世界のココナッツシュガー市場2021-2031:形態別(オーガニック型、従来型)、エンドユーザー別、用途別、販売チャネル別

【英語タイトル】Coconut Sugar Market By Form (Organic, Conventional), By End User (Commercial, Residential), By Application (Food and Beverage, Cosmetics, Personal Care), By Sales Channel (Hypermarkets, Specialty Stores, E-Commerce, Business to Business): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23FB228)・商品コード:ALD23FB228
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2022年10月
・ページ数:285
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

Allied Market Research社の本調査資料では、2021年に243.4百万ドルであった世界のココナッツシュガー市場規模が、2031年までに408.7百万ドルに成長し、2022年から2031年の間に年平均5.5%で拡大すると予想しています。本書は、ココナッツシュガーの世界市場を総合的に分析し、市場実態を明らかにするとともに、将来を展望したレポートです。イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、形態別(オーガニック型、従来型)分析、エンドユーザー別(商業、家庭)分析、用途別(食品・飲料、化粧品、パーソナルケア)分析、販売チャネル別(ハイパーマーケット、専門店、Eコマース、B2B)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米・中東・アフリカ)分析、企業状況、企業情報などの項目を掲載しています。本書には、Adacyte Therapeutics、AllCells, LLC.、Asahi Kasei Corporation、Charles River Laboratories International, Inc.、Cerus Corporation、Fresenius Kabiなどの企業情報が含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界のココナッツシュガー市場規模:形態別
- オーガニック型ココナッツシュガーの市場規模
- 従来型ココナッツシュガーの市場規模
・世界のココナッツシュガー市場規模:エンドユーザー別
- 商業における市場規模
- 家庭における市場規模
・世界のココナッツシュガー市場規模:用途別
- 食品・飲料における市場規模
- 化粧品における市場規模
- パーソナルケアにおける市場規模
・世界のココナッツシュガー市場規模:販売チャネル別
- ハイパーマーケットチャネルの市場規模
- 専門店チャネルの市場規模
- Eコマースチャネルの市場規模
- B2Bチャネルの市場規模
・世界のココナッツシュガー市場規模:地域別
- 北米のココナッツシュガー市場規模
- ヨーロッパのココナッツシュガー市場規模
- アジア太平洋のココナッツシュガー市場規模
- 中南米・中東・アフリカのココナッツシュガー市場規模
・企業状況
・企業情報

世界のココナッツシュガー市場は、2021年に2億4,340万ドルと評価され、CAGR 5.5%を記録して、2031年には4億870万ドルに達すると予測されています。アジア太平洋地域が最も収益貢献が大きく、2031年には2億5,090万ドルに達すると推定され、CAGRは5.6%となる見込みです。

ココナッツシュガーは、肌のコラーゲン形成に重要なアミノ酸を含むため、アンチエイジングに最適な物質です。現在、国連の予測によると、2017年に世界で60歳以上の人口は9億6,200万人と推定されています。さらに、同団体によると、2015年から2050年にかけて人口は倍増するとみられています。このことは、2019年から2025年の間に、多くの顧客が老化に関連した肌トラブルを経験することを意味します。ココナッツシュガーを製造する企業は、都市化の拡大により可処分所得が増加するという事実と同様に、これを利用するでしょう。そのため、40~50歳代がスキンケア原料としてココナッツシュガーを利用する可能性が高くなります。このような要因が市場の成長を後押ししています。

しかし、メープルシロップ、コーンシロップ、チョコレートシロップ、ハチミツ、糖蜜、リュウゼツラン蜜、ココナッツシュガーなど、市場で入手可能な多くの代替品があり、これらは人気が高く、より良い顧客基盤を持っています。これはデーツシロップ市場の成長にとって大きな阻害要因です。メイプルシロップは、カエデの木から得られる自然な甘さのため、消費者に好まれる最も一般的で人気のあるシロップまたは天然砂糖代替品の1つです。また、チョコレートシロップと蜂蜜は、ほとんどの家庭で使用され、利用可能な最も一般的な甘味料であり、蜂蜜は抗酸化物質が豊富です。したがって、デーツシロップの代用品は市場で強い顧客基盤を持っており、市場におけるデーツシロップの需要を制限しています。

