世界のブースターポンプ市場2021-2031:種類別(シングルステージ、マルチステージ)、用途別、販売別

【英語タイトル】Booster Pump Market By Type (Single Stage, Multi Stage), By Application (Household, Agriculture, Water and Wastewater, Industrial, Others), By Sales Type (New Sales, Aftermarket): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23MA023)・商品コード:ALD23MA023
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年12月
・ページ数:210
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:部品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に2,338.9百万ドルであった世界のブースターポンプ市場規模が、2031年までに3,715.3百万ドルに達し、2022年から2031年の間に年平均4.6%で成長すると予想しています。本資料は、ブースターポンプの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、種類別(シングルステージ、マルチステージ)分析、用途別(家庭用、農業用、水・廃水用、工業用、その他)分析、販売別(新規販売、アフターマーケット)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、Alfred Kärcher SE & Co. KG、Aquatec International, Inc.、Dab Pumps Spa、Franklin Electric Co. Inc.、Pentair、Witte Pumps & Technology GmbH、Xylem、Davey Water Products、Smith & loveless inc.、Zodiac Pool Systems LLCなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のブースターポンプ市場規模:種類別
- シングルステージにおける市場規模
- マルチステージにおける市場規模
・世界のブースターポンプ市場規模:用途別
- 家庭用ブースターポンプの市場規模
- 農業用ブースターポンプの市場規模
- 水・廃水用ブースターポンプの市場規模
- 工業用ブースターポンプの市場規模
- その他の市場規模
・世界のブースターポンプ市場規模:販売別
- 新規販売における市場規模
- アフターマーケットにおける市場規模
・世界のブースターポンプ市場規模:地域別
- 北米のブースターポンプ市場規模
- ヨーロッパのブースターポンプ市場規模
- アジア太平洋のブースターポンプ市場規模
- 中南米・中東・アフリカのブースターポンプ市場規模
・競争状況
・企業情報

世界のブースターポンプ市場は、2021年に23億3,890万ドルと評価され、2022年から2031年にかけて年平均成長率4.6%で成長して2031年には37億1,530万ドルに達すると予測されています。
ブースターポンプは、通常のポンプの進化版で、運転効率を高める高度な技術が組み込まれており、高圧流量などの機能を提供します。
ブースターポンプは、単段式や多段式など、さまざまな運転段階のものが市場に出回っています。多くの場合、ブースターポンプは大規模で非常に複雑な産業で使用され、圧力生成技術を使用することにより、ブースターポンプは複雑なポンプシステムの運用とメンテナンスコストを削減することができます。

人口の増加、グローバル化、人々の可処分所得の増加は、製造業、石油化学、食品・飲料など様々な産業の成長を促進しています。さらに、人口増加と都市化がエネルギー需要を促進し、それが最終的に石油・ガス産業の成長を促し、ブースターポンプ市場にプラスの影響を与えています。しかし、ブースターポンプのセットアップコストが高く、ブースターポンプシステムの製造に使用される原材料のコストが変動することが、市場の制約になると予想されます。さらに、ブースターポンプの遠隔監視と操作を可能にした技術の開発は、ブースターポンプ市場の成長に有利な機会を提供することが期待されています。

ブースターポンプ市場は、種類、用途、販売タイプ、地域によって区分されます。種類別では、市場は単段と多段に分けられます。用途別では、家庭用、農業用、上下水道用、工業用、その他に分けられます。販売タイプ別では、市場は新規販売とアフターマーケットに分けられます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、フランス、ドイツ、イタリア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、その他アジア太平洋)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)でブースターポンプの世界市場を分析します。

〈競合分析〉
ブースターポンプ市場の主要企業は、Alfred Kärcher SE & Co. KG、Aquatec International, Inc.、Dab Pumps Spa、Davey Water、Franklin Electric、Pentair、Smith & Loveless、Witte Pumps & Technology GmbH、Xylem、Zodiac Pool Systems LLCなどです。市場の主要企業は、ブースターポンプ市場で顧客により良い製品とサービスを提供するために、買収、提携、製品および事業拡大を主要な開発戦略として採用しています。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのブースターポンプ市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ブースターポンプ市場の有力な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ブースターポンプ市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界別のブースターポンプ市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
種類別
単段
多段

用途別
家庭
農業
上下水道
工業
その他

販売形態別
新規販売
アフターマーケット

地域別
・北米
米国
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

〈主要市場プレイヤー〉
Alfred Kärcher SE & Co. KG
Aquatec International, Inc.
Dab Pumps Spa
Franklin Electric Co. Inc.
Pentair
Witte Pumps & Technology GmbH
Xylem
Davey Water Products
Smith & loveless inc.
Zodiac Pool Systems LLC

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Market dynamics
3.4.1.Drivers
3.4.1.1. Growth of the manufacturing industry
3.4.1.2. Increase in the number of sewage treatment facilities
3.4.1.3. Advantages of booster pumps

