世界の発酵製品市場2023-2032年:種類別(発酵食品、発酵飲料)、用途別(家庭、商業)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)

【英語タイトル】Fermented Products Market By Type (Fermented Food  , Fermented Beverage ), By Application (Residential , Commercial ), By Distribution Channel (Offline channels , Online Channels ): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

Allied Market Researchが出版した調査資料(ALD24JAN0188)・商品コード:ALD24JAN0188
・発行会社(調査会社):Allied Market Research
・発行日:2023年10月
・ページ数:300
・レポート言語:英語
・レポート形式:PDF
・納品方法:Eメール(受注後24時間以内)
・調査対象地域:グローバル
・産業分野:食品
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❖ レポートの概要 ❖

発酵製品市場は、2022年に524億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は4.3%を記録し、2032年には752億ドルに達すると推定されています。2023年には、発酵食品分野が最大の市場シェアを占め、それは様々な食品用途におけるその汎用性のため、最も求められている発酵製品の種類の1つであるため。発酵プロセスを経た食品の製造、広告、販売はすべて世界の発酵製品市場の一部です。発酵は、細菌、酵母、カビなどの微生物を用いて、糖分やその他の栄養素を有機酸、有機アルコール、ガスなどの様々な化合物に変換する代謝プロセスです。このプロセスは、元の食品を変更し、保存し、通常、その風味、食感、栄養価を向上させます。
外国産食品の受け入れ拡大は、発酵製品市場に大きな影響を与えています。消費者が味に対してよりダイナミックになり、斬新な味や料理の伝統を試したがるようになるにつれ、世界的に様々な文化の発酵食品を試したがるようになっています。グローバル化と旅行の増加の結果、消費者は新しい料理や味を試したがるようになりました。発酵食品はユニークな風味を体験させ、料理の革新の可能性を与えてくれます。日本の酸っぱい味噌から韓国の辛くて酸っぱいキムチまで、発酵食品には様々な味があります。

特に、発酵が食品に与える独特の香りや酸味に慣れていない消費者にとっては、発酵食品の食感や風味は難しいものです。発酵を経た食品は一般的に強力で複雑な風味を持つため、民族レベルや料理レベルの人々にとっては異質であり、その味を理解するのに時間がかかることもあります。

発酵食品の需要は、顧客の購買習慣の変化、インターネットベースの小売業者の成長、およびオンラインショッピングが提供する利便性の結果として、オンライン販売が大幅に増加しています。インターネット購入の利便性により、消費者は発酵食品を購入するために家を出る必要がなくなり、実店舗を訪れる必要性が減りました。健康を気遣う顧客を惹きつけるため、自然食品、有機食品、健康関連製品の販売に力を入れているオンライン小売業者は、通常、発酵食品のコーナーを設けています。

発酵製品市場は、タイプ、用途、流通チャネル、地域によって区分されます。タイプ別では、市場は発酵食品と発酵飲料に分けられます。用途別では、市場は住宅用と商業用に分けられます。流通チャネル別では、市場はオフラインチャネルとオンラインチャネルに分けられます。地域別では、北米(アメリカ、カナダ、メキシコ)、ヨーロッパ(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、オランダ、その他のヨーロッパ)、アジア太平洋(中国、日本、インド、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋)、中南米・中東・アフリカ(ブラジル、アルゼンチン、サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカ、その他の中南米・中東・アフリカ)に分けられます。

本レポートで分析する主なプレーヤーは、Again Drinks, Arla Food Amba, Chobani, Llc, Dana Dairy Group, Danone, General Mills, Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation (Amul), Juhayna Food Industries, Lactalis Corporation, Marmum Dairy, Meiji Holdings Co., Ltd., National Dairy Development Board, Nestle S.A., Royal Friesland Campina, and Schreiber Food Incなどです。

