乳製品不使用クリームリキュールの世界市場2021-2031:機会分析・産業予測

【英語タイトル】Dairy Free Cream Liqueur Market By Source (Almond, Oat, Coconut, Others), By Flavor (Chocolate, Caramel, Vanilla, Strawberry, Others), By Distribution Channel (On Trade, Off Trade): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23JUN049)・商品コード:ALD23JUN049
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年3月
・ページ数:345
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
◆販売価格オプション(消費税別)
Online Only(1名閲覧、印刷不可)USD3,570 ⇒換算¥542,640見積依頼/購入/質問フォーム
Single User(1名閲覧)USD5,730 ⇒換算¥870,960見積依頼/購入/質問フォーム
Enterprise User(閲覧人数無制限)USD9,600 ⇒換算¥1,459,200見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

アライドマーケットリサーチ社の市場調査レポートでは、世界の乳製品不使用クリームリキュール市場規模が、2021年の1,543.0百万ドルから2031年には4,202.3百万ドルまで拡大し、2022年から2031年までの予測期間中、年平均成長率は10.8%を記録すると推測されています。当レポートでは、乳製品不使用クリームリキュールの世界市場について多面的に調査・分析を行い、イントロダクション、エグゼクティブサマリー、市場概要、ソース別(アーモンド、オート、ココナッツ、その他)分析、フレーバー別(チョコレート、キャラメル、バニラ、イチゴ、その他)分析、流通チャネル別(オントレード、オフトレード)分析、地域別(北米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中南米/中東・アフリカ)分析、競争状況、企業情報などの内容を整理しています。なお、記載されている企業情報には、Bottega SPA、Walders、Tokaj Spirit、Panther Milk、Zamora Company、Buglisi Recobs Group Inc、Bar Napkin Spirits, LLC、Diageo plc.、Distell Group Limited、Dirty Cow Chocolateなどが含まれています。
・イントロダクション
・エグゼクティブサマリー
・市場概要
・世界の乳製品不使用クリームリキュール市場規模:ソース別
- アーモンド由来乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- オート由来乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- ココナッツ由来乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- その他乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
・世界の乳製品不使用クリームリキュール市場規模:フレーバー別
- チョコレート型乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- キャラメル型乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- バニラ型乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- イチゴ型乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
- その他乳製品不使用クリームリキュールの市場規模
・世界の乳製品不使用クリームリキュール市場規模:用途別
- オントレードチャネルの市場規模
- オフトレードチャネルの市場規模
・世界の乳製品不使用クリームリキュール市場規模:地域別
- 北米の乳製品不使用クリームリキュール市場規模
- ヨーロッパの乳製品不使用クリームリキュール市場規模
- アジア太平洋の乳製品不使用クリームリキュール市場規模
- 中南米/中東・アフリカの乳製品不使用クリームリキュール市場規模
・競争状況
・企業情報

乳製品不使用クリームリキュール市場は、2021年に15億4,300万ドルと評価され、2022年から2031年までの年平均成長率は10.8%を記録し、2031年には42億230万ドルに達すると予測されています。2021年には、アーモンドミルクを使用した乳製品不使用クリームリキュールが、その中性的な風味とクリーミーな質感により、最大の市場シェアを占めています。乳製品不使用クリームリキュールは、アーモンドミルク、オートミールミルク、ココナッツミルクなどの非乳製品ミルクから作られるクリームリキュールの一種です。乳糖不耐症などの持病を持つ人々や、菜食主義などの食生活の嗜好を持つ人々が、これらの飲料の主な消費者です。

ホスピタリティ産業は急速に拡大しており、特にCOVID-19後のシナリオではこの傾向が続くでしょう。こうした商業施設の多くは、スピリッツやアルコール飲料のほか、リキュールの風味を引き立てるフードペアリングも販売しています。乳製品不使用クリームリキュールは、チーズ、ケーキ、シャーベットによく合う甘めのリキュールです。また、様々なカクテルやデザートにも使われます。乳製品不使用クリームリキュールはあまり出回っていないため、多くのバーやレストランが、他にはない商品として顧客に提供しています。このような商業施設の増加が、乳製品不使用クリームリキュール市場の成長を後押ししています。

