世界の段ボール包装市場2023年-2032年:種類別(板紙箱、段ボール箱)、グレード別(バージン、リサイクル)、エンドユーザー別(食品&飲料、医薬品、化粧品&パーソナルケア、電子、その他)

【英語タイトル】Boxboard Packaging Market By Type (Paperboard Boxes, Corrugated Cardboard Boxes), By Grade (Virgin, Recycled), By End User Industry (Food and Beverages, Pharmaceutical, Cosmetics and Personal Care, Electronics, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23SEP062)・商品コード:ALD23SEP062
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年6月
・ページ数:234
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:建設&製造
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❖ レポートの概要 ❖

世界の段ボール包装市場は、2022年に744億2,100万ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は5.9%を記録し、2032年には1,328億8,280万ドルに達すると予測されています。 ボックスボードは、圧縮された紙パルプ層から形成される重くて硬い素材です。食品・飲料、化粧品、製薬、電子機器、小売業界で頻繁に使用され、商品を見せたり保護したりするための柔軟で手頃なオプションを提供しています。段ボール包装は、箱やカートン、さまざまな包装ソリューションの製造に特定の種類の板紙や段ボールを使用します。

リサイクル可能で生分解性があり、廃棄物を最小限に抑えることができる包装・ソリューションの需要が大幅に増加しています。これは、包装材料の使用と環境への影響に対する消費者の意識の高まりによるものです。さらに、世界中の政府は、それぞれの国の経済成長における工業化の重要な役割を認識しているため、国内産業を後押しするためのイニシアチブを取っています。そのため、インド、アルゼンチン、中国、ベトナム、インドネシア、ブラジルなどの国々では、製造業の成長を促進することを目的としたさまざまな取り組みやプログラムが実施されています。例えば、アルゼンチンは2022年10月に "アルゼンチン・クレジット・プログラム "と呼ばれる32億ドルの制度を開始しました。これは、投資や輸入代替プロジェクトのために、中小企業や大規模産業部門、農産業企業の成長を支援するために行われたものです。このようなプログラムは、過去10年間、中小規模の産業部門の成長を促進することに成功してきました。これらの要因が総合的に発展途上国の産業成長にプラスの影響を与えると予想され、ひいては予測期間中に段ボール包装市場の成長に有利な機会を提供すると思われます。

しかし、原材料コストの絶え間ない変動が市場の成長を抑制する可能性があります。また、特にプラスチックのような代替包装材料と比較した場合、段ボール包装に関わる生産および製造プロセスは高価になる可能性があります。パルプ価格の変動など原材料価格の変動は、板紙パッケージの全体的なコスト構造に影響を与え、特定の市場セグメントでは競争力を低下させます。さらに、段ボール包装は板紙から作られており、板紙は樹木に由来します。環境問題への懸念から、持続可能な代替包装への需要が高まっており、リサイクル素材や生分解性包装など、環境に優しい選択肢へのシフトが進んでいます。このことは、消費者の嗜好や規制の変化に対応する必要がある従来の段ボール包装メーカーに課題をもたらす可能性があります。そのため、原材料コストの変動や厳しい規制が市場の成長を抑制しています。

その一方で、保管や輸送の利便性や、安全・安心な包装に対する消費者の嗜好から、包装は現代生活に欠かせないものとなっています。そのため、化粧品やパーソナルケア、電子機器を保護し輸送するために、段ボール包装などのスマート包装ソリューションの需要が増加しています。また、企業は最先端の包装・ソリューションに投資し、期待される成果を達成しようとしています。例えば、2021年4月、Mauser Packaging Solutionsはイタリアの合弁会社NCG-Maiderを通じてGlobal Tank Srlを買収しました。この買収により、マウザー・包装・ソリューションズは、イタリア市場における産業用包装製品とサービスの提供を拡大するとともに、再生における世界的な市場プレーヤーとしての地位を強化する計画です。したがって、このような買収と事業計画は、世界市場の成長を推進します。
段ボール包装の世界市場は、タイプ、グレード、エンドユーザー産業、地域に区分されます。タイプ別では、市場は板紙箱と段ボール箱に二分されます。グレード別では、バージンタイプとリサイクル可能タイプに分類されます。エンドユーザー産業別では、食品・飲料、医薬品、化粧品・パーソナルケア、エレクトロニクス、自動車、その他に分類されます。

地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、スペイン、イタリア、オランダ、その他欧州)。アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、その他のアジア太平洋地域)、LAMEA(中南米、中東、アフリカ)で分析されます。

競合分析
板紙パッケージ市場の主要企業は、Stora Enso、Sappi、日本製紙グループ、Mondi、Metsa Board、Mayr-Melnhof Group、ITC Limited、International Paper Co、Mondi Plc、Smurfit Kappa Groupなどです。
市場の主要企業は、事業拡大、提携、買収、製品開発、製品発売などの戦略を採用し、段ボール包装システム市場でより良い製品とサービスを顧客に提供しています。

ステークホルダーにとっての主なメリット
本レポートは、2022年から2032年までの段ボール包装市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、有力な段ボール包装市場の機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
段ボール包装市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を把握することができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
段ボール包装の地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

主な市場セグメント
タイプ別
板紙箱
段ボール箱

グレード別
バージン
リサイクル

エンドユーザー産業別
食品・飲料
医薬品
化粧品・パーソナルケア
エレクトロニクス
その他

地域別
北米
米国
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ラテンアメリカ
中東
アフリカ

主な市場プレイヤー
○ International Paper Company
○ ITC Limited
○ Mayr-Melnhof Karton AG
○ Metsa Group
○ Mondi Group
○ Nippon Paper Industries Co., Ltd.
○ Sappi Limited
○ Smurfit Kappa Group Plc
○ Stora Enso Oyj
○ WestRock Company

