世界のファサードシステム市場2023-2033:製品別(EFIS、カーテンウォール、サイディング、クラッディング)、種類別(通気性、非通気性)、素材別(ガラス、ウール、アルミニウム)、技術別(スマートガラス、スイッチングガラス、フォトクロミックガラス、サーモクロミックガラス、エレクトロクロミックガラス、PDLCガラス)、エンドユーザー別(商業用、住宅用、工業用)、地域別

【英語タイトル】Facade Systems Market Analysis By Product (EFIS, Curtain Walls, Siding, Cladding), By Type (Ventilated, Non-ventilated), By Material (Glass, Wool, Aluminium), By Technology (Smart Glass, Switchable Glass, Photochromic Glass, Thermochromic Glass, Electrochromic Glass, PDLC Glass), By End Use (Commercial, Residential, Industrial) & By Region – Global Market Insights 2023 to 2033

FactMRが出版した調査資料(FACT23NOV030)・商品コード:FACT23NOV030
・発行会社(調査会社):FactMR
・発行日:2023年9月
・ページ数:約170
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:産業装置
◆販売価格オプション(消費税別)
Single User(1名様閲覧、印刷不可)USD4,500 ⇒換算¥684,000見積依頼/購入/質問フォーム
Global Site License(同一拠点内共有可)USD8,500 ⇒換算¥1,292,000見積依頼/購入/質問フォーム
販売価格オプションの説明
※お支払金額:換算金額(日本円)+消費税
※納期:即日〜2営業日(3日以上かかる場合は別途表記又はご連絡)
※お支払方法:納品日+5日以内に請求書を発行・送付(請求書発行日より2ヶ月以内に銀行振込、振込先:三菱UFJ銀行/H&Iグローバルリサーチ株式会社、支払期限と方法は調整可能)
❖ レポートの概要 ❖

ファサードシステム市場 - レポートの範囲ファサードシステム市場に関するFact.MRの最新調査レポートは、2023年から2033年までの10年間の予測を掲載しています。この調査では、現在市場の成長を決定している重要なトレンドを分析しています。本レポートでは、ファサードシステムの提供に関連する主要なステークホルダーや新興企業とともに、主要な市場プレイヤーにとっての促進要因、阻害要因、機会などの重要なダイナミクスについて解説しています。

また、予測期間におけるファサードシステム市場の将来状況に影響を与える原動力も掲載しています。地域市場全体のバリューチェーン分析、ビジネス遂行、サプライチェーン分析に関する詳細な評価もレポート内でカバーしています。

ファサードシステム市場で事業を展開する著名企業のリストは、その製品ポートフォリオ、主要戦略、SWOT分析とともに、この包括的な調査研究の信頼性を高めています。

レポート概要
この調査レポートは、世界中のファサードシステムの生産能力、需要、製品開発、収益創出、販売など、多様な特徴に関する包括的な分析を掲載しています。

予測期間中のファサードシステムの売上高を考慮し、楽観的シナリオと保守的シナリオを通じて、市場に関する包括的な推定値を掲載しています。また、世界平均価格との地域別価格比較も考慮されています。

市場規模評価に関する分析
市場は各セグメントごとに金額(US$ Mn)で分析されています。

ファサードシステムの世界レベルおよび地域レベルの推定値は、金額ベース「US$ Mn」で入手可能である。市場の魅力度評価とともに、顕著な市場セグメントに関する前年比成長コントラストがレポートに組み込まれています。さらに、すべてのセグメントの絶対ドル機会分析が、報告書に重要性を加えています。

絶対ドル機会は、世界のファサードシステム市場における販売と流通の観点を考慮し、潜在的なリソースの特定とともに、メーカー/ディストリビューターが達成できる機会のレベルを評価する上で重要な役割を果たします。

