世界の二重特異性抗体市場2023年-2032年:製品別(ブリナツモマブ、エミシズマブ、その他)、用途別(がん、血友病、その他)、エンドユーザー別(病院、がんセンター、その他)

【英語タイトル】Bispecific Antibody Market By Product (Blinatumomab, Emicizumab, Others), By Applications (Cancer, Hemophilia, Others), By End User (Hospitals, Cancer Center, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23OCT085)・商品コード:ALD23OCT085
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年7月
・ページ数:382
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:バイオ
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❖ レポートの概要 ❖

二重特異性抗体市場は、2022年に5,508.30百万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は34.8%で、2032年には109,374.07百万ドルに達すると予測されています。
bsAbとして知られる二重特異性抗体は、2つの別々の標的抗原に同時に結合するように設計された人工抗体分子です。従来の抗体は一般に単特異的で、1つの抗原にしか結合しません。一方、二重特異性抗体は抗原結合部位を2つ持ち、2つの異なる標的を認識して結合することができます。BsAbsの臨床治療効果はモノクローナル抗体(MoAbs)よりも優れており、腫瘍免疫療法やその他の疾患、がん、炎症、ウイルス感染、自己免疫疾患の治療に幅広く応用されています。

二重特異性抗体市場の成長を牽引しているのは、癌や自己免疫疾患の高い有病率、二重特異性抗体開発のためのバイオテクノロジーと抗体工学の進歩です。 また、二重特異性抗体はがん領域でも注目されています。二重特異性抗体は、がん細胞上の腫瘍特異的抗原とT細胞などの免疫細胞に同時に結合することが期待されています。がん、感染症、自己免疫疾患などの有病率の上昇が市場の成長を促進すると予想されています。例えば、アメリカ癌学会によると、2022年にアメリカで新たに発生した癌患者数は約1,918,030人と推定されています。

さらに、2つの異なる標的分子に特異的に結合する二重特異性抗体(bsAbs)は、近年、関節リウマチ、全身性エリテマトーデス、乾癬など、さまざまな自己免疫疾患のために開発され、臨床試験が行われています。したがって、自己免疫疾患の有病率の増加は、予測期間中の市場の成長を促進すると予想されます。 また、多発性骨髄腫における二重特異性抗体の需要の増加と高い奏効率が、市場の成長を促進します。例えば、アメリカ臨床腫瘍学会(ASCO)によると、2023年にはアメリカで推定35,730人の成人(男性19,860人、女性15,870人)が多発性骨髄腫と診断される見込みです。同出典によると、2020 年には世界で推定 176,404 人が多発性骨髄腫と診断されています。

さらに、多発性骨髄腫における二重特異性抗体の有効性の上昇が市場の成長を後押ししています。例えば、American Association for Cancer Researchによると、2023年にBCMAとCD3を標的とする二重特異性抗体REGN5459の最高用量2回投与による治療を受けた再発または難治性の多発性骨髄腫患者の全奏効率は90.5%でした。

さらに、乳癌の有病率の増加と乳癌治療における二重特異性抗体の需要の増加は、市場の成長を促進すると予想されています。例えば、アメリカ癌協会によると、2022年1月には、アメリカで新たに287,850例の浸潤性乳癌が女性に診断され、51,400例の非浸潤性乳癌が新たに診断されると予想されています。また、乳がん治療における二重特異性抗体の有効性の上昇が市場の成長を後押ししています。例えば、トリプルネガティブ乳がん(TNBC)は、予後不良で治療選択肢が少ない乳がんの一種です。国立医学図書館によると、2021年10月、研究者らはTNBCに対する革新的で効果的な治療法を特定するため、絨毛細胞表面抗原2(TROP2)とCD3の両方に結合する二重特異性抗体F7AK3の抗がん作用を試験しました。このように、二重特異性抗体開発のための研究開発の増加は、市場の成長を後押しすると予想されます。

一方で、サイトカイン放出症候群、注入関連反応、臓器毒性、血液学的影響、免疫原性などの二重特異性抗体に関連する副作用が市場の成長を妨げると予想されます。 さらに、複雑な製造プロセスと規制上の課題により、市場の成長が抑制されることが予想されます。

