世界の自動車OEバンパーカバー市場規模&シェア分析(2024年~2030年)

【英語タイトル】Automotive OE Bumper Cover Market Size & Share Analysis - Trends, Drivers, Competitive Landscape, and Forecasts (2024 - 2030)

P&S Intelligenceが出版した調査資料(PS25JAN009)・商品コード:PS25JAN009
・発行会社(調査会社):P&S Intelligence
・発行日:2024年7月
・ページ数:320
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:自動車
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❖ レポートの概要 ❖

市場概要
2024年には、自動車OEバンパーカバー業界の収益は349億米ドルに達し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は5.3%と予測され、10年後には475億米ドルに達すると見込まれています。これは、車両の安全性と旅行者の安全性に対する懸念の高まりによるものです。世界人口の急増により交通事故の件数が増加しており、より安全な車両の緊急な必要性が浮き彫りになっています。

バンパーカバーのような自動車の最新機能により、軽微な衝突の場合はもちろんのこと、衝撃を吸収する能力が向上し、こうした事故の発生を防止することが容易になってきています。 乗員は修理費の削減という恩恵を受け、歩行者も重大なけがを避けることができます。 これは、衝突時に加わる力が物体の表面全体に均等に分散されるようにすることで実現されます。

自動車業界における差別化の観点として、自動車部品に他の有用な機能を持たせる技術向上の活用が考えられます。現在、バンパーには、V2Vや衝突回避、歩行者検知などのシステムに必要なセンサーや通信モジュールなどの機能が組み込まれています。これにより、路上の車両の安全性、機能性、接続性を向上させるスマートバンパーへの道が開かれました。

主な洞察

標準は、市場で50%のシェアを占める、最も収益性の高いカテゴリーです。

適応性、手頃な価格、互換性、入手しやすさにより、広く使用されています。

奥行きのあるデザインは、年平均成長率(CAGR)5.6%で市場をリードしています。

現代的な外観により広く使用されており、車の視覚的な魅力の向上を目指す消費者を惹きつけています。

熱可塑性素材は2024年には55%の最大シェアを占める。

手頃な価格、耐久性、汎用性、弾力性、軽量性、優れた耐衝撃性、成形の容易さ、入手のしやすさにより広く使用されている。

過酷な環境条件による腐食、錆、劣化に耐えるため、メンテナンスコストを削減し、自動車部品の寿命を延ばす。

熱硬化性樹脂は、予測期間中の年平均成長率(CAGR)5.8%で最も急速に成長しているカテゴリーです。

設計の柔軟性、軽量性、過酷な環境条件への耐性を備えています。

視覚的に魅力的で、色、質感、仕上げのカスタマイズが容易であるため、自動車メーカーは消費者の好みに合わせた幅広いバンパーカバーのオプションを提供することができます。

乗用車カテゴリーは2024年には市場の70%を占め、市場を独占する。

パーソナルな移動手段に対するニーズの高まり、ライフスタイルの変化、レジャー活動への参加率の増加が原動力となっている。

多様な車種と自動車販売台数の増加が、このカテゴリーにおけるバンパーカバーの需要の高まりに貢献している。

商用車はより急速に成長するカテゴリーであり、2024年から2030年の年平均成長率は5.5%です。

電子商取引の拡大、経済成長、都市化、輸送ニーズの増加により、トラック、バス、バンを含む商用車の世界的な需要が増加しています。

商用車の市場拡大により、安全機能を備え、規制への準拠を保証するOEバンパーカバーの需要が高まっています。

アジア太平洋地域は2024年には45%のシェアを占める最大の市場となるでしょう。

大手自動車メーカーの本拠地であり、合成プラスチックの原材料が容易に入手でき、手頃な価格の生産施設があることが、その優位性の理由です。

地域諸国における自動車保有台数の増加、技術の進歩、電気自動車の普及、アフターマーケットの成長が市場の主導権を握る要因となっている。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

