business segments
11.7.5. Product portfolio
11.8. Mbond Manufacturer Sdn Bhd
11.8.1. Company overview
11.8.2. Key Executives
11.8.3. Company snapshot
11.8.4. Operating business segments
11.8.5. Product portfolio
11.9. Mitsubishi Chemical Holdings Corporation
11.9.1. Company overview
11.9.2. Key Executives
11.9.3. Company snapshot
11.9.4. Operating business segments
11.9.5. Product portfolio
11.9.6. Business performance
11.10. Valcan
11.10.1. Company overview
11.10.2. Key Executives
11.10.3. Company snapshot
11.10.4. Operating business segments
11.10.5. Product portfolio



★調査レポート[世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場2021-2031:種類別(アルミニウムソリッドパネル、アルミニウム複合パネル、その他)、厚さ別、用途別、販売別、エンドユーザー別] (コード:ALD23MA022)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のアルミニウム製クラッディングパネル市場2021-2031:種類別(アルミニウムソリッドパネル、アルミニウム複合パネル、その他)、厚さ別、用途別、販売別、エンドユーザー別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