世界のベイクウェア市場(2025年~2030年):製品別(ブリキ&トレイ、カップ)、素材別(ステンレススチール、アルミニウム)、最終用途別(商業用、家庭用)、地域別

【英語タイトル】Bakeware Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Tin & Trays, Cups), By Material (Stainless Steel, Aluminum), By End-use (Commercial, Residential), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

Grand View Researchが出版した調査資料(GRV25JAN244)・商品コード:GRV25JAN244
・発行会社(調査会社):Grand View Research
・発行日:2024年11月
・ページ数:110
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後5営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:ホームケア・デコレーション
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❖ レポートの概要 ❖

ベイクウェア市場の成長と動向
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のベイクウェア市場規模は2030年までに58億9000万米ドルに達すると推定され、2025年から2030年までの年平均成長率は6.5%を記録します。進化する料理トレンドと趣味としてのお菓子作りの人気は、市場成長を促進し、業界プレーヤーに有利な機会を生み出しています。市場成長は、ホームベーキングのトレンドの進化に強く影響されています。Dr. Oetkerが実施した研究や、Journal of Positive Psychology誌に掲載された研究では、精神衛生に良い影響を与えることが強調されています。心理的、感情的な利点のためにベーキングへのシフトに起因するホームベーカリーの数の増加は、市場の成長を促進する可能性が高いです。

家庭用セグメントは、ホームベーカリーや料理の増加傾向により、予測期間中に大きなCAGRを目撃すると予測されています。自宅で時間を過ごす人が増える中、レシピを試したり、趣味としてベーキングに挑戦したりすることへの関心が高まっています。また、オンラインショッピングの利便性により、消費者はさまざまな嗜好やニーズに対応した多種多様なベイクウェア製品に簡単にアクセスできるようになりました。さらに、ベイクウェア・ソリューションの革新は、特に環境への配慮に関して、市場の展望を形成しています。Guardini社は、パートナーであるArcelorMittal社、CCC社、ILAG社とのコラボレーションにより、ArcelorMittal社のXCarbグリーンスチールを使用し、PFASフリーのノンスティックコーティングを施した環境に優しいベイクウェアシリーズ、XBakeを発表しました。

ベイクウェア製造におけるこの持続可能なアプローチは、環境に優しい実践を目指す世界的な動きと一致し、環境意識の高い消費者に対応することで市場の成長を促進すると期待されています。また、各地域の伝統的な名物料理を含め、パンの種類、ペストリー、クッキーの種類が多様なため、ベイクウェア製品も多種多様なものが必要です。伝統的なベーカリー業者や新しい事業所が、様々なベーカリーアイテムの需要増に対応するため、高品質の製品に投資しているためです。ドイツのAmbiente、ブラジルのABUP、中国のCanton Fairなどの業界イベントでも明らかなように、市場は持続可能性への顕著なシフトを経験しています。

各社は、リサイクル・アルミ調理器具や、水などの天然成分から作られたコーティング剤など、環境に優しいソリューションを積極的に導入しています。世界的な食品ネットワークを展開するテイスティは、カウフランドの店舗で、スタイリッシュで実用的、かつ手頃なキッチン用品を求めるミレニアル世代の嗜好に応え、持続可能な食材を使用した調理器具シリーズを発売し、このトレンドに乗りました。特に若い消費者の間では、環境にやさしく、スタイリッシュな製品オプションの重要性が強調されています。市場は適度に細分化されており、Wilton Brands LLCやNewell Brands Inc. これらの企業は、業務用ベーカリーで大量生産するための特殊なベイクウェアやフライパン&ディッシュの需要に応えるため、技術革新に注力しています。

ベイクウェア市場レポートハイライト

– 製品別では、ベイクウェア金型販売の需要は予測期間中CAGR 7.5%で成長すると予測。形のあるケーキから手の込んだデザートまで、消費者はますます創造的なベーキングオプションを探求するようになり、型の需要を促進しています。

– 炭素鋼の需要は、2025年から2030年にかけて大幅な成長が予測されています。この需要の原動力となっているのは、この材料の優れた熱伝導性と耐久性であり、均一なベーキング結果と長持ちする性能を保証します。

– さらに、炭素鋼製ベイクウェアは軽量で扱いやすく、高温に耐えることができるため、さまざまなベーキング用途に最適です。

– アジア太平洋地域は、予測期間中に年平均成長率7.7%で成長すると予測されています。これは、中国やインドのような国々で急速な都市化が進み、可処分所得が増加しているため、消費者がベイクウェアを含むキッチン用品に投資する力が高まっているためです。

– さらに、西洋料理の影響と趣味としてのベーキングの人気が、この地域の市場での製品需要を支えています。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