第1章 調査範囲

1.1. 調査目的

1.2. 市場定義

1.3. 分析期間

1.4. 市場規模の内訳(セグメント別

1.4.1. 市場規模の内訳(プロセス別

1.4.2. 市場規模の内訳(デザイン別

1.4.3. 市場規模の内訳(素材別

1.4.4. 車両別市場規模内訳

1.4.5. 地域別市場規模内訳

1.4.6. 国別市場規模内訳

1.5. 市場データ報告単位

1.5.1. 数量

1.5.2. 価値

1.6. 主要関係者

第2章 調査方法

2.1. 二次調査

2.1.1. 有料

2.1.2. 無料

2.1.3. P&S Intelligenceデータベース

2.2. 一次調査

2.3. 市場規模の推定

2.4. データの照合

2.5. 通貨換算レート

2.6. 本調査の前提条件

2.7. 注記および免責事項

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場指標

第5章 業界展望

5.1. 市場力学

5.1.1. 傾向

5.1.2. 推進要因

5.1.3. 抑制要因/課題

5.1.4. 推進要因/抑制要因の影響分析

5.2. COVID-19 の影響

5.3. ポーターのファイブフォース分析

5.3.1. 買い手の交渉力

5.3.2. 売り手の交渉力

5.3.3. 新規参入の脅威

5.3.4. 競争の激しさ

5.3.5. 代替品の脅威

第6章 世界市場

6.1. 概要

6.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

6.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

6.4. 設計別市場規模(2019~2030年)

6.5. 設計別市場収益(2019~2030年)

6.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

6.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

6.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

6.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

6.10. 地域別市場数量(2019~2030年)

6.11. 地域別市場収益(2019年~2030年)

第7章 北米市場

7.1. 概要

7.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

7.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

7.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

7.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

7.6. 素材別市場規模(2019~2030年)

7.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

7.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

7.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

7.10. 国別市場規模(2019年~2030年)

7.11. 国別市場収益(2019年~2030年)

第8章 ヨーロッパ市場

8.1. 概要

8.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

8.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

8.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

8.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

8.6. 材料別市場規模(2019年~2030年)

8.7. 材料別市場収益(2019年~2030年)

8.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

8.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

8.10. 国別市場規模(2019年~2030年)

8.11. 国別市場収益(2019年~2030年)

第9章:アジア太平洋市場

9.1. 概要

9.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

9.3. プロセス別市場規模(2019~2030年)

9.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

9.5. デザイン別市場規模(2019~2030年)

9.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

9.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

9.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

9.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

9.10. 国別市場数量(2019~2030年)

9.11. 国別市場収益(2019年~2030年)

第10章:中南米市場

10.1. 概要

10.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

10.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

10.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

10.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

10.6. 素材別市場規模(2019年~2030年)

10.7. 素材別市場収益(2019年~2030年)

10.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

10.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

10.10. 国別市場規模(2019年~2030年)

10.11. 国別市場収益(2019年~2030年)

第11章 MEA市場

11.1. 概要

11.2. プロセス別市場規模(2019~2030年)

11.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

11.4. 設計別市場規模(2019~2030年)

11.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

11.6. 素材別市場数量(2019年~2030年)

11.7. 素材別市場収益(2019年~2030年)

11.8. 車両別市場数量(2019年~2030年)

11.9. 市場収益:車両別(2019年~2030年)

11.10. 市場規模:国別(2019年~2030年)

11.11. 市場収益:国別(2019年~2030年)

第12章:米国市場

12.1. 概要

12.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

12.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

12.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

12.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

12.6. 材料別市場規模(2019年~2030年)

12.7. 材料別市場収益(2019年~2030年)

12.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

12.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

第13章 カナダ市場

13.1. 概要

13.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

13.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

13.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

13.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

13.6. 素材別市場数量(2019~2030年)

13.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

13.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

13.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第14章 ドイツ市場

14.1. 概要

14.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

14.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

14.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

14.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

14.6. 素材別市場規模(2019年~2030年)

14.7. 素材別市場収益(2019年~2030年)

14.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

14.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

第15章 フランス市場

15.1. 概要

15.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

15.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

15.4. 設計別市場規模(2019~2030年)

15.5. 設計別市場収益(2019~2030年)

15.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

15.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

15.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

15.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

第16章 英国市場

16.1. 概要

16.2. プロセス別市場規模(2019~2030年)

16.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

16.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

16.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

16.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

16.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

16.8. 車両別市場規模(2019~2030年)

16.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

第17章 イタリア市場

17.1. 概要

17.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

17.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

17.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

17.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

17.6. 素材別市場数量(2019~2030年)

17.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

17.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

17.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第18章 スペイン市場

18.1. 概要

18.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

18.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

18.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

18.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

18.6. 素材別市場規模(2019年~2030年)

18.7. 素材別市場収益(2019年~2030年)

18.8. 自動車別市場規模推移(2019年~2030年)

18.9. 自動車別市場収益推移(2019年~2030年)

第19章 日本市場

19.1. 概要

19.2. プロセス別市場規模推移(2019年~2030年)

19.3. プロセス別市場規模推移(2019年~2030年)

19.4. デザイン別市場規模推移(2019年~2030年)