ただし、アメリカ、カナダ、ドイツなどの先進国での医療サービスの需要の増加と新興市場での成長機会により、予測期間中に二重特異性抗体市場に計り知れない成長機会が生まれると予想されます。

二重特異性抗体市場は、製品、アプリケーション、エンドユーザー、地域に基づいて分割されています。 製品に基づいて、市場はブリナツモマブ、エミシズマブなどに分類されます。 その他のサブセグメントには、エルラナタマブ、モスネツズマブ、グロフィタマブ、ゼノクツズマブが含まれます。 アプリケーションに基づいて、市場はがん、血友病、その他に分類されます。 その他のサブセグメントには、自己免疫疾患、血管新生が含まれます。

地域に基づいて、市場は北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(ドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペイン、その他のヨーロッパ)、アジア太平洋(中国、日本、 インド、オーストラリア、韓国、その他のアジア太平洋地域)、中南米・中東・アフリカ(ブラジル、サウジアラビア、南アフリカ、およびその他の中南米・中東・アフリカ)にわたって分析されます。

世界の二重特異性抗体市場で事業を展開している主な主要企業には、AbbVie, Pfizer, Portola Pharmaceuticals, Innovent bio, Merus, MacroGenics, Genmab A/S, AstraZeneca, NovImmune S.A., Regeneron Pharmaceuticals, F. Hoffmann-La Roche Ltd., Johnson & Johnsonなどが含まれます。市場で活動している主要企業は、二重特異性抗体の市場シェアを拡大するための主要戦略として、製品の承認、製品の発売、買収、および契約を採用しています。

関係者にとっての主なメリット
このレポートは、一般的な二重特異性抗体市場機会を特定するために、2022年から2032年までの二重特異性抗体市場分析の市場セグメント、現在の傾向、推定、ダイナミクスの定量的分析を提供します。
市場調査は、主要な推進要因、制約、機会に関連する情報とともに提供されます。
ポーターのファイブフォース分析は、利害関係者が利益志向のビジネス上の意思決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにするバイヤーとサプライヤーの潜在力を強調しています。
二重特異性抗体市場セグメンテーションの詳細な分析は、一般的な市場機会を決定するのに役立ちます。
各地域の主要国は、世界市場への収益貢献度に応じてマッピングされています。
市場参加者のポジショニングによりベンチマークが容易になり、市場参加者の現在のポジションを明確に把握できます。
レポートには、地域および世界の二重特異性抗体市場動向、主要プレーヤー、市場セグメント、アプリケーション分野、市場成長戦略の分析が含まれています。

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本レポートで可能なカスタマイズ(追加費用とスケジュールが必要です。)
製品ベンチマーク / 製品仕様と用途
地域別の新規参入企業
新製品開発/主要プレイヤーの製品マトリックス
国、地域、グローバルレベルでの患者/疫学データ
顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
国または地域の追加分析-市場規模と予測
企業プロファイルの拡張リスト
過去の市場データ
SWOT分析

主要市場セグメント

アプリケーション別
その他
がん
血友病

エンドユーザー別
病院
がんセンター
その他

製品別
ブリナツモマブ
エミシズマブ
その他

地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
日本
中国
インド
オーストラリア
韓国
その他のアジア太平洋地域
中南米・中東・アフリカ
中南米
中東
アフリカ

主要市場プレイヤー
MacroGenics Inc.
AstraZeneca plc
Regeneron Pharmaceuticals, Inc.
Johnson & Johnson
Pfizer Ltd
Bristol-Myers Squibb Company
F. Hoffmann-La Roche Ltd.
Amgen Inc.
Merus
AbbVie Inc

第1章. 序章
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 市場概要
第4章. 二重特異性抗体の市場分析:製品別
第5章. 二重特異性抗体の市場分析:用途別
第6章. 二重特異性抗体の市場分析:エンドユーザー別
第7章. 二重特異性抗体の市場分析:地域別
第8章. 競争状況
第9章. 企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in prevalence of chronic diseases
3.4.1.2. Increase in number of product approvals for bispecific antibody
3.4.1.3. Increase in the research and development activities

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Side effects of bispecific antibodies treatment

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Rise in number of strategic collaborations and partnerships