目次

第1章. 方法論と範囲
1.1. 市場セグメンテーションとスコープ
1.2. 市場の定義
1.3. 情報調達
1.3.1. 購入データベース
1.3.2. GVRの内部データベース
1.3.3. 二次資料・第三者の視点
1.3.4. 一次調査
1.4. 情報分析
1.4.1. データ分析モデル
1.5. 市場情報とデータの可視化
1.6. データの検証と公開
第2章. エグゼクティブサマリー
2.1. 市場スナップショット
2.2. 製品の展望
2.3. 素材の展望
2.4. 最終用途の展望
2.5. 地域別の見通し
2.6. 競争環境スナップショット
第3章. ベイクウェア市場の変数、動向、スコープ
3.1. 市場系統の展望
3.2. 産業バリューチェーン分析
3.2.1. 原材料の展望
3.2.2. 販売チャネル分析
3.3. 市場ダイナミクス
3.3.1. 市場促進要因分析
3.3.2. 市場阻害要因分析
3.3.3. 市場機会
3.3.4. 市場の課題
3.4. 業界分析ツール
3.4.1. ポーターのファイブフォース分析
3.5. 市場参入戦略
第4章. ベイクウェア市場 製品推定とトレンド分析
4.1. ベイクウェア市場:製品別 主要項目
4.2. 製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
4.3. 2018〜2030年の製品別市場推定・予測(百万米ドル)
4.3.1. 缶・トレー
4.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年〜2030年 (百万米ドル)
4.3.2. カップ
4.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.3. 金型
4.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.4. フライパン・皿
4.3.4.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.5. 麺棒
4.3.5.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.3.6. その他
4.3.6.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章. ベイクウェア市場: 素材の推定と動向分析
5.1. ベイクウェア市場:素材別 主要項目
5.2. 素材の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3. 2018〜2030年の素材別市場推定・予測 (百万米ドル)
5.3.1. ステンレス鋼
5.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.3.2. アルミニウム
5.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.3. 石器
5.3.3.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.4. 炭素鋼
5.3.4.1. 市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.3.5. ガラス
5.3.5.1. 市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.3.6. その他
5.3.6.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章. ベイクウェア市場: 最終用途の推定と動向分析
6.1. ベイクウェア市場:最終用途別 主要項目
6.2. 最終用途の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3. 2018〜2030年の最終用途別市場予測・予想(百万米ドル)
6.3.1. 商業用
6.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
6.3.2. 家庭用
6.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章. ベイクウェア市場 地域別推定と動向分析
7.1. ベイクウェア市場 地域別展望
7.2. 地域別市場 主要なポイント
7.3. 2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
7.3.1. 北米
7.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.1.2. 米国
7.3.1.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.1.3. カナダ
7.3.1.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.4. メキシコ
7.3.1.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2. 欧州
7.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.2. ドイツ
7.3.2.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.3. 英国
7.3.2.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.4. フランス
7.3.2.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.5. イタリア
7.3.2.5.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.6. スペイン
7.3.2.6.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3. アジア太平洋
7.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.2. 中国
7.3.3.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.3. インド
7.3.3.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.4. 日本
7.3.3.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.5. オーストラリアとニュージーランド
7.3.3.5.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.5.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.6. 韓国
7.3.3.6.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.6.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4. 中南米
7.3.4.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.2. ブラジル
7.3.4.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (百万米ドル)
7.3.5. 中東・アフリカ
7.3.5.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.2. 南アフリカ
7.3.5.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章. ベイクウェア市場 競合分析
8.1. 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2. 企業分類
8.3. 参加企業の概要
8.4. 財務実績
8.5. 製品ベンチマーク
8.6. 企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7. 企業ヒートマップ分析、2024年
8.8. 戦略マッピング
8.9. 企業プロファイル
Groupe SEB
Wilton Brands LLC
Newell Brands Inc.
Fackelmann GmbH + Co. KG
Nordic War
USA Pan
Le Creuset
International Cookware
Emile Henry
Meyer Corporation U.S.

Bakeware Market Growth & Trends

The global bakeware market size is estimated to reach USD 5.89 billion by 2030, registering a CAGR of 6.5% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The evolving culinary trends and the popularity of baking as a hobby are driving market growth and creating lucrative opportunities for industry players. The market growth is strongly influenced by the evolving trends in home baking as baking is recognized for its therapeutic benefits, offering stress relief and emotional well-being. Studies conducted by Dr. Oetker and research published in the Journal of Positive Psychology highlight its positive impact on mental health. A rise in the number of home bakers owing to a shift toward baking for psychological and emotional benefits is likely to drive the market growth.

The household segment is projected to witness the significant CAGR during the forecast period, due to the increasing trend of home baking and cooking. With more people spending time at home, there is a growing interest in experimenting with recipes and trying out baking as a hobby. In addition, the convenience of online shopping has made it easier for consumers to access a wide variety of bakeware products, catering to different preferences and needs. Furthermore, innovations in bakeware solutions are shaping the market landscape, especially regarding environmental concerns. Guardini's collaboration with partners ArcelorMittal, CCC, and ILAG resulted in the introduction of XBake, an eco-friendly bakeware range made from ArcelorMittal's XCarb green steel and featuring a PFAS-free non-stick coating.

