世界の自動車用オイルフィルター市場2023-2033:製品種類別(ベースガスケット、キャニスター、ドレン防止ブラックシール、ベースプレート)、車両種類別(小型、中型、高級乗用車、高級乗用車)、フィルター媒体別(セルロース、合成)、地域別

【英語タイトル】Car Oil Filter Market Analysis by Product Type (Base Gaskets, Canisters, Anti-drain Black Seals, Base Plates), By Vehicle Type (Compact, Mid-sized, Premium, Luxury Passenger Cars), By Filter Media (Cellulose, Synthetic), & By Region – Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23JUL0011)・商品コード:FACT23JUL0011
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年6月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:自動車
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

自動車用オイルフィルター市場 – レポートの範囲Fact.MRの自動車用オイルフィルター市場に関する最新調査レポートは、2023年から2033年までの10年間の予測を提供しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。当レポートでは、自動車用オイルフィルター市場の提供に関連する新興企業だけでなく、主要なステークホルダーとともに、主要な市場プレイヤーにとっての促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて解説しています。
また、予測期間における自動車用オイルフィルター市場の将来的な状況に影響を与える原動力を提供します。地域市場全体のバリューチェーン分析、ビジネス遂行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価を掲載しています。
自動車用オイルフィルター市場で事業を展開する著名企業のリストは、その製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要
この調査レポートは、世界中の自動車用オイルフィルターの生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売などの多様な特徴に関する包括的な分析を提供しています。
予測期間中の自動車用オイルフィルターの売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通じて市場の包括的な予測を提供します。また、世界平均価格との地域別価格比較も考慮されています。

市場規模評価に関する分析
市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。
自動車用オイルフィルターの世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能です。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストをレポートに組み込んでいます。さらに、すべてのセグメントの絶対ドル機会分析が、報告書に重要性を加えています。
絶対ドル機会は、世界の自動車用オイルフィルター市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、製造業者/販売業者が達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価
本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションを詳しく解説しています。これらの章には、予測期間中に自動車用オイルフィルター市場の成長に重大な影響を与えると予測される地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれています。
自動車用オイルフィルターの需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域や国における顕著な力学の影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の予測も含まれています。
また、新興国の金額と数量に関する詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析
本レポートでは、自動車用オイルフィルター市場の主要メーカーについて、その詳細なプロファイルとともに明らかにしています。自動車用オイルフィルターの提供を主業務とする市場参入企業に関連する重要かつ最新のデータを、詳細なダッシュボードビューとともに提供します。本レポートに掲載されている著名企業の市場シェア分析および比較により、レポート読者はビジネスを進める上で先手を打つことができます。

企業プロフィールは、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などの要点を含んでいます。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレイヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、自動車用オイルフィルター領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Summary of Statistics

    1.3. Summary of Key Findings

    1.4. Fact.MR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background and Foundational Data Points

    3.1. Global Automotive Industry Outlook

        3.1.1. By Vehicle Type

        3.1.2. By Sales Channel

    3.2. Global Sales Market

        3.2.1. By Vehicle

        3.2.2. By Product Type

    3.3. Filter Lifecycle Analysis & Replacement Rate

    3.4. Demand of different type of Filter Media

        3.4.1. By Region

        3.4.2. By Type

    3.5. Recent development in Global Market, By Market Players

    3.6. List of Emerging, Prominent and Leading Players

    3.7. Scenario Forecast (Demand in optimistic, likely, and conservative Market conditions)

    3.8. PESTLE Analysis

    3.9. Porter’s Five Forces Analysis

    3.10. Forecast Factors – Relevance & Impact

    3.11. Market Dynamics

        3.11.1. Market Driving Factors and Impact Assessment

        3.11.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment

        3.11.3. Market Opportunities and Impact Assessment

        3.11.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

    3.12. Value Chain Analysis

        3.12.1. List of Key Manufacturers

        3.12.2. List of Channel Partners

        3.12.3. Operating Margins

        3.12.4. Notes on Value Added at Each Node in the Value Chain

    3.13. COVID-19 Risk Assessment – Market

        3.13.1. COVID – 19: Rebound Scenario

        3.13.2. Quarterly Demand Assessment in 2022 for Market

        3.13.3. Impact of Coronavirus Outbreak on Market

4. Key Success Factors

    4.1. Adoption Analysis

    4.2. Brand Benchmarking

    4.3. Promotional Strategies Adopted by Companies

5. Global Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

    5.1. Historical Market Volume (‘000 Units Units) Analysis, 2018-2022

    5.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2023-2033

        5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Global Market – Pricing Analysis

