世界の塩化アンモニウム市場2023-2033:グレード別(農業用、工業用、食品用)、用途別(肥料、農薬、医療/医薬品、食品添加物、皮革&繊維、電池、金属加工品)、地域別

【英語タイトル】Ammonium Chloride Market By Grade (Agriculture Grade, Industrial Grade, Food Grade), By Application (Fertilizers, Agrochemicals, Medical/Pharmaceuticals, Food Additives, Leather & Textiles, Batteries, Metal Works) & Region – Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23JUL0018)・商品コード:FACT23JUL0018
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年4月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:化学&材料
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

塩化アンモニウム市場 – レポートの範囲塩化アンモニウム市場に関するFact.MRの最新調査レポートは、2023年から2033年までの10年間の予測を提供しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。当レポートでは、塩化アンモニウム市場の提供に関連する新興企業だけでなく、主要なステークホルダーとともに、主要な市場プレイヤーにとっての促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて解説しています。
また、予測期間における塩化アンモニウム市場の将来的な状況に影響を与える原動力も提供しています。地域市場全体のバリューチェーン分析、事業実行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価を掲載しています。
塩化アンモニウム市場で事業を展開する著名企業のリストは、その製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要
この調査レポートは、全世界の塩化アンモニウムの生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売などの多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。
予測期間中の塩化アンモニウムの売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通して市場の包括的な予測を提供します。また、世界平均価格との地域別価格比較も考慮されています。

市場規模評価に関する分析
市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
塩化アンモニウムの世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額については「US$ Mn」単位で入手可能です。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストをレポートに組み込んでいます。さらに、すべてのセグメントの絶対ドル機会分析が、報告書に脚光を浴びています。
絶対ドル機会は、世界の塩化アンモニウム市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、製造業者/販売業者が達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価
本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく解説しています。これらの章には、予測期間中に塩化アンモニウム市場の成長に大きな影響を与えると予想される地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれています。
塩化アンモニウムの需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域や国における隆盛の力学の影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の推定値も含まれています。
また、新興国の金額と数量に関する詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析
本レポートでは、塩化アンモニウム市場の主要メーカーについて、その詳細なプロフィールとともに明らかにしています。詳細なダッシュボードビューにより、主に塩化アンモニウムの提供に従事している市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを提供します。本レポートで提供される著名企業の市場シェア分析と比較により、レポート読者はビジネスを進める上で先手を打つことができます。

企業プロフィールは、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などのエッセンシャルを含むレポートに含まれています。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレイヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、塩化アンモニウム領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand Side Trends

    1.3. Supply Side Trends

    1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

    2.3. Inclusions/Exclusions

3. Key Market Trends

    3.1. Key Trends Impacting the Market

    3.2. Grade modifications /Innovation

4. Key Success Factors

    4.1. Strategic Developments

    4.2. Key regulations

    4.3. Grade USPs /Technology

    4.4. List of Manufacturers and Providers

5. Market Background

    5.1. Macro-Economic Factors

        5.1.1. Global GDP outlook

        5.1.2. Increasing R&D Expenditure

    5.2. Forecast Factors – Relevance & Impact

        5.2.1. New Grade launches

        5.2.2. Cost of Grades

    5.3. Market Dynamics

        5.3.1. Drivers

        5.3.2. Restraints

        5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID19 Crisis Analysis

    6.1. Current COVID19 Statistics and Probable Future Impact

    6.2. Current GDP Projection and Probable Impact

    6.3. Current Economic Projection as Compared to 2008 Economic analysis

    6.4. COVID19 and Impact Analysis

        6.4.1. Revenue By Grade

        6.4.2. Revenue By Application

        6.4.3. Revenue By Country

    6.5. 2022 Market Scenario

    6.6. Quarter by Quarter Forecast

    6.7. Projected Recovery Quarter

7. Global Market Volume (Units) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

    7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

    7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

        7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

8. Global Market – Pricing Analysis

    8.1. Regional Pricing Analysis By Grade

    8.2. Pricing Break-up

        8.2.1. Manufacturer-Level Pricing

        8.2.2. Distributor Level Pricing

    8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

9. Global Market Value Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

    9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018 to 2022

    9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023 to 2033

        9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Grade

    10.1. Introduction / Key Findings

    10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Grades & Services, 2018 to 2022

