世界の美容機器市場(〜2027年)

【英語タイトル】Beauty Devices Market Forecast till 2027

Market Research Futureが出版した調査資料(MRF23AP026)・商品コード:MRF23AP026
・発行会社(調査会社):Market Research Future
・発行日:2023年3月7日
・ページ数:110
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業機械
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(印刷不可、Online Access)USD4,950 ⇒換算¥752,400見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprisewide Price(印刷可)USD7,250 ⇒換算¥1,102,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Market Research Future社の市場調査レポートでは、世界の美容機器市場規模が予測期間中に年平均11.8%成長すると推測されています。当レポートでは、美容機器の世界市場を対象に調査・分析を行い、エグゼクティブサマリー、イントロダクション、調査手法、市場インサイト、市場動向、市場要因分析、製品別(ヘアケア機器、フェイシャルケア機器、スキンケア機器、オーラルケア機器、その他)分析、エンドユーザー別(美容クリニック、スパ・サロン、在宅医療設備)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報など、以下の構成でまとめています。また、市場調査の対象企業には、Tria Beauty Inc、L'Oreal S.A.、PhotoMedex Inc、Nu Skin Enterprises、Procter & Gamble Co.、Panasonic Corporation、TRIA Beauty Inc、Syneron Medical Ltd、Home Skinovations Ltdなどが含まれています。

・エグゼクティブサマリー
・イントロダクション
・調査手法
・市場動向
・市場要因分析
・世界の美容機器市場規模:製品別
- ヘアケア機器の市場規模
- フェイシャルケア機器の市場規模
- スキンケア機器の市場規模
- オーラルケア機器の市場規模
- その他美容機器の市場規模
・世界の美容機器市場規模:エンドユーザー別
- 美容クリニックにおける市場規模
- スパ・サロンにおける市場規模
- 在宅医療設備における市場規模
・世界の美容機器市場規模:地域別
- 北米の美容機器市場規模
- ヨーロッパの美容機器市場規模
- アジア太平洋の美容機器市場規模
- 中東・アフリカの美容機器市場規模
・競争状況
・企業情報

美容機器市場予測 ~2027年

市場概要
美容機器市場は、レビュー期間中に11.8%の大幅なCAGRを記録すると予測されています。美容機器産業が急速に発展している背景には、肌トラブルの拡大、ホルモン異常の症例数の増加、成熟人口の増加、美容機器に対するマインドの高まりなどの市場促進要因があります。
カスタマイズのリハーサルは、美容機器メーカーに新しい市場の扉を開きました。パーソナライゼーションのトレンドは、美容アイテムの買い物客に皮膚科、美容サロン、美容施設などで肌に合った治療を受けさせることで影響を与えます。例えば、人工知能(人工意識)と連携したWaySkinアプリケーションは、肌のタイプや問題を認識し、治療後の経過を追跡し、システムを治療する際に肌の健康状態や外観を調査します。美容イノベーションの乱れにより、機械的に進歩した美容ケアアイテムへの関心が拡大しています。美容アイテムにコーディネートされた最先端のハイライトは、美容機器市場収入の発展における巨大な数字です。事業者は、高周波技術、マイクロカレント、音波心音、および多数の異なる進歩を利用して、新しいスキンケア、ヘアケア、口腔ケアアイテムを育成しています。プロバイダーは、皮膚の吹き出物、コラーゲンの不運、しわ、および他の趣味の問題を治療するための鋭い美容機器を作っています。

市場区分:
製品に基づき、美容機器市場はスキンケア、ヘアケア、オーラルケアに細分化されます。用途別では、商業目的、家庭目的、その他に分けられます。エンドユーザー産業は、業務用機器と個人向け機器で構成されています。

