世界の抗疲労化粧品市場2023-2033:製品種類別(オイル、クリーム、ローション、セラム、ジェル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別

【英語タイトル】Anti-Fatigue Cosmetics Market Analysis by Product Type (Oil, Cream, Lotion, Serum, Gel), By Distribution Channel (Offline, Online) & By Region – Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23JUL0041)・商品コード:FACT23JUL0041
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年6月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

抗疲労化粧品市場 – レポートの範囲この調査レポートは抗疲労化粧品市場を分析・予測したFact.MRの市場調査報告書です。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。本レポートでは、抗疲労化粧品市場の提供に関連する主要なステークホルダーや新興企業とともに、主要な市場プレイヤーの促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて説明します。
また、予測期間における抗疲労化粧品市場の将来の状況に影響を与える原動力も提供しています。地域市場全体のバリューチェーン分析、事業実行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価も掲載しています。
抗疲労化粧品市場で事業を展開する著名企業のリスト、製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要
この調査レポートは、世界中の抗疲労化粧品の生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売などの多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。
予測期間中の抗疲労化粧品の売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通じて市場の包括的な予測を提供します。また、世界平均価格との地域別価格比較も考察しています。

市場規模評価に関する分析
市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
抗疲労化粧品の世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能です。本レポートでは、市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長率対比を掲載しています。さらに、全セグメントの絶対ドル機会分析が、報告書に重要性を加えています。
絶対ドル機会は、世界の抗疲労化粧品市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、製造業者/販売業者が達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価
本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく解説しています。これらの章には、予測期間中に抗疲労化粧品市場の成長に重大な影響を及ぼすと予想される地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれています。
抗疲労化粧品の需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域や国における隆盛の力学の影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の推定値も掲載しています。
また、新興国の金額と数量の詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析
本レポートでは、抗疲労化粧品市場の主要メーカーについて、その詳細なプロファイルとともに明らかにしています。抗疲労化粧品の提供を主業務とする市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを、詳細なダッシュボードビューを利用して提供します。本レポートに掲載されている著名企業の市場シェア分析および比較により、レポート読者はビジネスを進める上で先手を打つことができます。

レポートには、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などの要点を含む企業プロファイルが含まれています。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレイヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、抗疲労化粧品領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Global Market – Executive Summary

    1.1. Summary of Key Findings

    1.2. Summary of Key Statistics

    1.3. Key Market Characteristics & Attributes

    1.4. Opportunity Assessment

    1.5. Fact.MR Analysis and Recommendations

2. Global Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

    3.1. Key Trends Impacting the Market

    3.2. Mega Trends

4. Key Success Factors

    4.1. Product Lifecycle Analysis

    4.2. Product Adoption / Awareness Analysis

    4.3. Product Features Vs. Application

    4.4. Matrix Strategic Promotional Strategies, By Key Manufacturers

5. Market Background

    5.1. Per Capita Expenditure on Personal Care products

        5.1.1. Analysis by Region

        5.1.2. Analysis by Product Form/Service Type

        5.1.3. Analysis by Spend Pattern

            5.1.3.1. In Home

            5.1.3.2. Professional Services

    5.2. Number of Product Launches

        5.2.1. International Brand

        5.2.2. Local Brand

    5.3. Global Beauty & Personal Care Products Industry (Market Value, US$ Mn), 2022

        5.3.1. By Region

        5.3.2. By Type

        5.3.3. Trends and Opportunities

    5.4. Cosmetics Industry Associated Claims

        5.4.1. Cruelty Free

        5.4.2. Gluten Free

        5.4.3. Mineral based

        5.4.4. Oil Free

        5.4.5. Paraben Free

        5.4.6. Silicone Free

        5.4.7. Sulfate free

    5.5. Global Retail Development Index 2022

    5.6. Global Retail Industry Analysis, by Geographies

    5.7. Retail Revenue Growth and Profitability by Region/Country, 2022

    5.8. Are consumers ready to pay premium price?

        5.8.1. Low range

        5.8.2. Mid-Range

        5.8.3. Premium Range

    5.9. Consumers Survey Analysis

        5.9.1. Which specific brand is preferred by the consumers and why?

        5.9.2. Factors influencing market behavior

        5.9.3. Does social media influence customer’s decision making?

        5.9.4. Which mode of advertisement does vendors prefer?

        5.9.5. Which of the social media platforms does companies prefers for branding?

        5.9.6. What are the key challenges associated with the market suppliers?

        5.9.7. Others

    5.10. Social Sentiment Analysis

        5.10.1. Total Number of products/Brands Mentions for all Categories i.e. Consumables

        5.10.2. Total Number of products/Brands Mentions in Social Media Platforms (Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, Blogs Others (journals, news sites, YouTube etc.))