ステークホルダーにとっての主なメリットは以下の通りです:
・本レポートは、2022年から2032年までの発酵製品市場分析の市場セグメント、現在の動向、予測、ダイナミクスを定量的に分析し、優勢な発酵製品市場機会を特定します。
・主要な促進要因、阻害要因、機会に関する情報とともに市場調査を提供します。
・ポーターのファイブフォース分析により、バイヤーとサプライヤーの潜在力を明らかにし、ステークホルダーが利益重視のビジネス決定を下し、サプライヤーとバイヤーのネットワークを強化できるようにします。
・発酵製品市場のセグメンテーションを詳細に分析することで、市場機会を見極めることができます。
・各地域の主要国を世界市場への収益貢献度に応じてマッピングしています。
・市場プレイヤーのポジショニングはベンチマーキングを容易にし、市場プレイヤーの現在のポジションを明確に理解することができます。
・地域別および世界の発酵製品市場動向、主要企業、市場セグメント、応用分野、市場成長戦略の分析を含みます。

本レポートをご購入いただくと、以下の特典があります:
・四半期ごとの最新情報の提供します。*(コーポレートライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
・ご購入前またはご購入後に、ご希望の企業プロフィールを5つ無料で追加できます。
・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
・アナリストによる16時間のサポート可能です。* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます。)
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・5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスご購入の場合、無料データパックを提供します。(エクセル版レポート)
・レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料更新可能です。
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・業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供します。

このレポートで可能なカスタマイズは以下の通りです(追加費用とスケジュールが必要です。):
・消費者の購買行動分析
・エンドユーザーの嗜好・ペインポイント
・製品ライフサイクル
・消費者の嗜好・製品仕様
・ペインポイント分析
・規制ガイドライン
・顧客の関心に特化した追加的な企業プロファイル
・国/地域の追加分析-市場規模・予測
・クリスクロスセグメント分析-市場規模・予測
・過去の市場データ

主要市場セグメント:

・タイプ別:
発酵食品
発酵飲料

・用途別:
家庭用
業務用

・流通チャネル別:
オフラインチャネル
オンラインチャネル

・地域別:
北米
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
イギリス
ドイツ
フランス
イタリア
スペイン
オランダ
その他のヨーロッパ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
その他のアジア太平洋
中南米・中東・アフリカ
ブラジル
アルゼンチン
サウジアラビア
アラブ首長国連邦
南アフリカ
その他の地域

主要市場企業は以下の通りです:
Arla Foods amba
General Mills, Inc.
Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
Royal FrieslandCampina N.V.
Schreiber Foods Inc.
Danone S.A.
Meiji Holdings Co., Ltd.
DANA Dairy Group Ltd
Nestle S.A.
Juhayna Food Industries S.A.E.