地域セグメントに関する検査評価
本レポートでは、地域市場に関する予測を提供するのに役立つ主要なセクションが詳述されています。これらの章には、地域マクロ(政治、経済、ビジネス環境の展望)が含まれており、予測期間中のファサードシステム市場の成長に大きな影響を与えると予測されます。

ファサードシステムの需要に関する国別の評価は、市場規模の推定と予測、価格指数、地域や国における顕著な力学の影響分析とともに、各地域で提供されています。また、すべての地域市場について、前年比成長率の推定値も掲載しています。

また、新興国の金額と数量の詳細な内訳もレポートに含まれています。

競合に関する詳細分析
本レポートでは、ファサードシステムの主要メーカーについて、その詳細プロフィールとともに明らかにしています。詳細なダッシュボードビューにより、ファサードシステムの提供を主業務とする市場参入企業に関連する不可欠な最新データを掲載しています。本レポートで提供される著名企業の市場シェア分析と比較は、レポート読者がビジネスを進める上で先手を打つことを可能にします。

企業プロフィールは、各プレイヤーの包括的なSWOT分析とともに、製品ポートフォリオや主要戦略などのエッセンスを含んでいます。企業のプレゼンスはマッピングされ、すべての著名なプレイヤーのマトリックスを通して提示されるため、読者に実用的な洞察を提供し、市場の状況を思慮深く提示し、ファサードシステム領域における競争レベルを予測するのに役立ちます。

1. エグゼクティブサマリー
2. 市場概要
3. 主要動向
4. 市場背景
5. 市場状況
6. 市場価格分析
7. 市場価値分析
8. ファサードシステムの世界市場:製品別
9. ファサードシステムの世界市場:種類別
10. ファサードシステムの世界市場:素材別
11. ファサードシステムの世界市場:技術別
12. ファサードシステムの世界市場:エンドユーザー別
13. ファサードシステムの世界市場:地域別
14. 北米のファサードシステム市場
15. ヨーロッパのファサードシステム市場
16. 中東/アフリカのファサードシステム市場
17. その他地域のファサードシステム市場
18. 主要国・新興国の市場分析
19. 市場構造分析
20. 競争分析
21. 前提条件・略語
22. 調査方法

グローバル市場調査レポート販売サイトのwww.marketreport.jpです。

❖ レポートの目次 ❖

1. Executive Summary

    1.1. Global Market Outlook

    1.2. Demand Side Trends

    1.3. Supply Side Trends

    1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

    2.1. Market Coverage / Taxonomy

    2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

    3.1. Key Trends Impacting the Market

    3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Market Background

    4.1. Macro-Economic Factors

        4.1.1. Rise in Expenditure

        4.1.2. Increased Per Capita Expenditure

    4.2. Forecast Factors – Relevance & Impact

        4.2.1. Product in Pipeline

        4.2.2. Regulatory Scenario

        4.2.3. Mergers and Acquisitions

        4.2.4. Collaborative Agreements

        4.2.5. Value Chain

    4.3. Market Dynamics

        4.3.1. Drivers

        4.3.2. Restraints

        4.3.3. Opportunity Analysis

    4.4. COVID19 Crisis Analysis

        4.4.1. Current COVID19 Statistics and Probable Future Impact

        4.4.2. Current GDP Projection and Probable Impact

        4.4.3. Current Economic Projection as Compared to 2008 Economic analysis

        4.4.4. COVID19 and Impact Analysis

            4.4.4.1. Revenue By Product

            4.4.4.2. Revenue By Material

            4.4.4.3. Revenue By Type

            4.4.4.4. Revenue By Technology

            4.4.4.5. Revenue By End Use

            4.4.4.6. Revenue By Country

        4.4.5. 2020 Market Scenario

        4.4.6. Quarter by Quarter Forecast

        4.4.7. Projected Recovery Quarter

        4.4.8. Recovery Scenario – Short term, Midterm and Long Term Impact

5. Market Context

    5.1. Adoption and Usage Analysis

    5.2. Market Evolution

    5.3. Product Vs Material Matrix

    5.4. Regulatory Scenario

    5.5. Parent Market Analysis

    5.6. Key Promotional Strategies by Market Players

6. Global Market – Pricing Analysis

    6.1. Regional Pricing Analysis By Product

    6.2. Pricing Break-up

        6.2.1. Manufacturer Level Pricing

        6.2.2. Distributor Level Pricing

    6.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Market Value Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