オーガニックの純粋甘味料やネクターと比較すると、グリセミック指数が低い。そのため、循環系の血糖値の上昇が抑えられます。そのため、循環系の血糖値の上昇を防ぐことができます。乳製品代替品の需要拡大、アジア料理の人気、医療上の利点の可能性などの要因により、予測期間を通じて市場は拡大すると予測されます。さらに、食品・飲料業界における乳糖不耐症の広範な使用や、一般人口における乳糖不耐症の有病率の上昇が市場を牽引しています。ボディソープ、シェービングジェル、フェイス&ボディクリームなど、健康的な肌のための商品を製造するための有機甘味料のニーズが高まるにつれて、予測期間を通じて市場は拡大するでしょう。オーガニックココナッツシュガー市場では、ココナッツパームの処理に対応。その結果、健康を気遣う顧客から人気を集めています。

ココナッツシュガー市場は、形態、エンドユーザー、用途、販売チャネル、地域に区分されます。形態別では、市場は有機ココナッツシュガーと従来型ココナッツシュガーに分類されます。エンドユーザー別では、市場は商業と家庭に二分されます。用途別では、食品・飲料、化粧品、パーソナルケア製品に分類されます。販売チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン販売チャネル、B to Bに分けられます。地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、その他欧州)、アジア太平洋(中国、インド、日本、オーストラリア、韓国オーストラリア、シンガポール、ニュージーランド、その他アジア太平洋)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、サウジアラビア、南アフリカ、UAE、その他LAMEA)に市場を区分して分析しています。

世界のココナッツシュガー市場で事業を展開するプレイヤーは、市場シェアを拡大し、収益性を獲得し、市場での競争力を維持するために、製品の発売、地理的拡大、買収を含むがこれらに限定されない様々な開発戦略を採用しています。ココナッツシュガー市場で事業を展開している主な企業は、The Coconut Company (UK) Ltd、The Divine Foods、Franklin Baker、Coco Sugar Indonesia、Big Tree Farm、NOW Foods、Nutiva Inc、Madhava Ltd.、AGRIM PTE LTD、Tradin Organic Agriculture B.V.、Koperasi Nirasatria、Singabera、Treelife、Groovy Food Company Ltd、Connecticut Coconut Company、Betterbody Foods、Wholesome Sweetener Inc.などです。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までのココナッツシュガー市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、ココナッツシュガー市場の実勢機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・ココナッツシュガー市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界のココナッツシュガー市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
用途別
食品・飲料
化粧品
パーソナルケア

販売チャネル別
ハイパーマーケット
専門店
Eコマース
B2B

形態別
有機
従来型

エンドユーザー別
商業
家庭

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
ロシア
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
シンガポール
ニュージーランド
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
その他のLAMEA地域

〈主要市場プレイヤー〉
Big Tree Farms
The Coconut Company Ltd
Marico Ltd
Vita Coco
PT coco sugar Indonesia
Tree Life
Madav Ltd
Celebs Coconut Corporation
Amala Earth
Brio Feed
Cocosugar
betterbody foods & nutrition