第1章:イントロダクション
第2章:エグゼクティブサマリー
第3章:市場概要
第4章:段ボール包装市場、タイプ別
第5章:段ボール包装市場、グレード別
第6章:段ボール包装市場、エンドユーザー別
第7章:段ボール包装市場、地域別
第8章:競争状況
第9章:企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Expansion of the e-commerce industry
3.4.1.2. Rise in consumer awareness about environment and sustainable packaging

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Fluctuating cost of raw materials and stringent regulatory compliances

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Surge in demand for innovative packaging technologies

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Paperboard Boxes
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Corrugated Cardboard Boxes
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Virgin
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Recycled
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Food and Beverages
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Pharmaceutical
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.4. Cosmetics and Personal Care
6.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by region
6.4.3. Market share analysis by country
6.5. Electronics
6.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by region
6.5.3. Market share analysis by country
6.6. Others
6.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.6.2. Market size and forecast, by region
6.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Grade
7.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Grade
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Grade
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Grade
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. Germany
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.2. UK
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.3.5.5. Rest of Europe
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Grade
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.3. South Korea
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.4. India
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.4.5.5. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Grade
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Grade
7.5.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Latin America
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Grade
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.2. Middle East
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Grade
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by End User Industry
7.5.5.3. Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Grade
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by End User Industry
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Stora Enso Oyj
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. Sappi Limited
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.2.6. Business performance
9.3. Nippon Paper Industries Co., Ltd.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. Mondi Group
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Metsa Group
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Mayr-Melnhof Karton AG
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. ITC Limited
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. International Paper Company
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.9. Smurfit Kappa Group Plc
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. WestRock Company
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio
9.10.6. Business performance

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR PAPERBOARD BOXES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR CORRUGATED CARDBOARD BOXES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. GLOBAL BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR VIRGIN, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR RECYCLED, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. GLOBAL BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR FOOD AND BEVERAGES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR PHARMACEUTICAL, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR COSMETICS AND PERSONAL CARE, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR ELECTRONICS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. BOXBOARD PACKAGING MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. NORTH AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. NORTH AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. NORTH AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. NORTH AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. U.S. BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. U.S. BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. U.S. BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. CANADA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. CANADA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. CANADA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. MEXICO BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. MEXICO BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. MEXICO BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. GERMANY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. GERMANY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. GERMANY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. UK BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. UK BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. UK BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. FRANCE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. FRANCE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. FRANCE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. ITALY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. ITALY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. ITALY BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. REST OF EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. REST OF EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. REST OF EUROPE BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. CHINA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. CHINA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. CHINA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. JAPAN BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. JAPAN BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. JAPAN BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. SOUTH KOREA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. SOUTH KOREA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. SOUTH KOREA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. INDIA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. INDIA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. INDIA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. REST OF ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. REST OF ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. REST OF ASIA-PACIFIC BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. LAMEA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. LAMEA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. LAMEA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. LAMEA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. LATIN AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. LATIN AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. LATIN AMERICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. MIDDLE EAST BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. MIDDLE EAST BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. MIDDLE EAST BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. AFRICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. AFRICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY GRADE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. AFRICA BOXBOARD PACKAGING MARKET, BY END USER INDUSTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. STORA ENSO OYJ: KEY EXECUTIVES
TABLE 79. STORA ENSO OYJ: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 80. STORA ENSO OYJ: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 81. STORA ENSO OYJ: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 82. STORA ENSO OYJ: KEY STRATERGIES
TABLE 83. SAPPI LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 84. SAPPI LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 85. SAPPI LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 86. SAPPI LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 87. NIPPON PAPER INDUSTRIES CO., LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 88. NIPPON PAPER INDUSTRIES CO., LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 89. NIPPON PAPER INDUSTRIES CO., LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 90. NIPPON PAPER INDUSTRIES CO., LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 91. NIPPON PAPER INDUSTRIES CO., LTD.: KEY STRATERGIES
TABLE 92. MONDI GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 93. MONDI GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 94. MONDI GROUP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 95. MONDI GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 96. MONDI GROUP: KEY STRATERGIES
TABLE 97. METSA GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 98. METSA GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 99. METSA GROUP: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 100. METSA GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 101. MAYR-MELNHOF KARTON AG: KEY EXECUTIVES
TABLE 102. MAYR-MELNHOF KARTON AG: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 103. MAYR-MELNHOF KARTON AG: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 104. MAYR-MELNHOF KARTON AG: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 105. ITC LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 106. ITC LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 107. ITC LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 108. ITC LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 109. INTERNATIONAL PAPER COMPANY: KEY EXECUTIVES
TABLE 110. INTERNATIONAL PAPER COMPANY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 111. INTERNATIONAL PAPER COMPANY: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 112. INTERNATIONAL PAPER COMPANY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 113. SMURFIT KAPPA GROUP PLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 114. SMURFIT KAPPA GROUP PLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 115. SMURFIT KAPPA GROUP PLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 116. SMURFIT KAPPA GROUP PLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 117. SMURFIT KAPPA GROUP PLC: KEY STRATERGIES
TABLE 118. WESTROCK COMPANY: KEY EXECUTIVES
TABLE 119. WESTROCK COMPANY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 120. WESTROCK COMPANY: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 121. WESTROCK COMPANY: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界の段ボール包装市場2023年-2032年:種類別(板紙箱、段ボール箱)、グレード別(バージン、リサイクル)、エンドユーザー別(食品&飲料、医薬品、化粧品&パーソナルケア、電子、その他)] (コード:ALD23SEP062)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
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