    7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018 to 2022

    7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023 to 2033

        7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

        7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

    8.1. Introduction / Key Findings

    8.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Product, 2018 to 2022

    8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

        8.3.1. EFIS

        8.3.2. Curtain Walls

        8.3.3. Siding

        8.3.4. Cladding

    8.4. Market Attractiveness Analysis By Product

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Type

    9.1. Introduction / Key Findings Nature Size, 2018 to 2022

    9.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

        9.2.1. Ventilated

        9.2.2. Non-ventilated

    9.3. Market Attractiveness Analysis By Type

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Material

    10.1. Introduction / Key Findings Material Size, 2018 to 2022

    10.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

        10.2.1. Glass

        10.2.2. Wool

        10.2.3. Aluminum

    10.3. Market Attractiveness Analysis By Material

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Technology

    11.1. Introduction / Key Findings Size, 2018 to 2022

    11.2. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Technology, 2023 to 2033

        11.2.1. Smart Glass

        11.2.2. Switchable Glass

        11.2.3. Photochromic Glass

        11.2.4. Thermochromic Glass

        11.2.5. Electrochromic Glass

        11.2.6. PDLC Glass

    11.3. Market Attractiveness Analysis By Technology

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by End Use

    12.1. Introduction / Key Findings

    12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By End Use, 2018 to 2022

    12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End Use, 2023 to 2033

        12.3.1. Commercial

        12.3.2. Residential

        12.3.3. Industrial

    12.4. Market Attractiveness Analysis By End Use

13. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

    13.1. Introduction

    13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2018 to 2022

    13.3. Current Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

        13.3.1. North America

        13.3.2. Latin America

        13.3.3. Europe

        13.3.4. East Asia

        13.3.5. South Asia

        13.3.6. Oceania

        13.3.7. Middle East and Africa (MEA)

    13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    14.1. Introduction

    14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    14.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        14.3.1. By Country

            14.3.1.1. United States

            14.3.1.2. Canada

        14.3.2. By Product

        14.3.3. By Nature

        14.3.4. By Material

        14.3.5. By Technology

        14.3.6. By End Use

    14.4. Market Attractiveness Analysis

    14.5. Market Trends

    14.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    14.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    15.1. Introduction

    15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    15.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        15.3.1. By Country

            15.3.1.1. Germany

            15.3.1.2. Italy

            15.3.1.3. France

            15.3.1.4. United Kingdom

            15.3.1.5. Spain

            15.3.1.6. Rest of Europe

        15.3.2. By Product

        15.3.3. By Nature

        15.3.4. By Material

        15.3.5. By Technology

        15.3.6. By End Use

    15.4. Market Attractiveness Analysis

    15.5. Market Trends

    15.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    15.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

16. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    16.1. Introduction

    16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    16.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        16.3.1. By Country

            16.3.1.1. GCC Countries

            16.3.1.2. South Africa

            16.3.1.3. Rest of Middle East and Africa

        16.3.2. By Product

        16.3.3. By Nature

        16.3.4. By Material

        16.3.5. By Technology

        16.3.6. By End Use

    16.4. Market Attractiveness Analysis

    16.5. Market Trends

    16.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    16.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