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1:INTRODUCTION
1.1.Report description
1.2.Key market segments
1.3.Key benefits to the stakeholders
1.4.Research Methodology
1.4.1.Secondary research
1.4.2.Primary research
1.4.3.Analyst tools and models
CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY
2.1.Key findings of the study
2.2.CXO Perspective
CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW
3.1.Market definition and scope
3.2.Key findings
3.2.1.Top investment pockets
3.3.Porter’s five forces analysis
3.4.Top player positioning
3.5.Market dynamics
3.5.1.Drivers
3.5.2.Restraints
3.5.3.Opportunities
3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
CHAPTER 4: COCONUT SUGAR MARKET, BY FORM
4.1 Overview
4.1.1 Market size and forecast
4.2 Organic
4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2 Market size and forecast, by region
4.2.3 Market analysis by country
4.3 Conventional
4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2 Market size and forecast, by region
4.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 5: COCONUT SUGAR MARKET, BY END USER
5.1 Overview
5.1.1 Market size and forecast
5.2 Commercial
5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2 Market size and forecast, by region
5.2.3 Market analysis by country
5.3 Residential
5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2 Market size and forecast, by region
5.3.3 Market analysis by country
CHAPTER 6: COCONUT SUGAR MARKET, BY APPLICATION
6.1 Overview
6.1.1 Market size and forecast
6.2 Food and Beverage
6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2 Market size and forecast, by region
6.2.3 Market analysis by country
6.3 Cosmetics
6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2 Market size and forecast, by region
6.3.3 Market analysis by country
6.4 Personal Care
6.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.2 Market size and forecast, by region
6.4.3 Market analysis by country
CHAPTER 7: COCONUT SUGAR MARKET, BY SALES CHANNEL
7.1 Overview
7.1.1 Market size and forecast
7.2 Hypermarkets
7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2 Market size and forecast, by region
7.2.3 Market analysis by country
7.3 Specialty Stores
7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2 Market size and forecast, by region
7.3.3 Market analysis by country
7.4 E-Commerce
7.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2 Market size and forecast, by region
7.4.3 Market analysis by country
7.5 Business to Business
7.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2 Market size and forecast, by region
7.5.3 Market analysis by country
CHAPTER 8: COCONUT SUGAR MARKET, BY REGION
8.1 Overview
8.1.1 Market size and forecast
8.2 North America
8.2.1 Key trends and opportunities
8.2.2 North America Market size and forecast, by Form
8.2.3 North America Market size and forecast, by End User
8.2.4 North America Market size and forecast, by Application
8.2.5 North America Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6 North America Market size and forecast, by country
8.2.6.1 U.S.
8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Form
8.2.6.1.2 Market size and forecast, by End User
8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Application
8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.2 Canada
8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Form
8.2.6.2.2 Market size and forecast, by End User
8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Application
8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.2.6.3 Mexico
8.2.6.3.1 Market size and forecast, by Form
8.2.6.3.2 Market size and forecast, by End User
8.2.6.3.3 Market size and forecast, by Application
8.2.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3 Europe
8.3.1 Key trends and opportunities
8.3.2 Europe Market size and forecast, by Form
8.3.3 Europe Market size and forecast, by End User
8.3.4 Europe Market size and forecast, by Application
8.3.5 Europe Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
8.3.6.1 Germany
8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.1.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.2 UK
8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.2.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.3 France
8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.3.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.4 Italy
8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.4.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.5 Spain
8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.5.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.5.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.6 Russia
8.3.6.6.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.6.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.6.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.6.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.3.6.7 Rest of Europe
8.3.6.7.1 Market size and forecast, by Form
8.3.6.7.2 Market size and forecast, by End User
8.3.6.7.3 Market size and forecast, by Application
8.3.6.7.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4 Asia-Pacific
8.4.1 Key trends and opportunities
8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Form
8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
8.4.6.1 China
8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.1.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.2 Japan
