世界の血圧測定用カフ市場2021-2031:種類別(再利用可能型カフ、使い捨て型カフ)、年齢層別(成人、小児)、エンドユーザー別(病院、診療所、その他)

【英語タイトル】Blood Pressure Cuffs Market By Type (Reusable Cuffs, Disposable Cuffs), By Age Group (Adults, Pediatric), By End Users (Hospitals, Clinics, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MC084)・商品コード:ALD23MC084
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年1月
・ページ数:267
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:医療機器
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社は、2021年には436.2百万ドルであった世界の血圧測定用カフ市場規模が2031年には847.6百万ドルへ上り、2022年から2031年の間に年平均6.8%成長すると見込んでいます。本書では、血圧測定用カフの世界市場を対象とし、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(再利用可能型カフ、使い捨て型カフ)分析、年齢層別(成人、小児)分析、エンドユーザー別(病院、診療所、その他)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目について調査・分析をし、調査レポートにまとめました。また、市場調査の対象企業には、Cardinal Health Inc.、Elanor Surgicals、Baxter International Inc.、General Electric Company、Koninklijke Philips N.V.、Medline Industries, LP、OSI Systems, Inc.、BIOS Medical、OMRON Corporation、American Diagnostic Corporationなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の血圧測定用カフ市場規模:種類別
- 再利用可能型カフの市場規模
- 使い捨て型カフの市場規模
・世界の血圧測定用カフ市場規模:年齢層別
- 成人における市場規模
- 小児における市場規模
・世界の血圧測定用カフ市場規模:エンドユーザー別
- 病院における市場規模
- 診療所における市場規模
- その他エンドユーザーにおける市場規模
・世界の血圧測定用カフ市場規模:地域別
- 北米の血圧測定用カフ市場規模
- ヨーロッパの血圧測定用カフ市場規模
- アジア太平洋の血圧測定用カフ市場規模
- 中南米/中東・アフリカの血圧測定用カフ市場規模
・競争状況
・企業情報

世界の血圧測定用カフの市場規模は、2021年に4億3620万ドルと評価され、2022年から2031年まで年平均成長率6.8%で成長して2031年には8億4760万ドルに達すると予測されています。
血圧測定には血圧測定用カフ(BP Cuff)を使用します。腕に巻く膨張式ゴム製ブラダがカフの一部です。カフ内の圧力は圧力計で表示されます。血圧測定用カフは、携帯用の小さな空気ポンプで膨らませます。カフを膨らませた後、空気弁を使用して徐々に空気圧を逃がします。水銀カフやアネロイドカフは聴診器を使って手動で使用する必要がありますが、デジタルカフは自動化されています。外科病院と比較すると、独立型クリニックは通院患者の割合が高いため、医師や臨床医は高血圧の診断と監視のために血圧測定用カフを最も頻繁に使用します。

血圧測定用カフ市場の成長を促進する主な要因は、ライフスタイルの変化による高血圧の有病率の上昇です。さらに、使い捨て血圧測定用カフに対する需要の高まりや、医療施設における交差汚染の発生率の増加が、市場の成長を促進する主な要因となっています。例えば、世界保健機関(WHO)が発表した報告書によると、世界で30~79歳の成人12億8,000万人が高血圧症に罹患しており、そのほとんど(3分の2)が低・中所得国に住んでいると推定されています。高血圧と診断され、治療を受けているのは成人の半数以下(42%)で、高血圧をコントロールできているのは成人の約5人に1人(21%)です。高血圧は、世界中で早死にの主な原因となっています。したがって、急速に増加する高齢者人口と慢性疾患の有病率の上昇が市場の成長を後押ししています。

しかし、デジタル血圧測定用カフは誤差が生じる可能性が高いため、市場成長の妨げになります。逆に、血圧測定用カフの開発のための研究開発への投資の増加、高血圧や慢性心疾患の有病率の増加は、予測期間中に市場の成長のための有利な機会を提供することが期待されている血圧測定用カフに投資するために主要プレーヤーに新たな機会を開く可能性があります。

