世界の教育用コンピューティングデバイス市場2023年-2032年:製品種類別(スマートフォン、ノートパソコン、タブレット、その他)、エンドユーザー別(小学校、中学校、高校)

【英語タイトル】Education Computing Devices Market By Product Type (Smartphones, Laptops, Tablets, Others), By End-user (Primary, Secondary, Higher Secondary): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD23SEP272)・商品コード:ALD23SEP272
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年6月
・ページ数:290
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:半導体&電子
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❖ レポートの概要 ❖

世界の教育用コンピューティングデバイス市場は、2023年から2032年までの年平均成長率(CAGR)14.1%で、2022年の1,013億ドルから成長し、2032年には3,681億ドルに達すると予測されています。携帯電話、ノートパソコン、PCは、屋内外を問わず効果的な教材として発展してきました。モバイルコンピュータは、教育現場にも徐々に浸透しています。モバイル技術の進歩により、ラップトップ、PDA(Personal Digital Assistant)、タブレット、PC(Personal Computer)、スマートフォン、電子書籍リーダーなど、優れた処理能力を持つ個人用小型コンピュータを携帯する人が大多数になっています。One-to-oneコンピューティングは、その高い処理能力と可動性、ワイヤレス接続やコンテキスト認識技術との組み合わせにより、正式な教室での学習と教室外での非公式な学習の両方において強力な学習ツールとなっています。

コンピューティングデバイスは、ゲーミフィケーションやインタラクティブな学習体験の機会を提供します。教育用ゲーム、シミュレーション、マルチメディアコンテンツは、生徒の参加意欲とやる気を高めます。インタラクティブなゲーミフィケーション学習アプローチをサポートするコンピューティングデバイスへの需要が、市場の成長に寄与しています。ゲーミフィケーションとは、ポイント、バッジ、リーダーボード、チャレンジ、報酬などのゲーム要素を、教育などの非ゲーム的な文脈に組み込むことです。ゲーミフィケーションは、競争、達成、エンゲージメントの感覚を導入し、学習者のモチベーションを高め、動機づけを行います。ゲーミフィケーションは、学習をより楽しく魅力的なものにし、学習者の関心を引き、学習プロセスに積極的に参加する動機付けを与えます。競争の要素や、報酬を得たい、より高い得点を獲得したいという欲求は、学習者がより多くの努力と時間を学習に費やす原動力となります。ゲーミフィケーションやコンピューティングデバイスによるインタラクティブな学習体験は、教育業界においてますます重要になってきています。こうしたアプローチをサポートする機器への需要が、教育用コンピューティングデバイス市場の成長を促進しています。
最先端のスマートソフトウェアや手順について教育を受けていない熟練教師の不足や、場所によっては標準以下の施設やインフラが、教育用コンピューティングデバイス市場の成長にとって大きな障害となっています。スクリーン使用時間の増加、技術的な注意散漫、姿勢の悪さや眼精疲労、頭痛による学習中の長時間のコンピュータ使用により、全体的な健康が損なわれる可能性があります。特に新興国の教育分野では、デバイスやソフトウェアを導入するための初期投資コストが大きいことが、市場拡大の主な課題になると予想されます。

教育用コンピューティングデバイスの導入は、質の高い教育へのアクセス拡大にますます注目が集まっている新興市場で急成長しています。企業は、手頃な価格のデバイス、ローカライズされたコンテンツ、これらの地域特有のニーズや課題に対応するカスタマイズされたソリューションを提供することで、これらの市場をターゲットにすることができます。新興市場は、良好な人口動態、都市化の進展、中流階級の人口増加などの要因により、大きな経済成長の可能性を秘めています。これらの市場は、企業が新たな消費者市場を開拓し、拡大する機会を提供します。