8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.2.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.3 India
8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.3.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.4 South Korea
8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.4.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.5 Australia
8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.5.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.6 Singapore
8.4.6.6.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.6.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.6.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.6.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.7 New Zealand
8.4.6.7.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.7.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.7.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.7.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.4.6.8 Rest of Asia-Pacific
8.4.6.8.1 Market size and forecast, by Form
8.4.6.8.2 Market size and forecast, by End User
8.4.6.8.3 Market size and forecast, by Application
8.4.6.8.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5 LAMEA
8.5.1 Key trends and opportunities
8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Form
8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by End User
8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Application
8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
8.5.6.1 Brazil
8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.1.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.2 Argentina
8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.2.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.3 South Africa
8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.3.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.4 Saudi Arabia
8.5.6.4.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.4.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.4.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.4.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.5 United Arab Emirates
8.5.6.5.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.5.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.5.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.5.4 Market size and forecast, by Sales Channel
8.5.6.6 Rest of LAMEA
8.5.6.6.1 Market size and forecast, by Form
8.5.6.6.2 Market size and forecast, by End User
8.5.6.6.3 Market size and forecast, by Application
8.5.6.6.4 Market size and forecast, by Sales Channel
CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE
9.1. Introduction
9.2. Top winning strategies
9.3. Product Mapping of Top 10 Player
9.4. Competitive Dashboard
9.5. Competitive Heatmap
9.6. Key developments
CHAPTER 10: COMPANY PROFILES
10.1 Big Tree Farms
10.1.1 Company overview
10.1.2 Company snapshot
10.1.3 Operating business segments
10.1.4 Product portfolio
10.1.5 Business performance
10.1.6 Key strategic moves and developments
10.2 The Coconut Company Ltd
10.2.1 Company overview
10.2.2 Company snapshot
10.2.3 Operating business segments
10.2.4 Product portfolio
10.2.5 Business performance
10.2.6 Key strategic moves and developments
10.3 Marico Ltd
10.3.1 Company overview
10.3.2 Company snapshot
10.3.3 Operating business segments
10.3.4 Product portfolio
10.3.5 Business performance
10.3.6 Key strategic moves and developments
10.4 Vita Coco
10.4.1 Company overview
10.4.2 Company snapshot
10.4.3 Operating business segments
10.4.4 Product portfolio
10.4.5 Business performance
10.4.6 Key strategic moves and developments
10.5 PT coco sugar Indonesia
10.5.1 Company overview
10.5.2 Company snapshot
10.5.3 Operating business segments
10.5.4 Product portfolio
10.5.5 Business performance
10.5.6 Key strategic moves and developments
10.6 Tree Life
10.6.1 Company overview
10.6.2 Company snapshot
10.6.3 Operating business segments
10.6.4 Product portfolio
10.6.5 Business performance
10.6.6 Key strategic moves and developments
10.7 Madav Ltd
10.7.1 Company overview
10.7.2 Company snapshot
10.7.3 Operating business segments
10.7.4 Product portfolio
10.7.5 Business performance
10.7.6 Key strategic moves and developments
10.8 Celebs Coconut Corporation
10.8.1 Company overview
10.8.2 Company snapshot
10.8.3 Operating business segments
10.8.4 Product portfolio
10.8.5 Business performance
10.8.6 Key strategic moves and developments
10.9 Amala Earth
10.9.1 Company overview
10.9.2 Company snapshot
10.9.3 Operating business segments
10.9.4 Product portfolio
10.9.5 Business performance
10.9.6 Key strategic moves and developments
10.10 Brio Feed
10.10.1 Company overview
10.10.2 Company snapshot
10.10.3 Operating business segments
10.10.4 Product portfolio
10.10.5 Business performance
10.10.6 Key strategic moves and developments
10.11 Cocosugar
10.11.1 Company overview
10.11.2 Company snapshot
10.11.3 Operating business segments
10.11.4 Product portfolio
10.11.5 Business performance
10.11.6 Key strategic moves and developments
10.12 betterbody foods & nutrition
10.12.1 Company overview
10.12.2 Company snapshot
10.12.3 Operating business segments
10.12.4 Product portfolio
10.12.5 Business performance
10.12.6 Key strategic moves and developments



★調査レポート[世界のココナッツシュガー市場2021-2031:形態別(オーガニック型、従来型)、エンドユーザー別、用途別、販売チャネル別] (コード:ALD23FB228)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のココナッツシュガー市場2021-2031:形態別(オーガニック型、従来型)、エンドユーザー別、用途別、販売チャネル別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