17. Rest of the World Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    17.1. Introduction

    17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

    17.3. Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

        17.3.1. By Product

        17.3.2. By Type

        17.3.3. By Material

        17.3.4. By Technology

        17.3.5. By End Use

    17.4. Market Attractiveness Analysis

    17.5. Market Trends

    17.6. Key Market Participants – Intensity Mapping

    17.7. Drivers and Restraints – Impact Analysis

18. Key and Emerging Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

    18.1. Introduction

        18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

        18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

    18.2. United States Market Analysis

        18.2.1. By Product

        18.2.2. By Type

        18.2.3. By Material

        18.2.4. By Technology

        18.2.5. By End Use

    18.3. Canada Market Analysis

        18.3.1. By Product

        18.3.2. By Type

        18.3.3. By Material

        18.3.4. By Technology

        18.3.5. By End Use

    18.4. United Kingdom Market Analysis

        18.4.1. By Product

        18.4.2. By Type

        18.4.3. By Material

        18.4.4. By Technology

        18.4.5. By End Use

    18.5. Germany Market Analysis

        18.5.1. By Product

        18.5.2. By Type

        18.5.3. By Material

        18.5.4. By Technology

        18.5.5. By End Use

    18.6. France Market Analysis

        18.6.1. By Product

        18.6.2. By Type

        18.6.3. By Material

        18.6.4. By Technology

        18.6.5. By End Use

    18.7. Italy Market Analysis

        18.7.1. By Product

        18.7.2. By Type

        18.7.3. By Material

        18.7.4. By Technology

        18.7.5. By End Use

    18.8. Spain Market Analysis

        18.8.1. By Product

        18.8.2. By Type

        18.8.3. By Material

        18.8.4. By Technology

        18.8.5. By End Use

        18.8.6. By End Use

    18.9. GCC Countries Market Analysis

        18.9.1. By Product

        18.9.2. By Type

        18.9.3. By Material

        18.9.4. By Technology

        18.9.5. By End Use

    18.10. South Africa Market Analysis

        18.10.1. By Product

        18.10.2. By Type

        18.10.3. By Material

        18.10.4. By Technology

        18.10.5. By End Use

19. Market Structure Analysis

    19.1. Market Analysis by Tier of Companies

    19.2. Market Concentration

    19.3. Market Share Analysis of Top Players

    19.4. Market Presence Analysis

        19.4.1. By Regional footprint of Players

        19.4.2. Product foot print by Players

        19.4.3. Channel Foot Print by Players

20. Competition Analysis

    20.1. Competition Dashboard

    20.2. Competition Benchmarking

    20.3. Competition Deep Dive

        20.3.1. Saint-Gobain

            20.3.1.1. Overview

            20.3.1.2. Product Portfolio

            20.3.1.3. Analyst Commentary

            20.3.1.4. Key Financials

            20.3.1.5. Recent Developments

            20.3.1.6. Sales Footprint

            20.3.1.7. Strategy Overview

                20.3.1.7.1. Marketing Strategy

                20.3.1.7.2. Product Strategy

                20.3.1.7.3. Channel Strategy

        20.3.2. Nippon Sheet Glass

            20.3.2.1. Overview

            20.3.2.2. Product Portfolio

            20.3.2.3. Analyst Commentary

            20.3.2.4. Key Financials

            20.3.2.5. Recent Developments

            20.3.2.6. Sales Footprint

            20.3.2.7. Strategy Overview

                20.3.2.7.1. Marketing Strategy

                20.3.2.7.2. Product Strategy

                20.3.2.7.3. Channel Strategy

        20.3.3. Central Glass

            20.3.3.1. Overview

            20.3.3.2. Product Portfolio

            20.3.3.3. Analyst Commentary

            20.3.3.4. Key Financials

            20.3.3.5. Recent Developments

            20.3.3.6. Sales Footprint

            20.3.3.7. Strategy Overview

                20.3.3.7.1. Marketing Strategy

                20.3.3.7.2. Product Strategy

                20.3.3.7.3. Channel Strategy

        20.3.4. China Glass Holdings

            20.3.4.1. Overview

            20.3.4.2. Product Portfolio

            20.3.4.3. Analyst Commentary

            20.3.4.4. Key Financials

            20.3.4.5. Recent Developments

            20.3.4.6. Sales Footprint

            20.3.4.7. Strategy Overview