COVID-19の流行は、教育用コンピューティングデバイスの市場に大きな影響を与えました。教育用コンピューティングデバイスのニーズは、遠隔教育や仮想コラボレーションの受け入れにより急速に拡大しました。デジタル学習はすぐに教育システムに組み込まれました。e-ラーニングやe-ティーチング・プラットフォームを通じて、小学校や中学校の教師は生徒とコミュニケーションをとり、授業や試験を行うことができるようになりました。そのため、パンデミックはeラーニングの採用による教育用コンピューティングデバイスの需要増加につながりました。
本レポートで紹介する主なプレーヤーは、Acer Inc.、Apple Inc.、ASUSTeK Computer Inc.、Dell Technologies、Hewlett-Packard Development Company、Lenovo、OPPO、Samsung Electronics、Vivo Mobile Communication Co.などです。市場プレイヤーは、提携や買収などの戦略を駆使して、この競争の激しい市場で支配的な地位を獲得しようと絶えず努力しています。

ステークホルダーにとっての主なメリット
当レポートでは、2022年から2032年までの教育用コンピューティングデバイス市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、教育用コンピューティングデバイスの市場機会を特定します。
主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を行い、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
教育用コンピューティングデバイス市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
教育用コンピューティングデバイスの地域別および世界市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

主な市場セグメント
製品タイプ別
スマートフォン
ノートパソコン
タブレット
その他

エンドユーザー別
プライマリー
中等教育
高等学校

地域別
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
デンマーク
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋地域
LAMEA
ブラジル
UAE
サウジアラビア
南アフリカ
その他の地域

主な市場プレイヤー
○ Acer Inc.
○ Apple Inc.
○ ASUSTeK Computer Inc.
○ Dell Technologies Incorporated
○ Hewlett- Packard Development Company LP.
○ Lenovo
○ OPPO
○ Samsung Electronics Co Ltd
○ Vivo Mobile Communications Co., Ltd
○ Xiaomi Corporation

第1章:イントロダクション
第2章:エグゼクティブサマリー
第3章:市場概要
第4章:教育用コンピューティングデバイス市場、製品タイプ別
第5章:教育用コンピューティングデバイス市場、エンドユーザー別
第6章:教育用コンピューティングデバイス市場、地域別
第7章:競争状況
第8章:企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
3.5. COVID-19 Impact Analysis on the market
3.6. Average Selling Price
3.7. Market Share Analysis
3.8. Brand Share Analysis
3.9. Value Chain Analysis
3.10. Key Regulation Analysis
3.11. Patent Landscape
3.12. Regulatory Guidelines
3.13. Product Consumption
3.14. Trade Data Analysis
CHAPTER 4: EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Smartphones
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Laptops
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
4.4. Tablets
4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.4.2. Market size and forecast, by region
4.4.3. Market share analysis by country
4.5. Others
4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.5.2. Market size and forecast, by region
4.5.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Primary
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Secondary
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
5.4. Higher Secondary
5.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.4.2. Market size and forecast, by region
5.4.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY REGION
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast By Region
6.2. North America
6.2.1. Key trends and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.3. Market size and forecast, by End-user
6.2.4. Market size and forecast, by country
6.2.4.1. U.S.
6.2.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.1.3. Market size and forecast, by End-user
6.2.4.2. Canada
6.2.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.2.3. Market size and forecast, by End-user
6.2.4.3. Mexico
6.2.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.2.4.3.3. Market size and forecast, by End-user
6.3. Europe
6.3.1. Key trends and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4. Market size and forecast, by country
6.3.4.1. Germany
6.3.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.1.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4.2. UK
6.3.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.2.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4.3. France
6.3.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.3.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4.4. Spain
6.3.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.4.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4.5. Denmark
6.3.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.5.3. Market size and forecast, by End-user
6.3.4.6. Rest of Europe
6.3.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.4.6.2. Market size and forecast, by Product Type
6.3.4.6.3. Market size and forecast, by End-user
6.4. Asia-Pacific
6.4.1. Key trends and opportunities
6.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4. Market size and forecast, by country
6.4.4.1. China
6.4.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.1.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4.2. Japan
6.4.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.2.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4.3. India
6.4.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.3.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4.4. South Korea
6.4.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.4.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4.5. Australia
6.4.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.5.3. Market size and forecast, by End-user
6.4.4.6. Rest of Asia-Pacific
6.4.4.6.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.4.4.6.2. Market size and forecast, by Product Type
6.4.4.6.3. Market size and forecast, by End-user
6.5. LAMEA
6.5.1. Key trends and opportunities
6.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.3. Market size and forecast, by End-user
6.5.4. Market size and forecast, by country
6.5.4.1. Brazil
6.5.4.1.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.1.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.1.3. Market size and forecast, by End-user
6.5.4.2. UAE
6.5.4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.2.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.2.3. Market size and forecast, by End-user
6.5.4.3. Saudi Arabia
6.5.4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.3.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.3.3. Market size and forecast, by End-user
6.5.4.4. South Africa
6.5.4.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.4.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.4.3. Market size and forecast, by End-user
6.5.4.5. Rest of LAMEA
6.5.4.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.5.4.5.2. Market size and forecast, by Product Type
6.5.4.5.3. Market size and forecast, by End-user
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top winning strategies
7.3. Product Mapping of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Acer Inc.
8.1.1. Company overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company snapshot
8.2. Apple Inc.
8.2.1. Company overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company snapshot
8.3. ASUSTeK Computer Inc.
8.3.1. Company overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company snapshot
8.4. Dell Technologies Incorporated
8.4.1. Company overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company snapshot
8.5. Hewlett- Packard Development Company LP.
8.5.1. Company overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company snapshot
8.6. Lenovo
8.6.1. Company overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company snapshot
8.7. OPPO
8.7.1. Company overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company snapshot
8.8. Samsung Electronics Co Ltd
8.8.1. Company overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company snapshot
8.9. Vivo Mobile Communications Co., Ltd
8.9.1. Company overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company snapshot
8.10. Xiaomi Corporation
8.10.1. Company overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company snapshot