第1章:イントロダクション
1.1. 報告書の記述
1.2. 主要市場セグメント
1.3. ステークホルダーにとっての主なメリット
1.4. 調査方法
1.4.1. 一次調査
1.4.2. 二次調査
1.4.3. アナリストのツールとモデル
第2章:エグゼクティブサマリー
2.1. CXOの視点
第3章:市場概要
3.1. 市場の定義と範囲
3.2. 主な調査結果
3.2.1. 主な影響要因
3.2.2. 投資ポケットの上位
3.3. ポーターの5つの力分析
3.3.1. サプライヤーの低い交渉力
3.3.2. 新規参入の脅威が低い
3.3.3. 代替品の脅威が低い
3.3.4. ライバルの激しさが低い
3.3.5. 買い手の低い交渉力
3.4. 市場ダイナミクス
3.4.1. 促進要因
3.4.1.1. 消費者の健康意識の高まり
3.4.1.2. 各国料理への関心の高まり
3.4.1.3. 植物性発酵食品の高い人気
3.4.2. 阻害要因
3.4.2.1. 大規模生産と流通の難しさ
3.4.2.2. 発酵食品の魅力のない味
3.4.3. 機会
3.4.3.1. 製品開発における革新
3.4.3.2. 発酵食品のオンライン販売の増加
第4章:発酵製品市場:タイプ別
4.1. 概要
4.1.1. 市場規模・予測
4.2. 発酵食品
4.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.2.2. 市場規模・予測:地域別
4.2.3. 国別市場シェア分析
4.3. 発酵飲料
4.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
4.3.2. 市場規模・予測:地域別
4.3.3. 国別市場シェア分析
第5章:発酵製品市場:用途別
5.1. 概要
5.1.1. 市場規模・予測
5.2. 住宅用
5.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.2.2. 地域別の市場規模・予測
5.2.3. 国別市場シェア分析
5.3. 商業
5.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
5.3.2. 市場規模・予測:地域別
5.3.3. 国別市場シェア分析
第6章:発酵製品市場:流通チャネル別
6.1. 概要
6.1.1. 市場規模・予測
6.2. オフラインチャネル
6.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.2.2. 市場規模・予測:地域別
6.2.3. 国別市場シェア分析
6.3. オンラインチャネル
6.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
6.3.2. 地域別市場規模・予測
6.3.3. 国別市場シェア分析
第7章:発酵製品市場:地域別
7.1. 概要
7.1.1. 市場規模・予測 地域別
7.2. 北米
7.2.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.2.2. 市場規模・予測:タイプ別
7.2.3. 市場規模・予測:用途別
7.2.4. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5. 市場規模・予測:国別
7.2.5.1. 米国
7.2.5.1.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.1.2. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.1.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.2. カナダ
7.2.5.2.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.2.2. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.2.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.2.5.3. メキシコ
7.2.5.3.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.2.5.3.2. 市場規模・予測:用途別
7.2.5.3.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3. 欧州
7.3.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.3.2. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.3. 市場規模・予測:用途別
7.3.4. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5. 市場規模・予測:国別
7.3.5.1. イギリス
7.3.5.1.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.1.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.1.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.2. ドイツ
7.3.5.2.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.2.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.2.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.3. フランス
7.3.5.3.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.3.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.3.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.4. イタリア
7.3.5.4.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.4.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.4.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.5. スペイン
7.3.5.5.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.5.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.5.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.6. オランダ
7.3.5.6.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.6.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.6.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.3.5.7. その他のヨーロッパ
7.3.5.7.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.3.5.7.2. 市場規模・予測:用途別
7.3.5.7.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4. アジア太平洋地域
7.4.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.4.2. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.3. 市場規模・予測:用途別
7.4.4. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5. 市場規模・予測:国別
7.4.5.1. 中国
7.4.5.1.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.1.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.1.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.2. 日本
7.4.5.2.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.2.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.2.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.3. インド
7.4.5.3.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.3.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.3.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.4. 韓国
7.4.5.4.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.4.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.4.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.5. オーストラリア
7.4.5.5.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.5.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.5.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.4.5.6. その他のアジア太平洋地域
7.4.5.6.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.4.5.6.2. 市場規模・予測:用途別
7.4.5.6.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5. ラメア
7.5.1. 主要市場動向・成長要因・機会
7.5.2. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.3. 市場規模・予測:用途別
7.5.4. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5. 市場規模・予測:国別
7.5.5.1. ブラジル
7.5.5.1.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.1.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.1.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.2. アルゼンチン
7.5.5.2.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.2.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.2.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.3. サウジアラビア
7.5.5.3.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.3.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.3.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.4. アラブ首長国連邦
7.5.5.4.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.4.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.4.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.5. 南アフリカ
7.5.5.5.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.5.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.5.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
7.5.5.6. その他のラメア地域
7.5.5.6.1. 市場規模・予測:タイプ別
7.5.5.6.2. 市場規模・予測:用途別
7.5.5.6.3. 市場規模・予測:流通チャネル別
第8章:競争環境
8.1. はじめに
8.2. 上位の勝利戦略
8.3. 上位10社の製品マッピング
8.4. 競合ダッシュボード
8.5. 競合ヒートマップ
8.6. トッププレーヤーのポジショニング:2022年
第9章:企業情報