    10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Grade, 2023 to 2033

        10.3.1. Agriculture Grade

        10.3.2. Industrial Grade

        10.3.3. Food Grade

    10.4. Market Attractiveness Analysis By Grade

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Application

    11.1. Introduction / Key Findings

    11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application , 2018 to 2022

    11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application , 2023 to 2033

        11.3.1. Fertilizers

        11.3.2. Agrochemicals

        11.3.3. Medical/Pharmaceuticals

        11.3.4. Food Additives

        11.3.5. Leather & Textiles

        11.3.6. Batteries

        11.3.7. Metal Works

    11.4. Market Attractiveness Analysis By Application

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

    12.1. Introduction

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2018 to 2022

    12.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

        12.3.1. North America

        12.3.2. Latin America

        12.3.3. Europe

        12.3.4. East Asia

        12.3.5. South Asia

        12.3.6. Oceania

        12.3.7. Middle East and Africa (MEA)

    12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    13.1. Introduction

    13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    13.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        13.3.1. By Country

            13.3.1.1. U.S.

            13.3.1.2. Canada

        13.3.2. By Grade

        13.3.3. By Application

    13.4. Market Attractiveness Analysis

    13.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    13.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    14.1. Introduction

    14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    14.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        14.3.1. By Country

            14.3.1.1. Brazil

            14.3.1.2. Mexico

            14.3.1.3. Argentina

            14.3.1.4. Rest of Latin America

        14.3.2. By Grade

        14.3.3. By Application

    14.4. Market Attractiveness Analysis

    14.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    14.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    15.1. Introduction

    15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    15.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        15.3.1. By Country

            15.3.1.1. Germany

            15.3.1.2. Italy

            15.3.1.3. France

            15.3.1.4. U.K.

            15.3.1.5. Spain

            15.3.1.6. Russia

            15.3.1.7. Rest of Europe

        15.3.2. By Grade

        15.3.3. By Application

    15.4. Market Attractiveness Analysis

    15.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    15.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

16. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    16.1. Introduction

    16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    16.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        16.3.1. By Country

            16.3.1.1. India

            16.3.1.2. Thailand

            16.3.1.3. Indonesia

            16.3.1.4. Malaysia

            16.3.1.5. Rest of South Asia

        16.3.2. By Grade

        16.3.3. By Application

    16.4. Market Attractiveness Analysis

    16.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    16.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

17. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    17.1. Introduction

    17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    17.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        17.3.1. By Country

            17.3.1.1. China

            17.3.1.2. Japan

            17.3.1.3. South Korea

            17.3.1.4. Rest of East Asia

        17.3.2. By Grade

        17.3.3. By Application

    17.4. Market Attractiveness Analysis

    17.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    17.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

18. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    18.1. Introduction

    18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    18.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        18.3.1. By Country

            18.3.1.1. Australia

            18.3.1.2. New Zealand

        18.3.2. By Grade

        18.3.3. By Application

    18.4. Market Attractiveness Analysis

    18.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    18.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

19. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    19.1. Introduction

    19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    19.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        19.3.1. By Country