19.5. デザイン別市場規模推移(2019年~2030年)

19.6. 材料別市場規模推移(2019年~2030年)

19.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

19.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

19.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

第20章 中国市場

20.1. 概要

20.2. プロセス別市場規模(2019~2030年)

20.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

20.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

20.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

20.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

20.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

20.8. 車両別市場規模(2019~2030年)

20.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

第21章 インド市場

21.1. 概要

21.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

21.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

21.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

21.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

21.6. 素材別市場数量(2019~2030年)

21.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

21.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

21.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第22章 オーストラリア市場

22.1. 概要

22.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

22.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

22.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

22.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

22.6. 素材別市場規模(2019~2030年)

22.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

22.8. 自動車別市場規模(2019年~2030年)

22.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第23章 韓国市場

23.1. 概要

23.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

23.3. プロセス別市場規模(2019~2030年)

23.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

23.5. デザイン別市場規模(2019~2030年)

23.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

23.7. 材料別市場収益(2019年~2030年)

23.8. 車両別市場数量(2019年~2030年)

23.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

第24章 ブラジル市場

24.1. 概要

24.2. プロセス別市場規模(2019~2030年)

24.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

24.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

24.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

24.6. 材料別市場規模(2019年~2030年)

24.7. 材料別市場収益(2019年~2030年)

24.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

24.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

第25章 メキシコ市場

25.1. 概要

25.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

25.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

25.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

25.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

25.6. 素材別市場数量(2019~2030年)

25.7. 素材別市場収益(2019~2030年)

25.8. 車両別市場数量(2019~2030年)

25.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第26章 サウジアラビア市場

26.1. 概要

26.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

26.3. プロセス別市場収益(2019年~2030年)

26.4. デザイン別市場規模(2019年~2030年)

26.5. デザイン別市場収益(2019年~2030年)

26.6. 素材別市場規模(2019年~2030年)

26.7. 素材別市場収益(2019年~2030年)

26.8. 自動車別市場規模(2019年~2030年)

26.9. 自動車別市場収益(2019年~2030年)

第27章 南アフリカ市場

27.1. 概要

27.2. プロセス別市場規模(2019年~2030年)

27.3. プロセス別市場規模(2019~2030年)

27.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

27.5. デザイン別市場規模(2019~2030年)

27.6. 材料別市場規模(2019~2030年)

27.7. 材料別市場収益(2019~2030年)

27.8. 車両別市場規模(2019~2030年)

27.9. 車両別市場収益(2019~2030年)

第28章:アラブ首長国連邦市場

28.1. 概要

28.2. プロセス別市場規模(2019~2030年)

28.3. プロセス別市場収益(2019~2030年)

28.4. デザイン別市場規模(2019~2030年)

28.5. デザイン別市場収益(2019~2030年)

28.6. 材料別市場規模(2019年~2030年)

28.7. 材料別市場収益(2019年~2030年)

28.8. 車両別市場規模(2019年~2030年)

28.9. 車両別市場収益(2019年~2030年)

第29章 競合状況

29.1. 市場関係者の一覧と各社の製品

29.2. 主要企業の競合状況ベンチマーク

29.3. 主要企業の製品ベンチマーク

29.4. 最近の戦略的展開

第30章 企業プロフィール

Compagnie Plastic Omnium SA
Magna International Inc.
トヨタ紡織株式会社
Tong Yang Group
Montaplast GmbH

