缶入りアルコール飲料の世界市場2023-2030:市場規模、シェア、動向分析

【英語タイトル】Canned Alcoholic Beverages Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Wine, RTD Cocktails, Hard Seltzers), By Distribution Channel (On-Trade, Liquor Stores, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

Grand View Researchが出版した調査資料(GRV23OCT006)・商品コード:GRV23OCT006
・発行会社(調査会社):Grand View Research
・発行日:2023年8月
・ページ数:130
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後3営業日)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:アルコール
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❖ レポートの概要 ❖

缶入りアルコール飲料市場の成長と動向
Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界の缶入りアルコール飲料市場規模は2030年までに593億7000万米ドルに達する見込みです。2023年から2030年までの年平均成長率は19.1%で市場は拡大すると予測されています。缶入りアルコール飲料は、缶の方が便利で持ち運びやすく、旅行にも適しているため、消費者の間で人気が高まっています。さらに、これらの金属缶はガラス瓶に比べて安価で、ガラスよりもリサイクル率がかなり高いです。

2022年にはハードセルツァーが最大の売上シェアを占め、予測期間中も優位性を維持する見込みです。ハードセルツァーは炭酸水ベースの飲料で、通常はフルーツや蒸留酒が配合されています。アルコール度数が低いため、ミレニアル世代に人気があります。ハードセルツァーの価格が低く、スーパーマーケットやコンビニエンスストアで簡単に入手できることが、今後数年間の売上を押し上げる要因になると予想されています。

ワイン分野は予測期間中に高いCAGRを記録すると予測されています。ガラス瓶やペットボトルの代わりに環境に優しいものを求める消費者の意識の高まりと、便利で旅行しやすい製品を好む消費者の増加が、缶入りワイン市場の需要を牽引しています。さらに、缶入りワインはガラス瓶よりも耐久性があり、持ち運びに便利で、包装も簡単です。

酒販店部門は、2022年の世界売上高で最大の部門となり、シェアの大半を占めています。これらの店舗は、缶入りアルコール飲料の流通チャネルとして広く定着しています。これらの店舗では、プレミアムブランドとプライベートブランドブランドの両方が幅広く入手可能なため、消費者はこれらのチャネルを通じて製品を購入するようになります。

市場は断片化されており、世界的・地域的なプレーヤーが多数存在しています。Bacardi Limited、Diageo、Brown-Forman、Anheuser-Busch InBev、Treasury Wine Estates、Union Wine Company、E. & J. Gallo Winery、Asahi Group Holdings, Ltd.、Pernod Ricard、Integrated Beverage Group LLC (IBG)、Sula Vineyards、Kona Brewing Co.などが挙げられます。

缶入りアルコール飲料市場レポートハイライト

- 2023年から2030年までのCAGRはアジア太平洋地域が29.9%で最速の見込みです。この地域の成長を促進する主な要因は、若い消費者の存在と急速な経済成長です。

- ハードセルツァー分野は2023年から2030年にかけて最も速いCAGR 19.5%を記録すると予測されています。ペットボトルの代わりに環境に優しいものを求める消費者の意識の高まりと、便利な製品への嗜好の高まりが、缶入りハードセルツァーの需要を促進しています。

- オンライン分野は2023年から2030年にかけて最も速いCAGR 20.0%を記録する見込みです。様々なオンラインプラットフォームが提供する手間のかからないショッピング体験が、このセグメントの成長を促進すると予想されます。

第1章. 方法・範囲
第2章. エグゼクティブサマリー
第3章. 缶入りアルコール飲料市場変動・動向・範囲
第4章. 消費者行動分析
第5章. 缶入りアルコール飲料市場:製品別予測・動向分析
第6章. 缶入りアルコール飲料市場:流通チャネル別予測・動向分析
第7章. 缶入りアルコール飲料市場:地域別予測・動向分析
第8章. 競合分析

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Products & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Product Outlook
2.3. Distribution Channel Outlook
2.4. Regional Outlook
Chapter 3. Canned Alcoholic Beverages Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis – Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Consumer Trends and Preferences
4.2. Factors Affecting Buying Decision
4.3. Consumer Product Adoption
4.4. Key Observations & Findings
Chapter 5. Canned Alcoholic Beverages Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
5.2. Wine
5.2.1. Wine market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.2.2. Still
5.2.2.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.2.3. Fortified
5.2.3.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.2.4. Low-alcohol
5.2.4.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.2.5. Sparkling
5.2.5.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.3. RTD Cocktails
5.3.1. RTD cocktails market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.3.2. Malt based
5.3.2.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.3.3. Spirit based
5.3.3.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.3.4. Wine based
5.3.4.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.4. Hard Seltzers
5.4.1. Hard Seltzers market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.4.2. Malt based
5.4.2.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.4.3. Spirit based
5.4.3.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
5.4.4. Wine based
5.4.4.1. market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 6. Canned Alcoholic Beverages Market: Distribution Channel Range Estimates & Trend Analysis
6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
6.2. On-trade
6.2.1. On-trade market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
6.3. Liquor Stores
6.3.1. Liquor Stores market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
6.4. Online
6.4.1. Online market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
6.5. Others
6.5.1. Others market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 7. Canned Alcoholic Beverages Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
7.2. North America
7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4. U.S.
7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5. Canada
7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6. Mexico
7.2.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.2.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4. U.K.
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5. Germany
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6. France
7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7. Italy
7.3.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8. Spain
7.3.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.3.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4. China
7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5. Japan
7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6. India
7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7. Australia & New Zealand
7.4.7.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.7.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8. South Korea
7.4.8.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.4.8.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4. Brazil
7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4. South Africa
7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 – 2030 (USD Million)
7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 – 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2022 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. List of key companies analyzed in this section include
8.9.1. Bacardi Limited
8.9.2. Diageo
8.9.3. Brown-Forman
8.9.4. Anheuser-Busch InBev
8.9.5. Treasury Wine Estates
8.9.6. Union Wine Company
8.9.7. E. & J. Gallo Winery
8.9.8. Asahi Group Holdings, Ltd.
8.9.9. Pernod Ricard
8.9.10. Integrated Beverage Group LLC (IBG)
8.9.11. Sula Vineyards
8.9.12. Kona Brewing Co.
8.9.13. Suntory Holdings Limited
8.9.14. Barefoot Cellars
8.9.15. Constellation Brands

List of Tables

Table 1 Canned alcoholic beverages Market - Key Market Driver Analysis
Table 2 Canned alcoholic beverages Market - Key Market Restraint Analysis
Table 3 Canned alcoholic beverages market estimates & forecast, by product (USD Million)
Table 4 Canned alcoholic beverages market estimates & forecast, by distribution channel (USD Million)
Table 5 U.S. macro-economic outlay
Table 6 Canada macro-economic outlay
Table 7 Mexico macro-economic outlay
Table 8 Germany macro-economic outlay
Table 9 U.K. macro-economic outlay
Table 10 France macro-economic outlay
Table 11 Italy macro-economic outlay
Table 12 Spain macro-economic outlay
Table 13 China macro-economic outlay
Table 14 India macro-economic outlay
Table 15 Japan macro-economic outlay
Table 16 Australia macro-economic outlay
Table 17 South Korea macro-economic outlay
Table 18 Brazil macro-economic outlay
Table 19 South Africa macro-economic outlay
Table 20 Recent developments & impact analysis, by key market participants
Table 21 Company market share, 2022
Table 22 Company heat map analysis

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