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❖ レポートの目次 ❖

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report description
1.2. Key market segments
1.3. Key benefits to the stakeholders
1.4. Research methodology
1.4.1. Primary research
1.4.2. Secondary research
1.4.3. Analyst tools and models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET OVERVIEW
3.1. Market definition and scope
3.2. Key findings
3.2.1. Top impacting factors
3.2.2. Top investment pockets
3.3. Porter’s five forces analysis
3.3.1. Low bargaining power of suppliers
3.3.2. Low threat of new entrants
3.3.3. Low threat of substitutes
3.3.4. Low intensity of rivalry
3.3.5. Low bargaining power of buyers
3.4. Market dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.1.1. Rise in health and wellness awareness among consumers
3.4.1.2. Growing interest in international cuisines
3.4.1.3. High popularity of plant-based fermented food
3.4.2. Restraints
3.4.2.1. Difficulties in large scale production and distribution
3.4.2.2. Unappealing Taste of fermented Food
3.4.3. Opportunities
3.4.3.1. Innovations in product development
3.4.3.2. Increase in online sales of fermented food products
CHAPTER 4: FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE
4.1. Overview
4.1.1. Market size and forecast
4.2. Fermented Food  
4.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.2.2. Market size and forecast, by region
4.2.3. Market share analysis by country
4.3. Fermented Beverage 
4.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
4.3.2. Market size and forecast, by region
4.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 5: FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION
5.1. Overview
5.1.1. Market size and forecast
5.2. Residential 
5.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.2.2. Market size and forecast, by region
5.2.3. Market share analysis by country
5.3. Commercial 
5.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
5.3.2. Market size and forecast, by region
5.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 6: FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
6.1. Overview
6.1.1. Market size and forecast
6.2. Offline channels 
6.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.2.2. Market size and forecast, by region
6.2.3. Market share analysis by country
6.3. Online Channels 
6.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
6.3.2. Market size and forecast, by region
6.3.3. Market share analysis by country
CHAPTER 7: FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY REGION
7.1. Overview
7.1.1. Market size and forecast By Region
7.2. North America
7.2.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.2.2. Market size and forecast, by Type
7.2.3. Market size and forecast, by Application
7.2.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5. Market size and forecast, by country
7.2.5.1. U.S.
7.2.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.2. Canada
7.2.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.2.5.3. Mexico
7.2.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.2.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.2.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3. Europe
7.3.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.3.2. Market size and forecast, by Type
7.3.3. Market size and forecast, by Application
7.3.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5. Market size and forecast, by country
7.3.5.1. UK
7.3.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.2. Germany
7.3.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.3. France
7.3.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.4. Italy
7.3.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.5. Spain
7.3.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.6. Netherlands
7.3.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.3.5.7. Rest of Europe
7.3.5.7.1. Market size and forecast, by Type
7.3.5.7.2. Market size and forecast, by Application
7.3.5.7.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4. Asia-Pacific
7.4.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.4.2. Market size and forecast, by Type
7.4.3. Market size and forecast, by Application
7.4.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5. Market size and forecast, by country