第31章 付録

31.1. 略語

31.2. 出典および参考文献

31.3. 関連レポート

Chapter 1. Research Scope

1.1. Research Objectives

1.2. Market Definition

1.3. Analysis Period

1.4. Market Size Breakdown by Segments

1.4.1. Market size breakdown, by process

1.4.2. Market size breakdown, by design

1.4.3. Market size breakdown, by material

1.4.4. Market size breakdown, by vehicle

1.4.5. Market size breakdown, by region

1.4.6. Market size breakdown, by country

1.5. Market Data Reporting Unit

1.5.1. Volume

1.5.2. Value

1.6. Key Stakeholders

Chapter 2. Research Methodology

2.1. Secondary Research

2.1.1. Paid

2.1.2. Unpaid

2.1.3. P&S Intelligence database

2.2. Primary Research

2.3. Market Size Estimation

2.4. Data Triangulation

2.5. Currency Conversion Rates

2.6. Assumptions for the Study

2.7. Notes and Caveats

Chapter 3. Executive Summary

Chapter 4. Market Indicators

Chapter 5. Industry Outlook

5.1. Market Dynamics

5.1.1. Trends

5.1.2. Drivers

5.1.3. Restraints/challenges

5.1.4. Impact analysis of drivers/restraints

5.2. Impact of COVID-19

5.3. Porter’s Five Forces Analysis

5.3.1. Bargaining power of buyers

5.3.2. Bargaining power of suppliers

5.3.3. Threat of new entrants

5.3.4. Intensity of rivalry

5.3.5. Threat of substitutes

Chapter 6. Global Market

6.1. Overview

6.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

6.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

6.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

6.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

6.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

6.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

6.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

6.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

6.10. Market Volume, by Region (2019–2030)

6.11. Market Revenue, by Region (2019–2030)

Chapter 7. North America Market

7.1. Overview

7.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

7.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

7.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

7.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

7.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

7.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

7.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

7.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

7.10. Market Volume, by Country (2019–2030)

7.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 8. Europe Market

8.1. Overview

8.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

8.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

8.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

8.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

8.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

8.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

8.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

8.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

8.10. Market Volume, by Country (2019–2030)

8.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 9. APAC Market

9.1. Overview

9.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

9.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

9.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

9.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

9.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

9.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

9.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

9.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

9.10. Market Volume, by Country (2019–2030)

9.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 10. LATAM Market

10.1. Overview

10.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

10.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

10.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

10.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

10.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

10.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

10.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

10.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

10.10. Market Volume, by Country (2019–2030)

10.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 11. MEA Market

11.1. Overview

11.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

11.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

11.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

11.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

11.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

11.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

11.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

11.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

11.10. Market Volume, by Country (2019–2030)

11.11. Market Revenue, by Country (2019–2030)

Chapter 12. U.S. Market

12.1. Overview

12.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

12.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

12.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

12.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

12.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

12.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

12.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

12.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 13. Canada Market

13.1. Overview

13.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

13.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

13.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

13.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

13.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

13.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

13.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

13.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 14. Germany Market

14.1. Overview

14.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

14.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

14.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

14.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

14.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

14.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

14.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

14.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 15. France Market

15.1. Overview

15.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

15.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

15.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

15.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

15.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

15.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

15.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

15.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 16. U.K. Market

16.1. Overview

16.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

16.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

16.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

16.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

16.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

16.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

16.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

16.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 17. Italy Market

17.1. Overview

17.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

17.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

17.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

17.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

17.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

17.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

17.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

17.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 18. Spain Market

18.1. Overview

18.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

18.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

18.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

18.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

18.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

18.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

18.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

18.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 19. Japan Market

19.1. Overview

19.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

19.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

19.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

19.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

19.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

19.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

19.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

19.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 20. China Market

20.1. Overview

20.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

20.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

20.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

20.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

20.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

20.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

20.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

20.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 21. India Market

21.1. Overview

21.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

21.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