血圧測定用カフ市場は、種類、年齢層、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化されます。
種類別では、再使用可能カフ、使い捨てカフ、Dリングカフ、その他に分類されます。
年齢層別では、成人用と小児用に二分されます。
エンドユーザー別では、病院、クリニック、その他に区分されます。
地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAに市場を分けて分析しています。

北米は2021年の血圧測定用カフ市場シェアの大半を占め、予測期間中も支配的であると予測されています。血圧測定用カフカフ市場の主な原動力は、医療機器用の医療施設が確立していること、高齢者人口の増加、高血圧の有病率の増加、血液モニタリング機器に対する需要の高まりです。さらに、革新的な研究を通じて技術的に高度な医療機器を設計するための研究開発活動に対する製薬会社の投資が増加していることも、市場の成長を促進すると予想されます。
アジア太平洋地域は、予測期間中に最も速いCAGRを記録する見込みです。これは、急速に増加する高齢者人口の存在、高血圧や慢性疾患の罹患率の上昇、医療インフラの改善がアジア太平洋地域の市場を牽引するためです。

血圧測定用カフ市場で事業を展開する主要企業は、American Diagnostic Corporation、Baxter、Cardinal Health、Elanor Surgical、General Electric Company、Koninklijke Philips N.V.、Medline Industries LP、オムロンヘルスケア株式会社、Spacelabs Healthcare、SPENGLER HOLTEX Groupなどです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの血圧測定用カフ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、一般的な血圧測定用カフ市場の機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、利害関係者が利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・血圧測定用カフ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界の血圧測定用カフの市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
再使用可能カフ
使い捨てカフ

年齢層別
成人
小児

エンドユーザー別
病院
クリニック
その他

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
日本
中国
オーストラリア
インド
韓国
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
サウジアラビア
南アフリカ
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Cardinal Health Inc.
Elanor Surgicals
Baxter International Inc.
General Electric Company
Koninklijke Philips N.V.
Medline Industries, LP
OSI Systems, Inc.
BIOS Medical
オムロン株式会社
American Diagnostic Corporation

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Increase in the prevalence of hypertension.
3.4.1.2. Recent advancements in blood pressure cuffs

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Rise in technological advancement
3.4.2.2. Rise in the prevalence of cross contamination or hospital acquired infections.

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. High growth potential in developing economies.

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: BLOOD PRESSURE CUFFS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Reusable Cuffs
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Disposable Cuffs
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: BLOOD PRESSURE CUFFS MARKET, BY AGE GROUP
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Adults
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Pediatric
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: BLOOD PRESSURE CUFFS MARKET, BY END USERS
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Hospitals
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Clinics
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Others
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: BLOOD PRESSURE CUFFS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.2.4. Market size and forecast, by End Users
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End Users
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End Users
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End Users
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5.2. France
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5.3. UK
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End Users
7.3.5.6. Rest of Europe
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Age Group
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by End Users
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. Japan
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5.2. China
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5.3. Australia
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5.5. South Korea
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End Users
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Age Group
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by End Users
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.4. Market size and forecast, by End Users
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End Users
7.5.5.2. Saudi Arabia
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End Users
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End Users
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Age Group
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by End Users
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. American Diagnostic Corporation
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Baxter International Inc.
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Cardinal Health Inc.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.4. Elanor Surgicals
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.5. General Electric Company
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Koninklijke Philips N.V.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Medline Industries, LP
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. OSI Systems, Inc.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. BIOS Medical
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. OMRON Corporation
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance



★調査レポート[世界の血圧測定用カフ市場2021-2031:種類別(再利用可能型カフ、使い捨て型カフ)、年齢層別(成人、小児)、エンドユーザー別(病院、診療所、その他)] (コード:ALD23MC084)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の血圧測定用カフ市場2021-2031:種類別(再利用可能型カフ、使い捨て型カフ)、年齢層別(成人、小児)、エンドユーザー別(病院、診療所、その他)]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