7.4.5.1. China
7.4.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.2. Japan
7.4.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.3. India
7.4.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.4. South Korea
7.4.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.5. Australia
7.4.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.4.5.6. Rest of Asia-Pacific
7.4.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.4.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.4.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5. LAMEA
7.5.1. Key market trends, growth factors and opportunities
7.5.2. Market size and forecast, by Type
7.5.3. Market size and forecast, by Application
7.5.4. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5. Market size and forecast, by country
7.5.5.1. Brazil
7.5.5.1.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.1.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.1.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.2. Argentina
7.5.5.2.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.2.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.2.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.3. Saudi Arabia
7.5.5.3.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.3.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.3.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.4. UAE
7.5.5.4.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.4.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.4.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.5. South Africa
7.5.5.5.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.5.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.5.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
7.5.5.6. Rest of LAMEA
7.5.5.6.1. Market size and forecast, by Type
7.5.5.6.2. Market size and forecast, by Application
7.5.5.6.3. Market size and forecast, by Distribution Channel
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top winning strategies
8.3. Product mapping of top 10 player
8.4. Competitive dashboard
8.5. Competitive heatmap
8.6. Top player positioning, 2022
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Arla Foods amba
9.1.1. Company overview
9.1.2. Key executives
9.1.3. Company snapshot
9.1.4. Operating business segments
9.1.5. Product portfolio
9.1.6. Business performance
9.1.7. Key strategic moves and developments
9.2. DANA Dairy Group Ltd
9.2.1. Company overview
9.2.2. Key executives
9.2.3. Company snapshot
9.2.4. Operating business segments
9.2.5. Product portfolio
9.3. Danone S.A.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Key executives
9.3.3. Company snapshot
9.3.4. Operating business segments
9.3.5. Product portfolio
9.3.6. Business performance
9.3.7. Key strategic moves and developments
9.4. General Mills, Inc.
9.4.1. Company overview
9.4.2. Key executives
9.4.3. Company snapshot
9.4.4. Operating business segments
9.4.5. Product portfolio
9.4.6. Business performance
9.4.7. Key strategic moves and developments
9.5. Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
9.5.1. Company overview
9.5.2. Key executives
9.5.3. Company snapshot
9.5.4. Operating business segments
9.5.5. Product portfolio
9.5.6. Business performance
9.6. Juhayna Food Industries S.A.E.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Key executives
9.6.3. Company snapshot
9.6.4. Operating business segments
9.6.5. Product portfolio
9.6.6. Business performance
9.7. Meiji Holdings Co., Ltd.
9.7.1. Company overview
9.7.2. Key executives
9.7.3. Company snapshot
9.7.4. Operating business segments
9.7.5. Product portfolio
9.7.6. Business performance
9.8. Nestle S.A.
9.8.1. Company overview
9.8.2. Key executives
9.8.3. Company snapshot
9.8.4. Operating business segments
9.8.5. Product portfolio
9.8.6. Business performance
9.8.7. Key strategic moves and developments
9.9. Royal FrieslandCampina N.V.
9.9.1. Company overview
9.9.2. Key executives
9.9.3. Company snapshot
9.9.4. Operating business segments
9.9.5. Product portfolio
9.9.6. Business performance
9.9.7. Key strategic moves and developments
9.10. Schreiber Foods Inc.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Key executives
9.10.3. Company snapshot
9.10.4. Operating business segments
9.10.5. Product portfolio