3.4.2.Restraints
3.4.2.1. High initial cost

3.4.3.Opportunities
3.4.3.1. Advancements in pumping technology

3.5.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: BOOSTER PUMP MARKET, BY TYPE
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2. Single Stage
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market share analysis by country
4.3. Multi Stage
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 5: BOOSTER PUMP MARKET, BY APPLICATION
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2. Household
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market share analysis by country
5.3. Agriculture
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market share analysis by country
5.4. Water and Wastewater
5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2 Market size and forecast, by region
5.4.3 Market share analysis by country
5.5. Industrial
5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2 Market size and forecast, by region
5.5.3 Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2 Market size and forecast, by region
5.6.3 Market share analysis by country
CHAPTER 6: BOOSTER PUMP MARKET, BY SALES TYPE
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2. New Sales
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market share analysis by country
6.3. Aftermarket
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market share analysis by country
CHAPTER 7: BOOSTER PUMP MARKET, BY REGION
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 North America
7.2.1 Key trends and opportunities
7.2.2 North America Market size and forecast, by Type
7.2.3 North America Market size and forecast, by Application
7.2.4 North America Market size and forecast, by Sales Type
7.2.5 North America Market size and forecast, by country
7.2.5.1 U.S.
7.2.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2 Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.2.5.2 Canada
7.2.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2 Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.2.5.3 Mexico
7.2.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2 Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.3 Europe
7.3.1 Key trends and opportunities
7.3.2 Europe Market size and forecast, by Type
7.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
7.3.4 Europe Market size and forecast, by Sales Type
7.3.5 Europe Market size and forecast, by country
7.3.5.1 Germany
7.3.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2 Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.3.5.2 UK
7.3.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2 Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.3.5.3 France
7.3.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2 Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.3.5.4 Italy
7.3.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2 Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.3.5.5 Rest of Europe
7.3.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2 Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.4 Asia-Pacific
7.4.1 Key trends and opportunities
7.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
7.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
7.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales Type
7.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
7.4.5.1 China
7.4.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2 Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.4.5.2 Japan
7.4.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2 Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.4.5.3 South Korea
7.4.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2 Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.4.5.4 India
7.4.5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2 Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.4.5.5 Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2 Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.3 Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.5 LAMEA
7.5.1 Key trends and opportunities
7.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type
7.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
7.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Sales Type
7.5.5 LAMEA Market size and forecast, by country
7.5.5.1 Latin America
7.5.5.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2 Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.5.5.2 Middle East
7.5.5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2 Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.4 Market size and forecast, by Sales Type
7.5.5.3 Africa
7.5.5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2 Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.3 Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.4 Market size and forecast, by Sales Type
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1 Alfred Kärcher SE & Co. KG
9.1.1 Company overview
9.1.2 Key Executives
9.1.3 Company snapshot
9.1.4 Operating business segments
9.1.5 Product portfolio
9.1.6 Business performance
9.1.7 Key strategic moves and developments
9.2 Aquatec International, Inc.
9.2.1 Company overview
9.2.2 Key Executives
9.2.3 Company snapshot
9.2.4 Operating business segments
9.2.5 Product portfolio
9.2.6 Business performance
9.2.7 Key strategic moves and developments
9.3 Dab Pumps Spa
9.3.1 Company overview
9.3.2 Key Executives
9.3.3 Company snapshot
9.3.4 Operating business segments
9.3.5 Product portfolio
9.3.6 Business performance
9.3.7 Key strategic moves and developments
9.4 Franklin Electric Co. Inc.
9.4.1 Company overview
9.4.2 Key Executives
9.4.3 Company snapshot
9.4.4 Operating business segments
9.4.5 Product portfolio
9.4.6 Business performance
9.4.7 Key strategic moves and developments
9.5 Pentair
9.5.1 Company overview
9.5.2 Key Executives
9.5.3 Company snapshot
9.5.4 Operating business segments
9.5.5 Product portfolio
9.5.6 Business performance
9.5.7 Key strategic moves and developments
9.6 Witte Pumps & Technology GmbH
9.6.1 Company overview
9.6.2 Key Executives
9.6.3 Company snapshot
9.6.4 Operating business segments
9.6.5 Product portfolio
9.6.6 Business performance
9.6.7 Key strategic moves and developments
9.7 Xylem
9.7.1 Company overview
9.7.2 Key Executives
9.7.3 Company snapshot
9.7.4 Operating business segments
9.7.5 Product portfolio
9.7.6 Business performance
9.7.7 Key strategic moves and developments
9.8 Davey Water Products
9.8.1 Company overview
9.8.2 Key Executives
9.8.3 Company snapshot
9.8.4 Operating business segments
9.8.5 Product portfolio
9.8.6 Business performance
9.8.7 Key strategic moves and developments
9.9 Smith & loveless inc.
9.9.1 Company overview
9.9.2 Key Executives
9.9.3 Company snapshot
9.9.4 Operating business segments
9.9.5 Product portfolio
9.9.6 Business performance
9.9.7 Key strategic moves and developments
9.10 Zodiac Pool Systems LLC
9.10.1 Company overview
9.10.2 Key Executives
9.10.3 Company snapshot
9.10.4 Operating business segments
9.10.5 Product portfolio
9.10.6 Business performance
9.10.7 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のブースターポンプ市場2021-2031:種類別(シングルステージ、マルチステージ)、用途別、販売別] (コード:ALD23MA023)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のブースターポンプ市場2021-2031:種類別(シングルステージ、マルチステージ)、用途別、販売別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