This sustainable approach to bakeware manufacturing aligns with the global movement toward eco-friendly practices and is expected to drive market growth, catering to environmentally conscious consumers. In addition, the diverse range of bread varieties, pastries, and cookies, including traditional specialties in every region, necessitates a wide variety of bakeware products. The demand for specialized bakeware, tailored to the unique requirements of each delicacy, fuels the market growth further, as traditional bakers and new establishments invest in high-quality products to meet the growing demand for various bakery items. The market is experiencing a notable shift towards sustainability, evident at industry events, such as Ambiente in Germany, ABUP in Brazil, and the Canton Fair in China.

Companies are actively introducing eco-friendly solutions, such as recycled aluminum cookware and coatings made from natural elements like water. Tasty, a global food network, capitalized on this trend by launching a sustainably sourced cookware range in Kaufland stores, catering to millennials' preferences for stylish, practical, and affordable kitchen products. The positive response indicates a growing market potential, emphasizing the significance of eco-friendly and stylish product options, particularly among younger consumers. The market is moderately fragmented featuring established players, such as Wilton Brands LLC and Newell Brands Inc. These companies focus on innovation to cater to the demand for specialized bakeware and pans & dishes for large-scale production in commercial bakeries.

Bakeware Market Report Highlights

• By product, the demand for bakeware molds sales is projected to grow at a CAGR of 7.5% over the forecast period. As consumers increasingly explore creative baking options, from shaped cakes to intricate desserts, it fuels the demand for molds.

• The demand for carbon steel is projected to grow at a significant rate from 2025 to 2030.The demand is driven by the material’s excellent heat conductivity and durability, which ensure even baking results and long-lasting performance

• Moreover, carbon steel bakeware is lightweight, easy to handle, and can withstand high temperatures, making it ideal for various baking applications

• Asia Pacific is projected to grow at a CAGR of 7.7% during the forecast period, due to rapid urbanization and rising disposable income in countries like China and India empowering consumers to invest in kitchen products, including bakeware

• In addition, the influence of Western culinary practices, coupled with the popularity of baking as a hobby, supports the product demand in the regional market.

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Information & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Product Outlook
2.3. Material Outlook
2.4. End Use Outlook
2.5. Regional Outlook
2.6. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Bakeware Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material Outlook
3.2.2. Sales Channel Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Bakeware Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Bakeware Market, By Product: Key Takeaways
4.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
4.3. Market Estimates & Forecasts, by Product, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.1. Tins & Trays
4.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.2. Cups
4.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.3. Molds
4.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.4. Pans & Dishes
4.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.5. Rolling Pin
4.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.3.6. Others
4.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Bakeware Market: Material Estimates & Trend Analysis
5.1. Bakeware Market, By Material: Key Takeaways
5.2. Material Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by Material, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Stainless Steel
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Aluminum
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.3. Stoneware
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.4. Carbon Steel
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.5. Glass
5.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.6. Others
5.3.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Bakeware Market: End Use Estimates & Trend Analysis
6.1. Bakeware Market, By End Use: Key Takeaways
6.2. End Use Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by End Use, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Commercial
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Household
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Bakeware Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Bakeware Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.4. Mexico
7.3.1.4.1. Key country dynamics
7.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.2. Germany
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.3. UK
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.3. India
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.4. Japan
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.5. Australia & New Zealand
7.3.3.5.1. Key country dynamics
7.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.6. South Korea
7.3.3.6.1. Key country dynamics
7.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Central and South America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. South Africa
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Bakeware Market: Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis, 2024
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Groupe SEB
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Wilton Brands LLC
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Newell Brands Inc.
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Fackelmann GmbH+Co. KG
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Nordic Ware
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. USA Pan
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Le Creuset
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. International Cookware
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Emile Henry
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Meyer Corporation U.S.
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

❖ 世界のベイクウェア市場に関するよくある質問(FAQ) ❖

・ベイクウェアの世界市場規模は?
→Grand View Research社は2025年 のベイクウェアの世界市場規模をXX億米ドルと推定しています。

・ベイクウェアの世界市場予測は?
→Grand View Research社は2030年のベイクウェアの世界市場規模を58億9000万米ドルと予測しています。

・ベイクウェア市場の成長率は?
→Grand View Research社はベイクウェアの世界市場が2023年~2030年に年平均6.5%成長すると予測しています。

・世界のベイクウェア市場における主要企業は?
→Grand View Research社は「Groupe SEB、Wilton Brands LLC、Newell Brands Inc.、Fackelmann GmbH + Co. KG、Nordic War、USA Pan、Le Creuset、International Cookware、Emile Henry、Meyer Corporation U.S.など ...」をグローバルベイクウェア市場の主要企業として認識しています。

※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。

★調査レポート[世界のベイクウェア市場(2025年~2030年):製品別(ブリキ&トレイ、カップ)、素材別(ステンレススチール、アルミニウム)、最終用途別(商業用、家庭用)、地域別] (コード:GRV25JAN244)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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