世界のバスルームバニティ市場2021-2031:素材別(石材、セラミック、プラスチック、木材、その他)、用途別(商業、家庭・住宅)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)

【英語タイトル】Bathroom Vanities Market By Material (Stone, Ceramic, Plastic, Wood, Others), By Application (Commercial, Household and Residential), By   Distribution Channel (Offline Channels, Online Channels): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC048)・商品コード:ALD23MC048
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:267
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:消費財
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には10,204.3百万ドルであった世界のバスルームバニティ市場規模が2031年には18,393.7百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均5.6%成長すると見込んでいます。本書では、バスルームバニティの世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、素材別(石材、セラミック、プラスチック、木材、その他)分析、用途別(商業、家庭・住宅)分析、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、FUAO SANITARYWARE PRIVATE LIMITED、Alya Bath、Native Trails, Inc.、Master Brand Cabinets Inc、Bath Sense、virtu usa、Baden Haus S.P.A、Silkroad Exclusive、Masco Corporation、American Wood Mark Corporation、Greentouch Home、Strasser、Bertch Cabinet, LLC.などの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のバスルームバニティ市場規模:素材別
- 石材製バスルームバニティの市場規模
- セラミック製バスルームバニティの市場規模
- プラスチック製バスルームバニティの市場規模
- 木材製バスルームバニティの市場規模
- その他バスルームバニティの市場規模
・世界のバスルームバニティ市場規模:用途別
- 商業における市場規模
- 家庭・住宅における市場規模
・世界のバスルームバニティ市場規模:流通チャネル別
- オフラインチャネルの市場規模
- オンラインチャネルの市場規模
・世界のバスルームバニティ市場規模:地域別
- 北米のバスルームバニティ市場規模
- ヨーロッパのバスルームバニティ市場規模
- アジア太平洋のバスルームバニティ市場規模
- 中南米/中東・アフリカのバスルームバニティ市場規模
・競争状況
・企業情報

バスルームバニティ市場は、2021年に102億430万ドルと評価され、2022年から2031年まで年平均成長率5.6%で成長して2031年には183億9370万ドルに達すると予測されています。
大都市における人口密度の上昇が家具市場の成長を促進しています。人々は仕事の機会を求めて地方から都市部に移住し、家族を連れて移動しています。2018年には、世界人口の約55%が都市部に住んでいましたが、この数字は2050年末までに68%を超えると予想されています。この移住は、不動産、ホテルやレストラン、病院や診療所など、特に住宅やホスピタリティ分野でバニティを含む様々な種類の家具を必要とする施設に潜在的な機会を生み出します。都市人口の増加がバニティの需要を押し上げています。

バニティは、バスルーム内に収納スペースと芸術的な外観を提供するだけでなく、配管を隠すという立派な機能も備えています。現代のバニティは、それぞれのニーズや好みに合わせて様々な形やサイズがあります。しかし、スタイルは、一般的に家のインテリアや特定のバスルームにあるスペースの量によって決定されることがほとんどです。フローティングタイプのバニティは、スペースを有効に活用することができます。最小限のスペースで十分な収納力を発揮します。この省スペースデザインは、様々なデザインの好みに対応し、多くの形やスタイルの魅力的な融合を生み出します。その「浮遊」デザインにより、消費者の快適性と利便性を大幅に向上させることができる、呼吸するためにそれらの下にスペースと中断されない床面を提供します。さらに、フローティングバニティは様々な理由でバスルームバニティ市場で人気を集めていますが、シンプルでミニマルなバスルームデザインで最も頻繁に見られ、バスルームバニティ市場の成長に貢献しています。

世界中のお客様が様々なスタイルやデザインのバニティを好みます。各社は消費者の需要に応えるため、常に新しいバスルームバニティのパターン、スタイル、デザインを発表しています。さらに、そのユニークな外観から、ヴィンテージスタイルは消費者の間で非常に人気があります。バニティは、バスルームにレトロなスタイルを加えたいお客様に人気の商品です。さらに、バニティ市場では、コンテンポラリー、モダン、ハイジ、日本の美的スタイルが人気です。これらのスタイルは、ミニマリズム、シンプルさ、すっきりとしたラインなど、同じ特徴を持っています。さらに、特にキッチンやバスルームの備品でゴールドの人気が高まっています。急速な都市化は、その地域の成長と発展を示す重要な側面です。世界保健機関(WHO)によると、現在、世界人口の約55%が都市部に住んでおり、この割合は2050年までに約68%に増加すると予測されています。