地域別洞察:
北米の美容機器市場は、レビュー期間中に重要なCAGRの発展を示すと思われます。いくつかの髪や皮膚の問題の一般的な上昇、作成された医療サービスのフレームワーク、高齢者人口の増加、多数の業界プレイヤーのアクセシビリティ、および個人の間で実際の認識の開発は、北米の美容機器の市場開発を支援しています。さらに、アイテムの派遣数の増加、統合、買収、アイテムの支持は、さらに地域の所得シェアの開発を推進しています。
ヨーロッパは美容機器市場第2位でした。高い民間準備支出、皮膚や髪の問題の拡大、電子機器の浸透の拡大、人々の間で発展している清潔への懸念は、欧州市場シェアを推進する主要変数です。さらに、流行を生み出すイノベーションを提示し、皮膚や髪の健康を意識した活動を拡大することが、地域の発展に寄与しています。アジア太平洋地域の美容機器市場は、口腔、皮膚、毛髪に関連する様々な疾病の増加、地域の老人人口の増加、友好的な美容原則による購入者の意識の高まり、様々な治療法の選択肢の開放などが美容機器市場の発展に寄与しています。

主要企業:
この市場調査における主要企業には、Tria Beauty Inc, L’Oreal S.A., PhotoMedex Inc, Nu Skin Enterprises, Procter & Gamble Co., Panasonic Corporation, TRIA Beauty Inc, Syneron Medical Ltd, and Home Skinovations Ltdなどが含まれます。

新型コロナウイルスの影響:
私たちは、新型コロナウイルスパンデミックがあらゆる分野のさまざまな業界や業種に与える影響を継続的に追跡しています。当社の調査レポートでは、新型コロナウイルスの産業への影響による減少や上昇を把握することができます。また、貴社が関心をお持ちの市場の需要と供給のギャップを特定するのにも役立ちます。さらに、このレポートは、分析、改正された政府規制、その他多くの有用な洞察を支援します。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

