世界のアボカドピューレ市場2020年-2030年:カテゴリー別(オーガニック、従来型)、用途別、販路別

【英語タイトル】Avocado Puree Market By Category (Organic, Conventional), By Application (Infant Food, Beverages, Smoothies and Yogurt, Dressings and sauces, Others), By Sales channel (Direct Sales, Indirect Sales): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23JN071)・商品コード:ALD23JN071
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年9月
・ページ数:274
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品&飲料
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査レポートでは、2021年に480.3百万ドルであった世界のアボカドピューレ市場規模が2031年には726.6百万ドルに達し、2022年から2031年にかけて年平均4.3%成長すると予測しています。Allied Market Research社の本調査レポートでは、世界のアボカドピューレ市場について総合的に調査・分析し、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、カテゴリー別(オーガニック、従来型)分析、用途別(幼児食、飲料、スムージー&ヨーグルト、ドレッシング&ソース、その他)分析、販路別(直接販売、間接販売)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、企業状況、企業情報など、以下の項目でまとめています。なお、企業情報としては、DMH Ingredients Inc、Ferreiro and Company、Florigin Limited、Grupo Comavo、Lemon concentrate S.L.U、Markon、SFI Rotterdam BV、Stonehill Produce、Simped Foods Pty Ltd、The Berry Man、The FoodFellas、The Wilatta Group、WHOLLY GUACAMOLEなどが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のアボカドピューレ市場規模:カテゴリー別
- オーガニックアボカドピューレの市場規模
- 従来型アボカドピューレの市場規模
・世界のアボカドピューレ市場規模:用途別
- 幼児食の市場規模
- 飲料の市場規模
- スムージー&ヨーグルトの市場規模
- ドレッシング&ソースの市場規模
- その他用途の市場規模
・世界のアボカドピューレ市場規模:販路別
- 直接販売チャネルの市場規模
- 間接販売チャネルの市場規模
・世界のアボカドピューレ市場規模:地域別
- 北米のアボカドピューレ市場規模
- ヨーロッパのアボカドピューレ市場規模
- アジア太平洋のアボカドピューレ市場規模
- 中南米/中東・アフリカのアボカドピューレ市場規模
・企業状況
・企業情報

世界のアボカドピューレ市場は、2021年に4億8,030万ドルと評価され、2022年から2031年まで年平均成長率4.3%で成長して2031年には7億2,660万ドルに達すると予測されています。アボカドにはβ-カロテン、リコピン、β-シトステロール、抗酸化物質などの植物化学物質が含まれています。アボカドに含まれるカロテノイドは抗酸化物質として機能し、目の健康な細胞を保護します。アボカドは、体内のLDLレベルを低下させ、HDLを増加させることによってコレステロールレベルを低下させ、心血管疾患のリスクを軽減するのに役立ちます。アボカドの種は、アボカドの果実よりも70%多く抗酸化物質を含み、がんのリスク軽減にも役立つため、メーカーが使用しています。市場の革新は、他の産業におけるアボカドの使用に関連し、業界の垂直を増加させます。

COVID-19パンデミックの発生は、抗酸化物質を含み、免疫力を高めるため、健康食品や果物&野菜の需要を増加させました。果物は農家の倉庫や畑に眠っていますが、さらに加工するために市場や工場に運ぶことができないため、製造業者は問題に直面していました。様々な国で実施された封鎖措置のおかげで、国内および国際的な輸送が妨げられ、世界中の数多くの産業のサプライチェーンに大きな影響を与え、それによって需給ギャップが拡大しています。パンデミック後、人々は免疫力を高めるためにより健康的な果物や野菜を求めるようになるため、アボカドの需要は劇的に増加するでしょう。