LIST OF TABLES
TABLE 01. GLOBAL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 02. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR FERMENTED FOOD  , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 03. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR FERMENTED BEVERAGE , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 04. GLOBAL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 05. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR RESIDENTIAL , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 06. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR COMMERCIAL , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 07. GLOBAL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 08. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR OFFLINE CHANNELS , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 09. FERMENTED PRODUCTS MARKET FOR ONLINE CHANNELS , BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 10. FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY REGION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 11. NORTH AMERICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 12. NORTH AMERICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 13. NORTH AMERICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 14. NORTH AMERICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 15. U.S. FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 16. U.S. FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 17. U.S. FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 18. CANADA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 19. CANADA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 20. CANADA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 21. MEXICO FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 22. MEXICO FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 23. MEXICO FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 24. EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 25. EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 26. EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 27. EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 28. UK FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 29. UK FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 30. UK FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 31. GERMANY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 32. GERMANY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 33. GERMANY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 34. FRANCE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 35. FRANCE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 36. FRANCE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 37. ITALY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 38. ITALY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 39. ITALY FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 40. SPAIN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 41. SPAIN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 42. SPAIN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 43. NETHERLANDS FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 44. NETHERLANDS FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 45. NETHERLANDS FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 46. REST OF EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 47. REST OF EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 48. REST OF EUROPE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 49. ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 50. ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 51. ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 52. ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 53. CHINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 54. CHINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 55. CHINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 56. JAPAN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 57. JAPAN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 58. JAPAN FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 59. INDIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 60. INDIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 61. INDIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 62. SOUTH KOREA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 63. SOUTH KOREA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 64. SOUTH KOREA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 65. AUSTRALIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 66. AUSTRALIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 67. AUSTRALIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 68. REST OF ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 69. REST OF ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 70. REST OF ASIA-PACIFIC FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 71. LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 72. LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 73. LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 74. LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY COUNTRY, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 75. BRAZIL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 76. BRAZIL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 77. BRAZIL FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 78. ARGENTINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 79. ARGENTINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 80. ARGENTINA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 81. SAUDI ARABIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 82. SAUDI ARABIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 83. SAUDI ARABIA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 84. UAE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 85. UAE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 86. UAE FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 87. SOUTH AFRICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 88. SOUTH AFRICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 89. SOUTH AFRICA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 90. REST OF LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY TYPE, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 91. REST OF LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY APPLICATION, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 92. REST OF LAMEA FERMENTED PRODUCTS MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2022-2032 ($MILLION)
TABLE 93. ARLA FOODS AMBA: KEY EXECUTIVES
TABLE 94. ARLA FOODS AMBA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 95. ARLA FOODS AMBA: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 96. ARLA FOODS AMBA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 97. ARLA FOODS AMBA: KEY STRATERGIES
TABLE 98. DANA DAIRY GROUP LTD: KEY EXECUTIVES
TABLE 99. DANA DAIRY GROUP LTD: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 100. DANA DAIRY GROUP LTD: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 101. DANA DAIRY GROUP LTD: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 102. DANONE S.A.: KEY EXECUTIVES
TABLE 103. DANONE S.A.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 104. DANONE S.A.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 105. DANONE S.A.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 106. DANONE S.A.: KEY STRATERGIES
TABLE 107. GENERAL MILLS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 108. GENERAL MILLS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 109. GENERAL MILLS, INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 110. GENERAL MILLS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 111. GENERAL MILLS, INC.: KEY STRATERGIES
TABLE 112. GUJARAT COOPERATIVE MILK MARKETING FEDERATION LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 113. GUJARAT COOPERATIVE MILK MARKETING FEDERATION LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 114. GUJARAT COOPERATIVE MILK MARKETING FEDERATION LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 115. GUJARAT COOPERATIVE MILK MARKETING FEDERATION LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 116. JUHAYNA FOOD INDUSTRIES S.A.E.: KEY EXECUTIVES
TABLE 117. JUHAYNA FOOD INDUSTRIES S.A.E.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 118. JUHAYNA FOOD INDUSTRIES S.A.E.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 119. JUHAYNA FOOD INDUSTRIES S.A.E.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 120. MEIJI HOLDINGS CO., LTD.: KEY EXECUTIVES
TABLE 121. MEIJI HOLDINGS CO., LTD.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 122. MEIJI HOLDINGS CO., LTD.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 123. MEIJI HOLDINGS CO., LTD.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 124. NESTLE S.A.: KEY EXECUTIVES
TABLE 125. NESTLE S.A.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 126. NESTLE S.A.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 127. NESTLE S.A.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 128. NESTLE S.A.: KEY STRATERGIES
TABLE 129. ROYAL FRIESLANDCAMPINA N.V.: KEY EXECUTIVES
TABLE 130. ROYAL FRIESLANDCAMPINA N.V.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 131. ROYAL FRIESLANDCAMPINA N.V.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 132. ROYAL FRIESLANDCAMPINA N.V.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 133. ROYAL FRIESLANDCAMPINA N.V.: KEY STRATERGIES
TABLE 134. SCHREIBER FOODS INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 135. SCHREIBER FOODS INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 136. SCHREIBER FOODS INC.: PRODUCT SEGMENTS
TABLE 137. SCHREIBER FOODS INC.: PRODUCT PORTFOLIO

★調査レポート[世界の発酵製品市場2023-2032年:種類別(発酵食品、発酵飲料)、用途別(家庭、商業)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)] (コード:ALD24JAN0188)販売に関する免責事項を必ずご確認ください。
★調査レポート[世界の発酵製品市場2023-2032年:種類別(発酵食品、発酵飲料)、用途別(家庭、商業)、流通チャネル別(オフラインチャネル、オンラインチャネル)]についてメールでお問い合わせ


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