世界の消費者は、バーやパブ、パーティー、音楽イベントやフェスティバルへの参加など、レクリエーション活動への支出を増やしています。このようなレクリエーション活動でのアルコール消費量は大きく、多くのイベントや施設では、乳製品不使用クリームリキュールを含む様々な商品を顧客に提供しています。世界的なビーガン人口の増加に伴い、食品・飲料業界の多くの関係者が、クリームリキュールを含むビーガン仕様の製品を開発しています。多くのメーカーがヴィーガンクリームリキュールを開発しており、このようなリキュールの需要が増加しているため、市場は大きく成長しています。

クリームリキュールは牛乳、クリーム、香料、蒸留酒をブレンドして作られます。消費者はビーガンのクリームリキュールを求めています。一方、家庭でクリームリキュールを作ることは難しくなく、インターネット上には家庭でヴィーガン・クリーム・リキュールを作るための詳細な手順を提供するレシピが数多く公開されています。消費者は、製品の品質が保証されていることと、家庭でそのような製品を作ることに関連するコストが若干低いことから、現在、自家製の乳製品不使用クリームリキュールの消費を増やしています。このような乳製品不使用クリームリキュールの家庭生産の増加は、市場にマイナスの影響を与えています。
乳製品不使用クリームリキュールの需要は、世界中で、特に発展途上国で大幅に増加しています。消費者に多様な乳製品不使用クリームリキュールを提供するため、先進国、発展途上国の両方で多くの新規参入者が乳製品不使用クリームリキュール市場に参入しています。発展途上国では、輸入リキュールよりも安価な乳製品不使用クリームリキュールの選択肢を消費者に提供するため、地元プレーヤーの台頭が予想されます。このように、乳製品不使用クリームリキュール市場におけるプレーヤーの増加は、消費者により多くの選択肢を提供し、市場の成長を大きく促進すると予想されます。

世界の乳製品不使用クリームリキュール市場は、ソース、フレーバー、流通チャネル、地域に区分されます。
ソース別では、アーモンド、オート麦、ココナッツ、その他に分類されます。
フレーバー別では、チョコレート、キャラメル、バニラ、ストロベリー、その他に分類されます。
流通チャネル別では、オントレードとオフトレードに分類されます。
地域別では、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、オランダ、その他の欧州地域)、アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域)、LAMEA(ブラジル、アルゼンチン、南アフリカ、その他のLAMEA地域)に区分して分析されています。

本レポートの主要企業には、Arctic Blue Beverages、Bar Napkin Spirits, LLC、Bottega SPA、Buglisi Recobs Group Inc.、Diageo plc、Dirty Cow Chocolate Ltd.、Distell Group Limited、Global Brands Limited、Hingston & Co. Limited、Panther Milk、The Reformed Spirits Company Holdings、Tokaj Spirit、Walders、Zamora Companyなどがあります。

〈ステークホルダーにとっての主なメリット〉
・本レポートは、2021年から2031年までの乳製品不使用クリームリキュール市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、乳製品不使用クリームリキュール市場の優勢な機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・乳製品不使用クリームリキュール市場の細分化に関する詳細な分析により、市場機会を見極めることができます。
乳製品不使用クリームリキュール市場を詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界の乳製品不使用クリームリキュール市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

〈主要市場セグメント〉
ソース別
オート麦
ココナッツ
その他
アーモンド

フレーバー別
チョコレート
キャラメル
バニラ
ストロベリー
その他

流通チャネル別
オントレード
オフトレード
スーパー・ハイパーマーケット
専門店
コンビニエンスストア
オンラインチャネル

地域別
・北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
・ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
オランダ
その他のヨーロッパ
・アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
・LAMEA
ブラジル
アルゼンチン
南アフリカ
その他の地域