        5.10.3. Brands/Product Mentions By Region

        5.10.4. Positive/Negative/Mixed Sentiment Analysis

        5.10.5. Others

    5.11. Investment Feasibility Matrix (for Business)

    5.12. Recent Industry Developments

    5.13. Market White Space Assessment and Opportunity Analysis

    5.14. Porter’s Five Forces Analysis

    5.15. Macro-Economic Factors

        5.15.1. GDP Growth Outlook

        5.15.2. Distribution of Wealth

        5.15.3. Per Capita Disposable Income

        5.15.4. Middle Income Population Group

        5.15.5. Growth in Number of High Net worth Individuals

        5.15.6. Wages Growth

        5.15.7. Consumer Confidence Index

        5.15.8. Trade Penetration and Retail Market Growth

    5.16. Value Chain Analysis

        5.16.1. List of Key Market Manufacturers

        5.16.2. List of Key Channel Partners

        5.16.3. Profitability Margins

    5.17. Market Dynamics

        5.17.1. Drivers

        5.17.2. Industry Challenges

        5.17.3. Trends & Opportunities

6. Global Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, 2018-2033

    6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018-2022

    6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Forecast, 2023-2033

    6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Pricing Point Analysis

    7.1. Global Market Pricing Analysis, by Region

    7.2. Global Market Pricing Analysis, by Product Form

    7.3. Pricing Evolution till 2029

    7.4. Factors Influencing Pricing

8. Global Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    8.1. Global Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        8.1.1. Cream

        8.1.2. Oil

        8.1.3. Lotion

        8.1.4. Serum

        8.1.5. Gel

        8.1.6. Others

    8.2. Global Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        8.2.1. Offline

        8.2.2. Online

    8.3. Global Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Region

        8.3.1. North America

        8.3.2. Latin America

        8.3.3. Europe

        8.3.4. East Asia

        8.3.5. South Asia & Oceania

        8.3.6. MEA

9. North America Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    9.1. North America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        9.1.1. US

        9.1.2. Canada

    9.2. North America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        9.2.1. Cream

        9.2.2. Oil

        9.2.3. Lotion

        9.2.4. Serum

        9.2.5. Gel

        9.2.6. Others

    9.3. North America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        9.3.1. Offline

        9.3.2. Online

10. Latin America Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    10.1. Latin America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        10.1.1. Brazil

        10.1.2. Mexico

        10.1.3. Rest of Latin America

    10.2. Latin America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        10.2.1. Cream

        10.2.2. Oil

        10.2.3. Lotion

        10.2.4. Serum

        10.2.5. Gel

        10.2.6. Others

    10.3. Latin America Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        10.3.1. Offline

        10.3.2. Online

11. Europe Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    11.1. Europe Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        11.1.1. Germany

        11.1.2. Italy

        11.1.3. France

        11.1.4. U.K.

        11.1.5. Spain

        11.1.6. BENELUX

        11.1.7. Russia

        11.1.8. Rest of Europe

    11.2. Europe Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        11.2.1. Cream

        11.2.2. Oil

        11.2.3. Lotion

        11.2.4. Serum

        11.2.5. Gel

        11.2.6. Others

    11.3. Europe Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        11.3.1. Offline

        11.3.2. Online

12. East Asia Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    12.1. East Asia Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        12.1.1. China

        12.1.2. Japan

        12.1.3. South Korea

    12.2. East Asia Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        12.2.1. Cream

        12.2.2. Oil

        12.2.3. Lotion

        12.2.4. Serum

        12.2.5. Gel

        12.2.6. Others

    12.3. East Asia Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        12.3.1. Offline

        12.3.2. Online

13. South Asia & Oceania Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    13.1. South Asia & Oceania Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        13.1.1. India