    6.1. Regional Pricing Analysis By Sales Channel Type

    6.2. Pricing Break-up

        6.2.1. Manufacturer Level Pricing

        6.2.2. Distributor Level Pricing

    6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Market Value (US$ Mn) Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

    7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018-2022

    7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023-2033

        7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Product Type

    8.1. Introduction / Key Findings

    8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units Units) By Product Type, 2018-2022

    8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023-2033

        8.3.1. Base Gasket

        8.3.2. Canister

        8.3.3. Anti-drain Black Seal

        8.3.4. Base Plate

    8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

    9.1. Introduction / Key Findings

    9.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Sales Channel, 2018-2022

    9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023-2033

        9.3.1. OEM’s

        9.3.2. OES’s

        9.3.3. IAM’s

    9.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

10. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vehicle Type

    10.1. Introduction / Key Findings

    10.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Vehicle Type, 2018-2022

    10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Vehicle Type, 2023-2033

        10.3.1. Compact Passenger Cars

        10.3.2. Mid-sized Passenger Cars

        10.3.3. Premium Passenger Cars

        10.3.4. Luxury Passenger Cars

    10.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type

11. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Filter Media

    11.1. Introduction / Key Findings

    11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Filter Media , 2018-2022

    11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Filter, 2023-2033

        11.3.1. Cellulose

        11.3.2. Synthetic

        11.3.3. Others

    11.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle Type

12. Global Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Region

    12.1. Introduction

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis and Volume (‘000 Units) By Region, 2018-2022

    12.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast and Volume (‘000 Units) By Region, 2023 – 2033

        12.3.1. North America

        12.3.2. Latin America

        12.3.3. Europe

        12.3.4. East Asia

        12.3.5. South Asia & Oceania

        12.3.6. Middle East and Africa (MEA)

    12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    13.1. Introduction

    13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        13.3.1. By Country

            13.3.1.1. U.S.

            13.3.1.2. Canada

        13.3.2. By Product Type

        13.3.3. By Sales Channel

        13.3.4. By Vehicle Type

        13.3.5. By Filter Media

    13.4. Market Attractiveness Analysis

    13.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    13.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    14.1. Introduction

    14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        14.3.1. By Country

            14.3.1.1. Brazil

            14.3.1.2. Mexico

            14.3.1.3. Rest of Latin America

        14.3.2. By Product Type

        14.3.3. By Sales Channel

        14.3.4. By Vehicle Type

        14.3.5. By Filter Media

    14.4. Market Attractiveness Analysis

    14.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    14.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    15.1. Introduction

    15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy2023-2033

        15.3.1. By Country

            15.3.1.1. Germany

            15.3.1.2. France

            15.3.1.3. UK

            15.3.1.4. Italy

            15.3.1.5. Spain

            15.3.1.6. Benelux

            15.3.1.7. Rest of Europe

        15.3.2. By Product Type

        15.3.3. By Sales Channel

        15.3.4. By Vehicle Type

        15.3.5. By Filter Media

    15.4. Market Attractiveness Analysis

    15.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    15.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

16. East Asia Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    16.1. Introduction

    16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        16.3.1. By Country

            16.3.1.1. China

            16.3.1.2. Japan

            16.3.1.3. South Korea

        16.3.2. By Product Type

        16.3.3. By Sales Channel

        16.3.4. By Vehicle Type

        16.3.5. By Filter Media

    16.4. Market Attractiveness Analysis

    16.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    16.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

17. South Asia & Oceania Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    17.1. Introduction

    17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy2023-2033

        17.3.1. By Country

            17.3.1.1. India

            17.3.1.2. Indonesia

            17.3.1.3. Malaysia

            17.3.1.4. Thailand

            17.3.1.5. New Zealand and Australia

            17.3.1.6. Rest of South Asia

        17.3.2. By Product Type

        17.3.3. By Sales Channel

        17.3.4. By Vehicle Type

        17.3.5. By Filter Media

    17.4. Market Attractiveness Analysis

    17.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    17.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