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR SMARTPHONES, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR LAPTOPS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR TABLETS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR OTHERS, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. GLOBAL EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR PRIMARY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR SECONDARY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET FOR HIGHER SECONDARY, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. NORTH AMERICA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. NORTH AMERICA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. NORTH AMERICA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. U.S. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. U.S. EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. CANADA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. CANADA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. MEXICO EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. MEXICO EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. EUROPE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. EUROPE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. EUROPE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. GERMANY EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. GERMANY EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. UK EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. UK EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. FRANCE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. FRANCE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. SPAIN EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. SPAIN EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. DENMARK EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. DENMARK EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. REST OF EUROPE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. REST OF EUROPE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. ASIA-PACIFIC EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. ASIA-PACIFIC EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. ASIA-PACIFIC EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. CHINA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. CHINA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. JAPAN EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. JAPAN EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. INDIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. INDIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. SOUTH KOREA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. SOUTH KOREA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. AUSTRALIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. AUSTRALIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. REST OF ASIA-PACIFIC EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. REST OF ASIA-PACIFIC EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. LAMEA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. LAMEA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. LAMEA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. BRAZIL EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. BRAZIL EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. UAE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. UAE EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. SAUDI ARABIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. SAUDI ARABIA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. SOUTH AFRICA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. SOUTH AFRICA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. REST OF LAMEA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. REST OF LAMEA EDUCATION COMPUTING DEVICES MARKET, BY END-USER, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. ACER INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 64. ACER INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 65. APPLE INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 66. APPLE INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 67. ASUSTEK COMPUTER INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 68. ASUSTEK COMPUTER INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 69. DELL TECHNOLOGIES INCORPORATED: KEY EXECUTIVES
TABLE 70. DELL TECHNOLOGIES INCORPORATED: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 71. HEWLETT- PACKARD DEVELOPMENT COMPANY LP.: KEY EXECUTIVES
TABLE 72. HEWLETT- PACKARD DEVELOPMENT COMPANY LP.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 73. LENOVO: KEY EXECUTIVES
TABLE 74. LENOVO: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 75. OPPO: KEY EXECUTIVES
TABLE 76. OPPO: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 77. SAMSUNG ELECTRONICS CO LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 78. SAMSUNG ELECTRONICS CO LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 79. VIVO MOBILE COMMUNICATIONS CO., LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 80. VIVO MOBILE COMMUNICATIONS CO., LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 81. XIAOMI CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 82. XIAOMI CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT

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