TABLE OF CONTENTS

1 EXECUTIVE SUMMARY

2 MARKET INTRODUCTION

2.1 DEFINITION

2.2 SCOPE OF THE STUDY

2.3 RESEARCH OBJECTIVE

2.4 MARKET STRUCTURE

2.5 ASSUMPTIONS & LIMITATIONS

3 RESEARCH METHODOLOGY

3.1 DATA MINING

3.2 SECONDARY RESEARCH

3.3 PRIMARY RESEARCH

3.4 BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS

3.5 FORECASTING TECHNIQUES

3.6 RESEARCH METHODOLOGY FOR MARKET SIZE ESTIMATION

3.6.1 BOTTOM-UP APPROACH

3.6.2 TOP-DOWN APPROACH

3.7 DATA TRIANGULATION

3.8 VALIDATION

4 MARKET DYNAMICS

4.1 OVERVIEW

4.2 DRIVERS

4.2.1 INCREASING DEMAND FOR PERSONALIZED BEAUTY TREATMENTS

4.2.2 INCREASING PREVALENCE OF SKIN ISSUES ATTRIBUTED BY VARIOUS FACTORS

4.2.3 GROWING AWARENESS ABOUT SKINCARE

4.2.4 RISING DEMAND FOR ANTI-AGING DEVICES

4.3 RESTRAINTS

4.3.1 CONCERN ABOUT SIDE EFFECTS

4.4 OPPORTUNITIES

4.4.1 EMERGENCE OF SMART BEAUTY DEVICES

5 MARKET FACTOR ANALYSIS

5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS

5.1.1 ENGAGEMENT & DESIGNING

5.1.2 MANUFACTURING

5.1.3 DISTRIBUTION & SALES

5.1.4 POST-SALES FOLLOW-UPS

5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL

5.2.1 THREAT OF NEW ENTRANTS

5.2.2 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS

5.2.3 THREAT OF SUBSTITUTES

5.2.4 BARGAINING POWER OF BUYERS

5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY

5.3 IMPACT OF COVID-19 ON THE BEAUTY DEVICES MARKET

6 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT

6.1 INTRODUCTION

6.2 HAIR CARE DEVICES

6.3 FACIAL CARE DEVICES

6.4 SKIN CARE DEVICES

6.5 ORAL CARE DEVICES

6.6 OTHERS

7 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, BY END USER

7.1 INTRODUCTION

7.2 BEAUTY CLINICS

7.3 SPAS AND SALONS

7.4 HOMECARE SETTINGS

8 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION

8.1 OVERVIEW

8.2 AMERICAS

8.2.1 NORTH AMERICA

8.2.1.1 US

8.2.1.2 CANADA

8.2.2 SOUTH AMERICA

8.3 EUROPE

8.3.1 WESTERN EUROPE

8.3.1.1 GERMANY

8.3.1.2 FRANCE

8.3.1.3 UK

8.3.1.4 ITALY

8.3.1.5 SPAIN

8.3.1.6 REST OF WESTERN EUROPE

8.3.1.7 EASTERN EUROPE

8.4 ASIA PACIFIC

8.4.1 CHINA

8.4.2 JAPAN

8.4.3 INDIA

8.4.4 AUSTRALIA

8.4.5 SOUTH KOREA

8.4.6 REST OF ASIA PACIFIC

8.5 MIDDLE EAST & AFRICA

8.5.1 MIDDLE EAST

8.5.2 AFRICA

9 COMPETITIVE LANDSCAPE

9.1 OVERVIEW

9.2 COMPETITIVE BENCHMARKING

9.3 MAJOR GROWTH STRATEGY IN THE GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET

9.4 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES

9.4.1 PRODUCT APPROVALS AND PRODUCT LAUNCHES

9.5 MAJOR PLAYERS SALES ANALYSIS

9.5.1 SALES & OPERATING INCOME

9.6 MAJOR PLAYERS R&D ANALYSIS

10 COMPANY PROFILES

10.1 THE PROCTER & GAMBLE COMPANY

10.1.1 COMPANY OVERVIEW

10.1.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.1.3 PRODUCTS OFFERED

10.1.4 KEY DEVELOPMENTS

10.1.5 SWOT ANALYSIS

10.1.6 KEY STRATEGIES

10.2 NU SKIN ENTERPRISES

10.2.1 COMPANY OVERVIEW

10.2.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.2.3 PRODUCTS OFFERED

10.2.4 KEY DEVELOPMENTS

10.2.5 SWOT ANALYSIS

10.2.6 KEY STRATEGIES

10.3 PACIFIC WORLD CORPORATION

10.3.1 COMPANY OVERVIEW

10.3.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.3.3 PRODUCTS OFFERED

10.3.4 KEY DEVELOPMENTS

10.3.5 SWOT ANALYSIS

10.3.6 KEY STRATEGIES

10.4 PANASONIC CORPORATION

10.4.1 COMPANY OVERVIEW

10.4.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.4.3 PRODUCTS OFFERED

10.4.4 KEY DEVELOPMENTS

10.4.5 SWOT ANALYSIS

10.4.6 KEY STRATEGIES

10.5 SYNERON CANDELA

10.5.1 COMPANY OVERVIEW

10.5.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.5.3 PRODUCTS OFFERED

10.5.4 KEY DEVELOPMENTS

10.5.5 SWOT ANALYSIS

10.5.6 KEY STRATEGIES

10.6 KONINKLIJKE PHILIPS N.V.

10.6.1 COMPANY OVERVIEWS

10.6.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.6.3 PRODUCTS OFFERED

10.6.4 KEY DEVELOPMENTS

10.6.5 SWOT ANALYSIS

10.6.6 KEY STRATEGIES

10.7 HOME SKINOVATIONS LTD

10.7.1 COMPANY OVERVIEW

10.7.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.7.3 PRODUCT OFFERED

10.7.4 KEY DEVELOPMENTS

10.7.5 KEY STRATEGIES

10.8 TRIA BEAUTY INC

10.8.1 COMPANY OVERVIEW

10.8.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.8.3 PRODUCTS OFFERED

10.8.4 KEY DEVELOPMENTS

10.8.5 KEY STRATEGIES

10.9 NUFACE

10.9.1 COMPANY OVERVIEW

10.9.3 PRODUCTS OFFERED

10.9.4 KEY DEVELOPMENTS

10.9.5 KEY STRATEGIES

10.10 DS HEALTHCARE GROUP INC.

10.10.1 COMPANY OVERVIEW

10.10.2 FINANCIAL OVERVIEW

10.10.3 PRODUCTS OFFERED

10.10.4 KEY DEVELOPMENTS

10.10.5 KEY STRATEGIES

11 APPENDIX

11.1 REFERENCES

11.2 RELATED REPORTS

LIST OF TABLES

TABLE 1 LIST OF ASSUMPTIONS & LIMITATIONS

TABLE 2 PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS

TABLE 3 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 4 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR PRODUCT, BY HAIR CARE DEVICES 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 5 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR PRODUCT, BY FACIAL DEVICES 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 6 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR PRODUCT, BY SKIN CARE DEVICES 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 7 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR PRODUCT, BY ORAL CARE DEVICES 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 8 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR PRODUCT, BY OTHERS 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 9 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, BY END USER, 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 10 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR END USER, BY BEAUTY CLINICS, 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 11 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR END USER, BY SPAS AND SALONS, 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 12 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET FOR END USER, BY HOMECARE SETTINGS, 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 13 GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET, FOR ENDS USER, BY HOMECARE SETTINGS, 2018-2027 (USD MILLION)