アボカドピューレ市場は、カテゴリー、用途、販売チャネル、地域に区分されます。
カテゴリー別では、市場はオーガニックと従来型に分類されます。
用途別では、幼児食、飲料、スムージー&ヨーグルト、ドレッシング&ソース、その他に分類されます。
販売チャネル別では、市場は直接チャネルと間接チャネルに分類されます。さらに、間接販売チャネルはスーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、e-リテーラーに細分化されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(ドイツ、フランス、英国、イタリア、スペイン、ベルギー、オランダ、ロシア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、オーストラリア、韓国、タイ、インドネシア、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、アラブ首長国連邦、南アフリカ、サウジアラビア、チリ、その他LAMEA)に分けて分析しています。

本レポートで調査している主要企業は、DMH Ingredients Inc.、Ferreiro and Company、Florigin Limited、Lemon concentrate S.L.U、Markon、SFI Rotterdam BV、Stonehill Produce、Simped Foods Pty Ltd.、The Berry Man、The Food Fellas、The Wilatta Group、Wholly Guacamoleなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのアボカドピューレ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、アボカドピューレ市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・アボカドピューレ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解します。
・地域別および世界のアボカドピューレ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

主要市場セグメント
カテゴリー別
オーガニック
従来型

用途別
乳児用食品
飲料
スムージー&ヨーグルト
ドレッシング&ソース
その他

販売チャネル別
直接販売
間接販売
スーパー・ハイパーマーケット
専門店
Eリテーラー

地域別
・アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
ベルギー
ロシア
オランダ
スペイン
その他の地域
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
韓国
タイ
インドネシア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
アラブ首長国連邦
サウジアラビア
チリ
トルコ
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
DMH Ingredients Inc
Ferreiro and Company
Florigin Limited
Grupo Comavo
Lemon concentrate S.L.U
Markon
SFI Rotterdam BV
Stonehill Produce
Simped Foods Pty Ltd
The Berry Man
The FoodFellas
The Wilatta Group
WHOLLY GUACAMOLE