            19.3.1.1. GCC Countries

            19.3.1.2. South Africa

            19.3.1.3. Rest of Middle East and Africa

        19.3.2. By Grade

        19.3.3. By Application

    19.4. Market Attractiveness Analysis

    19.5. Drivers and Restraints – Impact Analysis

20. Key and Emerging Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    20.1. Introduction

        20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

        20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

    20.2. U.S. Market Analysis

        20.2.1. By Grade

        20.2.2. By Application

    20.3. Canada Market Analysis

        20.3.1. By Grade

        20.3.2. By Application

    20.4. Mexico Market Analysis

        20.4.1. By Grade

        20.4.2. By Application

    20.5. Brazil Market Analysis

        20.5.1. By Grade

        20.5.2. By Application

    20.6. U.K. Market Analysis

        20.6.1. By Grade

        20.6.2. By Application

    20.7. Germany Market Analysis

        20.7.1. By Grade

        20.7.2. By Application

    20.8. France Market Analysis

        20.8.1. By Grade

        20.8.2. By Application

    20.9. Italy Market Analysis

        20.9.1. By Grade

        20.9.2. By Application

    20.10. Spain Market Analysis

        20.10.1. By Grade

        20.10.2. By Application

    20.11. BENELUX Market Analysis

        20.11.1. By Grade

        20.11.2. By Application

    20.12. Russia Market Analysis

        20.12.1. By Grade

        20.12.2. By Application

    20.13. China Market Analysis

        20.13.1. By Grade

        20.13.2. By Application

    20.14. Japan Market Analysis

        20.14.1. By Grade

        20.14.2. By Application

    20.15. South Korea Market Analysis

        20.15.1. By Grade

        20.15.2. By Application

    20.16. India Market Analysis

        20.16.1. By Grade

        20.16.2. By Application

    20.17. ASEAN Market Analysis

        20.17.1. By Grade

        20.17.2. By Application

    20.18. Australia Market Analysis

        20.18.1. By Grade

        20.18.2. By Application

    20.19. New Zealand Market Analysis

        20.19.1. By Grade

        20.19.2. By Application

    20.20. GCC Countries Market Analysis

        20.20.1. By Grade

        20.20.2. By Application

    20.21. Turkey Market Analysis

        20.21.1. By Grade

        20.21.2. By Application

    20.22. South Africa Market Analysis

        20.22.1. By Grade

        20.22.2. By Application

21. Market Structure Analysis

    21.1. Market Analysis by Tier of Companies

    21.2. Market Concentration

    21.3. Market Share Analysis of Top Players

    21.4. Market Presence Analysis

        21.4.1. By Regional footprint of Players

        21.4.2. Grade foot print by Players

        21.4.3. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

    22.1. Competition Dashboard

    22.2. Competition Benchmarking

    22.3. Competition Deep dive

        22.3.1. Zaclon LLC

            22.3.1.1. Overview

            22.3.1.2. Grade Portfolio

            22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.1.4. Sales Footprint

            22.3.1.5. Strategy Overview

        22.3.2. BASF SE

            22.3.2.1. Overview

            22.3.2.2. Grade Portfolio

            22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.2.4. Sales Footprint

            22.3.2.5. Strategy Overview

        22.3.3. Liuzhou Chemical

            22.3.3.1. Overview

            22.3.3.2. Grade Portfolio

            22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.3.4. Sales Footprint

            22.3.3.5. Strategy Overview

        22.3.4. GFS Chemicals

            22.3.4.1. Overview

            22.3.4.2. Grade Portfolio

            22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.4.4. Sales Footprint

            22.3.4.5. Strategy Overview

        22.3.5. The Chemical Company

            22.3.5.1. Overview

            22.3.5.2. Grade Portfolio

            22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.5.4. Sales Footprint

            22.3.5.5. Strategy Overview

        22.3.6. Dallas Group

            22.3.6.1. Overview

            22.3.6.2. Grade Portfolio

            22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.6.4. Sales Footprint

            22.3.6.5. Strategy Overview

        22.3.7. Central Glass

            22.3.7.1. Overview

            22.3.7.2. Grade Portfolio

            22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.7.4. Sales Footprint

            22.3.7.5. Strategy Overview

        22.3.8. Tuticorin Alkali

            22.3.8.1. Overview

            22.3.8.2. Grade Portfolio

            22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.8.4. Sales Footprint

            22.3.8.5. Strategy Overview

        22.3.9. Tinco

            22.3.9.1. Overview

            22.3.9.2. Grade Portfolio

            22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.9.4. Sales Footprint

            22.3.9.5. Strategy Overview

        22.3.10. Hubei Yihua

            22.3.10.1. Overview

            22.3.10.2. Grade Portfolio

            22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.10.4. Sales Footprint

            22.3.10.5. Strategy Overview

        22.3.11. Jinshan Chemical

            22.3.11.1. Overview

            22.3.11.2. Grade Portfolio

            22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Grade/Channel/Region)

            22.3.11.4. Sales Footprint

            22.3.11.5. Strategy Overview

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology



★調査レポート[世界の塩化アンモニウム市場2023-2033:グレード別(農業用、工業用、食品用)、用途別(肥料、農薬、医療/医薬品、食品添加物、皮革&繊維、電池、金属加工品)、地域別] (コード:FACT23JUL0018)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の塩化アンモニウム市場2023-2033:グレード別(農業用、工業用、食品用)、用途別(肥料、農薬、医療/医薬品、食品添加物、皮革&繊維、電池、金属加工品)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