TABLE 14 GLOBAL: BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 15 AMERICAS: BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 16 AMERICAS: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 17 AMERICAS: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 18 AMERICAS: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 19 NORTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 20 NORTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 21 NORTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 22 NORTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 23 US: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 24 US: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 25 US: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 26 CANADA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 27 CANADA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 28 CANADA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 29 SOUTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 30 SOUTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 31 SOUTH AMERICA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 32 EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 33 EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 34 EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 35 EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 36 WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 37 WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 38 WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 39 WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 40 GERMANY: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 41 GERMANY: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 42 GERMANY: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 43 FRANCE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 44 FRANCE: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 45 FRANCE: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 46 UK: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 47 UK: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 48 UK: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 49 ITALY: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 50 ITALY: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 51 ITALY: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 52 SPAIN: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 53 SPAIN: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 54 SPAIN: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 55 REST OF WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 56 REST OF WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 57 REST OF WESTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 58 EASTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 59 EASTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 60 EASTERN EUROPE: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 61 ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 62 ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 63 ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 64 ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 65 CHINA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 66 CHINA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 67 CHINA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 68 JAPAN: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 69 JAPAN: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 70 JAPAN: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 71 INDIA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 72 INDIA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 73 INDIA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 74 AUSTRALIA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 75 AUSTRALIA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 76 AUSTRALIA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 77 SOUTH KOREA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 78 SOUTH KOREA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 79 SOUTH KOREA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 80 REST OF ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 81 REST OF ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 82 REST OF ASIA PACIFIC: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 83 MIDDLE EAST & AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY REGION, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 84 MIDDLE EAST & AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 85 MIDDLE EAST & AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 86 MIDDLE EAST & AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 87 MIDDLE EAST: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 88 MIDDLE EAST: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 89 MIDDLE EAST: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 90 AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET, BY PRODUCT, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 91 AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET BY END USER, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 92 AFRICA: BEAUTY DEVICES MARKET FOR HOMECARE SETTING, 2018–2027 (USD MILLION)

TABLE 93 MAJOR MANUFACTURERS IN THE BEAUTY DEVICES MARKET AND GLOBAL BEAUTY DEVICES MARKET

TABLE 94 PRODUCT APPROVALS AND PRODUCT LAUNCHES

TABLE 95 THE PROCTER & GAMBLE COMPANY: PRODUCTS OFFERED

TABLE 96 NU SKIN ENTERPRISES: PRODUCTS OFFERED

TABLE 97 PACIFIC WORLD CORPORATION: PRODUCTS OFFERED

TABLE 98 PANASONIC CORPORATION: PRODUCTS OFFERED

TABLE 99 SYNERON CANDELA: PRODUCTS OFFERED

TABLE 100 KONINKLIJKE PHILIPS NV: PRODUCTS OFFERED

TABLE 101 HOME SKINOVATIONS LTD: PRODUCTS OFFERED

TABLE 102 TRIA BEAUTY: PRODUCTS OFFERED

TABLE 103 NUFACE: PRODUCTS OFFERED

TABLE 104 DS HEALTHCARE GROUP INC.: PRODUCTS OFFERED

★調査レポート[世界の美容機器市場(〜2027年)] (コード:MRF23AP026)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の美容機器市場(〜2027年)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