目次
第1章. 方法論と範囲
1.1. 市場セグメンテーションとスコープ
1.2. 市場の定義
1.3. 情報調達
1.3.1. 購入データベース
1.3.2. GVRの内部データベース
1.3.3. 二次資料・第三者の視点
1.3.4. 一次調査
1.4. 情報分析
1.4.1. データ分析モデル
1.5. 市場形成とデータの可視化
1.6. データの検証と公開
第2章. エグゼクティブサマリー
2.1. 市場スナップショット
2.2. アプリケーション展望
2.3. サイズ展望
2.4. 素材の展望
2.5. 地域別の見通し
2.6. 競争環境スナップショット
第3章. 浴室用洗面台市場の変数と動向
3.1. 市場紹介
3.2. 産業バリューチェーン分析
3.2.1. 原材料の動向と展望
3.2.2. 小売/販売チャネル分析
3.3. 市場ダイナミクス
3.3.1. 市場促進要因分析
3.3.2. 市場阻害要因分析
3.3.3. 市場機会
3.3.4. 市場の課題
3.4. 業界分析ツール
3.4.1. ポーターのファイブフォース分析
3.5. 市場参入戦略
第4章. 浴室用洗面台市場 アプリケーション推定とトレンド分析
4.1. 浴室用洗面台市場:用途別 主要なポイント
4.2. 用途別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
4.3. 2018〜2030年の用途別市場推定・予測 (億米ドル)
4.3.1. 住宅用
4.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
4.3.2. 非住宅用
4.3.2.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第5章. 浴室用洗面台市場 材料の推定と動向分析
5.1. 浴室用洗面台市場:素材別 主要なポイント
5.2. 素材の動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3. 2018〜2030年の素材別市場推定・予測 (億米ドル)
5.3.1. 石材
5.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年〜2030年 (USD Billion)
5.3.2. セラミック
5.3.2.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.3. ガラス
5.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.4. 木材
5.3.4.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
5.3.5. 金属
5.3.5.1. 市場の推定と予測、2018~2030年(USD Billion)
第6章. 浴室用洗面台市場 規模推計と動向分析
6.1. 浴室用洗面台市場:サイズ別 主要なポイント
6.2. サイズ動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3. 市場規模別推計・予測、2018年〜2030年 (億米ドル)
6.3.1. 24~35インチ
6.3.1.1. 2018〜2030年の市場推定と予測(USD Billion)
6.3.2. 38 – 47インチ
6.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
6.3.3. 48 – 60インチ
6.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
第7章. 浴室用洗面台市場 地域別推計と動向分析
7.1. 浴室用洗面台市場 地域の展望
7.2. 地域別市場 主要なポイント
7.3. 2018年~2030年の地域別市場推定と予測(10億米ドル)
7.3.1. 北米
7.3.1.1. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.1.2. 米国
7.3.1.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
7.3.1.3. カナダ
7.3.1.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(10億米ドル)
7.3.1.4. メキシコ
7.3.1.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.1.4.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
7.3.2. 欧州
7.3.2.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.2. 英国
7.3.2.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (10億米ドル)
7.3.2.3. ドイツ
7.3.2.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.4. フランス
7.3.2.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.5. イタリア
7.3.2.5.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
7.3.2.6. スペイン
7.3.2.6.1. 主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年(10億米ドル)
7.3.3. アジア太平洋
7.3.3.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.2. 中国
7.3.3.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
7.3.3.3. 日本
7.3.3.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.4. インド
7.3.3.4.1. 主要国のダイナミクス
7.3.3.4.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4. 中南米
7.3.4.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4.2. ブラジル
7.3.4.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
7.3.4.3. アルゼンチン
7.3.4.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.4.3.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
7.3.5. 中東・アフリカ
7.3.5.1. 市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.5.2. サウジアラビア
7.3.5.2.1. 主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2. 市場の予測および予測、2018年~2030年 (億米ドル)
7.3.5.3. 南アフリカ
7.3.5.3.1. 主要国のダイナミクス
7.3.5.3.2. 市場の推定と予測、2018年~2030年(10億米ドル)
第8章. 浴室用洗面台市場 競合分析
8.1. 主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2. 企業分類
8.3. 参加企業の概要
8.4. 財務実績
8.5. 製品ベンチマーク
8.6. 企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7. 企業ヒートマップ分析、2024年
8.8. 戦略マッピング
8.9. 企業プロファイル
American Woodmark Corporation
Avanity Corporation
Bellaterra Home, LLC
Design Element Group, Inc.
Design House (DHI Corp.)
Empire Industries, Inc.
Foremost Groups
Wyndham Collection
Kohler Company
Water Creation, Inc.
Wilsonart LLC
Dupont Kitchen and Bath Fixtures
Caesarstone
The global bathroom vanities market size is expected to reach USD 65.55 billion in 2030 and is expected to grow at a CAGR of 7.3% from 2025 to 2030. The increasing disposable income and changing consumer lifestyles in Asia Pacific and Europe are projected to drive demand for bathroom vanities. Also, the growth of the leisure and hospitality industries across the globe is expected to boost the demand for bathroom vanities.
The rising disposable income and proliferating economic growth are escalating the purchasing power, as a result, there is a rise in demand for high-end and aesthetic home and bathroom products, which is likely favoring the growth of the market across the globe. The National Kitchen and Bath Association (NKBA) predicted bath product spending to reach USD 199 billion in 2022. Moreover, house construction and remodeling projects to be major growth factors in the market for bathroom vanities.