18. Middle East and Africa Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

    18.1. Introduction

    18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018-2022

    18.3. Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023-2033

        18.3.1. By Country

            18.3.1.1. GCC Countries

            18.3.1.2. South Africa

            18.3.1.3. Northern Africa

            18.3.1.4. Rest of Middle East and Africa

        18.3.2. By Product Type

        18.3.3. By Sales Channel

        18.3.4. By Vehicle Type

        18.3.5. By Filter Media

    18.4. Market Attractiveness Analysis

    18.5. Key Market Participants – Intensity Mapping

    18.6. Drivers and Restraints – Impact Analysis

19. Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, by Key Countries

    19.1. Introduction

        19.1.1. Market Value (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Proportion Analysis, By Key Countries

        19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

    19.2. United States Market Analysis

        19.2.1. By Product Type

        19.2.2. By Sales Channel

        19.2.3. By Vehicle Type

        19.2.4. By Filter Media

    19.3. Canada Market Analysis

        19.3.1. By Product Type

        19.3.2. By Sales Channel

        19.3.3. By Vehicle Type

        19.3.4. By Filter Media

    19.4. Brazil Market Analysis

        19.4.1. By Product Type

        19.4.2. By Sales Channel

        19.4.3. By Vehicle Type

        19.4.4. By Filter Media

    19.5. Mexico Market Analysis

        19.5.1. By Product Type

        19.5.2. By Sales Channel

        19.5.3. By Vehicle Type

        19.5.4. By Filter Media

    19.6. Germany Market Analysis

        19.6.1. By Product Type

        19.6.2. By Sales Channel

        19.6.3. By Vehicle Type

        19.6.4. By Filter Media

    19.7. France Market Analysis

        19.7.1. By Product Type

        19.7.2. By Sales Channel

        19.7.3. By Vehicle Type

        19.7.4. By Filter Media

    19.8. UK Market Analysis

        19.8.1. By Product Type

        19.8.2. By Sales Channel

        19.8.3. By Vehicle Type

        19.8.4. By Filter Media

    19.9. Italy Market Analysis

        19.9.1. By Product Type

        19.9.2. By Sales Channel

        19.9.3. By Vehicle Type

        19.9.4. By Filter Media

    19.10. Spain Market Analysis

        19.10.1. By Product Type

        19.10.2. By Sales Channel

        19.10.3. By Vehicle Type

        19.10.4. By Filter Media

    19.11. Benelux Market Analysis

        19.11.1. By Product Type

        19.11.2. By Sales Channel

        19.11.3. By Vehicle Type

        19.11.4. By Filter Media

    19.12. China Market Analysis

        19.12.1. By Product Type

        19.12.2. By Sales Channel

        19.12.3. By Vehicle Type

        19.12.4. By Filter Media

    19.13. East Asia Market Analysis

        19.13.1. By Product Type

        19.13.2. By Sales Channel

        19.13.3. By Vehicle Type

        19.13.4. By Filter Media

    19.14. South Korea Market Analysis

        19.14.1. By Product Type

        19.14.2. By Sales Channel

        19.14.3. By Vehicle Type

        19.14.4. By Filter Media

    19.15. India Market Analysis

        19.15.1. By Product Type

        19.15.2. By Sales Channel

        19.15.3. By Vehicle Type

        19.15.4. By Filter Media

    19.16. Indonesia Market Analysis

        19.16.1. By Product Type

        19.16.2. By Sales Channel

        19.16.3. By Vehicle Type

        19.16.4. By Filter Media

    19.17. Malaysia Market Analysis

        19.17.1. By Product Type

        19.17.2. By Sales Channel

        19.17.3. By Vehicle Type

        19.17.4. By Filter Media

    19.18. Thailand Market Analysis

        19.18.1. By Product Type

        19.18.2. By Sales Channel

        19.18.3. By Vehicle Type

        19.18.4. By Filter Media

    19.19. Australia Market Analysis

        19.19.1. By Product Type

        19.19.2. By Sales Channel

        19.19.3. By Vehicle Type

        19.19.4. By Filter Media

    19.20. New Zealand Market Analysis

        19.20.1. By Product Type

        19.20.2. By Sales Channel

        19.20.3. By Vehicle Type

        19.20.4. By Filter Media

    19.21. GCC Countries Market Analysis

        19.21.1. By Product Type

        19.21.2. By Sales Channel

        19.21.3. By Vehicle Type

        19.21.4. By Filter Media

    19.22. South Africa Market Analysis

        19.22.1. By Product Type

        19.22.2. By Sales Channel

        19.22.3. By Vehicle Type

        19.22.4. By Filter Media

    19.23. Northern Africa Market Analysis

        19.23.1. By Product Type

        19.23.2. By Sales Channel