急速な都市化は、産業、中小企業、新興企業の成長につながり、それに伴って雇用も増加します。可処分所得と雇用率の上昇と人気の高まりが相まって、予測期間中にバスルームバニティの需要を押し上げると予想されます。さらに、バスルームバニティ市場における消費者の購買力の増加は、世界中の幅広い美的バニティの需要と販売にプラスの影響を与えると思われます。都市化の進展は、バスルームバニティ市場の成長に必要な集合住宅の開発をもたらします。したがって、都市化の急増は、予測期間中のバスルームバニティ市場の成長に寄与する指数関数的な要因です。

バスルームバニティの多様なスタイルとデザインは、常に世界中の消費者に好まれています。消費者の要求を満たすために、企業は常に新しいバスルームバニティのパターン、スタイル、デザインを導入しています。さらに、ヴィンテージスタイルは、その創造的な外観のために消費者の間で広く人気があります。消費者は、バスルームにレトロなデザインを追加するための素晴らしいオプションです。さらに、コンテンポラリー、モダン、ヒュッゲ、または日本の美的スタイルもバスルームバニティ市場のトレンドです。これらのスタイルには、ミニマリズム、シンプルさ、すっきりとしたラインなどの特徴があります。さらに、キッチンやバスルームの建具を中心に、ゴールドの人気も高まっています。光沢のあるゴールドやつや消しのゴールドは、バスルームバニティに取り入れられているいくつかの素材であり、バスルームバニティ市場における需要を増加させる可能性があります。美的な備品もあり、金はバスルーム用家具に広く使用されています。印象的なステートメントは、大理石のカウンタートップと金の付属品によって作られ、したがって、そのような要因は、バスルームバニティ市場の成長を推進しています。

本レポートで分析されている主なプレーヤーは、FUAO SANITARYWARE PRIVATE LIMITED、Baden Haus S.P.A、Alya Bath、Masco Corporation、Master Brand Cabinets Inc.、American Wood Mark Corporation、Silkroad Exclusive、virtu USA、Bath Sense、Native Trails, Inc.、Greentouch Home、Strasser、Bertch Cabinet, LLCなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのバスルームバニティ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的なバスルームバニティ市場の機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・バスルームバニティ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界別のバスルームバニティ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
素材別
木材
その他

セラミック
プラスチック

用途別
商業用
家庭用・住宅用

流通チャネル別
オフラインチャネル
オンラインチャネル

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
オーストラリア
タイ
マレーシア
インドネシア
韓国
その他の地域
・LAMEA
ブラジル
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
アルゼンチン
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
FUAO SANITARYWARE PRIVATE LIMITED
Alya Bath
Native Trails, Inc.
Master Brand Cabinets Inc
Bath Sense
virtu usa
Baden Haus S.P.A
Silkroad Exclusive
Masco Corporation
American Wood Mark Corporation
Greentouch Home
Strasser
Bertch Cabinet, LLC.

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.1.1. Growing Urbanization
3.4.1.2. Lucrative design and style of bathroom vanities
3.4.1.3. Floating bathroom vanities

3.4.2.Restraints
3.4.2.1. Rise in raw material prices
3.4.2.2. Non-durable raw material

3.4.3.Opportunities
3.4.3.1. High tech solution for residential bathroom vanities