〈主要市場プレイヤー〉
Bottega SPA
Walders
Tokaj Spirit
Panther Milk
Zamora Company
Buglisi Recobs Group Inc
Bar Napkin Spirits, LLC
Diageo plc.
Distell Group Limited
Dirty Cow Chocolate

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Bargaining power of suppliers
3.3.2. Bargaining power of buyers
3.3.3. Threat of substitutes
3.3.4. Threat of new entrants
3.3.5. Intensity of rivalry
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Expansion of the hospitality industry
3.4.1.2. Rise in vegan population across the world
3.4.1.3. Increase in consumption of recreational alcohol

3.4.2. Restraints
3.4.2.1. High consumer inclination to make drinks at home
3.4.2.2. Problems in the manufacturing process of dairy-free cream liqueurs
3.4.2.3. Availability of alternatives

3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Increase in number of players in the market
3.4.3.2. Adoption of liqueurs in developing countries

3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Market Share Analysis
3.7. Value Chain Analysis
CHAPTER 4: DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Almond
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Oat
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Coconut
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Chocolate
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Caramel
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Vanilla
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
5.5. Strawberry
5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.5.2. Market size and forecast, by region
5.5.3. Market share analysis by country
5.6. Others
5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.6.2. Market size and forecast, by region
5.6.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. On Trade
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Off Trade
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
6.3.4. Off Trade Dairy Free Cream Liqueur Market by Sub Type
6.3.4.1. Supermarkets and Hypermarkets Market size and forecast, by region
6.3.4.2. Specialty Stores Market size and forecast, by region
6.3.4.3. Convenience Stores Market size and forecast, by region
6.3.4.4. Online Channels Market size and forecast, by region
CHAPTER 7: DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key trends and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Source
7.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.4.1. North America Off Trade Dairy Free Cream Liqueur Market by Sub Type
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Source
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Source
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Source
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.2.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key trends and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Source
7.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.4.1. Europe Off Trade Dairy Free Cream Liqueur Market by Sub Type
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Netherlands
7.3.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Source
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Flavor
7.3.5.7.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key trends and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Source
7.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.4.1. Asia-Pacific Off Trade Dairy Free Cream Liqueur Market by Sub Type
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Source
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Flavor
7.4.5.6.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key trends and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Source
7.5.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.4.1. LAMEA Off Trade Dairy Free Cream Liqueur Market by Sub Type
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Source
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.1.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Source
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. South Africa
7.5.5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Source
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. Rest of LAMEA
7.5.5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Source
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Flavor
7.5.5.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product Mapping of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top player positioning, 2021
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Bar Napkin Spirits, LLC
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.2. Bottega SPA
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Buglisi Recobs Group Inc
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.4. Diageo plc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.5. Dirty Cow Chocolate
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.6. Distell Group Limited
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Panther Milk
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.8. Tokaj Spirit
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.9. Walders
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.10. Zamora Company
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 02. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR ALMOND, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 03. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR OAT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 04. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR COCONUT, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 05. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 06. GLOBAL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 07. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR CHOCOLATE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 08. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR CARAMEL, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 09. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR VANILLA, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 10. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR STRAWBERRY, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 11. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 12. GLOBAL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 13. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR ON TRADE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 14. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR OFF TRADE, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 15. GLOBAL OFF TRADE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SUB TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 16. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR SUPERMARKETS AND HYPERMARKETS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 17. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR SPECIALTY STORES, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 18. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR CONVENIENCE STORES, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 19. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET FOR ONLINE CHANNELS, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 20. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY REGION, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 21. NORTH AMERICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 22. NORTH AMERICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 23. NORTH AMERICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 24. NORTH AMERICA OFF TRADE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SUB TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 25. NORTH AMERICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 26. U.S. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 27. U.S. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 28. U.S. DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 29. CANADA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 30. CANADA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 31. CANADA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 32. MEXICO DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 33. MEXICO DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 34. MEXICO DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 35. EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 36. EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 37. EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 38. EUROPE OFF TRADE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SUB TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 39. EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 40. UK DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 41. UK DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 42. UK DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 43. GERMANY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 44. GERMANY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 45. GERMANY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 46. FRANCE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 47. FRANCE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 48. FRANCE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 49. ITALY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 50. ITALY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 51. ITALY DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 52. SPAIN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 53. SPAIN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 54. SPAIN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 55. NETHERLANDS DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 56. NETHERLANDS DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 57. NETHERLANDS DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 58. REST OF EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 59. REST OF EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 60. REST OF EUROPE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 61. ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 62. ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 63. ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 64. ASIA-PACIFIC OFF TRADE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SUB TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 65. ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 66. CHINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 67. CHINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 68. CHINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 69. JAPAN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 70. JAPAN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 71. JAPAN DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 72. INDIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 73. INDIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 74. INDIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 75. SOUTH KOREA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 76. SOUTH KOREA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 77. SOUTH KOREA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 78. AUSTRALIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 79. AUSTRALIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 80. AUSTRALIA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 81. REST OF ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 82. REST OF ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 83. REST OF ASIA-PACIFIC DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 84. LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 85. LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 86. LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 87. LAMEA OFF TRADE DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SUB TYPE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 88. LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY COUNTRY, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 89. BRAZIL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 90. BRAZIL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 91. BRAZIL DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 92. ARGENTINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 93. ARGENTINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 94. ARGENTINA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 95. SOUTH AFRICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 96. SOUTH AFRICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 97. SOUTH AFRICA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 98. REST OF LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY SOURCE, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 99. REST OF LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY FLAVOR, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 100. REST OF LAMEA DAIRY FREE CREAM LIQUEUR MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2021-2031 ($MILLION)
TABLE 101. BAR NAPKIN SPIRITS, LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 102. BAR NAPKIN SPIRITS, LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 103. BAR NAPKIN SPIRITS, LLC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 104. BAR NAPKIN SPIRITS, LLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 105. BOTTEGA SPA: KEY EXECUTIVES
TABLE 106. BOTTEGA SPA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 107. BOTTEGA SPA: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 108. BOTTEGA SPA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 109. BUGLISI RECOBS GROUP INC: KEY EXECUTIVES
TABLE 110. BUGLISI RECOBS GROUP INC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 111. BUGLISI RECOBS GROUP INC: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 112. BUGLISI RECOBS GROUP INC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 113. DIAGEO PLC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 114. DIAGEO PLC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 115. DIAGEO PLC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 116. DIAGEO PLC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 117. DIRTY COW CHOCOLATE: KEY EXECUTIVES
TABLE 118. DIRTY COW CHOCOLATE: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 119. DIRTY COW CHOCOLATE: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 120. DIRTY COW CHOCOLATE: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 121. DISTELL GROUP LIMITED: KEY EXECUTIVES
TABLE 122. DISTELL GROUP LIMITED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 123. DISTELL GROUP LIMITED: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 124. DISTELL GROUP LIMITED: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 125. PANTHER MILK: KEY EXECUTIVES
TABLE 126. PANTHER MILK: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 127. PANTHER MILK: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 128. PANTHER MILK: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 129. TOKAJ SPIRIT: KEY EXECUTIVES
TABLE 130. TOKAJ SPIRIT: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 131. TOKAJ SPIRIT: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 132. TOKAJ SPIRIT: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 133. WALDERS: KEY EXECUTIVES
TABLE 134. WALDERS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 135. WALDERS: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 136. WALDERS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 137. ZAMORA COMPANY: KEY EXECUTIVES
TABLE 138. ZAMORA COMPANY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 139. ZAMORA COMPANY: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 140. ZAMORA COMPANY: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[乳製品不使用クリームリキュールの世界市場2021-2031:機会分析・産業予測] (コード:ALD23JUN049)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[乳製品不使用クリームリキュールの世界市場2021-2031:機会分析・産業予測]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