                20.3.4.7.1. Marketing Strategy

                20.3.4.7.2. Product Strategy

                20.3.4.7.3. Channel Strategy

        20.3.5. CSG Holdings

            20.3.5.1. Overview

            20.3.5.2. Product Portfolio

            20.3.5.3. Analyst Commentary

            20.3.5.4. Key Financials

            20.3.5.5. Recent Developments

            20.3.5.6. Sales Footprint

            20.3.5.7. Strategy Overview

                20.3.5.7.1. Marketing Strategy

                20.3.5.7.2. Product Strategy

                20.3.5.7.3. Channel Strategy

        20.3.6. Asahi Glass

            20.3.6.1. Overview

            20.3.6.2. Product Portfolio

            20.3.6.3. Analyst Commentary

            20.3.6.4. Key Financials

            20.3.6.5. Recent Developments

            20.3.6.6. Sales Footprint

            20.3.6.7. Strategy Overview

                20.3.6.7.1. Marketing Strategy

                20.3.6.7.2. Product Strategy

                20.3.6.7.3. Channel Strategy

        20.3.7. DuPont

            20.3.7.1. Overview

            20.3.7.2. Product Portfolio

            20.3.7.3. Analyst Commentary

            20.3.7.4. Key Financials

            20.3.7.5. Recent Developments

            20.3.7.6. Sales Footprint

            20.3.7.7. Strategy Overview

                20.3.7.7.1. Marketing Strategy

                20.3.7.7.2. Product Strategy

                20.3.7.7.3. Channel Strategy

        20.3.8. NSG Group

            20.3.8.1. Overview

            20.3.8.2. Product Portfolio

            20.3.8.3. Analyst Commentary

            20.3.8.4. Key Financials

            20.3.8.5. Recent Developments

            20.3.8.6. Sales Footprint

            20.3.8.7. Strategy Overview

                20.3.8.7.1. Marketing Strategy

                20.3.8.7.2. Product Strategy

                20.3.8.7.3. Channel Strategy

21. Assumptions and Acronyms Used

22. Research Methodology

Table 01: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

Table 02: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

Table 03: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

Table 04: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

Table 05: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

Table 06: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology Age Group

Table 07: Global Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

Table 08: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

Table 09: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

Table 10: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

Table 11: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

Table 12: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

Table 13: North America Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

Table 14: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

Table 15: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

Table 16: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

Table 17: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

Table 18: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

Table 19: Europe Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

Table 20: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

Table 21: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

Table 22: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

Table 23: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

Table 24: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

Table 25: Middle East and Africa Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

Table 26: Rest of the World Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

Table 27: Rest of the World Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

Table 28: Rest of the World Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

Table 29: Rest of the World Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

Table 30: Rest of the World Market Size (US$ Mn) Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

★調査レポート[世界のファサードシステム市場2023-2033:製品別(EFIS、カーテンウォール、サイディング、クラッディング)、種類別(通気性、非通気性)、素材別(ガラス、ウール、アルミニウム)、技術別(スマートガラス、スイッチングガラス、フォトクロミックガラス、サーモクロミックガラス、エレクトロクロミックガラス、PDLCガラス)、エンドユーザー別(商業用、住宅用、工業用)、地域別] (コード:FACT23NOV030)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界のファサードシステム市場2023-2033:製品別(EFIS、カーテンウォール、サイディング、クラッディング)、種類別(通気性、非通気性)、素材別(ガラス、ウール、アルミニウム)、技術別(スマートガラス、スイッチングガラス、フォトクロミックガラス、サーモクロミックガラス、エレクトロクロミックガラス、PDLCガラス)、エンドユーザー別(商業用、住宅用、工業用)、地域別]についてメールでお問い合わせ


◆H&Iグローバルリサーチのお客様(例)◆