3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: BATHROOM VANITIES MARKET, BY MATERIAL
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. Stone
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Ceramic
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
4.4. Plastic
4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2 Market size and forecast, by region
4.4.3 Market share analysis by country
4.5. Wood
4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2 Market size and forecast, by region
4.5.3 Market share analysis by country
4.6. Others
4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.6.2 Market size and forecast, by region
4.6.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: BATHROOM VANITIES MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Commercial
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Household and Residential
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: BATHROOM VANITIES MARKET, BY   DISTRIBUTION CHANNEL
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. Offline Channels
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Online Channels
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: BATHROOM VANITIES MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Material
7.2.3 North America Market size and forecast, by Application
7.2.4 North America Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Material
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
7.3.4 Europe Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 Germany
7.3.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.2 France
7.3.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.3 UK
7.3.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.4 Italy
7.3.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.5 Spain
7.3.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.6 Russia
7.3.5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.6.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.3.5.7 Rest of Europe
7.3.5.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2 Market size and forecast, by Material
7.3.5.7.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Material
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.3 India
7.4.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.4 Australia
7.4.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.5 Thailand
7.4.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.6 Malaysia
7.4.5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.6.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.7 Indonesia
7.4.5.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.7.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.7.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.7.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.8 South Korea
7.4.5.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.8.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.8.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.8.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.4.5.9 Rest Of As
7.4.5.9.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.9.2 Market size and forecast, by Material
7.4.5.9.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.9.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Material
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Brazil
7.5.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5.2 South Africa,
7.5.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5.3 Saudi Arabia
7.5.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5.4 UAE
7.5.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5.5 Argentina
7.5.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.5.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
7.5.5.6 Rest of LAMEA
7.5.5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.6.2 Market size and forecast, by Material
7.5.5.6.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.6.4 Market size and forecast, by   Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 FUAO SANITARYWARE PRIVATE LIMITED
9.1.1 Company overview
9.1.2 Key Executives
9.1.3 Company snapshot
9.1.4 Operating business segments
9.1.5 Product portfolio
9.1.6 Business performance
9.1.7 Key strategic moves and developments
9.2 Alya Bath
9.2.1 Company overview
9.2.2 Key Executives
9.2.3 Company snapshot
9.2.4 Operating business segments
9.2.5 Product portfolio
9.2.6 Business performance
9.2.7 Key strategic moves and developments
9.3 Native Trails, Inc.
9.3.1 Company overview
9.3.2 Key Executives
9.3.3 Company snapshot
9.3.4 Operating business segments
9.3.5 Product portfolio
9.3.6 Business performance
9.3.7 Key strategic moves and developments
9.4 Master Brand Cabinets Inc
9.4.1 Company overview
9.4.2 Key Executives
9.4.3 Company snapshot
9.4.4 Operating business segments
9.4.5 Product portfolio
9.4.6 Business performance
9.4.7 Key strategic moves and developments
9.5 Bath Sense
9.5.1 Company overview
9.5.2 Key Executives
9.5.3 Company snapshot
9.5.4 Operating business segments
9.5.5 Product portfolio
9.5.6 Business performance
9.5.7 Key strategic moves and developments
9.6 virtu usa
9.6.1 Company overview
9.6.2 Key Executives
9.6.3 Company snapshot
9.6.4 Operating business segments
9.6.5 Product portfolio
9.6.6 Business performance
9.6.7 Key strategic moves and developments
9.7 Baden Haus S.P.A
9.7.1 Company overview
9.7.2 Key Executives
9.7.3 Company snapshot
9.7.4 Operating business segments
9.7.5 Product portfolio
9.7.6 Business performance
9.7.7 Key strategic moves and developments
9.8 Silkroad Exclusive
9.8.1 Company overview
9.8.2 Key Executives
9.8.3 Company snapshot
9.8.4 Operating business segments
9.8.5 Product portfolio
9.8.6 Business performance
9.8.7 Key strategic moves and developments
9.9 Masco Corporation
9.9.1 Company overview
9.9.2 Key Executives
9.9.3 Company snapshot
9.9.4 Operating business segments
9.9.5 Product portfolio
9.9.6 Business performance
9.9.7 Key strategic moves and developments
9.10 American Wood Mark Corporation
9.10.1 Company overview
9.10.2 Key Executives
9.10.3 Company snapshot
9.10.4 Operating business segments
9.10.5 Product portfolio
9.10.6 Business performance
9.10.7 Key strategic moves and developments
9.11 Greentouch Home
9.11.1 Company overview
9.11.2 Key Executives
9.11.3 Company snapshot
9.11.4 Operating business segments
9.11.5 Product portfolio
9.11.6 Business performance
9.11.7 Key strategic moves and developments
9.12 Strasser
9.12.1 Company overview
9.12.2 Key Executives
9.12.3 Company snapshot
9.12.4 Operating business segments
9.12.5 Product portfolio
9.12.6 Business performance
9.12.7 Key strategic moves and developments
9.13 Bertch Cabinet, LLC.
9.13.1 Company overview
9.13.2 Key Executives
9.13.3 Company snapshot
9.13.4 Operating business segments
9.13.5 Product portfolio
9.13.6 Business performance
9.13.7 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のバスルームバニティ市場2021-2031:素材別(石材、セラミック、プラスチック、木材、その他)、用途別(商業、家庭・住宅)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)] (コード:ALD23MC048)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のバスルームバニティ市場2021-2031:素材別(石材、セラミック、プラスチック、木材、その他)、用途別(商業、家庭・住宅)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