Additionally, consumers' purchase decisions are mainly impacted by their changing lifestyles and the equal importance they place on interior and exterior décor. However, with rising home prices, homes are becoming compact, and the number of rooms-and their size-is decreasing. As a result, consumers are increasingly investing in storage and furniture items that are multifunctional, have enough storage, and can be easily assembled at home.
In terms of design and style, although traditional and modern bathroom vanities are popular among consumers, they mainly prefer modern styles. According to data published by Bathroom Planet, a bathroom furniture and accessories retailer in the U.K., around 79% of consumers purchased modern-style bathroom vanities in 2021. Bathroom vanities have evolved over the years, and in response, key manufacturers have been introducing new styles, patterns, and designs to meet the changing demands of consumers. Vintage-style bathroom vanities are popular among consumers who prefer unique and retro-style bathrooms.
Furthermore, with the increasing expansion of real estate as well as commercial construction, the market is bound to witness growth in the bathroom fittings industry, which is likely to propel the demand for bathroom vanities in commercial and residential settings. According to a Global Real Estate report published by Morgan Stanley Capital International (MSCI) in 2021, the efficiently managed real estate market's size increased to USD 11.4 trillion from USD 10.5 trillion in 2020.
Bathroom Vanities Market Report Highlights
• The glass segment is expected to expand at the fastest CAGR over the forecast period. The growing inclination toward elegant, stylish, modern, and fancy bathrooms is anticipated to widen the scope of premium-quality bathroom vanities over the forecast period
• The residential segment accounted for the largest market share in 2024 and is expected to dominate the market over the forecast period. An increasing number of millennials buying homes, particularly pre-owned homes, is also fueling the demand for bathroom vanities
• The Asia Pacific region accounted for the largest share in the global market in 2024. The growth is attributed to the rising spending on home renovation projects in the region. Moreover, the increasing population and improved standard of living have spurred the growth prospects of the construction sector in the region
Table of Contents
Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Application Outlook
2.3. Size Outlook
2.4. Material Outlook
2.5. Regional Outlook
2.6. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Bathroom Vanities Market Variables and Trends
3.1. Market Introduction
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Raw Material Trends & Outlook
3.2.2. Retail/Sales Channel Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Bathroom Vanities Market: Application Estimates & Trend Analysis
4.1. Bathroom Vanities Market, By Application: Key Takeaways
4.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
4.3. Market Estimates & Forecasts, by Application, 2018 - 2030 (USD Billion)
4.3.1. Residential
4.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
4.3.2. Non-Residential
4.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 5. Bathroom Vanities Market: Material Estimates & Trend Analysis
5.1. Bathroom Vanities Market, By Material: Key Takeaways
5.2. Material Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by Material, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1. Stone
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2. Ceramic
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.3. Glass
5.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.4. Wood
5.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.5. Metal
5.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Bathroom Vanities Market: Size Estimates & Trend Analysis
6.1. Bathroom Vanities Market, By Size: Key Takeaways
6.2. Size Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Size, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1. 24 - 35 Inch
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2. 38 - 47 Inch
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3. 48 - 60 Inch
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 7. Bathroom Vanities Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Bathroom Vanities Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by region, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1.4. Mexico
7.3.1.4.1. Key country dynamics
7.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.2. UK
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.3. Germany
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.3. Japan
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.4. India
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4. Central & South America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4.3. Argentina
7.3.4.3.1. Key country dynamics
7.3.4.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5.2. Saudi Arabia
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5.3. South Africa
7.3.5.3.1. Key country dynamics
7.3.5.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. Bathroom Vanities Market: Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis, 2024
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. American Woodmark Corporation
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Avanity Corporation
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Bellaterra Home, LLC
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Design Element Group, Inc.
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Design House (DHI Corp.)
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Empire Industries, Inc.
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. Foremost Groups
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Wyndham Collection
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Kohler Company
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Water Creation, Inc.
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives
8.9.11. Wilsonart LLC
8.9.11.1. Company Overview
8.9.11.2. Financial Performance
8.9.11.3. Product Portfolios
8.9.11.4. Strategic Initiatives
8.9.12. Dupont Kitchen and Bath Fixtures
8.9.12.1. Company Overview
8.9.12.2. Financial Performance
8.9.12.3. Product Portfolios
8.9.12.4. Strategic Initiatives
8.9.13. Caesarstone
8.9.13.1. Company Overview
8.9.13.2. Financial Performance
8.9.13.3. Product Portfolios
8.9.13.4. Strategic Initiatives
❖ 世界の浴室用洗面台市場に関するよくある質問(FAQ) ❖
・浴室用洗面台の世界市場規模は?
→Grand View Research社は2025年 の浴室用洗面台の世界市場規模をXX億米ドルと推定しています。
・浴室用洗面台の世界市場予測は?
→Grand View Research社は2030年の浴室用洗面台の世界市場規模を655.5億米ドルと予測しています。
・浴室用洗面台市場の成長率は?
→Grand View Research社は浴室用洗面台の世界市場が2023年~2030年に年平均7.3%成長すると予測しています。
・世界の浴室用洗面台市場における主要企業は?
→Grand View Research社は「American Woodmark Corporation、Avanity Corporation、Bellaterra Home, LLC、Design Element Group, Inc.、Design House (DHI Corp.)、Empire Industries, Inc.、Foremost Groups、Wyndham Collection、Kohler Company、Water Creation, Inc.、Wilsonart LLC、Dupont Kitchen and Bath Fixtures、Caesarstoneなど ...」をグローバル浴室用洗面台市場の主要企業として認識しています。
※上記FAQの市場規模、市場予測、成長率、主要企業に関する情報は本レポートの概要を作成した時点での情報であり、納品レポートの情報と少し異なる場合があります。