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
3.7.Market Share Analysis
CHAPTER 4: AVOCADO PUREE MARKET, BY CATEGORY
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Organic
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Conventional
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: AVOCADO PUREE MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Infant Food
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Beverages
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
5.4 Smoothies and Yogurt
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market analysis by country
5.5 Dressings and sauces
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market analysis by country
5.6 Others
5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2 Market size and forecast, by region
5.6.3 Market analysis by country
CHAPTER 6: AVOCADO PUREE MARKET, BY SALES CHANNEL
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Direct Sales
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Indirect Sales
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
6.3.4 Indirect Sales Avocado Puree Market by Sub type
6.3.4.1 Supermarket and Hypermarket Market size and forecast, by region
6.3.4.2 Specialty Stores Market size and forecast, by region
6.3.4.3 E Retailers Market size and forecast, by region
CHAPTER 7: AVOCADO PUREE MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Category
7.2.3 North America Market size and forecast, by Application
7.2.4 North America Market size and forecast, by Sales channel
7.2.4.1 North America Indirect Sales Avocado Puree Market by Sub type
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Market size and forecast, by Category
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Market size and forecast, by Category
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Market size and forecast, by Category
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Category
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
7.3.4 Europe Market size and forecast, by Sales channel
7.3.4.1 Europe Indirect Sales Avocado Puree Market by Sub type
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 Germany
7.3.5.1.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.2 UK
7.3.5.2.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.3 France
7.3.5.3.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.4 Italy
7.3.5.4.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.5 Belgium
7.3.5.5.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.6 Russia
7.3.5.6.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.7 Netherlands
7.3.5.7.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.7.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.8 Spain
7.3.5.8.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.8.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.8.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.3.5.9 Rest Of Eur
7.3.5.9.1 Market size and forecast, by Category
7.3.5.9.2 Market size and forecast, by Application
7.3.5.9.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Category
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales channel
7.4.4.1 Asia-Pacific Indirect Sales Avocado Puree Market by Sub type
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.3 India
7.4.5.3.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.4 Australia
7.4.5.4.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.5 South Korea
7.4.5.5.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.6 Thailand
7.4.5.6.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.7 Indonesia
7.4.5.7.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.7.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.7.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.4.5.8 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.8.1 Market size and forecast, by Category
7.4.5.8.2 Market size and forecast, by Application
7.4.5.8.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Category
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Sales channel
7.5.4.1 LAMEA Indirect Sales Avocado Puree Market by Sub type
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Brazil
7.5.5.1.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.2 Argentina
7.5.5.2.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.3 UAE
7.5.5.3.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.4 Saudi Arabia
7.5.5.4.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.5 Chile
7.5.5.5.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.5.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.6 Turkey
7.5.5.6.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.6.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.6.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.7 South Africa
7.5.5.7.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.7.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.7.3 Market size and forecast, by Sales channel
7.5.5.8 Rest of Asia-Pacific
7.5.5.8.1 Market size and forecast, by Category
7.5.5.8.2 Market size and forecast, by Application
7.5.5.8.3 Market size and forecast, by Sales channel
CHAPTER 8: COMPANY LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Key developments
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 DMH Ingredients Inc
9.1.1 Company overview
9.1.2 Company snapshot
9.1.3 Operating business segments
9.1.4 Product portfolio
9.1.5 Business performance
9.1.6 Key strategic moves and developments
9.2 Ferreiro and Company
9.2.1 Company overview
9.2.2 Company snapshot
9.2.3 Operating business segments
9.2.4 Product portfolio
9.2.5 Business performance
9.2.6 Key strategic moves and developments
9.3 Florigin Limited
9.3.1 Company overview
9.3.2 Company snapshot
9.3.3 Operating business segments
9.3.4 Product portfolio
9.3.5 Business performance
9.3.6 Key strategic moves and developments
9.4 Grupo Comavo
9.4.1 Company overview
9.4.2 Company snapshot
9.4.3 Operating business segments
9.4.4 Product portfolio
9.4.5 Business performance
9.4.6 Key strategic moves and developments
9.5 Lemon concentrate S.L.U
9.5.1 Company overview
9.5.2 Company snapshot
9.5.3 Operating business segments
9.5.4 Product portfolio
9.5.5 Business performance
9.5.6 Key strategic moves and developments
9.6 Markon
9.6.1 Company overview
9.6.2 Company snapshot
9.6.3 Operating business segments
9.6.4 Product portfolio
9.6.5 Business performance
9.6.6 Key strategic moves and developments
9.7 SFI Rotterdam BV
9.7.1 Company overview
9.7.2 Company snapshot
9.7.3 Operating business segments
9.7.4 Product portfolio
9.7.5 Business performance
9.7.6 Key strategic moves and developments
9.8 Stonehill Produce
9.8.1 Company overview
9.8.2 Company snapshot
9.8.3 Operating business segments
9.8.4 Product portfolio
9.8.5 Business performance
9.8.6 Key strategic moves and developments
9.9 Simped Foods Pty Ltd
9.9.1 Company overview
9.9.2 Company snapshot
9.9.3 Operating business segments
9.9.4 Product portfolio
9.9.5 Business performance
9.9.6 Key strategic moves and developments
9.10 The Berry Man
9.10.1 Company overview
9.10.2 Company snapshot
9.10.3 Operating business segments
9.10.4 Product portfolio
9.10.5 Business performance
9.10.6 Key strategic moves and developments
9.11 The FoodFellas
9.11.1 Company overview
9.11.2 Company snapshot
9.11.3 Operating business segments
9.11.4 Product portfolio
9.11.5 Business performance
9.11.6 Key strategic moves and developments
9.12 The Wilatta Group
9.12.1 Company overview
9.12.2 Company snapshot
9.12.3 Operating business segments
9.12.4 Product portfolio
9.12.5 Business performance
9.12.6 Key strategic moves and developments
9.13 WHOLLY GUACAMOLE
9.13.1 Company overview
9.13.2 Company snapshot
9.13.3 Operating business segments
9.13.4 Product portfolio
9.13.5 Business performance
9.13.6 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のアボカドピューレ市場2020年-2030年:カテゴリー別(オーガニック、従来型)、用途別、販路別] (コード:ALD23JN071)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のアボカドピューレ市場2020年-2030年:カテゴリー別(オーガニック、従来型)、用途別、販路別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