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Blinatumomab
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Emicizumab
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Others
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Cancer
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Hemophilia
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Others
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Hospitals
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Cancer Center
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Product
7.2.3. Market size and forecast, by Applications
7.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Product
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Applications
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Product
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Applications
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Product
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Applications
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Product
7.3.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Product
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Product
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Product
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Product
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End User
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Product
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Applications
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End User
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Product
7.4.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. Japan
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.2. China
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.4. Australia
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End User
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Product
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Applications
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by End User
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Product
7.5.3. Market size and forecast, by Applications
7.5.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Product
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Applications
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Product
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Applications
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End User
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Product
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Applications
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End User
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. F. Hoffmann-La Roche Ltd.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. AbbVie Inc
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Pfizer Ltd
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. AstraZeneca plc
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Merus
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.7. MacroGenics Inc.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Regeneron Pharmaceuticals, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Bristol-Myers Squibb Company
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Amgen Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance
9.10.7. Key strategic moves and developments

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR BLINATUMOMAB, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR EMICIZUMAB, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. GLOBAL BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR CANCER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR HEMOPHILIA, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. GLOBAL BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR HOSPITALS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR CANCER CENTER, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. NORTH AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. NORTH AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. U.S. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. U.S. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. U.S. BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. CANADA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. CANADA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. CANADA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. MEXICO BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. MEXICO BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. MEXICO BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. GERMANY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. GERMANY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. GERMANY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. FRANCE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. FRANCE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. FRANCE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. UK BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. UK BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. UK BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. ITALY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. ITALY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. ITALY BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. REST OF EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. REST OF EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. REST OF EUROPE BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. JAPAN BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. JAPAN BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. JAPAN BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. CHINA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. CHINA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. CHINA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. INDIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. INDIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. INDIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. AUSTRALIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. AUSTRALIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. AUSTRALIA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. SOUTH KOREA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. SOUTH KOREA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. SOUTH KOREA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. REST OF ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. REST OF ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. REST OF ASIA-PACIFIC BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. LAMEA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. LAMEA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. LAMEA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. LAMEA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LATIN AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LATIN AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LATIN AMERICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. MIDDLE EAST BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. MIDDLE EAST BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. MIDDLE EAST BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. AFRICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY PRODUCT, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 79. AFRICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY APPLICATIONS, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 80. AFRICA BISPECIFIC ANTIBODY MARKET, BY END USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 81. JOHNSON & JOHNSON: KEY EXECUTIVES
TABLE 82. JOHNSON & JOHNSON: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 83. JOHNSON & JOHNSON: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 84. JOHNSON & JOHNSON: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 85. JOHNSON & JOHNSON: KEY STRATERGIES
TABLE 86. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 87. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 88. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 89. F. HOFFMANN-LA ROCHE LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 90. ABBVIE INC: KEY EXECUTIVES
TABLE 91. ABBVIE INC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 92. ABBVIE INC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 93. ABBVIE INC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 94. ABBVIE INC: KEY STRATERGIES
TABLE 95. PFIZER LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 96. PFIZER LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 97. PFIZER LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 98. PFIZER LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 99. ASTRAZENECA PLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 100. ASTRAZENECA PLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 101. ASTRAZENECA PLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 102. ASTRAZENECA PLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 103. MERUS: KEY EXECUTIVES
TABLE 104. MERUS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 105. MERUS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 106. MERUS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 107. MACROGENICS INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 108. MACROGENICS INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 109. MACROGENICS INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 110. MACROGENICS INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 111. REGENERON PHARMACEUTICALS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 112. REGENERON PHARMACEUTICALS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 113. REGENERON PHARMACEUTICALS, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 114. REGENERON PHARMACEUTICALS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 115. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY: KEY EXECUTIVES
TABLE 116. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 117. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 118. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 119. BRISTOL-MYERS SQUIBB COMPANY: KEY STRATERGIES
TABLE 120. AMGEN INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 121. AMGEN INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 122. AMGEN INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 123. AMGEN INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 124. AMGEN INC.: KEY STRATERGIES

★調査レポート[世界の二重特異性抗体市場2023年-2032年:製品別(ブリナツモマブ、エミシズマブ、その他)、用途別(がん、血友病、その他)、エンドユーザー別(病院、がんセンター、その他)] (コード:ALD23OCT085)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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