        19.23.3. By Vehicle Type

        19.23.4. By Filter Media

20. Market Structure Analysis

    20.1. Market Analysis by Tier of Companies

    20.2. Market Concentration

    20.3. Market Share Analysis of Top Players

    20.4. Market Presence Analysis

        20.4.1. By Regional footprint of Players

        20.4.2. Product Type foot print by Players

        20.4.3. Channel Foot Print by Players

21. Competition Analysis

    21.1. Competition Dashboard

    21.2. Pricing Analysis by Competition

    21.3. Competition Benchmarking

    21.4. Competition Deep Dive

        21.4.1. MAHLE GmbH

            21.4.1.1. Overview

            21.4.1.2. Product Type Portfolio

            21.4.1.3. Sales Footprint

            21.4.1.4. Strategy Overview

            21.4.1.5. SWOT Analysis

        21.4.2. Robert Bosch GmbH

            21.4.2.1. Overview

            21.4.2.2. Product Type Portfolio

            21.4.2.3. Sales Footprint

            21.4.2.4. Strategy Overview

            21.4.2.5. SWOT Analysis

        21.4.3. Denso Corporation

            21.4.3.1. Overview

            21.4.3.2. Product Type Portfolio

            21.4.3.3. Sales Footprint

            21.4.3.4. Strategy Overview

            21.4.3.5. SWOT Analysis

        21.4.4. Donaldson Company Inc.

            21.4.4.1. Overview

            21.4.4.2. Product Type Portfolio

            21.4.4.3. Sales Footprint

            21.4.4.4. Strategy Overview

            21.4.4.5. SWOT Analysis

        21.4.5. Mann Hummel GmbH

            21.4.5.1. Overview

            21.4.5.2. Product Type Portfolio

            21.4.5.3. Sales Footprint

            21.4.5.4. Strategy Overview

            21.4.5.5. SWOT Analysis

        21.4.6. Sogefi SpA.

            21.4.6.1. Overview

            21.4.6.2. Product Type Portfolio

            21.4.6.3. Sales Footprint

            21.4.6.4. Strategy Overview

            21.4.6.5. SWOT Analysis

        21.4.7. Hollingsworth and Vose Company

            21.4.7.1. Overview

            21.4.7.2. Product Type Portfolio

            21.4.7.3. Sales Footprint

            21.4.7.4. Strategy Overview

            21.4.7.5. SWOT Analysis

        21.4.8. K&N Engineering Inc.

            21.4.8.1. Overview

            21.4.8.2. Product Type Portfolio

            21.4.8.3. Sales Footprint

            21.4.8.4. Strategy Overview

            21.4.8.5. SWOT Analysis

        21.4.9. Ahlstrom Corporation

            21.4.9.1. Overview

            21.4.9.2. Product Type Portfolio

            21.4.9.3. Sales Footprint

            21.4.9.4. Strategy Overview

            21.4.9.5. SWOT Analysis

        21.4.10. Alco Filters ltd.

            21.4.10.1. Overview

            21.4.10.2. Product Type Portfolio

            21.4.10.3. Sales Footprint

            21.4.10.4. Strategy Overview

            21.4.10.5. SWOT Analysis

        21.4.11. Cummins Inc.

            21.4.11.1. Overview

            21.4.11.2. Product Type Portfolio

            21.4.11.3. Sales Footprint

            21.4.11.4. Strategy Overview

            21.4.11.5. SWOT Analysis

        21.4.12. Hengst SE and Co. KG

            21.4.12.1. Overview

            21.4.12.2. Product Type Portfolio

            21.4.12.3. Sales Footprint

            21.4.12.4. Strategy Overview

            21.4.12.5. SWOT Analysis

        21.4.13. Freudenberg & Co. KG

            21.4.13.1. Overview

            21.4.13.2. Product Type Portfolio

            21.4.13.3. Sales Footprint

            21.4.13.4. Strategy Overview

            21.4.13.5. SWOT Analysis

        21.4.14. UFI Filters SpA

            21.4.14.1. Overview

            21.4.14.2. Product Type Portfolio

            21.4.14.3. Sales Footprint

            21.4.14.4. Strategy Overview

            21.4.14.5. SWOT Analysis

        21.4.15. Champion Laboratories Inc.

            21.4.15.1. Overview

            21.4.15.2. Product Type Portfolio

            21.4.15.3. Sales Footprint

            21.4.15.4. Strategy Overview

            21.4.15.5. SWOT Analysis

        21.4.16. Other prominent Players

            21.4.16.1. Overview

            21.4.16.2. Product Type Portfolio

            21.4.16.3. Sales Footprint

            21.4.16.4. Strategy Overview

            21.4.16.5. SWOT Analysis

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology



★調査レポート[世界の自動車用オイルフィルター市場2023-2033:製品種類別(ベースガスケット、キャニスター、ドレン防止ブラックシール、ベースプレート)、車両種類別(小型、中型、高級乗用車、高級乗用車)、フィルター媒体別(セルロース、合成)、地域別] (コード:FACT23JUL0011)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の自動車用オイルフィルター市場2023-2033:製品種類別(ベースガスケット、キャニスター、ドレン防止ブラックシール、ベースプレート)、車両種類別(小型、中型、高級乗用車、高級乗用車)、フィルター媒体別(セルロース、合成)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