        13.1.2. Thailand

        13.1.3. Indonesia

        13.1.4. Malaysia

        13.1.5. Australia & New Zealand

        13.1.6. Rest of South Asia & Oceania

    13.2. South Asia & Oceania Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        13.2.1. Cream

        13.2.2. Oil

        13.2.3. Lotion

        13.2.4. Serum

        13.2.5. Gel

        13.2.6. Others

    13.3. South Asia & Oceania Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        13.3.1. Offline

        13.3.2. Online

14. Middle East & Africa Market Value Analysis and Forecast 2018-2033

    14.1. Middle East & Africa Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Country

        14.1.1. GCC Countries

        14.1.2. Turkey

        14.1.3. South Africa

        14.1.4. Northern Africa

        14.1.5. Rest of MEA

    14.2. Middle East & Africa Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

        14.2.1. Cream

        14.2.2. Oil

        14.2.3. Lotion

        14.2.4. Serum

        14.2.5. Gel

        14.2.6. Others

    14.3. Middle East & Africa Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

        14.3.1. Offline

        14.3.2. Online

15. Global Market –Emerging Countries Analysis

    15.1. Market Proportion Analysis, By Key Countries

    15.2. Global Vs. Country Growth Comparison

    15.3. China Market Value Analysis and Forecast

        15.3.1. China Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

            15.3.1.1. Cream

            15.3.1.2. Oil

            15.3.1.3. Lotion

            15.3.1.4. Serum

            15.3.1.5. Gel

            15.3.1.6. Others

        15.3.2. China Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

            15.3.2.1. Offline

            15.3.2.2. Online

    15.4. India Market Value Analysis and Forecast

        15.4.1. India Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

            15.4.1.1. Cream

            15.4.1.2. Oil

            15.4.1.3. Lotion

            15.4.1.4. Serum

            15.4.1.5. Gel

            15.4.1.6. Others

        15.4.2. India Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

            15.4.2.1. Offline

            15.4.2.2. Online

    15.5. Mexico Market Value Analysis and Forecast

        15.5.1. Mexico Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Form

            15.5.1.1. Cream

            15.5.1.2. Oil

            15.5.1.3. Lotion

            15.5.1.4. Serum

            15.5.1.5. Gel

            15.5.1.6. Others

        15.5.2. Mexico Market Value Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Distribution Channel

            15.5.2.1. Offline

            15.5.2.2. Online

16. Competitive Assessment

    16.1. Global Market Structure

    16.2. Global Market Competition – a Dashboard View

    16.3. Global Market Company Share Analysis

    16.4. Global Competitor Market Footprint Matrix

    16.5. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

17. Company Profiles

    17.1. L’Oreal S.A

        17.1.1. Overview

        17.1.2. Product Portfolio

        17.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.1.4. Sales Footprint

        17.1.5. Strategy Overview

    17.2. Estée Lauder

        17.2.1. Overview

        17.2.2. Product Portfolio

        17.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.2.4. Sales Footprint

        17.2.5. Strategy Overview

    17.3. Unilever Plc

        17.3.1. Overview

        17.3.2. Product Portfolio

        17.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.3.4. Sales Footprint

        17.3.5. Strategy Overview

    17.4. Shiseido

        17.4.1. Overview

        17.4.2. Product Portfolio

        17.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.4.4. Sales Footprint

        17.4.5. Strategy Overview

    17.5. Bio Veda Action Research

        17.5.1. Overview

        17.5.2. Product Portfolio

        17.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.5.4. Sales Footprint

        17.5.5. Strategy Overview

    17.6. Christian Dior SE

        17.6.1. Overview

        17.6.2. Product Portfolio

        17.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.6.4. Sales Footprint

        17.6.5. Strategy Overview

    17.7. Nuxe, Inc.

        17.7.1. Overview

        17.7.2. Product Portfolio

        17.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.7.4. Sales Footprint

        17.7.5. Strategy Overview

    17.8. Mesoestetic

        17.8.1. Overview

        17.8.2. Product Portfolio

        17.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.8.4. Sales Footprint

        17.8.5. Strategy Overview

    17.9. Colame Cosmetics Co., Ltd.

        17.9.1. Overview

        17.9.2. Product Portfolio

        17.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.9.4. Sales Footprint

        17.9.5. Strategy Overview

    17.10. Madara Cosmetics

        17.10.1. Overview

        17.10.2. Product Portfolio

        17.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.10.4. Sales Footprint

        17.10.5. Strategy Overview

    17.11. Zymo

        17.11.1. Overview

        17.11.2. Product Portfolio

        17.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Region)

        17.11.4. Sales Footprint

        17.11.5. Strategy Overview

18. Fact.MR Research Methodology

19. Disclaimer & Contact Information



★調査レポート[世界の抗疲労化粧品市場2023-2033:製品種類別(オイル、クリーム、ローション、セラム、ジェル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別] (コード:FACT23JUL0041)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の抗疲労化粧品市場2023-2033:製品種類別(オイル、クリーム、ローション、セラム、ジェル)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