21.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

21.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

21.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

21.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

21.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

21.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 22. Australia Market

22.1. Overview

22.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

22.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

22.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

22.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

22.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

22.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

22.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

22.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 23. South Korea Market

23.1. Overview

23.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

23.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

23.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

23.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

23.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

23.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

23.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

23.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 24. Brazil Market

24.1. Overview

24.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

24.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

24.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

24.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

24.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

24.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

24.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

24.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 25. Mexico Market

25.1. Overview

25.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

25.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

25.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

25.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

25.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

25.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

25.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

25.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 26. Saudi Arabia Market

26.1. Overview

26.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

26.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

26.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

26.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

26.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

26.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

26.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

26.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 27. South Africa Market

27.1. Overview

27.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

27.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

27.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

27.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

27.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

27.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

27.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

27.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 28. U.A.E. Market

28.1. Overview

28.2. Market Volume, by Process (2019–2030)

28.3. Market Revenue, by Process (2019–2030)

28.4. Market Volume, by Design (2019–2030)

28.5. Market Revenue, by Design (2019–2030)

28.6. Market Volume, by Material (2019–2030)

28.7. Market Revenue, by Material (2019–2030)

28.8. Market Volume, by Vehicle (2019–2030)

28.9. Market Revenue, by Vehicle (2019–2030)

Chapter 29. Competitive Landscape

29.1. List of Market Players and their Offerings

29.2. Competitive Benchmarking of Key Players

29.3. Product Benchmarking of Key Players

29.4. Recent Strategic Developments

Chapter 30. Company Profiles

30.1. Compagnie Plastic Omnium SA

30.1.1. Business overview

30.1.2. Product and service offerings

30.1.3. Key financial summary

30.2. Magna International Inc.

30.2.1. Business overview

30.2.2. Product and service offerings

30.2.3. Key financial summary

30.3. Toyota Boshoku Corporation

30.3.1. Business overview

30.3.2. Product and service offerings

30.3.3. Key financial summary

30.4. Tong Yang Group

30.4.1. Business overview

30.4.2. Product and service offerings

30.4.3. Key financial summary

30.5. Montaplast GmbH

30.5.1. Business overview

30.5.2. Product and service offerings

30.5.3. Key financial summary

30.6. Marelli Holdings Co. Ltd.

30.6.1. Business overview

30.6.2. Product and service offerings

30.6.3. Key financial summary

30.7. Samvardhana Motherson International Ltd.

30.7.1. Business overview

30.7.2. Product and service offerings

30.7.3. Key financial summary

30.8. Hyundai Mobis Co. Ltd.

30.8.1. Business overview

30.8.2. Product and service offerings

30.8.3. Key financial summary

30.9. Toyoda Gosei Co. Ltd.

30.9.1. Business overview

30.9.2. Product and service offerings

30.9.3. Key financial summary

30.10. Toray Industries Inc.

30.10.1. Business overview

30.10.2. Product and service offerings

30.10.3. Key financial summary

30.11. Futaba Industrial Co. Ltd.

30.11.1. Business overview

30.11.2. Product and service offerings

30.11.3. Key financial summary

Chapter 31. Appendix

31.1. Abbreviations

31.2. Sources and References

31.3. Related Reports

Market Overview

In 2024, the automotive OE bumper cover industry generated revenue of USD 34.9 billion, which is projected to experience a CAGR of 5.3% over the projection period, to attain USD 47.5 billion by the end of the decade. This can be credited to the increasing concern about vehicle safety and that of travelers. The surge in worldwide population propels the count of road accidents, highlighting the urgent requirement for safer vehicles.

It is becoming easier to prevent such occurrences with modern features in automobiles, like bumper covers, meant to enhance the ability of vehicles to better absorb the impact, not to mention in cases of minor collisions. Occupants get the benefit out of reduced repair bills while pedestrians also have a way of avoiding serious injuries in the process. This it does by ensuring that the collision force applied is evenly distributed across the surface area of the object.

Another possible differentiation perspective within the automotive industry is the use of technology upgrading as a way of offering automobile parts with other useful features. Today, bumpers are integrated with features such as sensors and communication modules required for systems such as V2V, collision avoidance as well as pedestrian sensing. This has paved way for smart bumpers that could enhance safety, functionality and connectivity of vehicles on the road.

Key Insights

 Standard is the highest-revenue-generating category, holding a share of 50% in the market.

 Widely used due to its adaptability, affordability, compatibility, and availability.

 The deep dawn design leads the market in growth rate with a CAGR of 5.6%.

 Widely used due to its modern appearance, attracting consumers looking to improve the visual appeal of their vehicles.

 Thermoplastic materials hold the largest share at 55% in 2024.

 Widely used due to affordability, durability, versatility, elasticity, lightweight, excellent impact resistance, ease of molding, and availability.

 Resistant to corrosion, rust, and degradation from harsh environmental conditions, reducing maintenance costs and extending the lifespan of automotive components.

 Thermosets are the fastest-growing category, with a CAGR of 5.8% during the forecast period.

 Offer design flexibility, low weight, and the ability to withstand harsh environmental conditions.

 Visually appealing and easily customizable in terms of color, texture, and finish, allowing automakers to provide a wide range of bumper cover options that align with consumer preferences.

 The passenger vehicles category dominates the market with a share of 70% in 2024.

 Driven by growing personal transportation needs, altering lifestyles, and rising engagement in recreational activities.

 Diverse vehicle models and growing car sales contribute to the high demand for bumper covers in this category.

 Commercial vehicles are the faster-growing category, with a CAGR of 5.5% from 2024 to 2030.

 Rising global demand for commercial vehicles, including trucks, buses, and vans due to e-commerce expansion, economic growth, urbanization, and increasing transportation needs.

 Growing market for commercial vehicles boosts the demand for OE bumper covers, equipping these vehicles with safety features and ensuring regulatory compliance.

 Asia-Pacific is the largest market with a share of 45% in 2024.

 Dominance attributed to being home to leading automotive companies and easy availability of raw materials for synthetic plastic and affordable production facilities.

 Increase in vehicle ownership, technological advancements, electric vehicle adoption, and aftermarket growth in regional countries contribute to market leadership.

★調査レポート[世界の自動車OEバンパーカバー市場規模&シェア分析(2024年~2030年)] (コード:PS25JAN009)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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